ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
Advertisements

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 2 ο ΜΑΘΗΜΑ. Η ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Η αγροτική παραγωγή είναι μια πολύχρονη και επίπονη.
ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ.
Το marketing στη σύγχρονη εποχή ικανοποίηση, ποιότητα και αξία Satisfaction, Quality and Value.
Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων Ενότητα 1: Εισαγωγή στη Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων. Ασκήσεις Πράξεις Αναγνωστόπουλος Αχιλλέας Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό,
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 1 ο. Ο όρος marketing είναι πολύ ευρύς και περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που γίνονται κατά τη διακίνηση των.
Κων/νος Πατερόπουλος (MSc) Αντιπρόεδρος ΜΓΣ Εθνικού Αντιπρόεδρος ΜΓΣ Εθνικού Αλεξανδρούπολη, 26 Σεπτεμβρίου 2015 Αθλητικά σωματεία: Βελτίωση της λειτουργίας.
ΟΛΙΚΗ ΑΡΘΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ ΙΣΧΙΟΥ. ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΙΣΧΙΟΥ ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΙΣΧΙΟΥ Οι επιφάνειες της κεφαλής του μηριαίου καθώς και της κοτύλης απορροφούν τις πιέσεις Οι επιφάνειες.
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ - ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ 2 o Λαμβάνοντας υπόψη ότι η εξαγωγική δραστηριότητα αποτελεί σήμερα την μοναδική ευκαιρία για περαιτέρω ανάπτυξη των ελληνικών.
Μανώλης Χαιρετάκης, Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ, Πανεπιστήμιο Αθηνών ΟΙ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΜΕ.
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων αποφοίτων ΤΕΙ / ΑΕΙ στην καινοτομία και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Περιφερειακή.
HUMAN RESOURCE MANAGEMENT ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ.
Η ποιότητα στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις Γεώργιος Απλαδάς 3 ο μάθημα
1 Απογραφή Η επιχείρηση είναι υποχρεωμένη να πραγματοποιεί πραγματική απογραφή των αποθεμάτων της τουλάχιστον μία φορά μέσα σε κάθε χρήση και συγκεκριμένα.
Διοίκηση Λειτουργιών και Παραγωγής Ενότητα 1: Εισαγωγή στα Συστήματα Παραγωγής Διδάσκων: Βασιλική Καζαντζή Επίκουρος Καθηγήτρια Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεων.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΙΒΟΥ Ξεκινώντας από το κάθε παιδί και τις ανάγκες του... Δίνοντας του ποικιλία ερεθισμάτων, ευκαιριών και επιτυχιών... Θα βάλουμε.
Α.Ε. με αριθμό μετοχών6.000 και τιμή 1,5 Ευρώ Ονομαστική Αξία της μετοχής0,5 Ευρώ Η Γενική Συνέλευση των μετόχων της εταιρίας αποφασίζει την αύξηση του.
Οι Ολυμπιακοί αγώνες έγιναν για πρώτη φορά το 776 π.Χ. στην πεδιάδα της αρχαίας Ολυμπίας στο δυτικό τμήμα της Πελοποννήσου. Από τότε και στο εξής διεξάγονταν.
Μαρία Η. Χαϊτίδου – Άννα Σπύρτου. Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου (ΠΓΠ): μια γνώση αποκλειστική των εκπαιδευτικών Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου (ΠΓΠ):
ΜΕΤΟΧΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ. Δικαιώματα μετόχων Δικαίωμα ψήφου Δικαίωμα προτίμησης Δικαίωμα συμμετοχής στα κέρδη Δικαίωμα κατά την λύση.
Εισαγωγή. Κ. Γαλανάκης Ορισμός «Management είναι να γίνονται ορισμένα πράγματα μέσω άλλων ατόμων» … American Management Association «Management.
ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΑΡΙΑ ΜΠΑΤΣΙΚΟΥΡΑ.
Διοικητική Λογιστική Ενότητα # 1: Εισαγωγή στη λογιστική κόστους
Ομοσπονδία Τραπεζοϋπαλληλικών Οργανώσεων Ελλάδος
Κεφαλαιουχικές εταιρίες
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 3η- Μέρος Β
Φακωτάκη Ασημίνα επόπτης: Κορδούτης Παναγιώτης
Ηγεσία Διαδικασία Λήψης Απόφασης
Στατιστικές Υποθέσεις
ΙΕΚ Πάτρας – Στέλεχος Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο.)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Ποιοι είμαστε Northwind traders
Χρηματοοικονομική Λογιστική
Παλινδρόμηση – Συσχέτιση
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός των Πωλήσεων
ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
H πρακτική της χρηματοδότησης νεοφυών επιχειρήσεων μέσω VENTURE CAPITALS Νομικές διαστασεισ.
Μαρία Η. Χαϊτίδου – Άννα Σπύρτου
η περινομή (marketing) στην λειτουργία της αγοράς ΑΝΤΩΝΙΟΥ Μαρτίνη
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Όλγα Δέσποινα Λεωνίδας
Ανάλυση PEST και SWOT ΜΕΡΟΣ Β’
Η διαμόρφωση του Fair-play
Αν δεν υπήρχε το Tουριστικό Marketing πως θα γνωρίζαμε για…
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ 2017
Συνέδριο της ΕΛΕΣΥΠ: Η επιχειρηματικότητα ως Επαγγελματική Επιλογή & η Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας Κυριακή 08 Δεκεμβρίου 2014 Παραστατίδης Κων/νος, Εκπαιδευτικός.
Μίγμα Μάρκετινγκ στον Αθλητισμό: Η διανομή στον αθλητικό χώρο
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
ΔΙΑΛΕΞΗ 1 Σκοπός και λειτουργία νοσοκομείων
Αρχές Χρηματοοικονομικής Διοίκησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Από το ΔΟΣ σε Πίνακες Δρ. Νίκος Καρούσος
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 6ο. Διδάσκων καθηγητής
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ
Marketing για εκπαιδευτικούς
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
γραφείο Ταξιδιωτικό Ταξιδιωτικό γραφείο
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
Northwind traders Ποιοι είμαστε
Έννοιες της Λογιστικής
Η ποιότητα στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ / ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Πρόσβαση στην αγορά εργασίας και ισότητα ευκαιριών
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση ΜΒΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής

Η προέλευση της Θεωρίας της Λογιστικής Η Νομοθεσία - Νομική Επιστήμη Προσδιορίζει τα ζητήματα που ρυθμίζουν τη διαχείριση της περιουσίας Καθορίζει τον τρόπο διαχείρισης των δικαιωμάτων Οριοθετεί τη διαχείριση πόρων Συστηματοποιεί τη φορολογική παρέμβαση Η Οικονομική Επιστήμη Συστηματοποιεί την επίδραση της ισορροπίας προσφοράς / ζήτησης Διαμορφώνει μεθοδολογίες προβλέψεων Προσδιορίζει τις πολιτικές παρέμβασης του Κράτους

Η Θεωρία της Εκπροσώπησης - αρχή Πρωτοεμφανίζεται στη Βρετανία το 1933, στο έργο των Berle & Means - σχετικό με τους μετόχους ανωνύμων εταιριών. Επανέρχεται σε δημοσιεύσεις το 1970, 1980 και κυρίως το 2006 (Mantic). Η θεωρία ανατρέπει την κοινή δοξασία πως μια επιχείρηση ταυτίζεται με ένα φυσικό πρόσωπο, ωσάν να ήταν μοναδικός ιδιοκτήτης

Η Θεωρία της Εκπροσώπησης - συνέχεια 1 Η σύγχρονη θεώρηση είναι πως οι επιχειρήσεις ανήκουν στους μετόχους, αλλά διοικούνται από τους managers (Donleavy 2016). Τα συμφέροντα των μετόχων αντιδιαστέλλονται προς αυτά των managers, που επιζητούν ολοένα μεγαλύτερες αμοιβές και ανερχόμενη κοινωνική θέση, ενώ των μετόχων είναι: Αυξανόμενη τιμή των μετοχών Αυξανόμενα μερίσματα Προοπτικές Ανάπτυξης και Σταθερότητα της επένδυσής τους

Η Θεωρία της Εκπροσώπησης - συνέχεια 2 Πως πείθονται οι μέτοχοι; Από τα δημοσιευόμενα Λογιστικά Στοιχεία Παρουσίαση του διαχρονικού κόστους Παρουσίαση των αποτελεσμάτων της Ελεγκτικής (Εξωτερικών και Εσωτερικών Ελέγχων) Ανάλυση των Οικονομικών Αποτελεσμάτων Από τη λογοδοσία των Managers στις ετήσιες τακτικές Γενικές Συνελεύσεις Από την παρουσίαση του συστήματος της “Εταιρικής Διακυβέρνησης” Από το βαθμό επίτευξης των ανακοινωμένων Στρατηγικών Επιδιώξεων

Η Θεωρία της Εκπροσώπησης - συνέχεια 3 Σύνδεση της επίδοσης των managers με τα αποτελέσματα: Μέθοδος της “Συγκόλησης”: Οι managers αμείβονται με μισθό και επιβράβευση (bonus) με τη μορφή των Stock options (προαιρετική διάθεση μετοχών). Μέθοδος της Σταθερής Απόδοσης: Οι Managers λαμβάνουν επιδόματα επιβράβευσης, ακόμη και όταν υπάρχουν ζημίες Η Λογιστική, έτσι, θεωρείται ως (επιστήμη ή τέχνη;) των εκτιμήσεων (valuation).

Αντιληπτικό Πλαίσιο Συγκρίσιμα αποτελέσματα Επιβεβαιώσιμες πληροφορίες Η Λογιστική (και τα Λογιστικά Πρότυπα) οφείλουν να παρουσιάζουν: Συγκρίσιμα αποτελέσματα Επιβεβαιώσιμες πληροφορίες Κατανοητές πληροφορίες Επίκαιρες πληροφορίες Με κανόνες ή αρχές (ή κανόνες ΚΑΙ αρχές;)

Μέτρηση ή Εκτίμηση; Την Αναγνωρισιμότητα της σημαντικότητας (Linkert) Υπευθυνότητα (accountability) Αποδειξιμότητα (Evidence) [αρχή της αντικειμενικότητας των εγγραφών]

Λογιστική & Καταστιχογραφία Καταστιχογραφία: Καταγράφει Ιστορικά οικονομικά Γεγονότα Παρουσιάζει σύνοψη των καταγραφέντων Εξάγει παραδεκτά (νομικώς) αποτελέσματα Είναι Στατική Αποτελεί τη Φορολογική Βάση

Λογιστική & Καταστιχογραφία -2 Η Λογιστική: Εκτιμά την αξία συνεισφοράς Διαμορφώνει προβλέψεις (συναλλαγματικών διαφορών, εξόδου από την υπηρεσία, επισφαλειών των πελατών, οικονομικής ζωής των παγίων, απόδοσης των δαπανών για Έρευνα και Τεχνολογική Ανάπτυξη και για το Marketing) Αποτελεί την Οικονομική Βάση

Σχέση της Λογιστικής και τιμής των μετοχών Φαίνεται Στενή, όμως… Οι εκτιμήσεις της “εύλογης αξίας” (fair value) μπορούν να τεκμηριώνονται επιστημονικά, αλλά όχι ομοιόμορφα. Οι προσφορά και ζήτηση μετοχών “αυτοπροσδιορίζεται” από τις στατιστικές της εξέλιξης των τιμών, ανεξάρτητα από την πραγματική αξία (overnight traders) {στο Χρηματιστήριο}. Οι προβλέψεις βασίζονται σε παραδοχές και έτσι έχουν μικρή αξιοπιστία.

Η Λογιστική των 4 Στοιχείων Περιουσία (Ενεργητικό) Υποχρεώσεις (Παθητικό) Κεφάλαιο (Καθαρή Θέση) Κέρδη - Ζημίες

Η Καταστιχογραφία των 4 Πράξεων Αγορές Πωλήσεις Πληρωμές (άμεσες και μεταχρονολογημένες) Εισπράξεις (άμεσες και μεταχρονολογημένες)

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ Και μετά τη Λογιστική; ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ & ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ