Καραδημα σταυρουλα Α.μ. : δ201622

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διπλωματική εργασία του Τζίφα Νικολάου
Advertisements

1 ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ Ιούλιος 2009 ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ Γεώργιος Φιλίππου.
BELIEFS AND NORMS IN THE MATHEMATICS CLASSROOM Erna Yackel & Chris Rasmussen, 2002 Παρουσίαση Προκόπης Κωστούλας Δ Σταύρος Βουδούρης Δ
Το Πρόβλημα ως Εργαλείο στη Διδασκαλία των Μαθηματικών Μιχάλης Γρ. Βόσκογλου Ομότιμος Καθηγητής ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας Διάλεξη στο Παράρτημα Αχαϊας της Ε.
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ενότητα 5: H έννοια της μαθηματικής δραστηριότητας Γιώργος Ψυχάρης Σχολή Θετικών επιστημών Τμήμα.
Μ. Schommer.  Ερευνητικό ερώτημα : Ποιες επιδράσεις έχουν οι πεποιθήσεις των μαθητών για τη φύση της γνώσης και της μάθησης ( προσωπική επιστημολογία.
Ανάλυση επιβίωσης Επαναληπτικό μάθημα. Ανάλυση επιβίωσης Μελέτη κατανομής χρόνου από ένα καλά ορισμένο σημείο έναρξης έως την εμφάνιση ενός γεγονότος.
Situated Cognition and the Culture of Learning
Ποιοτική μεθοδολογία έρευνας στη Διδακτική των Μαθηματικών
Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΟΙΗΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
1η ενότητα: Πεποιθήσεις
1η ενότητα: η συνεισφορά του Polya
Αντωνοπούλου Ελεονώρα ΑΜ Δ201721
Δύο πρωτότυπα προβλήματα από το σχολικό βιβλίο της Ά Γυμνασίου
Ενότητα 2η: Επίλυση προβλήματος & εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις
1η ενότητα: Εισαγωγικές έννοιες
Δ7: Διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Εργασία στην ενότητα 1 Καράβη Θωμαΐς Θέμα: (2) Μελετήστε το απόσπασμα από.
ΒΕΡΒΕΛΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ (Α.Μ. Δ201620)
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΑΝΤΖΙΟΥ Α.Μ:Δ201603
Δ Κωνσταντίνου Γιάννης
Αναζητήστε στα σχολικά βιβλία του Γυμνασίου 2 προβλήματα που θα μπορούσατε να τα ορίσετε ως «πρωτότυπα προβλήματα» σύμφωνα με τον ορισμό του Schoenfeld.
ΕΡΓΑΣΙΑ 1 Μελετήστε το απόσπασμα από άρθρο του Schoenfeld (1992) και απαντήστε στα παρακάτω ερωτήματα: -Τι ακριβώς διαπραγματεύεται; -Ποια είναι τα επιχειρήματα.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Καραδημα σταυρουλα Α.μ. : δ201622 Διδασκαλία και Μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Εργασία 1 (1ης διδακτικής ενότητας) Αναζητήστε στα σχολικά βιβλία του Γυμνασίου 2 προβλήματα που θα μπορούσατε να τα ορίσετε ως «πρωτότυπα προβλήματα» σύμφωνα με τον ορισμό του Schoenfeld. Καραδημα σταυρουλα Α.μ. : δ201622

Πρόβλημα 1 Στο πρωτάθλημα ποδοσφαίρου μιας χώρας κάθε ομάδα έδωσε με όλες τις υπόλοιπες ομάδες δύο αγώνες (εντός και εκτός έδρας). Αν έγιναν συνολικά 240 αγώνες, πόσες ήταν οι ομάδες που συμμετείχαν στο πρωτάθλημα; Πηγή : Μαθηματικά Γ Γυμνασίου – Προβλήματα εξισώσεων δευτέρου βαθμού. Οικείο το περιεχόμενο του προβλήματος στους μαθητές, αφού αφορά στον αθλητισμό και ειδικότερα στο ποδόσφαιρο. Οι μαθητές δεν χρειάζονται έναν έτοιμο αλγόριθμο αλλά κατασκευάζουν τη δευτεροβάθμια εξίσωση στηριζόμενοι στα δεδομένα και τις πληροφορίες του προβλήματος. Σύντομη και περιεκτική διατύπωση που δεν περιλαμβάνει πολλά αριθμητικά δεδομένα αλλά απαιτεί την κατανόηση της πραγματικής κατάστασης.

Πρόβλημα 2 Ρεαλιστικές καταστάσεις - πραγματικό πρόβλημα. Ρεαλιστικές καταστάσεις - πραγματικό πρόβλημα. Απαιτεί τη γνώση και κατάλληλη χρήση των τύπων του εμβαδού. Για το τελικό αποτέλεσμα απαιτείται κατάλληλη – μη τυπική - αξιοποίηση των δεδομένων και του σχήματος. Πηγή : Μαθηματικά Β Γυμνασίου – Εμβαδά επιπέδων σχημάτων.

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας!!!