Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 13 : ΠΡΟΪΟΝ IV Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Advertisements

ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ Philip Kotler Τόμος Α΄ κεφ Τόμος Β΄ κεφ Επιμέλεια: Ταμπαχανιώτης Δημήτρης.
Διασφάλιση των κανόνων του ελεύθερου ανταγωνισμού στον τομέα των ΜΜΕ Χάρις Τσίγκου, Ειδικός Επιστήμονας ΕΣΡ
1 Κεφάλαιο 8 Αξιολόγηση & Επιλογή Στρατηγικής Θα ολοκληρώσουμε την αναφορά μας στο δεύτερο στάδιο της διαδικασίας της «Στρατηγικής Διοίκησης», στην «Επιλογή.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 4 ο ΜΑΘΗΜΑ. ΑΓΟΡΑ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Έννοια και ορισμός της αγοράς Όταν λέμε «αγορά» εννοούμε συνήθως τον τόπο ή τον χώρο.
Αρχές Μάρκετινγκ Ενότητα # 5: Κύκλος ανάπτυξης προϊόντων & κύκλος ζωής προϊόντος Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Αξιολόγηση & Ανάλυση Επενδυτικών Αποφάσεων Διδάσκων: Καθηγητής Π.Ε. Πετράκης.
Γ.Ν.Π «ΤΖΑΝΕΙΟ» Το Γ.Ν.Π «ΤΖΑΝΕΙΟ» προσφέρει τις υπηρεσίες του αδιάλειπτα από το 1873.
ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Στρατηγική Επιχειρήσεων Ενότητα 2: Έννοια και Ιστορία της Στρατηγικής Νικόλαος Καρανάσιος Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Διοίκηση προμηθειών και διαχείριση Υλικών 10 Μάθημα Γεώργιος Απλαδάς Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων Χειμερινό.
1 FDL Group 1 ο Αγροτικό Συνέδριο Ναυτεμπορικής. 2 Τι είναι logistics ; Παγκόσμιος κύκλος εργασιών εταιρειών Logistics 2013 Ελληνικός Κ.Ε. εταιρειών Logistics.
Διεθνές Μάρκετινγκ Ενότητα # 10: Διεθνής Τιμολογιακή Πολιτική Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
1 Αποτελέσματα κλάδου – ‘B τρίμηνο 2015 Η σταθεροποίηση που εμφανίστηκε κατά τη διάρκεια του 2014 φαίνεται να αντιστρέφεται από την αρχή του 2015 με μειώσεις.
ΑΦΗΓΗΣΗ Ορισμός (ενότητα 3) Μορφές αφήγησης (ενότητα 3) Δομή αφηγηματικού κειμένου (ενότητα 3) Το ρήμα στην αφήγηση (ενότητα 5) Οπτική γωνία (ενότητα 8)
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΤI EINAI ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ; Το άτομο που αναλαμβάνει ή ελέγχει μία επιχείρηση το οποίο φέρει το ρίσκο του κέρδους ή της ζημίας (Μικρό.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης - Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Μέτρηση της απόδοσης των επενδύσεων
ΔΙΑΛΕΞΗ 9η Οργανωτική Δομή και Ανάλυση Γραφειοκρατία Οργανογράμματα
Συλλογή στοιχείων: Φεβρουαρίου
Διασφάλιση των κανόνων του ελεύθερου ανταγωνισμού στον τομέα των ΜΜΕ
ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Μορφές και πεδία εφαρμογής του Μάρκετινγκ - (Β2Β)
Αξιολόγηση κάθετων συμφωνιών υπό το πρίσμα του δικαίου του ελεύθερου
Τρέχουσα και Προθεσμιακή Αγορά
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Αξία Μέσω Προϊόντων και Μαρκών
Μεταβλητές πρόβλεψης Ποσοστό Ποσοστό φόρου εισοδήματος 0%
Χρηματοοικονομική Λογιστική
Η Διαχείριση Τεχνικών Έργων
1. Τι είναι τα οικολογικά σχολεία;
Διαφημιστική εκστρατεία
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Στρατηγική Επιχειρήσεων
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
Ασπασία Θεοδωρακάκη ΠΕΣΥΠ Β εξάμηνο
Κλαδική Ανάλυση – Μελέτη της ICAP Group «Οι Συνέπειες της Κρίσης στους διαφόρους Κλάδους της Ελληνικής Οικονομίας» Διεύθυνση.
Το αγαπημένο μου παιχνίδι.
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ??
Σύντομη Παρουσίαση Σίσκος Δημήτριος Οκτώβριος 2007.
4ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου Ενημέρωση Γονέων
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Ταμείο Ευημερίας Υπαλλήλων ΑΤΗΚ
Συγκεντρωτικοί Πίνακες Ιδιοκτησία-Τηλεθέαση- Διαφημιστική Δαπάνη
Αρχές Χρηματοοικονομικής Διοίκησης
Σύστημα Εισροών - Εκροών στα πλωτά εφοδιαστικά μέσα
Εθνικό Κέντρο Βιβλίου Λέσχες Ανάγνωσης.
Γυμνάσιο Νεάπολης Κοζάνης
6Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΣΧ. ΕΤΟΣ
ΔΙΑΛΕΞΗ 5 Νοσήματα Αναπνευστικού Συστήματος Βρογχικό Άσθμα Πνευμονίες
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.2: Επιχειρηματικό Σχέδιο, Δεξιότητες Διαχείρισης και.
Υγρό γενικού καθαρισμού οικονομικό στην χρήση – ευχάριστο άρωμα
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.2: Επιχειρηματικό Σχέδιο, Δεξιότητες Διαχείρισης και.
Επαναληπτική Διάλεξη (2017 – 18).
Welcome to Who Wants to be a Millionaire
Οι Δήμοι στο κατώφλι της νέας προγραμματικής περιόδου
Ενότητα Γ7.1γ (Εισαγωγή στους Αλγορίθμους )
Μορφές συστημάτων Υγείας των χωρών: Τα επιμέρους χαρακτηριστικά των συστημάτων υγείας των χωρών εξαρτώνται από: -Τα επιδημιολογικά χαρακτηριστικά της.
Διάρκεια: 2 διδακτικές ώρες
Εισαγωγή στο μάθημα Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού Λογισμικού.
ΚΡΗΤΙΚΟΣ – Δ. ΣΟΛΩΜΟΥ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
1. Τι είναι τα οικολογικά σχολεία;
Έσοδα Κρατικού Προϋπολογισμού
Δρ. Κυριαζόπουλος Γεώργιος Επίκουρος Καθηγητής
Διαδραστική Μάθηση © 2018.
Σχεδιασμός - Προγραμματισμός Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Στρατηγικές διοίκησης προϊόντων Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού

Να δώσετε τον ορισμό της αγοράς (Market) ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ ανάμεσα σε: ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ και ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ή και ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ .

Η ΑΓΟΡΑ περιλαμβάνει: το ΧΩΡΟ στον οποίο γίνονται αγορές/πωλήσεις τα ΑΤΟΜΑ/ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ που έχουν τη δυνατότητα να αγοράζουν ή να πουλάνε 3. τα ΠΡΟΪΟΝΤΑ/ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ που μπορούν να αγοραστούν ή να πουληθούν

Ποιές οι δύο μορφές του Εμπορίου που συναντά κανείς στην σύγχρονη οικονομία κάθε κοινωνίας; ΛΙΑΝΙΚΟ εμπόριο > πωλήσεις προϊόντων/υπηρεσιών απευθείας στους καταναλωτές παράδειγμα: καταστήματα που πωλούν υπολογιστές/λογισμικό (media market, πλαίσιο, ηλεκτρονική, κ.λ.π). ΧΟΝΔΡΙΚΟ εμπόριο > πωλήσεις προϊόντων/υπηρεσιών σε επιχειρήσεις που μεταπωλούν τα προϊόντα σε καταναλωτές παράδειγμα: εταιρίες εισαγωγής υπολογιστών σε μεγάλες ποσότητες που διαθέτουν στα καταστήματα.

ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ (Competition); Τι σημαίνει ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ (Competition); Άτομα/εταιρίες που προσφέρουν στην αγορά τα ίδια ή παρεμφερή προϊόντα/υπηρεσίες.

ΠΡΟΪΟΝΤΑ –ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΓΑΘΑ > προϊόντα με φυσική υπόσταση (υπολογιστές, πακέτα λογισμικού, σκληροί δίσκοι). ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ > άυλες (π.χ παροχή εκπαίδευσης σε θέματα πληροφορικής, επισκευή υπολογιστών, χρήση του Διαδικτύου, ανάπτυξη εφαρμογής κατά παραγγελία του πελάτη).

Πότε ένα προϊόν χαρακτηρίζεται βιομηχανικό και πότε καταναλωτικό; Η διάκριση έχει να κάνει με τη χρήση του προϊόντος Αν το προϊόν χρησιμοποιείται για την παραγωγική διαδικασία χαρακτηρίζεται ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ, αν χρησιμοποιείται στην τελική κατανάλωση χαρακτηρίζεται  ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟ. π.χ ένα αυτοκίνητο, χαρακτηρίζεται ως ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ αν χρησιμοποιείται από ιδιώτη και ως ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ αν χρησιμοποιείται από μία επιχείρηση για την μεταφορά του προσωπικού.

ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΓΑΘΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΓΑΘΑ-ΠΡΟΪΟΝΤΑ > απαιτούν ΜΕΤΑΦΟΡΑ – ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ – ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ κ.λ.π – ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙ ΜΟΝΙΜΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ – Η ΑΓΟΡΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ > ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ – ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ – ΜΕΤΑΒΙΒΑΖΟΝΤΑΙ (ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ) – ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ (ΔΕΝ ΑΠΟΘΗΚΕΥΟΝΤΑΙ) - ΑΠΑΙΤΕΙ ΜΙΑ ΠΙΟ ΜΟΝΙΜΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ – ΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΗΣ

Ο κύκλος ζωής ενός προϊόντος είναι ΚΥΚΛΟΣ ΖΩΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες έχουν περιορισμένο χρόνο ζωής: συγκεκριμένους κύκλους ζωής. Ο κύκλος ζωής ενός προϊόντος είναι η περίοδος από την εισαγωγή του προϊόντος στην αγορά μέχρι την τελική απόσυρσή του και είναι χωρισμένη σε φάσεις.

Πρόκειται για ένα πίνακα (matrix) που επινοήθηκε από την εταιρία Boston Consulting Group (BCG) και δίνει ένα χαρακτηριστικό όνομα για την κάθε φάση στην οποία βρίσκεται ένα προϊόν :

Είναι το δυσκολότερο στάδιο Το προϊόν ΔΕΝ είναι γνωστό στην Αγορά και οι πωλήσεις του είναι ακόμα χαμηλές. Δεν είναι σίγουρο ότι θα έχει εμπορική επιτυχία στην Αγορά Αρχίζουν να εμφανίζονται οι πρώτοι αγοραστές. Υψηλό κόστος σε δαπάνες διαφήμισης και προώθησης για να διεισδύσει στην αγορά. Οι πωλήσεις θα είναι χαμηλές, η επιχείρηση θα λειτουργεί με ζημίες για κάποιο χρονικό διάστημα. Είναι το δυσκολότερο στάδιο

1ο Στάδιο (Ερωτηματικό – Question mark) : Το προϊόν ΔΕΝ είναι προς στιγμήν γνωστό στην Αγορά και οι πωλήσεις του είναι ακόμα χαμηλές. Άρα δεν είναι σίγουρο ότι θα έχει εμπορική επιτυχία στην Αγορά (Ερωτηματικό). Δειλά-δειλά αρχίζουν να εμφανίζονται οι πρώτοι αγοραστές. Είναι το δυσκολότερο στάδιο, με υψηλό κόστος σε δαπάνες διαφήμισης και προώθησης για να διεισδύσει εισαγωγικά στην αγορά. Είναι αυτονόητο ότι επειδή οι πωλήσεις θα είναι χαμηλές, η επιχείρηση θα λειτουργεί με ζημίες για κάποιο χρονικό διάστημα.

πιο γρήγορα το προϊόν στο Το προϊόν έχει αρχίσει να γίνεται γνωστό στην Αγορά. Οι πωλήσεις του αυξάνονται ραγδαία όσο το καταναλωτικό κοινό ενημερώνεται για τα πλεονεκτήματα και την ανταγωνιστικότητά του (Αστέρι – Ελπίδα για πωλήσεις). Οι εταιρείες για να κάνουν πιο απότομο τον ρυθμό ανόδου, βομβαρδίζουν με ακόμα περισσότερες διαφημίσεις την Αγορά, ώστε να φθάσει πιο γρήγορα το προϊόν στο μέγιστο αριθμό πωλήσεων.

2ο Στάδιο (Αστέρι – Star) : Το προϊόν έχει αρχίσει να γίνεται γνωστό στην Αγορά και oι πωλήσεις του αυξάνονται ραγδαία όσο το καταναλωτικό κοινό ενημερώνεται για τα πλεονεκτήματα και την ανταγωνιστικότητά του (Αστέρι – Ελπίδα για πωλήσεις). Οι εταιρείες για να κάνουν πιο απότομο τον ρυθμό ανόδου, βομβαρδίζουν με ακόμα περισσότερες διαφημίσεις την Αγορά, ώστε να φθάσει πιο γρήγορα το προϊόν στο μέγιστο αριθμό πωλήσεων.

Το ύψος των πωλήσεων του προϊόντος αυτού ΔΕΝ πρόκειται να ανέβει παραπάνω. Υπάρχει σταθερή ροή πωλήσεων, άρα και σταθερή ροή χρημάτων (στον παραγωγό/εμπόρους), Η ροή των πωλήσεων συντηρεί την παραγωγή, πληρώνει τα έξοδα κατασκευής του προϊόντος και διατηρεί σε σταθερή βάση τα κέρδη -όπως μια αγελάδα παράγει σταθερά γάλα (Cash Flow - Cash Cow), μέχρι να “βγει” στην αγορά ένα καινούριο μοντέλο από την ίδια εταιρεία ή από κάποιον ανταγωνιστή.

3ο Στάδιο (Αγελάδα – Cash Cow) : Το ύψος των πωλήσεων του προϊόντος αυτού ΔΕΝ πρόκειται να ανέβει παραπάνω. Στη φάση αυτή παρόλο που δεν υπάρχει αλματώδης ρυθμός ανάπτυξης, υπάρχει όμως σταθερή ροή πωλήσεων, άρα και σταθερή ροή χρημάτων (στον παραγωγό/εμπόρους), η οποία συντηρεί την παραγωγή, πληρώνει τα έξοδα κατασκευής του προϊόντος και διατηρεί σε σταθερή βάση τα κέρδη -όπως μια αγελάδα παράγει σταθερά γάλα (Cash Flow - Cash Cow), μέχρι να “βγει” στην αγορά ένα καινούριο μοντέλο από την ίδια εταιρεία ή από κάποιον ανταγωνιστή.

Στο τέλος της φάσης αυτής το προϊόν αποσύρεται από την Αγορά. Όταν χαθεί το αγοραστικό ενδιαφέρον, τότε οι πωλήσεις μειώνονται δραματικά (μέχρι να μηδενιστούν). Το προϊόν έχει παλιώσει, ή έχει αντικατασταθεί από καλύτερα, αποδοτικότερα, φθηνότερα κλπ. Δεν αποτελεί πλέον για την κατασκευάστρια εταιρεία σημαντική πηγή εσόδων και δεν συμφέρει παραγωγικά (Γέρικο Σκυλί). Στο τέλος της φάσης αυτής το προϊόν αποσύρεται από την Αγορά.

4ο Στάδιο (Γέρικο Σκυλί – Old Dog) : Όταν χαθεί το αγοραστικό ενδιαφέρον, τότε οι πωλήσεις μειώνονται δραματικά (μέχρι να μηδενιστούν). Το προϊόν έχει παλιώσει, ή έχει αντικατασταθεί από καλύτερα, αποδοτικότερα, φθηνότερα κλπ. Δεν αποτελεί πλέον για την κατασκευάστρια εταιρεία σημαντική πηγή εσόδων και δεν συμφέρει παραγωγικά (Γέρικο Σκυλί). Στο τέλος της φάσης αυτής το προϊόν αποσύρεται από την Αγορά.

Σχεδιάγραμμα της πορείας ενός προϊόντος στην Αγορά: Ο κύκλος ζωής, περιγράφεται με ΤΕΣΣΕΡΙΣ (4) φάσεις, που χωρίζουν σε μη ισοδύναμα τμήματα την όλη διάρκεια της παρουσίας ενός προϊόντος στην Αγορά.