Δ Κωνσταντίνου Γιάννης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διπλωματική εργασία του Τζίφα Νικολάου
Advertisements

1 ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ Ιούλιος 2009 ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ Γεώργιος Φιλίππου.
BELIEFS AND NORMS IN THE MATHEMATICS CLASSROOM Erna Yackel & Chris Rasmussen, 2002 Παρουσίαση Προκόπης Κωστούλας Δ Σταύρος Βουδούρης Δ
Το Πρόβλημα ως Εργαλείο στη Διδασκαλία των Μαθηματικών Μιχάλης Γρ. Βόσκογλου Ομότιμος Καθηγητής ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας Διάλεξη στο Παράρτημα Αχαϊας της Ε.
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ενότητα 5: H έννοια της μαθηματικής δραστηριότητας Γιώργος Ψυχάρης Σχολή Θετικών επιστημών Τμήμα.
Μ. Schommer.  Ερευνητικό ερώτημα : Ποιες επιδράσεις έχουν οι πεποιθήσεις των μαθητών για τη φύση της γνώσης και της μάθησης ( προσωπική επιστημολογία.
Ανάλυση επιβίωσης Επαναληπτικό μάθημα. Ανάλυση επιβίωσης Μελέτη κατανομής χρόνου από ένα καλά ορισμένο σημείο έναρξης έως την εμφάνιση ενός γεγονότος.
Situated Cognition and the Culture of Learning
Ποιοτική μεθοδολογία έρευνας στη Διδακτική των Μαθηματικών
Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΟΙΗΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
1η ενότητα: Πεποιθήσεις
1η ενότητα: η συνεισφορά του Polya
Αντωνοπούλου Ελεονώρα ΑΜ Δ201721
Δύο πρωτότυπα προβλήματα από το σχολικό βιβλίο της Ά Γυμνασίου
Ενότητα 2η: Επίλυση προβλήματος & εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις
1η ενότητα: Εισαγωγικές έννοιες
Δ7: Διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Εργασία στην ενότητα 1 Καράβη Θωμαΐς Θέμα: (2) Μελετήστε το απόσπασμα από.
ΒΕΡΒΕΛΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ (Α.Μ. Δ201620)
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΑΝΤΖΙΟΥ Α.Μ:Δ201603
Αναζητήστε στα σχολικά βιβλία του Γυμνασίου 2 προβλήματα που θα μπορούσατε να τα ορίσετε ως «πρωτότυπα προβλήματα» σύμφωνα με τον ορισμό του Schoenfeld.
Καραδημα σταυρουλα Α.μ. : δ201622
ΕΡΓΑΣΙΑ 1 Μελετήστε το απόσπασμα από άρθρο του Schoenfeld (1992) και απαντήστε στα παρακάτω ερωτήματα: -Τι ακριβώς διαπραγματεύεται; -Ποια είναι τα επιχειρήματα.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δ201606 Κωνσταντίνου Γιάννης Διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Εργασία 1ης ενότητας «Εύρεση προβλημάτων στα σχολικά βιβλία των μαθηματικών του Γυμνασίου σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά πρωτότυπων προβλημάτων του Schoenfeld» Δ201606 Κωνσταντίνου Γιάννης

Επιλογή Προβλημάτων από Γ΄ Γυμνασίου Κεφ2. Εξισώσεις-Ανισώσεις Ενότητα 2.2 Κλασματικές Εξισώσεις Κεφ3. Συστήματα Γραμμικών Εξισώσεων Ενότητα 3.3 Αλγεβρική Επίλυση Γραμμικού Συστήματος

A B Γ Οικεία εμπειρία Ταχύτητα, Χρόνος, Απόσταση, Μέση Ταχύτητα Λεκτική αναπαράσταση σε αλγεβρική Επίλυση τύπων, κλασματική εξίσωση, εξίσωση 2ου βαθμού Γ Διαφορετικές λύσεις, γράφημα, Σύστημα

A B Γ Οικεία εμπειρία Λεκτική<->αλγεβρική<->γεωμετρική Γραμμική σκέψη(αύξηση-μείωση διαστάσεων) Μέτρηση επιφάνειας και υπολογισμός, επίλυση συστήματος, εξισώσεις Γ Δοκιμές, γραμμική ή αλγεβρική επίλυση, διαφορετικά συστήματα