Κωνσταντίνου Γιάννης Δ201606 Εργασία 1ης Ενότητας Παρουσιάστε το πρόβλημα και καταγράψτε ευρετικές στρατηγικές που κατά τη γνώμη σας θα ήταν χρήσιμες στους μαθητές στην πορεία λύσης του. http://www.interesjournals.org/full-articles/heuristic-approach-experience-in-solving-mathematical-problems.pdf?view=inline Κωνσταντίνου Γιάννης Δ201606
Το Πρόβλημα (Ι) Κατανόηση Συμβολισμός Δεδομένων Επιλογή άλλης μονάδας μέτρησης Αναζήτησε Συμμετρίες (ΙΙ) Κατάστρωση Σχεδίου Επίλυσης Αλλαγή οπτικής του προβλήματος Γνωστά Θεωρήματα Λύση ανάλογου προβλήματος Λύση απλούστερου προβλήματος Εισαγωγή βοηθητικών στοιχείων-βημάτων Ξεκίνα από την αρχή
1η Λύση-Σύστημα Συντεταγμένων εύρεση σημείου S Σημείο τομής των ευθειών QS και PS Εύρεση απόστασης QS και PQ Εύρεση Εμβαδού
2η Λύση Εύρεση ύψους του τριγώνου MCS χρήση τετράγωνων ως μονάδες μέτρησης Εύρεση εμβαδού MCS Εύρεση εμβαδού QMCP (ABCD)-(APQ)-(PBC)-(QMD)
3η Λύση
Διάταξη τίτλου και περιεχομένου με γράφημα
Διάταξη δύο περιεχομένων με πίνακα Πρώτη κουκκίδα εδώ Δεύτερη κουκκίδα εδώ Τρίτη κουκκίδα εδώ Κλάση Ομάδα 1 Ομάδα 2 Κλάση 1 82 95 Κλάση 2 76 88 Κλάση 3 84 90
Διάταξη δύο περιεχομένων με SmartArt Πρώτη κουκκίδα εδώ Δεύτερη κουκκίδα εδώ Τρίτη κουκκίδα εδώ Εργασία 1 Εργασία 2 Εργασία 3
Προσθέστε τίτλο διαφάνειας - 1
Προσθέστε τίτλο διαφάνειας - 2
Προσθέστε τίτλο διαφάνειας - 3
Προσθέστε τίτλο διαφάνειας - 4
Προσθέστε τίτλο διαφάνειας - 5