Ειδικά Θέματα στον προγραμματισμό Υπολογιστών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τύποι δεδομένων και τελεστές,
Advertisements

ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Σχεδίαση-Ανάπτυξη Εφαρμογών Πληροφορικής Αντώνιος Συμβώνης, ΕΜΠ, Slide 1 Week 9: Input / Output Εβδομάδα 8: Είσοδος / Έξοδος [Input / Output]
Τελεστές ανάθεσης (assignment)
ΤΕΛΕΣΤΕΣ II ΜΑΘΗΜΑ 5.
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 2. 2 Στόχοι μαθήματος Αριθμητικοί– Λογικοί Τελεστές Η εντολή IF.
Scala Programming Language
Άσκηση 1. Θεωρούμε το ακόλουθο κομμάτι κώδικα int i,j; double result, a[110][4]; for(i=0; i
1 Εισαγωγή στα Streams Υπάρχουν πάνω από 60 κλάσεις για input/output στο πακέτο Υπάρχουν πάνω από 60 κλάσεις για input/output στο πακέτο java.io.*; java.io.*;
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός & JAVA
Δρ. Μαρία Ι. Ανδρέου Εισαγωγή στον Αντικειμενόστρεφη Προγραμματισμό (Object-Oriented Programming) Data Types, Variables, and Arithmetic.
ΛΟΓ102: Τεχνολογία Λογισμικού Ι Διδάσκων: Νίκος Παπασπύρου 1Νίκος ΠαπασπύρουΛΟΓ102:
Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών
Streams Streams: κανάλια ροής δεδομένων Κανάλια εισόδου: ανάγνωση δεδομένων Κανάλια εξόδου: αποστολή δεδομένων Συνήθεις πηγές και προορισμοί δεδομένων:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ Διδάσκοντες:Γιάννης Μαΐστρος Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
Βασικά στοιχεία της Java
Κεφάλαιο 3 Τύποι Δεδομένων - Τελεστές. Πρωτογενείς τύποι δεδομένων: int, float, double, chars ΤύποςΌνομαΜέγεθος byte 8-bit signed, short 16-bit.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός Ι Ενότητα 2: Μεταβλητές και Τύποι Δεδομένων. Διδάσκων: Νικόλαος Θ Λιόλιος,
Ασκήσεις Επαναληπτικές ασκήσεις στο μάθημα Πληροφορική 1 1.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Εισαγωγή στη Java.
1 Εισαγωγή στην επιστήμη των υπολογιστών Υπολογιστές και Δεδομένα Κεφάλαιο 4ο Πράξεις με μπιτ.
Πίνακες στην JAVA ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ AΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΧΟΧΟΛΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ.
Πίνακες στην JAVA ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ AΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ (Διαφάνειες: ΧΟΧΟΛΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ Προσαρμογή 2014: Κώστας Στάμος)
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Ευάγγελος Γ. Ούτσιος Θεόδωρος Γ. Λάντζος.
ΔΟΜΗ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΕ C 1.Σχόλια 2.Οδηγίες προεπεξεργαστή 3.Ορισμοί τύπων 4.Δηλώσεις συναρτήσεων (πρωτότυπα) 5.Ορισμός της main 6.Ορισμοί συναρτήσεων.
1 Πληροφορική Ι Ενότητα 4 : Πράξεις με bits Δρ. Γκόγκος Χρήστος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ-ΣΤΑΘΕΡΕΣ -ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ
Εισαγωγή στον Προγ/μό Η/Υ
Προγραμματισμός Η/Υ Τμήμα Πολιτικών Έργων Υποδομής
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Δεδομένα, μεταβλητές, υπολογισμοί
Η Γλώσσα Pascal Εντολή If
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ-ΣΤΑΘΕΡΕΣ -ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ
Ενότητα Εισαγωγή Είναι εύκολη στη χρήση και στην εκμάθηση.
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
Ενότητα 1 : Εισαγωγικά Στοιχεία της Pascal Αλέξανδρος Τζάλλας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Δομές διακλάδωσης, επαναλήψεις, μέθοδοι
ΔΟΜΕΣ ΕΛΕΓΧΟΥ(if-else, switch) και Λογικοί τελεστές / παραστάσεις
Ποιοί είναι οι δικαστικοί σχηματισμοί του Δικαστηρίου;
Προτασιακή λογική.
ΔΟΜΕΣ ΕΛΕΓΧΟΥ(if-else, switch) και Λογικοί τελεστές / παραστάσεις
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Ψηφιακή Σχεδίαση Εργαστήριο Τετάρτη 14/10/2015.
Ψηφιακή Σχεδίαση εργαστήριο
Εισαγωγή στον Προγ/μό Υπολογιστών
Δομημένος Προγραμματισμός
Περιοχές απόφασης
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ JAVA
Η χιονονιφάδα και το τρίγωνο του Pascal
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Πρωτογενείς τύποι δεδομένων
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ - ΣΤΑΘΕΡΕΣ …. Μεταβλητή Π.χ. Αριθμός=7 Διεύθυνση 1300 RAM
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Εισαγωγή στον Προγραμματισμό με Python, ΑΠΘ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Εισαγωγή στον Προγραμματισμό με Python Εβδομάδα 1: Βασικά στοιχεία.
Εισαγωγή στη Java (Μέρος Α’)
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
4ο Συνέδριο «Διδακτική της Πληροφορικής»
ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Εργαστήριο 1.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Διάλεξη #7: Συμβολοσειρές.
Διάλεξη #10: Εκτέλεση Java χωρίς το BlueJ
Τύποι δεδομένων και τελεστές,
Week 9: Input / Output Διάλεξη #16: Είσοδος / Έξοδος [Input / Output]
Εργαστήριο Ψηφιακών Ηλεκτρονικών
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ειδικά Θέματα στον προγραμματισμό Υπολογιστών

Μεταβλητές, Τύποι, Τελεστές και Εκφράσεις Τα πάντα στην Java είναι αντικείμενα κάποιων κλάσεων ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΚΛΑΣΕΩΝ οι βασικοί τύποι δεδομένων.

Βασικοί Τύποι Δεδομένων Τύπος Περιγραφή Μέγεθος Εύρος byte Byte 1 byte -128 έως 127 short Ακέραιος περιορισμένου εύρους 2 bytes -32768 έως 32767 int 4 bytes -231 έως 231-1 long Εκτεταμένος Ακέραιος 8 bytes -263 έως 263-1 float Πραγματικός (κινητής υποδιαστολής) 1.4x10-45 έως 3.4x1038 double διπλής ακρίβειας 4.9x10-324 έως 1.8x10308 boolean Λογική τιμή 1 bytes true / false char Χαρακτήρας οποιοδήποτε γράμμα ή ψηφίο ή άλλο σύμβολο του κώδικα unicode

Τελεστές Αριθμητικοί Τελεστές Τελεστής Περιγραφή Παράδειγμα Αποτέλεσμα + Πρόσθεση 18 + 10 28 – Αφαίρεση 18 – 10 8 * Πολλαπλασιασμός 18*10 180 / Πηλίκο Διαίρεσης 18/10 1 18.0/10 1.8 % Υπόλοιπο ακέραιας Διαίρεσης 18 % 10 = Τελεστής ανάθεσης θέτει μια τιμή σε μια μεταβλητή a = 496 Όταν στη διαίρεση και οι δυο αριθμοί είναι ακέραιοι, τότε το αποτέλεσμα είναι ακέραιος (DIV), ενώ όταν ένας τουλάχιστον είναι πραγματικός το αποτέλεσμα είναι πραγματικός αριθμός.

Τελεστές Σχεσιακοί Τελεστές Τελεστής Περιγραφή Παράδειγμα Αποτέλεσμα == Ισότητα 18 == 10 false < Μικρότερο 18 < 10 > Μεγαλύτερο 18 > 10 true <= Μικρότερο ή ίσο 18 <= 10 >= Μεγαλύτερο ή ίσο 18 >= 10 != Διαφορετικό 18 != 10

Τελεστές Λογικοί Τελεστές Τελεστής Περιγραφή ! όχι (not) && και (and) || ή (or) ^ αποκλειστικό ή (xor)

Δήλωση και ορισμός μεταβλητών Στην Java πρέπει να δηλώνουμε τον τύπο των μεταβλητών που θα χρησιμοποιήσουμε (όπως και στη C++ και την Pascal αλλά όχι στην Python) Η δήλωση μιας μεταβλητής γίνεται συνήθως στην αρχή του προγράμματος μπορεί όμως να γίνει και σε άλλες θέσεις μέσα στο πρόγραμμα πριν όμως χρησιμοποιήσουμε οποιαδήποτε μεταβλητή πρέπει πρώτα να δηλωθεί

Παραδείγματα δηλώσεων μεταβλητών int number; // Η μεταβλητή number είναι ακέραιος. int counter = 6; // Δήλωση και ανάθεση τιμής στην ίδια εντολή boolean areEqual = (number == counter); // Μια λογική μεταβλητή