ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ –Λ.Τ. ΓΕΡΑΚΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
“La música en la pintura” Π Caravaggio.
Advertisements

Τζιάγκαλος Αλέξανδρος To Μαύρο θέατρο Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Εύα Ζαρκογιάννη, ΠΕ 02.
Μουσική Παιδεία & Μουσικά Σχολεία: Στόχοι και διαδρομές των μαθητών των Μουσικών Σχολείων Μυτιλήνη, Μαρτίου 2008 Πανελλήνια Ένωση Γονέων Μουσικών.
Καλωσορίσατε στο σχολείο μας
ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΑΠΟ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ
Ψηφιακή Επιχειρηματικότητα: Η περίπτωση των πολιτιστικών βιομηχανιών
Γιώργος Ντόντορος
ΗΧΟΣ.
Ρήγας Βελεστινλής
Γιατί να μάθω Γερμανικά;
SOFAS.
1 SOFAS. 2 Storm Διαστάσεις: (ΠxΥxB) Καναπές τριθέσιος: 215x65x95 cm. Καναπές διθέσιος: 169x65x95 cm. Πουφ: 92x46x92 cm.
18o NΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΡΑΜΑΣ ΕΛΕΝΗ ΜΠΟΥΡΟΤΖΟΓΛΟΥ ΜΠΑΜΠΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Μια εργασία από την Δεμέστιχα Μαρία και την Φαίδρα Δημοπούλου
ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΧΑΙΝΤΑΡΙ ΑΦΡΙΜ
Η θεωρία στο πιάνο, το πιάνο στη θεωρία Πέτρος Βούβαρης
HY566 Semantic Web Εργασία 2: Περιγραφή οντολογίας μουσικών παραστάσεων (music events) σε RDFS Μερόπη Πετράκη Θωμάς Σκυλογιάννης Ηράκλειο Απρίλιος 2003.
Kαινοτομίες στο χώρο της νέας οργανοποϊίας
« Φεγγαράκι μου λαμπρό» Twinkle twinkle little star Ternary form Α Β Α.
Ο ΜΙΚΡΟΣ ΑΡΖΙΜ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΑΡΧΙΖΕΙ…… ΠΕΣΜΑΤΖΟΓΛΟΥ ΕΥΑΝΘΙΑ ΜΑΛΩΙΝΑ ΕΛΕΝΗ ΤΑΞΗ Ε ΄ 2 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ.
Ιστορία της Μουσικής Ενότητα 3: Η Κλασική Περίοδος Νικόλαος Μαλιάρας Φιλοσοφική Σχολή Τμήμα Μουσικών Σπουδών.
Σχολικός εκφοβισμός 1 ο Δημοτικό Αγίου Στεφάνου Ομάδα Γεωργία, Θανάσης, Μάγδα Υπεύθυνη εκπαιδευτικός Μαρία Καρρά ΠΕ 19.
Πολυτεχνείο Κρήτης - Αρχιτεκτονική Σχολή εαρινό εξάμηνο Ιστορία & Θεωρία Αρχιτεκτονικής ιι δρ Αμαλία.
Η μουσική σαν μέσο έκφρασης και εκπαίδευσης
Ιστορία της Μουσικής Ενότητα 2: Η Προκλασική Περίοδος
Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότσαρτ
Martha Argerich Ένας ζωντανός μύθος του πιάνου.
Μαρία-Κυριακή Καρατζομπάνη
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ Ι ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΡΠΑΡΟΥΣΗ
ΘΕΩΡΙΑ & ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΤΟΝΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ Ι Εισαγωγή.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ
«Δημιουργώντας, με αριθμούς και πράξεις…»
Η θεωρία της Δημιουργικότητας (Creativity Theory)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ –Λ.Τ. ΓΕΡΑΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ –Λ.Τ. ΓΕΡΑΚΑ ΟΠΕΡΑ «ΜΑΓΙΚΟΣ ΑΥΛΟΣ» W. A. MOZART Ιδέα – Επιμέλεια Οργάνωσης Χατζή Μαρία (Μουσικός)

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ Συνεργασία των τριών κατευθύνσεων Συνεργασία των τριών κατευθύνσεων (θέατρο-χορός-εικαστικά) του σχολείου μας Δημιουργική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου των μαθητών

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ - ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΣΤΟΧΟΙ ΓΝΩΣΤΙΚΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ - ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΣΤΟΧΟΙ Να δημιουργήσουν το κείμενο της πρόζας βασιζόμενοι πάνω στο πρωτότυπο λιμπρέτο της όπερας Να μάθουν να εκφράζονται υποκριτικά για την ανάδειξη του θεατρικού μέρους του έργου Να μάθουν να τραγουδούν και να στηρίζουν τη φωνή τους Να αναδείξουν τα ταλέντα τους στο χορό (μπαλέτο) Να δημιουργήσουν μόνα τους τα κοστούμια και τα σκηνικά

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Η αξιολόγηση έγινε: με την παρουσίαση της όπερας σε κοινό (συμμαθητές, καθηγητές, γονείς, συγγενείς και φίλους) με τη συμμετοχή του σχολείου στο 2ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ «Παις Όπερα», που διοργάνωσε η Όπερα Θεσ/κης, τον Μάιο του 2008, αποσπώντας το Α΄ Βραβείο Παράστασης

ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Μέσα από την αρμονική συνεργασία των τεχνών, την επικοινωνία και την ανταλλαγή απόψεων, τη βιωματική και ενεργητική συμμετοχή, οι μαθητές απέκτησαν μια ολιστική αντίληψη της γνώσης του αντικειμένου της όπερας, όπως ακριβώς προβάλλεται από το ΑΠΣ.

ΕΠΙΔΙΩΚΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ 1 ΕΠΙΔΙΩΚΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ 1 Κατάκτηση της γνώσης, εξοικείωση και κατανόηση των βασικών στοιχείων και μερών της όπερας Εκτίμηση και αξιολόγηση της ποιοτικής τέχνης Ενθάρρυνση των μαθητών για δημιουργική εργασία Καλλιέργεια των δεξιοτήτων και ικανοτήτων των μαθητών Ανάδειξη στοιχείων της προσωπικότητας του κάθε παιδιού Απόκτηση αυτοπεποίθησης, σεβασμού, αυτό-εκτίμησης Ανάπτυξη της ικανότητας της συνεργασίας και της συνύπαρξης των παιδιών διαφορετικών κοινωνικο-οικονομικών τάξεων, πολιτισμών για την επίτευξη του στόχου

ΕΠΙΔΙΩΚΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ 2 ΕΠΙΔΙΩΚΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ 2 Καλλιέργεια της ευθύνης, της πειθαρχίας και της επικοινωνίας, στοιχεία απαραίτητα για την ομαλή κοινωνικοποίηση των παιδιών Ανάπτυξη ουσιαστικής σχέσης αγάπης και σεβασμού μεταξύ μαθητών και καθηγητών Ομαλή, αρμονική και εποικοδομητική συνεργασία μεταξύ των συναδέλφων που συμμετείχαν στην υλοποίηση του προγράμματος Ενίσχυση των καλών σχέσεων με τη Δ/νση του σχολείου

ΣΥΝΕΡΓΑΣΘΗΚΑΝ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ Δημητρίου Ανδρομάχη - φιλόλογος Δουκάκη Αικατερίνη - φυσικός Θεοδώρου Χαράλαμπος - εικαστικός Καββαδά Ανθή - φιλόλογος Κρέζα Άννα - καθηγήτρια γερμανικών Λουκάτος Παναγιώτης - ηθοποιός - σκηνοθέτης - χορευτής Πανονίδου Ελπίδα - εικαστικός