Η γλώσσα της διαφήμισης ΟΜΑΔΑ Γ΄

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μια γλυκιά σοκολατένια ΙΣΤΟΡΙΑ!!!!!
Advertisements

ΡΕΛΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΕΠΠΑΙΚ ΑΡΓΟΥΣ
Η Ρωμαϊκή και Βυζαντινή Φυσιογνωμία της Θεσσαλονίκης
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ ΚΑΙ ΣΟΚΟΛΑΤΕΣ
9Ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΩΝ Σχολικό έτος: Τάξη Α΄4
1 ΓΡΑΠΤΟΣ ΛΟΓΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ Σε εγγράμματες κοινότητες, τα παιδιά εξοικειώνονται με τη γραφή από νωρίς τα παιδιά εξοικειώνονται με τη γραφή από.
Η γλώσσα της διαφήμισης Ελευθερία Κατσουλάκη Ισαβέλα Κουρουμπλή Μαρία Γεωργιουδάκη Λία Κατριτζιδάκη Τόνια Μαζοκοπάκη.
ΓΡΑΠΤΟΣ ΛΟΓΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
- Δρ. Μερκούριος Μαργαριτόπουλος - Δρ. Ελισάβετ Γεωργιάδου
Επιβλέπων: Παρίση Ευαγγελία Μάθημα: Επίλυση προβλημάτων και καινοτομία
Alimentaţia nou născutului
ΣΟΚΟΛΑΤΑ LACTA ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΗ Η ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η γλώσσα της διαφήμισης ΟΜΑΔΑ Γ΄ Γκίκα Ελένη Ανδρουλάκη Μαρία Δρεπάνου Αναστασία Καλαϊτζιδάκη Αργυρώ Αλιφεροπούλου Μαριάννα Βουράκη Άρτεμις

Η γλώσσα της Διαφήμισης Η μορφή της γλώσσας σε μια διαφήμιση έχει κάποια συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που ανάλογα με το πώς χρησιμοποιούνται δίνουν άλλη αίσθηση στην διαφήμιση.

Το λεξιλόγιο, το συντακτικό, ο πληθωρικός ή ελλειπτικός λόγος, τα λογοπαίγνια και πάρα πολλοί άλλοι παράγοντες είναι αυτοί που καθορίζουν τον τρόπο με τον οποίο θα προωθηθεί ένα προϊόν ή το οτιδήποτε άλλο που είναι δυνατόν να διαφημιστεί. Συγκεκριμένα, το λεξιλόγιο που θα χρησιμοποιηθεί, η σύνταξη που θα γίνει σε αυτό το λεξιλόγιο, και ο τρόπος που θα προβληθεί το τελικό αποτέλεσμα (ειρωνικά ή σοβαρά) θα είναι αυτά που θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον ενός νέου ή σε έναν μεγαλύτερης ηλικίας άνθρωπο,ακόμα μπορεί μια διαφήμιση να προορίζεται να διαφημίσει κάτι σε όλες τις ηλικίες, οπότε τα χαρακτηριστικά της γλώσσας είναι κοινά και για τις δύο ηλικιακές ομάδες.

Η Διακειμενικότητα ευθύνεται για την ένταξη τυποποιημένων εκφράσεων, όπως είναι οι παροιμίες, τα συνθήματα, στίχοι τραγουδιών, φράσεις από άλλες διαφημίσεις, γνωστές σε μεγάλο μέρος του πληθυσμού.

Η ομοιοκαταληξία αποτελεί μια πολύ γνωστή τεχνική που χρησιμοποιείται στην ποίηση και προσδίδει ρυθμό και λόγο, στοιχεία που είναι απαραίτητα, ώστε να προκληθεί η προσοχή.

Η Διαφήμιση της Lacta που ταυτίζει την απόλαυση της σοκολάτας με την ζωή και τον έρωτα!