Η γλώσσα της διαφήμισης ΟΜΑΔΑ Γ΄ Γκίκα Ελένη Ανδρουλάκη Μαρία Δρεπάνου Αναστασία Καλαϊτζιδάκη Αργυρώ Αλιφεροπούλου Μαριάννα Βουράκη Άρτεμις
Η γλώσσα της Διαφήμισης Η μορφή της γλώσσας σε μια διαφήμιση έχει κάποια συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που ανάλογα με το πώς χρησιμοποιούνται δίνουν άλλη αίσθηση στην διαφήμιση.
Το λεξιλόγιο, το συντακτικό, ο πληθωρικός ή ελλειπτικός λόγος, τα λογοπαίγνια και πάρα πολλοί άλλοι παράγοντες είναι αυτοί που καθορίζουν τον τρόπο με τον οποίο θα προωθηθεί ένα προϊόν ή το οτιδήποτε άλλο που είναι δυνατόν να διαφημιστεί. Συγκεκριμένα, το λεξιλόγιο που θα χρησιμοποιηθεί, η σύνταξη που θα γίνει σε αυτό το λεξιλόγιο, και ο τρόπος που θα προβληθεί το τελικό αποτέλεσμα (ειρωνικά ή σοβαρά) θα είναι αυτά που θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον ενός νέου ή σε έναν μεγαλύτερης ηλικίας άνθρωπο,ακόμα μπορεί μια διαφήμιση να προορίζεται να διαφημίσει κάτι σε όλες τις ηλικίες, οπότε τα χαρακτηριστικά της γλώσσας είναι κοινά και για τις δύο ηλικιακές ομάδες.
Η Διακειμενικότητα ευθύνεται για την ένταξη τυποποιημένων εκφράσεων, όπως είναι οι παροιμίες, τα συνθήματα, στίχοι τραγουδιών, φράσεις από άλλες διαφημίσεις, γνωστές σε μεγάλο μέρος του πληθυσμού.
Η ομοιοκαταληξία αποτελεί μια πολύ γνωστή τεχνική που χρησιμοποιείται στην ποίηση και προσδίδει ρυθμό και λόγο, στοιχεία που είναι απαραίτητα, ώστε να προκληθεί η προσοχή.
Η Διαφήμιση της Lacta που ταυτίζει την απόλαυση της σοκολάτας με την ζωή και τον έρωτα!