judo Γιώργος Πατάπης Στέφανος Τσιμής Έλενα Καραδήμου Ανέστης Ανδριανός

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΑΚΗΣ ΜΠΑΜΠΛΕΚΟΣ ΘΑΝΑΣΗΣ ΜΑΣΤΟΡΗΣ
Advertisements

RIO DE JANEIRO FOR : ALEXANDRA GIOVANOPOYLOY DORA GARBOYNI ZOI DALIDOY ELINA DIMITRIADOY CHRISTINA DOYMPA.
ΘΕΜA:ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ1)ΕΛΕΝΗ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ
ΜΑΧΗΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ- ΜΑΧΗΤΙΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ
Verbs The usual three person (1 st, 2 nd and 3 rd ) exist in Greek as in English in singular and plural. verbs change their morphology (mostly their endings)
Σχεδίαση Αλγορίθμων - Τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ - Εξάμηνο 4ο1 Ωμή Βία Είναι μία άμεση προσέγγιση που βασίζεται στην εκφώνηση του προβλήματος και τους ορισμούς.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ PASCAL ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΟΣ: ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ.
ΟΜΑΔΑ PROJECT Ο ΤΕΟ Κ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ Α ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ασμάνη Σοφία 17ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ (ΜΗ-ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ – WHILE – REPEAT) Καλλονιάτης Χρήστος Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα.
ΕΚΦΕ Νέας Σμύρνης Ηλίας Μαυροματίδης
Ταμείο Ευημερίας Υπαλλήλων ΑΤΗΚ Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση 29 Οκτωβρίου 2015 ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ.
Αυτοκίνητο – Τρένο - Μοτοσικλέτα Άνθρωποι που τρέχουν - Πιγκουίνοι Ψησταριά Ηλιακοί συλλέκτες Ανεμόμυλος - Ιστιοφόρο Γκαζάκι-Νερό-Δοχείο-Φουρφούρι Νερόμυλος.
ΜΑΘAIΝΩ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ. ΠΟΤΕ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ Οι Ολυμπιακοί Αγώνες ξεκίνησαν το 776 π.Χ., στην Αρχαία Ολύμπια. Τότε οι Αγώνες.
ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ TOPIKH ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΙΓΑΛΕΩ ΑΓΑΠΗΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ (ΠΕ02) 4 o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΙΓΑΛΕΩ.
Μαρία Η. Χαϊτίδου – Άννα Σπύρτου. Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου (ΠΓΠ): μια γνώση αποκλειστική των εκπαιδευτικών Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου (ΠΓΠ):
Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΚΙΝΕΖΙΚΗΣ Νοήματα που «χάνονται» στη μετάφραση Αλίκη Αναγνώστη, Μεταφράστρια 22 Μαΐου, 5 η Συνάντηση Ελληνόφωνων Μεταφρασεολόγων, ΑΠΘ.
ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΑΘΛΗΤΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ Αλέξανδρος Χηνάς Αλέξανδρος Φάτσια.
ΜΑΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΛΕΞΗ 2η
Πρόγραμμα κατάρτισης „Lifestyle επιχειρηματικότητα για τους ενήλικους εκπαιδευομένους “ Τρίτη συνάντηση Το έργο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη.
Αειφορια και εθελοντισμοσ
Προσέλκυση, δέσμευση και ανάπτυξη ικανοτήτων των Εθελοντών
Ο ΜΕΤΟΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ
Introduction: explain that what we do – in a nutshell – is to help ambitious SMEs innovate and grow internationally.
Ενθύμιο των μαθητών του Στ 2 για τη σχολική χρονιά
Ημερομηνίες ΠΑ Εαρινού Εξ
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ & ΦΡΟΝΤΙΣΤΕΣ
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 9: Εργαλεία και μέθοδοι της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Τεχνική Εφαρμογή- Εμπορευματοποίηση
Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς
Μαρία Η. Χαϊτίδου – Άννα Σπύρτου
2ο Δημοτικό Σχολείο Χίου
Aλγόριθμος Floyd Βρίσκει τα μήκη των συντομότερων μονοπατιών για κάθε ζεύγος κορυφών ενός προσανατολισμένου γραφήματος με βάρη. Βασική Ιδέα του Αλγόριθμου.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ONTOFM: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΑΡΧΕΙΩΝ ΒΑΣΙΖΟΜΕΝΟΣ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΟΝΤΟΛΟΓΙΑ
Dick Hebdige «Υπο-κουλτούρα: το νόημα του στυλ» Κεφ. 7ο & Κεφ. 8ο
Χρηματοοικονομική των Επιχειρήσεων
Πρότυπα Προγραμματισμού
«Νοῦς ὑγιής ἐν σώματι ὑγιεῖ» «Ευ αγωνίζεσθαι» «Ευ ζην»
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΓΛΩΣΣΕΣ & ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
Δομές Επανάληψης ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ AΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Μεταναστευτικό Αιγαίο
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 4: Στατιστικός Έλεγχος Ποιότητας
ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Κωνστνατινου Ευαγγελια Ντιντου Θεοδωρα Ζηαης; Βασιλης Κασιδιαρη Αργυρω
ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Eιδικά θέματα μαχητικών και δυναμικών αθλημάτων
Εργασία 5 Μάθημα 795.Πρακτική Άσκηση, ΔΔΜ (α)
Κλειστά πλαστικά κανάλια
ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΑΜΕΡΙΚΗ-ΒΡΑΖΙΛΙΑ
Η επικινδυνότητα του διαδικτύου
Σχεδιασμός και Υλοποίηση Πολιτιστικών Προγραμμάτων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Σχ. Έτους Ιωάννα Δεκατρή Υπεύθυνη Π.Θ. Γ΄ Δ.Δ.Ε. Αθήνας.
Μπορεί οι λανθασμένες ιδέες να είναι παραγωγικές?
1o Δημοτικό Σχολείο Χίου
Mechanická práca na naklonenej rovine
JANUARYFEBRUARYMARCHAPRILMAY BASIC CHEVRON PROCESS SMARTART Consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore Event Title Consectetur.
ΑΦΡΙΚΑΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ
Υπαίθρια Ζωή και Κατασκηνώσεις ΑμΕΑ
عضو هیئت علمی گروه عمران و محیط زیست موسسه آموزش عالی جامی
ДИЗАЛИЦЕ.
Croy 8 - Exercises ὁ θεὸς ἀποστέλλει τοῦτον τὸν προφήτην εἰς τὸν λαόν.
ΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΕ ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ ΣΕΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΗΦΑΙΣΤΕΙΩΝ Σχολικό έτος
Dubinska sreća od smrti spašene Iv 8,1-12
Φυσική για Μηχανικούς Ενέργεια Συστήματος
Grk 101, ch6 civ.
Δημοτικό Σχολείο Λυκαβηττού (Κ.Α’ )
Επιστημονική Συνάντηση για τον Εθελοντισμό και την Αλληλεγγύη
Petrov nov početak u Galileji
Do Now: 3) y = -1/2cos (x - π/2) + 3 4) y = 25sin (x + 2π/3) - 20
Ο Τρόπος που Μαθαίνουμε Learning styles
Μεταγράφημα παρουσίασης:

judo Γιώργος Πατάπης Στέφανος Τσιμής Έλενα Καραδήμου Ανέστης Ανδριανός Μαρία Βάκα

Η ιστορια του Judo Το Judo αποτελεί μία μορφή σύγχρονης πάλης στην οποία χρησιμοποιούνται χέρια και πόδια. Είναι άθλημα αλλά και ιαπωνική πολεμική τέχνη, του οποίου ιδρυτής του θεωρείται ο Τζινγκόρο Κάνο, που γεννήθηκε το 1860. Ο ίδιος είχε ασχοληθεί πολλά χρόνια με το Jiu Jitsu, από το οποίο εμπνεύστηκε για τη δημιουργία του judo στα τέλη του 19ου αιώνα.

Η ιστορια του Judo Έχει διαδοθεί σε όλο τον κόσμο και έχει γίνει ένα ολυμπιακό αγώνισμα. Στην Ελλάδα έγινε γνωστό μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο πόλεμο, αναγνωρίστηκε επίσημα ως άθλημα το 1977 και εντάχθηκε στον ΣΕΓΑΣ(Σύνδεσμος Ελληνικών Γυμναστικών Αθλητικών Σωματείων) Το 1985 ιδρύθηκε η Ελληνική ομοσπονδία Judo. Το 1952 ιδρύθηκε η πρώτη Διεθνής Ομοσπονδία Judo Το 1956 έγινε στο Τόκυο το πρώτο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Judo. Το 1980 διεξήχθη για πρώτη φορά Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και για τις γυναίκες.

Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ του Judo Ο όρος Judo είναι η ένωση δύο λέξεων: ju που σημαίνει ευγενής, δεξιοτέχνης και υποχώρηση και do που σημαίνει οδός και δρόμος. Παλαιότερα στην Ευρώπη ερμηνευόταν ως ευγενής τέχνη. Τώρα όμως ερμηνεύεται ως δρόμος της δεξιοτεχνίας, δρόμος της υποχώρησης και δρόμος της ηπιότητας. Αυτές οι φράσεις μας δείχνουν τον βασικό κανόνα Ju που ο Kano (Κάνο), πατέρας του Judo, είχε πει το 1947. Σε αυτό έγκειται και η αρχή της ευγένειας». Έτσι, η φιλοσοφία του τζούντο είναι να χρησιμοποιεί ο ασκούμενος τη δύναμη του αντιπάλου εναντίον του. Οι στόχοι του judo περιστρέφονται γύρω από τρεις πτυχές: φυσική αγωγή, αγώνες και ηθική.