ΟΜΑΔΑ Γ Α.Δ Α.Χ Δ.Φ Κ.Χ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κατ’ οίκον εργασίες Για μια αποτελεσματική Μελέτη στο σπίτι
Advertisements

ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
Η ΜΕΛΕΤΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
Η ΜΕΛΕΤΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ
Τζόγος, Κυκλωματα και Facebook 2 η Διάλεξη Α. Γελαστόπουλος Ρ. Γρηγορίου Θ. Κεχαγιάς Μάρτης 2009.
ΟΙ ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ
Ηθική Τι είναι σωστό; Τι είναι λάθος Τι είναι καλό; Τι είναι κακό;
Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΟΜΑΔΑ
Ερευνητικές Μέθοδοι στην Κοινωνική Ψυχολογία
ΔΙΚΤΥΑ - Networks Η τρέχουσα πραγματικότητα. ΓΕΝΙΚΑ Δίκτυα στα οποία ζούμε (social life) Δίκτυα πληροφοριών (web – news) Δίκτυα οικονομικά – τεχνολογικά.
ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΗΘΙΚΑ ΔΙΛΗΜΜΑΤΑ
Θεωρία Γράφων Θεμελιώσεις-Αλγόριθμοι-Εφαρμογές Κεφάλαιο 0: Περιεχόμενα
ΚΟΙΝΩΝΙΚΉ ΣΥΜΜΌΡΦΩΣΗ ΠΡΟΚΑΤΑΛΉΨΕΙΣ - ΣΤΕΡΕΌΤΥΠΑ Δήμητρα Παπαστεργίου Λάρισα 2016.
Εισαγωγή στην Ειδική Αγωγή Ενότητα 1: Σύγχρονες ερμηνευτικές προσεγγίσεις της αναπηρίας: η πολυπλοκότητα του ορισμού της αναπηρίας Ευδοξία Ντεροπούλου-Ντέρου.
Δρ. Σπυρούλα Σπύρου C.D.A. Κολλέγιο  Μάθημα
Θέματα Υπολογισμού στον Πολιτισμό - Γραφήματα Γραφήματα.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΘΕΩΡΙΩΝ ΣΤΗ ΝΟΗΤΙΚΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ
Σχολική Σύμβουλος 1ης εκπαιδευτικής περιφέρειας Π.Ε. Λευκάδας
ED3000 Ανεξάρτητο Ερευνητικό Σχέδιο Εργασίας «Ποιοτική Ανάλυση Δεδομένων» Διδάσκουσα: Ευαγγελία Τσερπέλη Οκτώβριος 2013.
Ομάδες Οργανωσιακή Συμπεριφορά & Ηγεσία Βάσια Αγαπητού.
ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΠΑΞΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΡ.ΚΛΙΝΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΜΑΔΑ Γ Α.Δ Α.Χ Δ.Φ Κ.Χ

ΚΕΙΜΕΝΙΚΟ ΕΙΔΟΣ Το δοκίμιο που διαβάσαμε είναι αποδεικτικό. Ο δοκιμιογράφος προσεγγίζει ένα θέμα που τον ενδιαφέρει (προσπαθεί να εξηγήσει το φαινόμενο της υποταγής του μεγάλου αριθμού στην υλική δύναμη και προπάντων στο ηθικό κύρος της εξουσίας και γιατί δικαιώνονται κατά κάποιο τρόπο οι εγκληματίες πολέμου και οι ποικιλώνυμοι βασανιστές, τα όργανα της πολιτικής βίας) εκθέτει, διασαφηνίζει και υποστηρίζει τις ιδέες του χρησιμοποιώντας επιχειρήματα ,τεκμήρια και παραδείγματα.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Αναφορική λειτουργία της γλώσσας Πιο κοντά στον επιστημονικό λόγο: είναι ένα δοκίμιο περιγραφικό-ερμηνευτικό καθώς προσπαθεί να εξηγήσει την υποταγή της πλειοψηφίας των ανθρώπων στην υλική δύναμη Ο αναγνώστης παίρνει ένα δίδαγμα από τον επίλογο: υπάρχουν διαβαθμίσεις στην ενοχή και ότι υπάρχει χώρος για ιδιωτική πρωτοβουλία.

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΓΛΩΣΣΑΣ Έχουμε αναφορική λειτουργία της γλώσσας, επειδή ο σκοπός του δοκιμίου αυτού είναι να διαπραγματευτεί και να εκθέσει ιδέες για το θέμα το οποίο απασχολεί τον συγγραφέα. Χρησιμοποιεί με ακρίβεια, πλούτο και κυριολεξία τη γλώσσα.

ΤΡΟΠΟΙ ΠΕΙΘΟΥΣ ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΣΤΗ ΛΟΓΙΚΗ: επιχειρήματα [« η ανάλυση … δε θα γίνει πραγματική» (σελ. 15-16)]• τεκμήρια: στοιχεία έρευνας(πείραμα Milgram) παραδείγματα στον επίλογο: «αποτέφρωση μάνας – δίψα αιχμαλώτου»

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ