Καλές πρακτικές για τη βιντεοσκόπηση Ανοικτών Ακαδημαϊκών Μαθημάτων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Καλές πρακτικές για τη βιντεοσκόπηση Ανοικτών Ακαδημαϊκών Μαθημάτων
Advertisements

Τέλος Ενότητας.
Βασικές αρχές ευρετηρίασης
Η ανοσοαποτύπωση ως επιβεβαιωτική μέθοδος
Τριφασικά συμμετρικά δίκτυα σε συνδεσμολογία Υ (1/2)
Αυτοματοποιημένη ευρετηρίαση
Διαμόρφωση πεδίων Περιγραφικά πεδία Διαχειριστικά πεδία Δομικά πεδία.
Διάνοιξη πόρων Με ακτινοβολούμενη θερμότητα. Θερμαινόμενα σίδερα.
Καμπυλότητα Φακού P c
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε) Ενότητα 5: Έγχρωμοι φακοί Θεμιστοκλής Γιαλελής, Οπτικός, MSc, PhD candidate ΕΔΙΠ του τμήματος Οπτικής και Οπτομετρίας.
Συμπλήρωση Προτύπου Διδακτικού Σχεδιασμού
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων
Κανόνες Ασφαλείας Εργοταξίων
Παράγοντες που επηρεάζουν ένα σύστημα Υγείας
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ
Εκτίμηση Φυσικής Κατάστασης
Άλλες μορφές νευρώσεων
Διαχείριση παραγωγής εντύπων 1/2
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Άσκηση 8 (1 από 3) Προβολές 1. Να επιλέξετε ένα θέμα βασισμένο σε κάποια παράγραφο / υποπαράγραφο του κεφαλαίου 6 των σημειώσεων και να κάνετε μια εργασία.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε)
Υπολογιστική Γεωμετρία και Εφαρμογές στις ΒΧΔ
Εκτίμηση σωματικού βάρους
Παρουσίαση ναυπηγικών γραμμών 1/3
Ταυτότητα και περίγραμμα μαθήματος
Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ (Ε)
Άσκηση 7 (1 από 5) Υπολογισμοί μηκών τόξων σφαίρας. Το έτος 2035 μ.Χ., μετά από πυρηνική καταστροφή και λόγω του φαινομένου του θερμοκηπίου, που πήρε εκρηκτικές.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΛΟΤ EN ISO 3251 Ζύγιση μάζας υγρού μελανιού (m1 g)
Στατική Διάταση Στατική διάταση (isometric, controlled, slow) Διατήρηση συγκεκριμένης θέσης, η οποία είναι πιθανόν να επαναληφθεί ή όχι.
Ενότητα 13 Αξιολόγηση μαθήματος και διδάσκοντος από την εφαρμογή της Μονάδας Ολικής Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ) του ΤΕΙ Αθήνας Αξιολόγηση του μαθήματος Αξιολόγηση.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε)
Εκτίμηση σωματικού βάρους
Εκτίμηση σωματικού βάρους
Άσκηση 9 (1 από 2) Ανακαλύψτε στο χάρτη σας μερικά χαρτογραφικά αντικείμενα που να ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες : φυσικά, τεχνητές κατασκευές, αφηρημένα.
Εκτίμηση σωματικού βάρους
Τοπολογικές σχέσεις 1/3 Βρείτε και περιγράψτε τις τοπολογικές σχέσεις σύμφωνα με τους (Pantazis, Donnay 1996) για τα παρακάτω γεω-γραφικά αντικείμενα:
Επιλογή φλέβας για λήψη φλεβικού αίματος 1/7
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Εικαστικές συνθέσεις - Χρώμα στο χώρο
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ)
Λιθογραφία – Όφσετ (Θ) Ενότητα 8.2: Εκτυπωτική Διαδικασία Μηχανής
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Ενότητα 9: Συστήματα Υγείας στην Ευρώπη: Σουηδία
Τεχνικές Λήψης Βιολογικών Υλικών (E)
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας
Ειδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -E
Τεχνικές Μάλαξης (Ε) Ενότητα 1: Θέσεις Χαλάρωσης
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Ψυχιατρική Ενότητα 12: Εισαγωγή στις νευρώσεις
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Ενότητα 5.2: Αιθέρες Χριστίνα Φούντζουλα Τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων
Ενότητα 8: Συστήματα Υγείας στην Ευρώπη: Γαλλία
Βασικές κλινικές δεξιότητες (Ε)
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -Θ
Συστήματα Θεματικής Πρόσβασης (Θ)
Ψυχιατρική Ενότητα 7: Συνέχεια σταδίων
Κοσμητολογία ΙΙ (Θ) Ενότητα 3: Kρέμες (γ’ μέρος)
Ανοσολογία (Ε) Ενότητα 3: Αιμοσυγκόλληση Πέτρος Καρκαλούσος
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Οργανική Χημεία (Ε) Ενότητα 2: Προσδιορισμός σημείου τήξης
Ενότητα 1: ……………….. Όνομα Επώνυμο Τμήμα __
Αισθητική προσώπου Ι (Ε)
Σύσταση και Ανάλυση Γλευκών και Οίνων (Θ)
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος
Ενότητα 6: Δονήσεις Γεωργία Πέττα Τμήμα Φυσικοθεραπείας
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Καλές πρακτικές για τη βιντεοσκόπηση Ανοικτών Ακαδημαϊκών Μαθημάτων Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Καλές πρακτικές για τη βιντεοσκόπηση Ανοικτών Ακαδημαϊκών Μαθημάτων Ομάδα ανάπτυξης Ανοιχτών Ακαδημαϊκών Μαθημάτων Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative Commons εκτός και αν αναφέρεται διαφορετικά Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

πριν τη μέρα της βιντεοσκόπησης Τεχνική Προετοιμασία - PowerPoint πριν τη μέρα της βιντεοσκόπησης Βεβαιωνόμαστε ότι εμφανίζεται σωστά η παρουσίασή μας στον Η/Υ που θα χρησιμοποιήσουμε για την προβολή κατά τη βιντεοσκόπηση αν δεν εμφανίζεται σωστά επικοινωνούμε με την Ομάδα Υποστήριξης για να λυθεί το πρόβλημα πριν τη μέρα της βιντεοσκόπησης email: opencourses@teiath.gr , τηλ.: (210 538) - 5775 - 5784

Τεχνική Προετοιμασία – κλειδιά αίθουσας + χειριστήριο πριν τη βιντεοσκόπηση Βεβαιωνόμαστε ότι έχει πραγματοποιηθεί συνεννόηση για τα κλειδιά της αίθουσας έχουμε προμηθευτεί από τη γραμματεία το χειριστήριο του προτζέκτορα ή ότι αυτό βρίσκεται στην αίθουσα

Τεχνική Προετοιμασία – σύνδεση Η/Υ με προτζέκτορα πριν τη βιντεοσκόπηση Βεβαιωνόμαστε ότι μπορούμε να συνδέσουμε τον Η/Υ που θα χρησιμοποιήσουμε για το μάθημα (προσωπικό ή της αίθουσας) με τον προτζέκτορα αν δε μπορούμε για κάποιο λόγο να συνδεθούμε τότε καλούμε στα εξής τηλέφωνα για άμεση τεχνική βοήθεια : για το προτζέκτορα στο 5107 για το PC στο 5189 γενικά στο 210538 - 5791

Προσωπική Προετοιμασία - Εμφάνιση πριν τη βιντεοσκόπηση Φοράμε άνετα ρούχα. Προσπαθούμε το ντύσιμό μας και η προσωπική μας περιποίηση να είναι όσο πιο λιτά γίνεται (μονόχρωμα ρούχα, αποφυγή μεγάλων κοσμημάτων και έντονου μακιγιάζ) Αποφεύγουμε μπλούζες με έντονα και μεγάλα λογότυπα ή μηνύματα. Προσπαθούμε να αποφεύγουμε φοράμε μαύρο, λευκό, ή φωτεινά πορτοκαλί/κόκκινα χρώματα. Μπορεί να αλλοιωθεί το αποτέλεσμα της βιντεοσκόπησης. Μονόχρωμα πουκάμισα ή μπλούζες είναι η καλύτερη επιλογή. Ιδανικά χρώματα είναι τα: μπλε, μπεζ, off-white, κλπ. Φροντίζουμε τα μαλλιά μας να είναι καλοχτενισμένα και να μην πέφτουν στο πρόσωπο μας. Σε κάθε περίπτωση βεβαιωνόμαστε ότι αισθανόμαστε καλά με την εμφάνιση μας!

Προσωπική Προετοιμασία - Γενικά κατά τη βιντεοσκόπηση Αποφεύγουμε να παίζουμε ασυναίσθητα µε μολύβια, αντικείμενα, το αφτί µας κλπ Προσπαθούμε να κοιτάμε προς την κάμερα Αποφεύγουμε να κουνάμε συνεχώς τα χέρια Βεβαιωνόμαστε ότι φωτιζόμαστε ικανοποιητικά τόσο εμείς όσο και ο πίνακας όπου προβάλλεται η παρουσίαση μας. Εάν ο φυσικός φωτισμός δεν επαρκεί ανάβουμε τα φώτα της αίθουσας και βεβαιωνόμαστε ότι δεν δημιουργείται «σκιά στο πρόσωπό μας».

Προσωπική Προετοιμασία – Ηχητική/Οπτική κατά τη βιντεοσκόπηση Ενημερώνουμε τους φοιτητές για τη βιντεοσκόπηση του μαθήματος με την παράκληση να παραμείνουν ήσυχοι τουλάχιστον κατά τη διάρκεια τη διάλεξης. Προτρέπουμε τους φοιτητές να εισέλθουν και να εξέλθουν στην αίθουσα ακολουθώντας ειδική διαδρομή ώστε να αποφεύγονται παρεμβολές στη βιντεοσκόπηση. Χρησιμοποιούμε τις παύσεις για να δώσουμε έμφαση. Αποφεύγουμε να υψώνουμε τον τόνο της φωνής μας. Εάν διαπιστώσουμε ότι ο περιβάλλον θόρυβος αυξάνει μπορούμε να διακόψουμε την παρουσίαση μας μέχρι να σταματήσει η πηγή του θορύβου. Καλό είναι να μιλάμε με μικρές και σαφείς προτάσεις αποφεύγοντας ακρωνύμια ή κλισέ. Χρησιμοποιούμε όπου είναι δυνατόν ελληνική ορολογία, αποφεύγοντας τη συνεχή μετάβαση σε ξενόγλωσσους όρους. Αποφεύγουμε να μιλάμε για άλλη διαφάνεια από αυτή που φαίνεται στην οθόνη Προσπαθούμε να μην κρύβουμε την οθόνη µε το σώμα, να μη γυρνάμε την πλάτη στο κοινό, να μη μιλάμε κοιτάζοντας τον προβολέα ή την οθόνη και να μην έχουμε τα χέρια στις τσέπες Αποφεύγουμε να διακόπτουμε την ομιλία μας με επιφωνήματα «αααμ», «χμμ» και άλλες κοινές παρεμβολές. Ελαφριά επιβράδυνση της ομιλίας θα βοηθήσει σημαντικά. Την πρώτη φορά που θα ακούσετε τη φωνή σας μάλλον δεν θα την αναγνωρίσετε και κατά πάσα πιθανότητα δεν θα σας αρέσει. Αλλά αυτό συμβαίνει σε όλους 

Τέλος Ενότητας

Σημειώματα

Σημείωμα Αναφοράς Copyright Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας, Ομάδα ανάπτυξης Ανοιχτών Ακαδημαϊκών Μαθημάτων 2014. Ομάδα ανάπτυξης Ανοιχτών Ακαδημαϊκών Μαθημάτων. «Καλές πρακτικές για τη βιντεοσκόπηση Ανοικτών Ακαδημαϊκών Μαθημάτων». Έκδοση: 1.0. Αθήνα 2014. Διαθέσιμο από τη δικτυακή διεύθυνση: ocp.teiath.gr.

Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά, Μη Εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή 4.0 [1] ή μεταγενέστερη, Διεθνής Έκδοση. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό. Οι όροι χρήσης των έργων τρίτων επεξηγούνται στη διαφάνεια «Επεξήγηση όρων χρήσης έργων τρίτων». Τα έργα για τα οποία έχει ζητηθεί άδεια αναφέρονται στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». [1] http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ Ως Μη Εμπορική ορίζεται η χρήση: που δεν περιλαμβάνει άμεσο ή έμμεσο οικονομικό όφελος από την χρήση του έργου, για το διανομέα του έργου και αδειοδόχο που δεν περιλαμβάνει οικονομική συναλλαγή ως προϋπόθεση για τη χρήση ή πρόσβαση στο έργο που δεν προσπορίζει στο διανομέα του έργου και αδειοδόχο έμμεσο οικονομικό όφελος (π.χ. διαφημίσεις) από την προβολή του έργου σε διαδικτυακό τόπο Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί.

Επεξήγηση όρων χρήσης έργων τρίτων Δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, παρά μόνο εάν ζητηθεί εκ νέου άδεια από το δημιουργό. © διαθέσιμο με άδεια CC-BY Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου και η δημιουργία παραγώγων αυτού με απλή αναφορά του δημιουργού. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-SA Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού, και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η δημιουργία παραγώγων του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-SA διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου και η δημιουργία παραγώγων του. διαθέσιμο με άδεια CC0 Public Domain Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, η δημιουργία παραγώγων αυτού και η εμπορική του χρήση, χωρίς αναφορά του δημιουργού. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, η δημιουργία παραγώγων αυτού και η εμπορική του χρήση, χωρίς αναφορά του δημιουργού. διαθέσιμο ως κοινό κτήμα χωρίς σήμανση Συνήθως δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου.

Διατήρηση Σημειωμάτων Οποιαδήποτε αναπαραγωγή ή διασκευή του υλικού θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει: το Σημείωμα Αναφοράς το Σημείωμα Αδειοδότησης τη δήλωση Διατήρησης Σημειωμάτων το Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων (εφόσον υπάρχει) μαζί με τους συνοδευόμενους υπερσυνδέσμους.

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στo πλαίσιo του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας» έχει χρηματοδοτήσει μόνο την αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.