Εργασία Καλλιτεχνικής Παιδείας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση 2014
Advertisements

Mouvements d’ art Impressionnisme (1876)
4 Διαστάσεις-Συστήματα Αναφοράς
Κλοντ Μονέ (Claude Oscar Monet)
Το φως στη ζωγραφική του Chardin
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Πολιτικές Συνεργασίας των Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών με άλλες Κατηγορίες Βιβλιοθηκών και το Ανοιχτό Πανεπιστήμιο για την Παροχή εξ Αποστάσεως Υπηρεσιών Πολιτικές.
«ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ: ΤΟ ΓΑΛΛΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ.
Αντιμετώπιση μη Μυοδηθητικού Καρκίνου Κύστης Υψηλού Κινδύνου (T1G3)
Μεγάλοι Ζωγράφοι Αντρέας & Αντώνιος Κριεζής Αλέξανδρος Αλεξανδράκης
Ορισμός Ιμπρεσιονισμού : Ιμπρεσιονισμός είναι καλλιτεχνικό ρεύμα που αναπτύχθηκε στο δεύτερο μισό του 19 ου αιώνα. Αν και αρχικά καλλιεργήθηκε στο χώρο.
Αναγεννησιακή Τέχνη Ξεκίνησε κατά τον 15ο αιώνα, στη Φλωρεντία. Τα έργα έχουν θέματα κυρίως από τη Βίβλο, την Ελληνική και Ρωμαϊκή μυθολογία, την ιστορία,
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΧΡΗΣΤΟΣΤΗΛΕΛΗΣ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ –Ιστορική αναδρομή –Γενικές Πληροφορίες –Φωτογραφίες –Βίντεο –Αναλυτικό διάγραμμα –Μελέτη EXCEL –Ερωτήσεις.
Έπιμέλεια : Μαρία Γεωργακούλια - φιλόλογος
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/29 27/9/2016 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
Ευκαιρίες από την ευρωπαϊκή οργάνωση νέων Ρευματολόγων (EMEUNET)
ΙΜΠΡΕΣΙΟΝΙΣΜΟΣ.
Ενότητα # 8: ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ Αιλιάνα Μαρτίνη Τμήμα Ιστορίας
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση 2014
Φρούτα και ζωγραφική.
Μετεπαναστατική Ελληνική Ζωγραφική
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
3. Μαρίνες και Γιωτ.
Χημικές αντιδράσεις κατά το μαγείρεμα!
In Blind, 1985, oil on canvas, 145x110cm Σύγχρονοι πίνακες ζωγραφικής 20 ου- 21 ου αι. Συλλογή: Φρυσίρα (
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εργασία Καλλιτεχνικής Παιδείας - Camille Pissarro - Δημήτρης Τσουρέκης

Το έργο του: Το 1859 συμμετείχε στο Σαλόν του Παρισιού με ένα πίνακα, ενώ τις δύο επόμενες χρονιές τα έργα του απορρίφθηκαν. Το 1861 παντρεύτηκε και δύο χρόνια αργότερα, έγινε δεκτός στο Σαλόν.Τις δύο επόμενες χρονιές, έγινε ξανά δεκτός στο Σαλόν, βρίσκοντας θετική ανταπόκριση από τους τεχνοκριτικούς. Πέρασε δύσκολα χρόνια μέχρι το 1869, καθώς,παρά τις καλές κριτικές,τα έργα του δεν πωλούνταν. Με το ξέσπασμα του Γάλλου-Πρωσσικού Πολέμου κατέφυγε οικογενειακώς στην Αγγλία, στο Σάρεϋ, όπου ζούσε η μητέρα του. Η αγγλική ύπαιθρος, με τα χρώματα και τα τοπία της, επέδρασε πάνω του όπως και οι πίνακες των Κόνσταμπλ και Τέρνερ, που του δίδαξαν πώς να επεξεργάζεται τον φωτισμό. Το 1871 επέστρεψε στο Ποντουάζ της Γαλλίας, όπου ήρθε σε επαφή με τον Σεζάν. Τα επόμενα χρόνια, άντλησε έμπνευση από τα χρώματα και τα τοπία της κοιλάδας Ουάζ, ενώ παράλληλα συσπειρωνόταν όλο και περισσότερο η ομάδα των ιμπρεσιονιστών. Μετά το 1875, θεωρείται πως άρχισε να γίνεται αντιληπτό το μήνυμα που προσπαθούσε να μεταδώσει μέσα από το έργο του. Επέστρεψε στο Ποντουάζ το 1882 και συμμετείχε σε όλες τις ιμπρεσιονιστικές εκθέσεις μέχρι και το 1886. Το 1890 εγκαταστάθηκε στο Ερανί-Μπαζενκούρ λόγω κλονισμένης υγείας. Μέχρι και το 1900 ταξίδευσε πολύ στην Αγγλία, το Βέλγιο, την Ολλανδία καθώς επίσης και στη Ρουέν και το Παρίσι. Τα τελευταία έργα του θεωρούνται πιο πλούσια και φωτεινά.

Σύντομες Πληροφορίες για τον καλλιτέχνη: O Camille Pissarro γεννήθηκε στις 10 Ιουλίου του 1830 ήταν Γάλλος ζωγράφος, με συμμετοχή στο κίνημα του ιμπρεσιονισμού. Χαρακτηρίστηκε ως «πατριάρχης του ιμπρεσσιονισμού», λόγω των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του ύφους του, αλλά και κυριολεκτικά, διότι ήταν ηλικιακά ο γηραιότερός τους. Έχει επίσης χαρακτηριστεί ως ο «ζωγράφος της γης» καθώς μέσα από το έργο του, εξιστόρησε με το δικό του τρόπο,την ζωή των αγρών, τα οργωμένα χωράφια, τα τοπία, τα ζωντανά, τους ανθρώπους και τους κόπους τους, το χωριό που κοιμάται και την πόλη που σφύζει από ζωή. Ο Πισαρό πέθανε στο Παρίσι στις 13 Νοεμβρίου του 1903, σε ηλικία 73 ετών,ενώ είχε αρχίσει να αναγνωρίζεται το σύνολο του έργου του.

Έργα Καλλιτέχνη: - Αυτοπροσωπογραφία (1898) (Ιδιωτική συλλογή,Νέα Υόρκη). Λάδι σε καμβά. 35 εκ x 32 εκ

- Είσοδος στο χωριό Βουαζέν (1872) (Μουσείο Ορσέ,Παρίσι) (Λάδι σε καμβά, 46 εκ. x 55 εκ)