Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τέλος Ενότητας.
Advertisements

Βασικές αρχές ευρετηρίασης
Η ανοσοαποτύπωση ως επιβεβαιωτική μέθοδος
Τριφασικά συμμετρικά δίκτυα σε συνδεσμολογία Υ (1/2)
Περιλήψεις Γιατί; Πως; Τι είναι; Ποιος τις κάνει;
Αυτοματοποιημένη ευρετηρίαση
Διαμόρφωση πεδίων Περιγραφικά πεδία Διαχειριστικά πεδία Δομικά πεδία.
Διάνοιξη πόρων Με ακτινοβολούμενη θερμότητα. Θερμαινόμενα σίδερα.
Καμπυλότητα Φακού P c
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 12: Αναγέννηση Μικελάτου Ευθυμία Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc. Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας Ανοικτά Ακαδημαϊκά.
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 9: Ψηφιδωτό Μικελάτου Ευθυμία Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc. Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας Ανοικτά Ακαδημαϊκά.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε) Ενότητα 5: Έγχρωμοι φακοί Θεμιστοκλής Γιαλελής, Οπτικός, MSc, PhD candidate ΕΔΙΠ του τμήματος Οπτικής και Οπτομετρίας.
Παρεμβαλλόμενα ρεύματα
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων
Κανόνες Ασφαλείας Εργοταξίων
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ
Εκτίμηση Φυσικής Κατάστασης
Άλλες μορφές νευρώσεων
Διαχείριση παραγωγής εντύπων 1/2
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Άσκηση 8 (1 από 3) Προβολές 1. Να επιλέξετε ένα θέμα βασισμένο σε κάποια παράγραφο / υποπαράγραφο του κεφαλαίου 6 των σημειώσεων και να κάνετε μια εργασία.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε)
Υπολογιστική Γεωμετρία και Εφαρμογές στις ΒΧΔ
Εκτίμηση σωματικού βάρους
Παρουσίαση ναυπηγικών γραμμών 1/3
Ταυτότητα και περίγραμμα μαθήματος
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων
Άσκηση 7 (1 από 5) Υπολογισμοί μηκών τόξων σφαίρας. Το έτος 2035 μ.Χ., μετά από πυρηνική καταστροφή και λόγω του φαινομένου του θερμοκηπίου, που πήρε εκρηκτικές.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΛΟΤ EN ISO 3251 Ζύγιση μάζας υγρού μελανιού (m1 g)
Ενότητα 13 Αξιολόγηση μαθήματος και διδάσκοντος από την εφαρμογή της Μονάδας Ολικής Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ) του ΤΕΙ Αθήνας Αξιολόγηση του μαθήματος Αξιολόγηση.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε)
Εκτίμηση σωματικού βάρους
Άσκηση 9 (1 από 2) Ανακαλύψτε στο χάρτη σας μερικά χαρτογραφικά αντικείμενα που να ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες : φυσικά, τεχνητές κατασκευές, αφηρημένα.
Σχήματα τοποθέτησης ηλεκτροδίων με χρήση φαραδικών ρευμάτων σε ενδείξεις αδυνάτισμα- σύσφιγξη- λεμφική κυκλοφορία.
Εκτίμηση σωματικού βάρους
Τοπολογικές σχέσεις 1/3 Βρείτε και περιγράψτε τις τοπολογικές σχέσεις σύμφωνα με τους (Pantazis, Donnay 1996) για τα παρακάτω γεω-γραφικά αντικείμενα:
Επιλογή φλέβας για λήψη φλεβικού αίματος 1/7
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Εικαστικές συνθέσεις - Χρώμα στο χώρο
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ)
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος
Λιθογραφία – Όφσετ (Θ) Ενότητα 8.2: Εκτυπωτική Διαδικασία Μηχανής
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Ενότητα 9: Συστήματα Υγείας στην Ευρώπη: Σουηδία
Τεχνικές Λήψης Βιολογικών Υλικών (E)
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας
Ειδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -E
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Ανόργανη και Οργανική Χημεία (Θ)
Ενότητα 5.2: Αιθέρες Χριστίνα Φούντζουλα Τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων
Ενότητα 8: Συστήματα Υγείας στην Ευρώπη: Γαλλία
Βασικές κλινικές δεξιότητες (Ε)
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -Θ
Συστήματα Θεματικής Πρόσβασης (Θ)
Ψυχιατρική Ενότητα 7: Συνέχεια σταδίων
Κοσμητολογία ΙΙ (Θ) Ενότητα 3: Kρέμες (γ’ μέρος)
Ανοσολογία (Ε) Ενότητα 3: Αιμοσυγκόλληση Πέτρος Καρκαλούσος
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Οργανική Χημεία (Ε) Ενότητα 2: Προσδιορισμός σημείου τήξης
Ενότητα 1: ……………….. Όνομα Επώνυμο Τμήμα __
Αισθητική προσώπου Ι (Ε)
Σύσταση και Ανάλυση Γλευκών και Οίνων (Θ)
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος
Ενότητα 6: Δονήσεις Γεωργία Πέττα Τμήμα Φυσικοθεραπείας
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 8: Μακιγιάζ κούκλας Μικελάτου Ευθυμία Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc. Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative Commons εκτός και αν αναφέρεται διαφορετικά Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

Μακιγιάζ κούκλας 1/7 «Performing Arts Make up through the centuries» Από την παράσταση στις 30 Μαρτίου 2014 στο ΤΕΙ Αθήνας από φοιτητές του τμήματος Αισθητικής & Κοσμητολογίας

Μακιγιάζ κούκλας 2/7 Βάση make up σε απαλή ροζ-λευκή απόχρωση με πυκνή καλυπτικότητα. Τα μάτια σχεδιάζονται πολύ μεγάλα αφύσικα, στρογγυλά και οι γραμμές eye liner με μαύρο χρώμα έξω από τα φυσικά όρια των βλεφάρων. Οι γραμμές είναι καθοδικές στον έσω κανθό και ανοδικές στον έξω κανθό, όπου ανοίγουν παράλληλες και τοποθετείται ανάμεσα λευκή σκιά. Ανάμεσα στην γραμμή των βλεφαρίδων και του σχεδιασμένου περιγράμματος τοποθετείται λευκή έντονη σκιά, για να φαίνονται ακόμη πιο μεγάλα τα μάτια.

Μακιγιάζ κούκλας 3/7 Τα μάτια τονίζονται με σκιά γκρι, έντονη γαλάζια σε όλο το άνω βλέφαρο. «Performing Arts Make up through the centuries» Από την παράσταση στις 30 Μαρτίου 2014 στο ΤΕΙ Αθήνας από φοιτητές του τμήματος Αισθητικής & Κοσμητολογίας

Μακιγιάζ κούκλας 4/7 Τοποθετούνται ψεύτικες βλεφαρίδες στο πάνω και στο κάτω βλέφαρο σε μεγάλο μέγεθος ή ζωγραφίζονται ψεύτικες με μαύρο μολύβι ή eye liner,κυρίως στον έξω κανθό. Τα φρύδια τονίζονται με μαύρο χρώμα και είναι λεπτά με ανοδική φορά

Παράδειγμα 1 «Performing Arts Make up through the centuries» Από την παράσταση στις 30 Μαρτίου 2014 στο ΤΕΙ Αθήνας από φοιτητές του τμήματος Αισθητικής & Κοσμητολογίας

Παράδειγμα 2 «Performing Arts Make up through the centuries» Από την παράσταση στις 30 Μαρτίου 2014 στο ΤΕΙ Αθήνας από φοιτητές του τμήματος Αισθητικής & Κοσμητολογίας

Μακιγιάζ κούκλας 5/7 Τα χείλη μικραίνουν σε μήκος, μοιάζουν συμπιεσμένα στο κέντρο τους, ενώ αποκτούν όγκο. Τονίζονται με κόκκινο ή έντονο ροζ χρώμα σε σχήμα. Το ρουζ είναι ζωηρό, σε στρογγυλό σχήμα στο κέντρο της παρειάς.

Παράδειγμα 3 «Performing Arts Make up through the centuries» Από την παράσταση στις 30 Μαρτίου 2014 στο ΤΕΙ Αθήνας από φοιτητές του τμήματος Αισθητικής & Κοσμητολογίας

Μακιγιάζ κούκλας 6/7 Το μακιγιάζ κούκλας μπορεί να αφορά επίσης αναπαράσταση πορσελάνινης κούκλας, οπότε τα χρώματα που ταιριάζουν είναι γήινα καφέ, μπεζ, δαμασκηνί, πορτοκαλί, σάπιο μήλο, απαλό ροζ .

Παράδειγμα 4 ©2015 http://www.deviantart.com/ porcelain doll by Sivali-Delirium

Παράδειγμα 5

Μακιγιάζ κούκλας 7/7 Μπορούν να προστεθούν: Φακίδες στο πρόσωπο στο κέντρο των παρειών. Σκίαση στις άκρες των χειλιών, στις γραμμές της «μαριονέτας». «Performing Arts Make up through the centuries» Από την παράσταση στις 30 Μαρτίου 2014 στο ΤΕΙ Αθήνας από φοιτητές του τμήματος Αισθητικής & Κοσμητολογίας

Παράδειγμα 6 «Performing Arts Make up through the centuries» Από την παράσταση στις 30 Μαρτίου 2014 στο ΤΕΙ Αθήνας από φοιτητές του τμήματος Αισθητικής & Κοσμητολογίας

Βιβλιογραφία Τσιγώνια Αλεξάνδρα - Μικελάτου Έφη, Μακιγιάζ Παραστατικών Τεχνών-Τεχνική Προσθετικών υλικών. (2010). Αθήνα, εκδόσεις Δεσμός.

Τέλος Ενότητας

Σημειώματα

Σημείωμα Αναφοράς Copyright Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας, Ευθυμία Μικελάτου 2014. Ευθυμία Μικελάτου. «Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων. Ενότητα 8: Μακιγιάζ κούκλας». Έκδοση: 1.0. Αθήνα 2014. Διαθέσιμο από τη δικτυακή διεύθυνση: ocp.teiath.gr.

Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά, Μη Εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή 4.0 [1] ή μεταγενέστερη, Διεθνής Έκδοση. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό. Οι όροι χρήσης των έργων τρίτων επεξηγούνται στη διαφάνεια «Επεξήγηση όρων χρήσης έργων τρίτων». Τα έργα για τα οποία έχει ζητηθεί άδεια αναφέρονται στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». [1] http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ Ως Μη Εμπορική ορίζεται η χρήση: που δεν περιλαμβάνει άμεσο ή έμμεσο οικονομικό όφελος από την χρήση του έργου, για το διανομέα του έργου και αδειοδόχο που δεν περιλαμβάνει οικονομική συναλλαγή ως προϋπόθεση για τη χρήση ή πρόσβαση στο έργο που δεν προσπορίζει στο διανομέα του έργου και αδειοδόχο έμμεσο οικονομικό όφελος (π.χ. διαφημίσεις) από την προβολή του έργου σε διαδικτυακό τόπο Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί.

Επεξήγηση όρων χρήσης έργων τρίτων Δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, παρά μόνο εάν ζητηθεί εκ νέου άδεια από το δημιουργό. © διαθέσιμο με άδεια CC-BY Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου και η δημιουργία παραγώγων αυτού με απλή αναφορά του δημιουργού. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-SA Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού, και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η δημιουργία παραγώγων του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-SA διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου και η δημιουργία παραγώγων του. διαθέσιμο με άδεια CC0 Public Domain Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, η δημιουργία παραγώγων αυτού και η εμπορική του χρήση, χωρίς αναφορά του δημιουργού. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, η δημιουργία παραγώγων αυτού και η εμπορική του χρήση, χωρίς αναφορά του δημιουργού. διαθέσιμο ως κοινό κτήμα χωρίς σήμανση Συνήθως δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου.

Διατήρηση Σημειωμάτων Οποιαδήποτε αναπαραγωγή ή διασκευή του υλικού θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει: το Σημείωμα Αναφοράς το Σημείωμα Αδειοδότησης τη δήλωση Διατήρησης Σημειωμάτων το Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων (εφόσον υπάρχει) μαζί με τους συνοδευόμενους υπερσυνδέσμους.

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στo πλαίσιo του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας» έχει χρηματοδοτήσει μόνο την αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.