Ενότητα 11: Ελαχιστοποίηση του κόστους

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η αξιολόγηση της ψυχικής υγείας 1/2
Advertisements

Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Αξιολόγηση επενδύσεων
Στόχος Να υπάρχει ποικιλία στην τροφή για
Ανάγκες των ασθενών Φυσικές ανάγκες
Μικρή ανασκόπηση….
Συσκευασία υπό πίεση 1/2 Δοχείο συσκευασίας, βαλβίδα, Βυθιζόμενος σωλήνας, προωθητικό. Δοχείο Λευκοσίδηρος (σίδηρος με κασσίτερο), Αλουμίνιο (εσωτερικά.
Συνείδηση Επίπεδα Προϋποθέσεις καλής λειτουργίας Διαταραχές.
Ανατρίψεις Εν τω βάθει θωπείες
Κεντρικός τομέας κάτω γνάθου
Βασικά χαρακτηριστικά επιστήμης 1/2
Προδιαγραφές Αναλυτική περιγραφή μαθήματος
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2. ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ (CONTRACTING OUT)
Πρωτεΐνες και αμινοξέα
Α. Αρχή της προτεραιότητας
Περιεχόμενα Καρτεσιανό Σύστημα Συντεταμένων,
Η προσωπική αλλαγή 1/17 Το άτομο που εμπλέκεται στην εξάρτηση από παράνομες ψυχότροπες ουσίες για μεγάλο χρονικό διάστημα θέτει σε σοβαρό κίνδυνο τη.
Υπολογισμός ροής χορήγησης ενδοφλέβιων διαλυμάτων
Η ανάγκη χρήσης μεταβλητών
Βιοηθική Κατά το δεύτερο ήμισυ του προηγούμενου αιώνα αναπτύχθηκε μια νέα τεχνολογία, η Βιοτεχνολογία, βασισμένη στην απίστευτα γοργή ανάπτυξη των Μοριακών.
Δραστηριότητες Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας 1/2
Η θεωρητική βάση της εργασίας με την οικογένεια 1/2
Συνέντευξη Συζήτηση με σκόπιμο στόχο τον οποίο οι συμμετέχοντες αποδέχονται. Η συνέντευξη μοιάζει με τη συζήτηση: Περιλαμβάνουν λεκτική και μη λεκτική.
Ανάλυση Συστημάτων Μακροχρόνιας Φροντίδας (Θ)
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων
Ψυχική Υγεία - Ψυχική Νόσος - Φυσιολογικότητα (Ορισμός, κριτήρια, βασικές έννοιες) (Ι) Α. Ψυχική Υγεία Σύμφωνα με την Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας σαν "ψυχική.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ Σύστημα Παραγωγής Διανομής Σύστημα Διεύθυνσης
Αρχή του αρχειακού δεσμού
Βιολογία Ενότητα 11: Κυτταρική επικοινωνία Αναστασία Κανέλλου,
Διατροφή γυναίκας, παιδιού
Φροντίδα μετά την αιμοληψία 1/3
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ Οικονομικά Εργαλεία & Περιβαλλοντική Προστασία στην Ελλάδα ΜΑΘΗΜΑ 10.
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Διατροφή Ενότητα 22: Διατροφή και άθληση
Βασικές κλινικές δεξιότητες (Ε)
Ενότητα 5: Άριστη Επιλογή
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Μελάνια και επικαλυπτικά (Ε)
Αξιολόγηση επενδύσεων
Υπηρεσίες Πληροφόρησης
Δίκαιο Επιχειρήσεων ΙΙ
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Αξιολόγηση επενδύσεων
Σύσταση και Ανάλυση Γλευκών και Οίνων (Θ)
Πολιτική πληροφόρησης
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας
Τεχνικές Μάλαξης (Ε) Ενότητα 13: Αυχενική μοίρα – Εφαρμογές
Ψυχιατρική Ενότητα 6: Οριακή σύγκρουση Ευάγγελος Γ. Παπαγεωργίου
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Διατροφή-Διαιτολογία
Ψυχιατρική Ενότητα 8: Μηχανισμοί άμυνας Ευάγγελος Γ. Παπαγεωργίου
Εικαστικές συνθέσεις - Χρώμα στο χώρο
Τεχνικές Μάλαξης (Ε) Ενότητα 6: Κάτω άκρο - Εφαρμογές
Διατροφή-Διαιτολογία
Ενότητα 9: Μεγιστοποίηση του κέρδους
Διατροφή-Διαιτολογία
Διατροφή γυναίκας, παιδιού
Ψυχιατρική Ενότητα 4: Συνέχεια ψυχικών λειτουργιών
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Αξιολόγηση επενδύσεων
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Δίκαιο Επιχειρήσεων ΙΙ
Τεχνικές Μάλαξης (Ε) Ενότητα 12: Πρόσωπο – Εφαρμογές
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων - E
Μελάνια και επικαλυπτικά (Ε)
Λιθογραφία – Όφσετ (Θ) Ενότητα 9: Καινοτομίες στις τεχνολογίες όφσετ
Ειδική Κοσμητολογία (Θ)
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -Θ
Εφαρμοσμένη Ενζυμολογία (Θ)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ενότητα 11: Ελαχιστοποίηση του κόστους Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ Ενότητα 11: Ελαχιστοποίηση του κόστους Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative Commons εκτός και αν αναφέρεται διαφορετικά Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

Σημειώσεις/Διαφάνειες (βάσει του βιβλίου του Hal Varian, Μικροοικονομική: μια σύγχρονη προσέγγιση, εκδ. Κριτική, 2006 [1987]) ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ Τ.Ε.Ι. ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ Οκτώβριος 2014

Ελαχιστοποίηση του Κόστους Άριστη επιλογή Κλίση γραμμών ίσου κόστους ● Καμπύλη ίσου προϊόντος Το πρόβλημα ελαχιστοποίησης του κόστους σημαίνει γεωμετρικά να βρούμε το σημείο της καμπύλης ίσου προϊόντος που συνδέεται με τη χαμηλότερη καμπύλη ίσου κόστους : ο τεχνικός λόγος υποκατάστασης, TRS, πρέπει να είναι ίσος με το λόγο των τιμών των συντελεστών 3

Ελαχιστοποίηση του Κόστους Οι άριστες επιλογές των συντελεστών που ελαχιστοποιούν το κόστος της επιχείρησης εξαρτώνται από τις τιμές των συντελεστών και το επίπεδο του προϊόντος που θέλει να παράγει η επιχείρηση : και Οι επιλογές αυτές ονομάζονται υπό όρους συναρτήσεις ζήτησης συντελεστών  Ενώ η ζήτηση συντελεστών που μεγιστοποιούν το κέρδος δίνεται για μία δεδομένη τιμή προϊόντος, η υπό όρους ζήτηση συντελεστών δίνει τις επιλογές ελαχιστοποίησης του κόστους για ένα δεδομένο επίπεδο προϊόντος 4

Αποδόσεις Κλίμακας και Συνάρτηση Κόστους (1) Σταθερές αποδόσεις κλίμακας Έστω ότι γνωρίζουμε τη συνάρτηση μοναδιαίου κόστους Το ελάχιστο κόστος παραγωγής μονάδων προϊόντος ισούται με . και η συνάρτηση μέσου κόστους θα είναι : Επομένως, το κόστος ανά μονάδα προϊόντος θα είναι σταθερό, ανεξάρτητα από το επίπεδο του προϊόντος που παράγει η επιχείρηση 5

Αποδόσεις Κλίμακας και Συνάρτηση Κόστους (2) Αύξουσες αποδόσεις κλίμακας Το μέσο κόστος παραγωγής μειώνεται καθώς αυξάνεται το προϊόν Φθίνουσες αποδόσεις κλίμακας Το μέσο κόστος παραγωγής αυξάνεται καθώς αυξάνεται το προϊόν 6

Καμπύλες Κόστους Συνολικό κόστος μιας επιχείρησης : μέσο κόστος AC AC y AVC y AC AFC y Μέσο σταθερό κόστος Μέσο μεταβλητό κόστος Μέσο κόστος 7

Οριακό Κόστος Οριακό κόστος : Επειδή , Επειδή , Το οριακό κόστος εκφράζει το ρυθμό μεταβολής του κόστους ως προς μία μεταβολή του προϊόντος 8

Καμπύλες Οριακού Κόστους, Μέσου Κόστους και Μέσου Μεταβλητού Κόστους Καμπύλες Οριακού Κόστους, Μέσου Κόστους και Μέσου Μεταβλητού Κόστους AC AVC MC AC AVC MC y  Καμπύλη μέσου μεταβλητού κόστους : αρχικά ενδέχεται να είναι φθίνουσα, τελικά αύξουσα  Καμπύλη μέσου κόστους : αρχικά φθίνουσα, στη συνέχεια αύξουσα  Καμπύλη οριακού κόστους : διέρχεται από το κατώτατο σημείο, τόσο της καμπύλης μέσου μεταβλητού κόστους, όσο και της καμπύλης μέσου κόστους 9

Η Καμπύλη Προσφοράς μιας Επιχείρησης (1) Το πρόβλημα μεγιστοποίησης του κέρδους γράφεται ως εξής : τέτοιο ώστε Συνθήκη πρώτης τάξης : Συνθήκη δεύτερης τάξης : (1) (η τιμή της αγοράς είναι ίση με το οριακό κόστος*) (2) το οριακό κόστος πρέπει να αυξάνεται (1) (2) *η ισότητα τιμής και οριακού κόστους είναι μία αναγκαία συνθήκη για τη μεγιστοποίηση του κέρδους, αλλά όχι ικανή 10

Η Καμπύλη Προσφοράς μιας Επιχείρησης (2) Τα κέρδη μιας επιχείρησης από την παραγωγή μηδενικού προϊόντος είναι Τα κέρδη από την παραγωγή μιας ποσότητας προϊόντος είναι Η επιχείρηση είναι προτιμότερο να μην παράγει όταν Συνθήκη διακοπής λειτουργίας 11

Η Καμπύλη Προσφοράς μιας Επιχείρησης (3) AC AVC MC AC MC AVC y Η καμπύλη προσφοράς είναι το τμήμα της καμπύλης οριακού κόστους με θετική κλίση, που βρίσκεται πάνω από την καμπύλη μέσου μεταβλητού κόστους Η επιχείρηση δεν θα λειτουργεί στο τμήμα κάτω από την καμπύλη μέσου μεταβλητού κόστους, γιατί θα μπορούσε να έχει μεγαλύτερα κέρδη εάν διέκοπτε τη λειτουργία της 12

Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά, Μη Εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή 4.0 [1] ή μεταγενέστερη, Διεθνής Έκδοση. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό. Οι όροι χρήσης των έργων τρίτων επεξηγούνται στη διαφάνεια «Επεξήγηση όρων χρήσης έργων τρίτων». Τα έργα για τα οποία έχει ζητηθεί άδεια αναφέρονται στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». [1] http://creativecommons.org/licenses/από-nc-sa/4.0/ Ως Μη Εμπορική ορίζεται η χρήση: που δεν περιλαμβάνει άμεσο ή έμμεσο οικονομικό όφελος από την χρήση του έργου, για το διανομέα του έργου και αδειοδόχο που δεν περιλαμβάνει οικονομική συναλλαγή ως προϋπόθεση για τη χρήση ή πρόσβαση στο έργο που δεν προσπορίζει στο διανομέα του έργου και αδειοδόχο έμμεσο οικονομικό όφελος (π.χ. διαφημίσεις) από την προβολή του έργου σε διαδικτυακό τόπο Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί.

Επεξήγηση όρων χρήσης έργων τρίτων Δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, παρά μόνο εάν ζητηθεί εκ νέου άδεια από το δημιουργό. © διαθέσιμο με άδεια CC-BY Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου και η δημιουργία παραγώγων αυτού με απλή αναφορά του δημιουργού. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-SA Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού, και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η δημιουργία παραγώγων του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-SA διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου και η δημιουργία παραγώγων του. διαθέσιμο με άδεια CC0 Public Domain Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, η δημιουργία παραγώγων αυτού και η εμπορική του χρήση, χωρίς αναφορά του δημιουργού. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, η δημιουργία παραγώγων αυτού και η εμπορική του χρήση, χωρίς αναφορά του δημιουργού. διαθέσιμο ως κοινό κτήμα χωρίς σήμανση Συνήθως δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου.

Διατήρηση Σημειωμάτων Οποιαδήποτε αναπαραγωγή ή διασκευή του υλικού θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει: το Σημείωμα Αναφοράς το Σημείωμα Αδειοδότησης τη δήλωση Διατήρησης Σημειωμάτων το Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων (εφόσον υπάρχει) μαζί με τους συνοδευόμενους υπερσυνδέσμους.

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στα πλαίσια του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων» έχει χρηματοδοτήσει μόνο την αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.