Βιντεοπαιχνίδια Α6 3ο ΓΕΛ ΟΜΑΔΑ 4.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το ηλεκτρονικό παιχνίδι και το παιδί: Επιδράσεις και προοπτικές
Advertisements

Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη Η Βιομηχανία Βιντεοπαιχνιδιών
Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη Ιστορία και Εξέλιξη
Ηλεκτρονικό Παιχνίδι (videogame)
Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη Internet και βιντεοπαιχνίδια
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά Άγιος Παύλος ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Υπεύθυνη Καθηγήτρια:Σ.Μαυρομματάκι.
Το ΔιαδΙκτυο στη ζωΗ μαΣ
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Αθλητισμός και βία.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΦΥΛΟ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Θα μπορούσαμε να περιγράψουμε τα συστήματα τεχνικού σχεδιασμού ως εξής:  Βασίζονται σε γεωμετρικά σχήματα  Οι σχεδιαστές χρησιμοποιούν αυτά τα σχήματα.
Play station game god of war
Δημιουργία εκπαιδευτικού παιχνιδιού
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Τι είναι η εικονική πραγματικότητα;  Η Εικονική Πραγματικότητα είναι η προσομοίωση ενός περιβάλλοντος από έναν υπολογιστή.
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Ηλεκτρονικά παιχνίδια και εκπαίδευση. Πολλά ακούγονται για τα ηλεκτρονικά παιχνίδια και για τις άσχημες συνέπειες που μπορεί να έχουν στα παιδιά. Από.
ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΓΕΛ ΚΡΑΝΙΔΙΟΥ.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΨΥΧΟΣΩΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η
ΤΜΗΜΑ Γ΄ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ ΕΠΑΛ
«Ιατρική Εκπαίδευση και εξατομικευμένα ιατρικά συστήματα» Αντωνίου Θεοδώρα Κυριάκου Ελπίδα Παπαδοπούλου Ευθυμία Τορτούρη Κατερίνα.
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
Ηλεκτρονικά παιχνίδια και επιθετικότητα.  Με τον όρο ηλεκτρονικό παιχνίδι αναφερόμαστε σε οποιοδήποτε παιχνίδι παίζεται με τη χρήση κάποιας ηλεκτρονικής.
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
«ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ»
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
Το FIFA είναι ένα video game που δημιουργήθηκε από την EA Sports τα Χριστούγεννα του Ο κόσμος είχε ανάγκη από διασκέδαση και έτσι η Αμερικανική.
Μια συνοπτική ανάλυση πάνω σε μια κολοσσιαία μορφή ψυχαγωγίας.
Παρουσίαση Θέμα:Ηλεκτρονικό Παιχνίδι
Αθλητικά και Ηλεκτρονικά παιχνίδια. Ορισμός Άσκησης και φυσικής δραστηριότητας φυσική δραστηριότητα : Η φυσική δραστηριότητα είναι ο ευρύτερος όρος στον.
 Σκοπός της εργασίας: Ενημέρωση για τον σκοπό των διαδραστικών παιχνιδιών (interactive games) και πως αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην εκπαίδευση.
Θετικές & αρνητικές επιδράσεις Το ηλεκτρονικό παιχνίδι είναι η πρώτη ποιοτικά διαφορετική μορφή παιχνιδιού μετά από εκατοντάδες χρόνια, ενώ αρχίζουν.
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ
Με τον όρο βιντεοπαιχνίδι εννοείται οποιοδήποτε παιχνίδι πραγματοποιείται με την χρήση κάποιας ηλεκτρονικής συσκευής. Ένας ηλεκτρονικός υπολογιστής, μια.
Με τον όρο ηλεκτρονικό παιχνίδι αναφερόμαστε σε οποιοδήποτε παιχνίδι παίζεται με τη χρήση κάποιας ηλεκτρονικής συσκευής. Αυτή η συσκευή μπορεί να είναι.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ» Εργασία στο μάθημα της τεχνολογίας. Σχολικό Έτος Υπεύθυνη Καθηγήτρια Στ. Μαυρομματάκη.
Διαδικτυακά παιχνίδια 10 ερωταπαντήσεις και στο τι τελικά είναι αυτό που πρέπει να γνωρίζει κάθε γονιός και εκπαιδευτικός.
Ηλεκτρονικά Παιχνίδια… Γιάννης Σταμπούλης Φωτόπουλος Κώστας.
Video games Start gameLoad gameCreditsexit. LOAD GAME Τι είναι τα video games? Τα πρώτα video games… Είδη video games Πλατφόρμες Εθισμός Άλλες χρήσεις.
Παιχνιδοκεντρική Μάθηση
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Ο αΓΙΟσ ΠΑΥΛΟσ
Είδη ηλ.παιχνιδιών-βιντεοπαιχνιδιών
Multimedia.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
3D Printing και παιδί Βιβλιογραφικές αναφορές που ξεκινούν από την δεκαετία του ’70 (Growing Up Suburban, Edward A. Wynne) επισημαίνουν ότι “Το γενικότερο.
ΓΕΛ ΚΑΤΩ ΑΧΑΙΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΛΥΚΕΙΟΥ
Θεμα : Περι επιςτημης Κονςολες
Δράσεις και προτάσεις για το
Video Game Programming
Κατηγορίες ηλεκτρονικών παιχνιδιών [on-line,off-line] ,ποια είναι τα δημοφιλέστερα, και ποια παιχνίδια ηλεκτρονικού τζόγου υπάρχουν.
ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΔΡ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΣΑΛΤΑΣ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
«Ιατρική Εκπαίδευση και εξατομικευμένα ιατρικά συστήματα»
Λεωνίδας Η. Ευαγγελία Κ. Σάκης Κ. Κατερίνα Η. ΣΤ1
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ “Γίνε φίλος με το φύλο σου”
PLAYSTATION.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤON ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΑΣΦΑΛΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΜΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ ΟΛΩΝ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
To Teach Curricular Subjects
Παιχνιδοκεντρική Μάθηση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βιντεοπαιχνίδια Α6 3ο ΓΕΛ ΟΜΑΔΑ 4

Ορισμός ηλεκτρονικών παιχνιδιών Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια ή αλλιώς βιντεοπαιχνίδια (video games) είναι προγράμματα υπολογιστικών συστημάτων, τα οποία χειρίζεται ο παίκτης μέσα από τον προσωπικό υπολογιστή του ή από κάποιο ειδικό σύστημα φτιαγμένο για αυτόν τον λόγο, κυρίως για οικιακή χρήση. Αυτά τα συστήματα ονομάζονται κονσόλες.

Τα πρώτα ηλεκτρονικά παιχνίδια Το πρώτο ηλεκτρονικό παιχνίδι κατασκευάστηκε το 1947 από τους Thomas T. Goldsmith Jr. Το πρώτο ηλεκτρονικό παιχνίδι κατασκευάστηκε το 1947 από τους Thomas T., Goldsmith Jr. και Estle Ray Mann. Το παιχνίδι αυτό χαρακτηρίστηκε ως παιχνίδι ικανοτήτων στο οποίο ο παίκτης κάθεται μπροστά από μια οθόνη. Σκοπός του παιχνιδιού ήταν να προσομοιωθεί ο 2ος παγκόσμιος πόλεμος, με αεροπλάνα ή κάποιους άλλους στόχους σχεδιασμένους πάνω σε μία διαφανή επίστρωση. Το παιχνίδι αυτό χαρακτηρίστηκε ως παιχνίδι ικανοτήτων στο οποίο ο παίκτης κάθεται μπροστά από μια οθόνη. Σκοπός του παιχνιδιού ήταν να προσομοιωθεί ο 2ος παγκόσμιος πόλεμος, με αεροπλάνα ή κάποιους άλλους στόχους σχεδιασμένους πάνω σε μία διαφανή επίστρωση.

H σταδιακή εξέλιξη των βιντεοπαιχνιδιών. Δεκαετία του ’60 Τα πρώτα ηλεκτρονικά παιχνίδια τα έπαιξαν φοιτητές και μέλη επιστημονικών κοινοτήτων σε ερευνητικά ιδρύματα στη δεκαετία του ’60 σε «χρονομισθωμένους υπολογιστές»!

H σταδιακή εξέλιξη των βιντεοπαιχνιδιών. Δεκαετία του ’70 Τα παιχνίδια παίζονταν σε ειδικές αίθουσες ηλεκτρονικών παιχνιδιών «ουφάδικα».

1980 - Pac Man Το 1980 καταφθάνει ο θρυλικός πια PacMan.

Atari 2600 (1983) Από το 1976 έως το 1983 παρουσιάστηκαν οι πρώτες παιχνιδομηχανές (κονσόλες). Εδώ βλέπουμε την Atari 2600.

Δεκαετία ‘90 Η επανάσταση στα video games γίνεται με τα τρισδιάστατα (3D) γραφικά. Εδώ βλέπουμε το Super Mario 64.

Δεκαετία ‘00 Η εξέλιξη της τεχνολογίας δημιούργησε νέες απαιτήσεις στα παιχνίδια. Εξελιγμένα γραφικά και ήχοι, καθώς και το On line gaming είναι τα χαρακτηριστικά της εποχής.

Η εξέλιξη του Super Mario Ο Mario είναι ένας από τους μεγαλύτερους ήρωες όλων των εποχών ο οποίος έκανε την εμφάνιση του στις αρχές της δεκαετίας του ‘80 και δημιουργήθηκε από τον Shigeru Miyamoto. Έτσι λοιπόν μετά από 28 χρόνια ο Mario έγινε το σήμα κατατεθέν της Nintendo και την οδήγησε στην κορυφή με τις πωλήσεις των games του.

Κονσόλα Μια κονσόλα βιντεοπαιχνιδιού ή παιχνιδομηχανή είναι ένας υπολογιστής διαδραστικής ψυχαγωγίας ή ένα τροποποιημένο υπολογιστικό σύστημα το οποίο εμφανίζει ένα βιντεοπαιχνίδι

Φορητή κονσόλα PSP Nintendo (DS, 3DS)

Ο πόλεμος της κονσόλας και των φορητών Κονσόλες: Φορητά:

Είδη ηλεκτρονικών παιχνιδιών Παιχνίδι Δράσης και Περιπέτειας (Action Adventure) Ο παίκτης ελέγχει έναν χαρακτήρα σε δραστηριότητες επίλυσης γρίφων και/ή μάχης, π.χ. Tomb Raider. Παιχνίδι Περιπέτειας (Adventure) Οι παίκτες λαμβάνουν ρόλους και το παιχνίδι βασίζεται στην επίλυση γρίφων, π.χ. Monkey Island, Broken Sword. MMO Online παιχνίδι μεγάλου αριθμού πολλαπλών παικτών (Massively Multiplayer Online), όπου ακόμη και χιλιάδες παίκτες από όλον τον κόσμο μπορούν να συμμετέχουν στο ίδιο παιχνίδι μέσω του Διαδικτύου και να παίξουν μεταξύ τους, π.χ. World of Warcraft. Παιχνίδι Πλατφόρμας (Platform/Platformer) Διαδραματίζεται γύρω από παίκτες που πηδάνε από πλατφόρμα σε πλατφόρμα, π.χ. Donkey Kong. Παιχνίδι γρίφου (Puzzle) Εύκολο στο παίξιμο, συνήθως διατίθεται σε κονσόλες χειρός ή σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές μέσω του Διαδικτύου, π.χ. Tetris, Zoo Keeper.

Είδη ηλεκτρονικών παιχνιδιών RPG Παιχνίδι ρόλων (Role Playing Game) το οποίο περιλαμβάνει μάχη διαδραματιζόμενη σε γύρους, π.χ. Final Fantasy. Παιχνίδι Αγώνων Ταχύτητας (Racer) Ένα παιχνίδι οδήγησης που περιλαμβάνει την ολοκλήρωση διαδρομών σε δεδομένο χρόνο ή ενάντια σε άλλους διαγωνιζομένους, π.χ. Burnout, Gran Turismo. Παιχνίδι Ρυθμού-Χορού (Rhythm-Dance) Ο παίκτης κινείται παράλληλα με το παιχνίδι/μουσική, π.χ. Singstar. Shoot 'em Up Παιχνίδι όπου ο παίκτης γυρνάει πυροβολώντας αντικείμενα, π.χ. Halo 3.

Είδη ηλεκτρονικών παιχνιδιών Sims Προσομοιώσεις πραγματικών δραστηριοτήτων, π.χ. Microsoft Flight Simulator. Αθλητικό παιχνίδι (Sports) Προσομοίωση αθλήματος, π.χ. Pro Evolution Soccer ή Tiger Woods Golf. Παιχνίδι Στρατηγικής (Strategy) Σε μια εξέλιξη των αρχών που διέπουν τα επιτραπέζια παιχνίδια στρατηγικής, οι παίκτες, καθένας με τη σειρά του, πραγματοποιούν ελιγμούς, π.χ. Command & Conquer, Total War. Beat 'em up Παιχνίδια που ο χαρακτήρας πρέπει να πολεμήσει ένα μεγάλο αριθμό αντιπάλων με άοπλη ή ένοπλη μάχη σε πίστες μικρής διάστασης, π.χ Mortal Kombat , Tekken , Street Fighter

Θετικές επιδράσεις των βιντεοπαιχνιδιών. Απόκτηση Γνώσεων Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Π.χ. Συγκέντρωση της προσοχής Ικανότητα επίλυσης προβλημάτων Παρατηρητικότητα Απόκτηση συντονισμού Καλλιέργεια φαντασίας Εξοικείωση με τη σύγχρονη τεχνολογία Ψυχαγωγία

Αρνητικές επιδράσεις των βιντεοπαιχνιδιών Κίνδυνος αύξησης της επιθετικότητας Σταδιακή απευαισθητοποίηση στη βία Κίνδυνος εξάρτησης Δημιουργία αρνητικών στερεοτύπων σε σχέση με το γυναικείο φύλο Προώθηση της απομόνωσης και του ατομικισμού Εθισμός στα ηλεκτρονικά παιχνίδια Μείωση της αυτοπεποίθησης Πτώση της αποδοτικότητας στο σχολείο Απόκτηση διαμάχης με τους δασκάλους Γίνονται εσωστρεφή

Βιβλιογραφία http://pcgameshistory.blogspot.gr/ https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%92%CE%B9%CE%BD%CF%84%CE%B5%CE%BF%CF%80%CE%B1%CE%B9%CF%87%CE%BD%CE%AF%CE%B4%CE%B9 http://pcgameshistory.blogspot.gr/ http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-C107/358/2415,9232/extras/texts/en5_videogames.html