Πρόγραμμα Αγωγής Σταδιοδρομίας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Advertisements

FM Group FM 4 SUCCESS ΚαλΩς Hρθατε στην.
‘Απασχολήσιμοι’ ; Αρκεί η Γνώση για να είμαστε περισσότερο ‘Απασχολήσιμοι’ ; Όχι, χρειαζόμαστε δεξιότητες, ΤΑΛΕΝΤΟ !
Προσωπικές Πωλήσεις.
1 Προαγωγή της Δημιουργικότητας και της Καινοτομίας Κωνσταντία Δαμιανού Θεόδωρος Θεοδώρου Ε.Μ.Ε Οικονομικών.
Η οργάνωση ενός Υποθετικού Προγράμματος Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ – BUSINESS PLAN
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ
Ενίσχυση του Ανθρώπινου Δυναμικού των ΜΜΕ σε Θέματα Εξωστρέφειας.
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης
Γραφείο Διασύνδεσης Καλό ακούγεται, αλλά…… Τι είναι?????
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ – PEST ANALYSIS
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
Ο Ρόλος της υποδομής πληροφορικής στο Disaster Recovery Planning Ανδρέας Τριανταφυλλίδης Διευθυντής Marketing και Πωλήσεων.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ YOUNG BUSINESS TALENTS 2014 Young Business Talents 1. Τι είναι το ΥΒΤ. 2. Η Ιστορία του ΥΒΤ. 3. Τι κάνουν οι συμμετέχοντες. 4. Ποιο εργαλείο.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΡΑΞΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΠΡΥΤΑΝΗΣ.
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
JOBS FOR YOUTH, SKILLS FOR COMPANIES ΕΠΑΛ ΣΗΤΕΙΑΣ Ευρωπαϊκό πρόγραμμα με τίτλο :
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ «ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΟ MARKETING ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ» ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Γίνε δραστήριος φοιτητής! Απόκτησε εμπειρίες- δεξιότητες! Ξεκίνησε την καριέρα σου σήμερα! Τρίτη 17/3/2015, ΚΕ.Δ.Ε.Α. Κική Ματσούκα Σύμβουλος Σταδιοδρομίας,
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ E-LEARNING ΠΕΤΣΑΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ.
22/02/2006 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Αναπλ. Πρόεδρος Τμ. Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό.
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Ελένη – Αναστασία Κερκεντζέ Υπεύθυνη λειτουργίας ΔΑΣΤΑ.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
F1 in Schools. Το F1 in Schools υλοποιείται σήμερα σε περισσότερες από 30 χώρες και ο αριθμός αυξάνεται συνεχώς... F1 in Schools – Ένας Διεθνής Μαθητικός.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
T.E.I. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ (Logistics) ΤΕΡΣΕΝΙΔΟΥ ΕΛΙΝΑ Επόπτρια Καθηγήτρια: ΣΤΑΦΥΛΑ ΑΜΑΛΙΑ.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
ΒΑΣΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ – ΑΝΑΛΥΣΗ ΝΕΚΡΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ Γ. Καμπουρίδης 9/26/ Βασικά Οικονομικά Μεγέθη - Ανάλυση Νεκρού Σημείου.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Επίκουρος Καθηγητής Γεώργιος Κεχαγιάς E.Π. Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση ΕΣΠΑ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Προσωπικές Πωλήσεις. Προσωπικές πωλήσεις είναι η προβολή των αγαθών και των υπηρεσιών μέσω των πωλητών. Είναι η προσωπική προσπάθεια να παρακινήσει κάποιον.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο. Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Αυτονομία Σχολικών Μονάδων στο Κυπριακό Εκπαιδευτικό Σύστημα
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Τι είναι η στρατηγική? Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
Χρηματοοικονομική των Επιχειρήσεων
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΕΕΕΕΚΛΕΚΤΟΝ….
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Μάθημα: «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ» Παρουσίαση Μαθήματος
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Επιχειρηματικό σχέδιο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρόγραμμα Αγωγής Σταδιοδρομίας «Λειτουργία επιχείρησης μέσω προσομοιωτή»

Οι ομάδες THE STROYMFS Κωνσταντίνου Φωτεινή Πανταζή Βιβή Σάββα Μαρία Τζίμα Βαλάντω THE RISEN ONES Μπάκα Σαντουέλα Μπόχτη Παναγιώτα Μυζεκιάρη Αουρόρα Νάσιου Σοφία

Οι μαθητές, μέσω του διαγωνισμού Young Business Talents και του Επιχειρηματικού Προσομοιωτή, εξασκήθηκαν στη λήψη όλων των αποφάσεων που λαμβάνονται μέσα σε μια εταιρία

Οι ομάδες ασχολήθηκαν με ότι κάνουν οι υπεύθυνοι διοίκησης των εταιρειών: Ανάλυση, Προγραμματισμό και Έλεγχο, με χρήση ενός έξυπνου εργαλείου όπως ο προσομοιωτής επιχειρήσεων όπου διαμόρφωσαν επιχειρησιακά σχέδια μέσα από ένα σύνολο αποφάσεων. Οι αποφάσεις αυτές εισάγονται στον προσομοιωτή ο οποίος προσομοιώνει με ακρίβεια ότι συμβαίνει στον κόσμο των επιχειρήσεων.

Η κάθε μία από τις ανωτέρω ομάδες αποτελούν και μια εικονική εταιρία Η κάθε μία από τις ανωτέρω ομάδες αποτελούν και μια εικονική εταιρία. Όλη η διαδικασία, εκτός του τελικού, πραγματοποιείται μέσω του διαδικτύου όπου συναγωνίζονται άλλες ομάδες από όλη την Ελλάδα. Αρχικά οι ομάδες πρέπει να διαβάσουν το σενάριο του παιχνιδιού με βάση το οποίο θα λάβουν τις αποφάσεις τους.

Στη συνέχεια εισάγουν τις αποφάσεις τους στο προσομοιωτή και περιμένουν τα αποτελέσματα. Οι αποφάσεις αυτές αφορούν ένα έτος. Το παιχνίδι είναι χωρισμένο σε γύρους όπου κάθε γύρος περιλαμβάνει τρία έτη.

Οι αποφάσεις που λαμβάνουν οι ομάδες αφορούν θέματα όπως επιλογή προϊόντων για παραγωγή, ύψος παραγωγής, κανάλια διανομής, αριθμός πωλητών, αμοιβές πωλητών, αγορές δραστηριοποίησης, διαφήμιση, τοποθέτηση στο ράφι, κ.λπ.

Τα αποτελέσματα που λαμβάνονται από τον προσομοιωτή αφορούν στοιχεία όπως το ύψος των πωλήσεων, το κόστος των πωλήσεων, το συνολικό κόστος, τα καθαρά κέρδη, κ.λπ.

Με βάση τα αποτελέσματα αυτά καθώς και με την μελέτη των ερευνών αγοράς, όπου έχουν πρόσβαση οι ομάδες, μπορούν να τροποποιήσουν τις αποφάσεις τους ώστε να βελτιώσουν την θέση τους στην αγορά.

Οι ομάδες μας έφτασαν μέχρι τα ημιτελικά και θα λάβουν αναμνηστικό δίπλωμα συμμετοχής.

Κατανόηση της θεωρίας και εφαρμογή της. Οι εμπειρίες που αποκόμισαν ήταν σημαντικές διότι εκτός από την εμπειρία του να συναγωνίζεσαι με ομάδες από όλη την Ελλάδα, ήρθαν σε επαφή με έννοιες οι οποίες χρησιμοποιούνται καθημερινά στον κόσμο των επιχειρήσεων. Έτσι μπορούν να συνδέσουν την θεωρία, που διδάσκονται στα σχολεία, με την πράξη, πράγμα απαραίτητο για την επιτυχία. Οφέλη για τον μαθητή Εξάσκηση – πρακτική. Γνώση – επίγνωση. Κατανόηση της θεωρίας και εφαρμογή της. Πειραματισμός για να προσανατολίσει το μέλλον του. Απόκτηση προστιθέμενης αξίας στο Βιογραφικό του. Μάθηση με πρακτική και διασκέδαση (σε τελευταία ανάλυση πρόκειται για ένα παιχνίδι). Προετοιμασία για το άμεσο και το μακροπρόθεσμο μέλλον.

Ο διαγωνισμός Young Business Talents γίνεται για 3η συνεχόμενη χρονιά φέτος με συμμετοχή πολλών σχολείων από όλη την Ελλάδα. Στόχος μας είναι να συμμετάσχουμε και τις επόμενες χρονιές με καινούργιες ομάδες, νέες ιδέες και επιτυχίες.

Καθηγητής : Τρίχας Γεώργιος Μαθήτριες : Κωνσταντίνου Φωτεινή Μπάκα Σαντουέλα Μπόχτη Παναγιώτα Μυζεκιάρη Αουρόρα Νάσιου Σοφία Πανταζή Βιβή Σάββα Μαρία Τζίμα Βαλάντω