ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΘΕΜΑΤΙΚΗ - ΣΚΙΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αριστερό κλίκ για έναρξη….
Advertisements

Η Εκπαίδευση και η Μάθηση πραγματοποείται κατά τη διάρκεια της ζωής μας σε πολλές μορφές, καμιά από αυτές κατ’ αποκλειστικότητα. Πρέπει να αρχίσoυμε να.
Καλό Ιούλιο. Είμαστε ήδη μέσα στο καλοκαίρι, έχοντας μέχρι τώρα περάσει τον καύσωνα και τις πυρκαϊές. Προσπαθούμε και είμαστε θετικοί κι αισιόδοξοι και.
Μια ελπίδα....  Προστασία και αξιολόγηση του φυσικού περιβάλλοντος και των φυσικών πόρων  Διατήρηση πολιτισμού και παραδόσεων  Ενίσχυση της αρμονικής.
Introduction to Information Retrieval Introduction to Information Retrieval ΠΛΕ70: Ανάκτηση Πληροφορίας Διδάσκουσα: Ευαγγελία Πιτουρά Διάλεξη 9: Αξιολόγηση.
Το «Θέατρο» του Ρεαλισμού: από τον Balzac στον Márquez
Η πληρέστερη παρουσίαση με «ομοιότητες» διάσημων που έγινε ποτέ!
Flex Κέλυφος Εμπείρων Συστημάτων Expert System Shell Νίκος Βασιλειάδης, Άνοιξη 2003.
ΤιτλοΣ: Η διαφορετικότητα και ο ρατσισμοσ μεσα από τα εξι σκεπτομενα καπελα του De Bono, τη διδασκαλια μεσω σχεδιασμου και του Εντεχνου συλλογισμοΥ Δημοτικο.
Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στο Δημοτικό: Δημιουργώ και εκφράζω μύθους και ιστορίες με πολυμέσα. Ολοήμερο Π.Π.Σ.Π.Θ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Θεωρία Παιγνίων: οι Καταλήψεις και οι Τζαμπατζήδες.
2009ΟΠΑ -Τεχνολογία Λογισμικού – Εμμ. Γιακουμάκης1 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Λεπτομερής Σχεδίαση (2/2) Μανόλης.
Εκπαιδευςη μεςα απο την τεχνη
Ντέσμοντ Τούτου Ο Ντέσμοντ Τούτου γεννήθηκε στις 7 Οκτωβρίου 1931 στο Κλέρκσντορπ του Τρανσβάαλ της Νότιας Αφρικής, μια πόλη με χρυσωρυχεία δυτικά του.
Τεχνητή Νοημοσύνη (Θ) Ενότητα 8: Συστήματα Βασισμένα στη Γνώση (Knowledge-Based Systems) Κατερίνα Γεωργούλη Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ Ανοικτά Ακαδημαϊκά.
Ρεβύθη Αναστασία, 5304 Ζαχαροπούλου Μαρία-Αθανασία, 5205.
Οικονομική Ανθρωπολογία
Δρ. Μπέτυ Κακλαμανίδου Ιστορία.
DR-Prolog: A System for Defeasible Reasoning with Rules and Ontologies on the Semantic Web Αναπαράσταση και Επεξεργασία Γνώσης Άνοιξη 2009.
Χρᾷ ἡ Πυθία κτίζειν πόλιν: ο Α΄ και ο Β΄ Αποικισμός Εισαγωγική Παρουσίαση.
Ιδεολογία στην Παιδική Λογοτεχνία Ενότητα 8: Παιδικό Βιβλίο και Διαπολιτισμική Αγωγή Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική.
Νεότερη Ελληνική Ιστορία Α' Ενότητα 3: Δημογραφικές εξελίξεις στη νεότερη Ελλάδα Κατερίνα Γαρδίκα Φιλοσοφική Σχολή Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας.
Το Πρόβλημα ως Εργαλείο στη Διδασκαλία των Μαθηματικών Μιχάλης Γρ. Βόσκογλου Ομότιμος Καθηγητής ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας Διάλεξη στο Παράρτημα Αχαϊας της Ε.
Διδασκαλία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο: Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων ΙI Ενότητα 4: Ο ρόλος της τέχνης στην εκπαίδευση Διδάσκουσα: Αναστασία Ράικου.
Αρχηγοί μονογονεϊκών οικογενειών Δασκαλάκη Μαρία Κοντογιάννης Βασίλειος Παντερή Μαρία Πλουμάκη Καλλιόπη Φουτάκη Σμαράγδα.
Επιςτημολογια παιδαγωγικης
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
ΔΡ. ΣΟΦΙΑ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
Παφίλης Παναγιώτης, Επικ. Καθηγητής Σχολή Θετικών Επιστημών
Zωολογία ΙΙ Ενότητα 2η. Εργαστηριακή Άσκηση Συστηματικής Πτηνών
Εγω,εσυ,αυτοσ, εμεις,εσεισ, αυτοι… ειμαστε ολοι και ολες διαφορετικοι
Πόσο ψηλός είσαι; Εισάγοντας τις Συναρτήσεις
Η μέθοδος «Μετασχηματίζουσα μάθηση μέσα από την αισθητική εμπειρία»: μια διδακτική εφαρμογή της στη Γ’ Γυμνασίου 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Δια Βίου Μάθησης.
«Η λογοτεχνία στο Γυμνάσιο: Μια πρώτη συγκριτική μελέτη των ελληνικών και των αγγλικών προγραμμάτων σπουδών» Τάσος Μιχαηλίδης, Δρ. Φιλολογίας ΕΚΠΑ, Τζήνα.
ΟΠΑ -Τεχνολογία Λογισμικού – Εμμ. Γιακουμάκης
Ποιότητα Ζωής για Όλους; Στιγμές Φευγαλέες;
Διαβάζοντας τον «Περιοδικό Πίνακα»
Τεχνικές Διαπραγμάτευσης
Η εξέλιξη των αριθμητικών εννοιών και της ‘αίσθησης’ του αριθμού
H Διερευνηση των Επιπτωσεων τησ Παγκοσμιοποιησησ στην Ελληνικη Κοινωνικοοικονομικη Κριση: Μια Συστηματικη Προσεγγιση 2nd International Scientific Conference.
Η Ανάδειξη του Παραδοσιακού Πολιτισμού ως Παράγοντας Νέας Πολιτισμικής Δημιουργίας ΠΕΓΑ Ανάπτυξη δράσης σε μειονοτικά περιβάλλοντα μάθησης-πολιτισμική.
Θεωρία Παιγνίων: οι Καταλήψεις και οι Τζαμπατζήδες
Μαθησιακή Ικανότητα και Εξέλιξη
«Διεθνείς Διαπραγματεύσεις & Οικοδόμηση Διεθνούς Κοινού Συμφέροντος»
«Διεθνείς Διαπραγματεύσεις & Οικοδόμηση Διεθνούς Κοινού Συμφέροντος»
«Διεθνείς Διαπραγματεύσεις & Οικοδόμηση Διεθνούς Κοινού Συμφέροντος»
«Διεθνείς Διαπραγματεύσεις & Οικοδόμηση Διεθνούς Κοινού Συμφέροντος»
«Διεθνείς Διαπραγματεύσεις & Οικοδόμηση Διεθνούς Κοινού Συμφέροντος»
«Διεθνείς Διαπραγματεύσεις & Οικοδόμηση Διεθνούς Κοινού Συμφέροντος»
«Διεθνείς Διαπραγματεύσεις & Οικοδόμηση Διεθνούς Κοινού Συμφέροντος»
«Διεθνείς Διαπραγματεύσεις & Οικοδόμηση Διεθνούς Κοινού Συμφέροντος»
«Διεθνείς Διαπραγματεύσεις & Οικοδόμηση Διεθνούς Κοινού Συμφέροντος»
ΤΙΤΛΟΣ.
«Διεθνείς Διαπραγματεύσεις & Οικοδόμηση Διεθνούς Κοινού Συμφέροντος»
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΘΕΜΑΤΙΚΗ - ΣΚΙΑ

ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ Επιλέγουμε μια ηλιόλουστη μέρα και εντοπίζουμε τις σκιές μας στην αυλή του σχολείου. Τα παιδιά παίζουν παιχνίδια ατομικά και ομαδικά, προσπαθούν να πατήσουν , να αγγίξουν , να κυνηγήσουν και κρύψουν τις σκίες τους .Στη συνέχεια δείχνουμε ένα βίντεο κινουμένων σχεδίων σχετικά με την σκιά ( penguin) και αρχίζει μία συζήτηση για τις σκίες.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Ξεκινάμε με το επικοινωνιακό πλαίσιο αναφέροντας για ένα μουσείο στο οποίο ο φύλακας ανακαλύπτει ότι έχουν εξαφανιστεί όλα τα αντικείμενα και ζώα που βρίσκονταν στο μουσείο, και ότι ο μόνος τρόπος για να τα φέρει πίσω είναι να τον βοηθήσουν να περάσουν τη μαγική πύλη στην οποία βρίσκονται τα χαμένα ζώα και αντικείμενα αφού όμως κάθε παιδί να σχηματίσουν τις σκιές τους .

ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Κλείνουμε τις κουρτίνες και φροντίζουμε να δημιουργήσουμε όσο το δυνατόν ένα σκοτεινό μέρος.Ο εκπαιδευτικός χωρίζει τα παιδιά σε δυάδες ,ένα παιδί θα κρατάει τον φακό, ένα θα σχηματίσει τη σκιά για να μπορέσουν να ανοίξουν την πύλη και να βοηθήσουν τον φύλακα να πάρουνε τα χαμένα αντικείμενα. Καταφέρνουμε λοιπόν και περνάμε την πύλη και βρίσκουμε τα αντικείμενα μέσα σε ένα κουτί. Με χαρά τα επιστρέφουμε στον φύλακα.

ΕΜΠΕΔΩΣΗΣ Έχουμε διάφορες εικόνες από αντικείμενα ζώα και ανθρώπους και αντίστοιχες την σκιά τους. Κάθε παιδί θα πρέπει να βρίσκει και να αντιστοιχεί από μία σκιά. Τέλος συζητάμε τυχόν απορίες που μπορεί να έχουν τα παιδιά και κάνουμε μία περίληψη όσων έχουν ειπωθεί.