Δρ Κωνσταντίνος Κακούλης ΤΕΙ Δυτ. Μακεδονίας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τεχνικές υλοποίησης του παγκόσμιου συστήματος αναφοράς
Advertisements

Εργαστήριο Αριστοποίησης Παραγωγικών Συστημάτων Τμήμα Μηχανολογίας, ΤΕΙ Πειραιά Στόχοι και αντικείμενο του Εργαστηρίου  Άρθρα δημοσιευμένα σε διεθνή περιοδικά.
Αντοχή πλοίου ΙΙ (Θ) Ενότητα 10: Η μέθοδος των πεπερασμένων στοιχείων Αλέξανδρος Θεοδουλίδης, Επικ.Καθηγητής Τμήμα Ναυπηγών Μηχανικών Τ.Ε. Ανοικτά Ακαδημαϊκά.
Σχεδιομελέτη προϊόντων με τη χρήση Η/Υ Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Τεχνολογίας Νοέμβριος 2007 Δρ. Φώτης Χ. Κίτσιος.
Developing Public Transport Network systems: The DIANA approach Dimitrios Kosmopoulos, Mihalis Kalohristianakis, Sotirios Chatzis, Athanasios Malamos,
Στρέψη του πλοίου Στρεπτικές καταπονήσεις αναπτύσσονται σε ένα πλοίο κυρίως: λόγω της πλεύσης σε πλάγιους μετωπικούς ή ακολουθούντες κυματισμούς (quartering.
Μεταγλωττιστές (Compilers) (Θ) Ενότητα 8: Πίνακας Συμβόλων Κατερίνα Γεωργούλη Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας.
Οργάνωση πληροφοριών Ταξινόμηση (Θ) Ενότητα 4: Αρχιτεκτονική της Ευρετηρίασης (β μέρος) Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης.
Mη νευτωνικά συστήματα
Μεταγλωττιστές (Compilers) (Θ) Ενότητα 11: Βελτιστοποίηση Ενδιάμεσου Κώδικα Κατερίνα Γεωργούλη Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
Ανάλυση Παρουσίασης Αποχή του γεωειδούς και απόκλιση της κατακορύφου,
1. ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση Quantitative.
Ενότητα Α3: Ομοιότητα και διαστατική ανάλυση
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Έλεγχος Ροής με την Εντολή Επανάληψης FOR 1/9
Ηλεκτρικές Μηχανές ΙΙ Εργαστήριο
Χριστίνα Κουρκουμέλη ΕΚΠΑ Σύνοψη εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την υποστήριξη του προγράμματος Θαλής «Γενεσις» 1  CERN open days  Εκπαιδευτικά σενάρια.
Ηλεκτρικές Μηχανές ΙΙ Εργαστήριο Ενότητα 5: Χαρακτηριστική Βραχυκύκλωσης Δύγχρονης Γεννήτριας Ηρακλής Βυλλιώτης Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εγγειοβελτιωτικά Έργα και Επιπτώσεις στο Περιβάλλον Ενότητα 3 : Βασικές Υδραυλικές και.
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ:ΑΞΟΝΙΚΕΣ ΤΑΣΕΙΣ Επιβλέπων: Γ. Αγγελόπουλος, καθηγητής Επιμέλεια: Πήττας Κωνσταντίνος, διπλ. Μηχ. Μηχ. Τμήμα Χημικών Μηχανικών.
Εφαρμογή σε υπερστατικό φορέα Ο/Σ Ανδρέας Κάππος Ανδρέας Κάππος Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών Α.Π.Θ. City University London Αναστάσιος Σέξτος Αναστάσιος Σέξτος.
ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ ΙΙΙ- Ενίσχυση Ερευνητικών Ομάδων στο ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Ημερίδα παρουσίασης αποτελεσμάτων πράξης.
Ενότητα 6: Η Μέθοδος των Ελαχίστων Τετραγώνων. Καθηγήτρια Γεωργά Σταυρούλα Τμήμα Φυσικής ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ Ι ΘΕΩΡΙΑ ΣΦΑΛΜΑΤΩΝ.
EXAMINING THE MODERATING ROLE OF AGE IN THE INNOVATION-EXPORT NEXUS Areti Gkypali 1*, Apostolos Rafailidis 2, and Kostas Tsekouras 1 1 University of Patras,
Κριτήρια επιτελεστικότητας γεφυρών Ανδρέας Κάππος Ανδρέας Κάππος Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών Α.Π.Θ. City University London Αναστάσιος Σέξτος Αναστάσιος Σέξτος.
Στοιχεία Μηχανών ΙΙ Ενότητα 3: Μετωπικοί τροχοί με κεκλιμένη οδόντωση – Κωνικοί οδοντωτοί τροχοί Δρ Α. Δ. Τσολάκης Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε. ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Αρχές Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων Ενότητα 12: Οικονομική Διαχείριση Έργων – Ταμειακές Ροές. Διδάσκων: Φιτσιλής Παναγιώτης, Καθηγητής. Τμήμα Διοίκησης.
Template ID: bloodcells Size: 36x48 Μοντελοποίηση της σχετικής κίνησης ενός ερυθρού αιμοσφαιρίου και του πλάσματος του αίματος. Εφαρμογές. Πρωτοπαπάς Ελευθέριος,
ΕΝΟΤΗΤΑ 1. ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1.1 ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 1.
“Worm Gear”, από MGA73bot2 διαθέσιμο ως κοινό κτήμα
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
Ψηφιακή Επεξεργασία Εικόνας
Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε)
Μέθοδος ελαχίστων τετραγώνων – Μεθοδολογία παλινδρόμησης
Υπολογιστική Γεωμετρία και Εφαρμογές στις ΒΧΔ
Η ανάγκη χρήσης μεταβλητών
Χρονικός Προγραμματισμός Έργων (Εργαστήριο)
Υπολογιστική Ρευστομηχανική
Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Υπολογιστική Γεωμετρία και Εφαρμογές στις ΒΧΔ 1/12
Ταυτότητα και περίγραμμα μαθήματος
Υδραυλικά & Πνευματικά ΣΑΕ
Αξιολόγηση επενδύσεων
ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ: ΘΕΡΜΙΚΕΣ ΤΑΣΕΙΣ
Στοιχεία Μηχανών ΙΙ Ενότητα 4: Πλανητικοί Μηχανισμοί Δρ Α. Δ. Τσολάκης
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΛΟΤ EN ISO 3251 Ζύγιση μάζας υγρού μελανιού (m1 g)
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΛΕΠΤΟΤΟΙΧΑ
Ιχθυολογία Ενότητα 4η. Eργαστηριακή Άσκηση
Άσκηση 9 (1 από 2) Ανακαλύψτε στο χάρτη σας μερικά χαρτογραφικά αντικείμενα που να ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες : φυσικά, τεχνητές κατασκευές, αφηρημένα.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΑΝΑΓΛΥΦΟΥ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ(3)
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ: ΔΙΚΤΥΩΜΑΤΑ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα Ηλεκτρικές Μηχανές ΙΙ Ενότητα 4: Προσδιορισμός των Παραμέτρων του Ισοδύναμου.
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Λιθογραφία – Όφσετ (Θ) Ενότητα 8.2: Εκτυπωτική Διαδικασία Μηχανής
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Ασυνέχειες: Μηχανική περιγραφή Ι
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ(7)
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ(4)
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ(5)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΝΕΥΡΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
Οργανική Χημεία (Ε) Ενότητα 2: Προσδιορισμός σημείου τήξης
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
ΤΕΧΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ Ενότητα : ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ - ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ
ΤΕΧΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΩΜΑ ΜΕ ΔΙΑΜΗΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΜΑ ΚΥΤΟΥΣ
Ενότητα : Μοντελοποίηση. Μοντέλο Οντοτήτων – Συσχετίσεων Χ. Σκουρλάς
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

3D προσομοίωση της κατεργασίας της διάτρησης βασισμένη στον προγραμματισμό συστήματος CAD Δρ Κωνσταντίνος Κακούλης ΤΕΙ Δυτ. Μακεδονίας Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών και Βιομηχανικού Σχεδιασμού “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

Περιεχόμενα Εισαγωγή. Περιγραφή της διάτρησης και των εργαλείων της. Διεθνής έρευνα. Μοντέλο προσομοίωσης. Πειραματική επιβεβαίωση του μοντέλου. Εφαρμογή σχεδιασμού πειραμάτων και RSM. “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

Εισαγωγή Σκοπός: Προσομοίωση της μηχανουργικής κατεργασίας της διάτρησης μέσω του προγραμματισμού ενός γενικής χρήσης συστήματος CAD. 3 “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.” 3

Εισαγωγή Σπουδαιότητα του τεχνικού αντικειμένου: Η μηχανουργική κατεργασία της διάτρησης: Αποτελεί την πιο διαδεδομένη κατεργασία αφαίρεσης υλικού. Απαιτεί υψηλή αξιοπιστία, αφού λαμβάνει χώρα στα τελευταία στάδια της παραγωγής. Ο υπολογισμός των δυνάμεων κοπής είναι πολύ σημαντικός και για άλλους υπολογισμούς (π.χ. η διάρκεια ζωής εργαλείου, το κόστος). Η προσομοίωση συνεισφέρει στον υπολογισμό των δυνάμεων κοπής, ξεχωριστά για κάθε μία από τις κοπτικές ακμές. 4 “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.” 4

Κινηματική της διάτρησης “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

Γεωμετρία του εργαλείου διάτρησης “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

Γωνίες του εργαλείου διάτρησης “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

Διεθνή έρευνα Η έρευνα για τη διάτρηση έχει ακολουθήσει τέσσερις βασικές προσεγγίσεις Μαθηματική περιγραφή του εργαλείου. Ακολουθεί ο αναλυτικός υπολογισμός των εξισώσεων των γωνιών κοπής κ.λπ.. Προβολή σε ένα επίπεδο (2D) γεωμετριών που από τη φύση τους είναι 3D (μειώνεται μεν η πολυπλοκότητα των εξισώσεων αλλά και η ακρίβειά τους). Εμπειρικός τρόπος μελέτης. Μεγάλη αξιοπιστία. Ανάγκη για αυξημένους πόρους 8 “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.” 8

Διεθνή έρευνα Αναλυτική μελέτη με χρήση της μεθόδου πεπερασμένων στοιχείων. Με ειδικό λογισμικό για μηχανουργικές κατεργασίες. Με λογισμικό γενικών εφαρμογών. Χρήση στατιστικών μεθόδων και τεχνικών τεχνητής νοημοσύνης. Ανάλυση παλινδρόμησης, Ανάλυση διασποράς. Νευρωνικά δίκτυα. 9 “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.” 9

Μαθηματική περιγραφή του εργαλείου Kang and Armarego, 2003 10 “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.” 10

Εμπειρική προσέγγιση Armarego and Zhao, 1996 όπου: 2W: είναι ο πυρήνας του εργαλείου δ0: γωνία ελίκωσης της κύριας κόψης σε απόσταση ίση με την ακτίνα του εργαλείου 2p: γωνία κορυφής ψ: γωνία εγκάρσιας κόψης Cl0: ονομαστική γωνία ελευθερίας σε απόσταση ίση με την ακτίνα του εργαλείου ε: γωνία τροποποιημένης κορυφής f: πρόωση Armarego and Zhao, 1996 11 “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.” 11

Αναλυτική μελέτη με τη ΜΠΠ Lee και Shih, 2007 12 “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.” 12

Αναλυτική μελέτη με τη ΜΠΠ Li και Liang, 2010 13 “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.” 13

Χρήση στατιστικών μεθόδων και ΤΝ Davim et al., 2008 14 “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.” 14

Προτεινόμενη στρατηγική Συνδυάζει τις τέσσερις βασικές προσεγγίσεις: Η περιγραφή του εργαλείου γίνεται με 3D στερεά μοντελοποίηση. Επιτυγχάνεται μεγάλη ακρίβεια, τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά ενσωματώνονται στα στερεά μοντέλα, ενώ όλοι οι υπολογισμοί γίνονται από το σύστημα CAD. Επιβεβαιώθηκε πειραματικά, επομένως δίνεται η δυνατότητα να εκτελούνται πλέον ψηφιακά πειράματα. Η υπολογιστική ισχύς/απαιτούμενος χρόνος υπολογισμών είναι δραστικά μικρότερος από ότι με τη χρήση της ΜΠΠ. Το CADRILL χρησιμοποιήθηκε σε συνδυασμό με τη μεθοδολογία του σχεδιασμού πειραμάτων. 15 “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.” 15

Στάδια της προσομοίωσης 16 “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.” 16

Δημιουργία 3D μοντέλου εργαλείου όπου: W: ο πυρήνας του εργαλείου σε mm D: η διάμετρος του εργαλείου σε mm h: η γωνία ελίκωσης σε μοίρες p: η ημιγωνία κορυφής σε μοίρες (v, r): οι πολικές συντεταγμένες της εγκάρσιας μορφής των αυλακώσεων “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

Δημιουργία 3D μοντέλου εργαλείου “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

Δημιουργία 3D μοντέλου εργαλείου “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

Δημιουργία 3D τεμαχίων “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

Προσομοίωση της διείσδυσης “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

Αρχική συναρμολόγηση 3D μοντέλων “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

Προσομοίωση σταθερής κατάστασης (κύριες κόψεις) “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

Προσομοίωση σταθερής κατάστασης (εγκάρσια κόψη) “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

Προσομοίωση της διάτρησης 25 “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.” 25

3D στερεά μοντέλα αποβλίττων “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

3D στερεά μοντέλα αποβλίττων “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

Γεωμετρία 3D στερεών αποβλίττων “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

Συνιστώσες δυνάμεων κοπής “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

Δυνάμεις στα διακριτοποιημένα απόβλιττα “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

Παράδειγμα υπολογισμού δυνάμεων “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

Περιβάλλον προσομοίωσης CADRILL “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

Ανάγνωση αποτελεσμάτων “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

Επιβεβαίωση μοντέλου HAAS VF1 CNC machining center, Kistler type 9123 δυναμόμετρο (type 5223 multichannel signal conditioner and type 5697 data acquisition unit). Εργαλεία Bosch HSS-R (DIN 338) με 118ο γωνία κορυφής. “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

Πειραματικός προσδιορισμός δυνάμεων “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

Μετρήσεις “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

Σχεδιασμός πειραμάτων και RSM Παράμετρος Σύμβολο Μονάδα Επίπεδα I II III IV Διάμετρος εργαλείου D mm 10 12 14 16 Λόγος W/D W/D - 0.125 0.130 0.145 0.150 Πρόωση f mm/rev 0.20 0.30 0.40 0.50 Ταχύτητα κοπής V m/min 15 20 α/α D (mm) W/D f (mm/rev) V (m/min) CADRILL Fz_total (N) CADRILL Fz_chisel (N) 1 10 0,125 0,2 15 1916 1072 2 0,130 0,3 2510 1436 3 0,145 0,4 20 3275 2071 4 0,150 0,5 3864 2511 5 12 3127 1848 6 2471 1488 7 4337 2747 8 3958 2480 9 14 4204 2428 4876 2918 11 3248 2089 4185 2740 13 16 5933 3615 5260 3255 4455 2810 3520 2257 “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

Μαθηματικά μοντέλα και πίνακας ANOVA Χρησιμοποιήθηκε: Y= b0+b1X1+b2X2+b3X3+b4X4+b11X12+b22X22+b33X32+b44X42+ +b12X1X2+b13X1X3+b14X1X4+b23X2X3+b24X2X4+b34X3X4 Υπολογίστηκαν: Fz_total= 9941-266.5D-112015(W/D)-2045f-143.24V+5.109D2+343750(W/D)2-5056f2+ +937D(W/D)+928.4Df+6.788DV+29603(W/D)f+715.8(W/D)V Fz_chisel= 8124-419.9D-77116(W/D)-4356f-104.76V+4.516D2+171250(W/D)2-2318.7f2- -2062.5D(W/D)+394.11Df+5.811DV+37966(W/D)f+539.6(W/D)V όπου: D: η διάμετρος του εργαλείου σε mm W/D: ο λόγος μεγέθους του πυρήνα προς την διάμετρο του εργαλείου f: η πρόωση σε mm/rev V: η ταχύτητα κοπής σε m/min (οι τιμές που παραλείπονται εμφανίζουν υψηλή συσχέτιση με άλλες που περιλαμβάνονται στο μοντέλο) “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

Μαθηματικά μοντέλα και πίνακας ANOVA  Source of variation for Fz_total DF SS MS F P Regression 12 16974569 1414547 636.83 0.000 Residual error 3 6664 2221 Total 15 16981232 R-sq(adj) 99.8%    Source of variation for Fz_chisel 6927031 577253 1022.27 1694 565 6928725 99.9% F-table (12, 3, 0.05)= 8.74 “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

Ανάλυση υπολοίπων “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

“Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

“Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

Δημιουργία calculator “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

Δημιουργία website “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

Δημοσιεύσεις Kyratsis P., Kakoulis K. (2015) “Simulating drilling using a CAD system”, International Journal of Mechanical, Aerospace, Industrial, Mechatronic and Manufacturing Engineering, Vol. 9(6), pp. 942-946. Kyratsis P., Manavis Ath. (2015) “CAD based drilling simulations for Al7075”, Applied Mechanics and Materials, Vol. 760, pp. 87-92. Kyratsis P., Kakoulis K., Maravelakis E. (2014) “Drilling simulations using a 3D CAD system”, International Journal of Advancements in Mechanical and Aeronautical Engineering, Vol. 1(3), pp. 135-139. Kyratsis P., Taousanidis N., Tsagaris A., Kakoulis K. “Drilling mathematical models using the response surface methodology”, submitted in June 2015. Kyratsis P., Kakoulis K., Maravelakis E. (2014) “Drilling simulations using a 3D CAD system”, International Conference on Advances in Mechanical and Automation Engineering (MAE2014), Rome, Italy. Kyratsis P., Kakoulis K. (2015) “Simulating drilling using a CAD system”, 17th International Conference on Aerospace, Mechanical, Automotive and Materials Engineering (ICAMAME 2015), Paris, France. “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

Ευχαριστώ για την προσοχή σας Acknowledgment This research has been co-financed by the European Union (European Social Fund – ESF) and Greek national funds through the Operational Program "Education and Lifelong Learning" of the National Strategic Reference Framework (NSRF) - Research Funding Program: ARCHIMEDES III. Investing in knowledge society through the European Social Fund. “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”

3D προσομοίωση της κατεργασίας της διάτρησης βασισμένη στον προγραμματισμό συστήματος CAD Δρ Κωνσταντίνος Κακούλης ΤΕΙ Δυτ. Μακεδονίας Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών και Βιομηχανικού Σχεδιασμού “Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.”