20ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ «Πορεια προσ την υπευθυνοτητα»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Advertisements

Πρότυπο Εκπαιδευτήριο Ευρωπαϊκή Παιδεία
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Σχολικός Εκφοβισμός (Bullying)
  Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα Ε. Α. Ε. Π (961)
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΣεβΟμαστε τη διαφορετικΟτητα…
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
 Τα παιδιά της Α΄ Τάξης εξαιρούνται από το πρόγραμμα.  Παρατηρήσαμε ότι τα παιδιά που εισέρχονται για πρώτη χρονιά στο σχολείο χρειάζονται χρόνο για.
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Δημοτικό Σχολείο Αγίου Ιωάννη Μαλούντας
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
«Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο την 6η Μαρτίου 2012» 70ο Γυμνάσιο Αθήνας.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ Μάθημα: Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών & Παραγωγικών Δραστηριοτήτων και Πρακτική Άσκηση Τίτλος: Καταγραφή.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Προαγωγής Υγείας Σχολική Χρονιά Δημοτικό Σχολείο Αγίου Στυλιανού Λακατάμειας.
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Ά Τρίμηνο
Ιχνηλατώντας το «καινούριο» στο σύγχρονο σχολείο.
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ ΚΑ
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
Σχολικές πρακτικές για την καλλιέργεια θετικού κλίματος Φραντζή Αντιόπη Διευθύντρια 70 ου Δ.Σ Αθηνών Σάββατο, 16 Μαΐου ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών.
Β΄ ΤΑΞΗ 2 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΝΙΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΒΑΛΑΣΗ ΑΚΡΙΒΗ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
Βιολογία Γυμνασίου.
«Ελπίδα Ζωής» Αγγελική Μπαβέλλα- Επιστημονικά Υπεύθυνη-ψυχολόγος
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
ΦΙΛΙΑ Η έννοια της φιλίας Οι διαφορές φιλίας-παρέας
Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
«Μόνο ότι δέχεσαι με την ψυχή σου, αυτό μόνο μαθαίνεις και αυτό ενσωματώνεις στη ζωή σου και το χαρακτήρα σου» Dewey.
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
2ο Δημοτικό Σχολείο Ασπροπύργου
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Ομαλη μεταβαΣη απο το νηπιαγωγειο Στο δημοτικο
Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας «Αξίες Ζωής στην Εκπαίδευση»
20ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΠΑΙΔΙΑ; ΟΛΟΙ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ Παπαδοπούλου Αθηνά ΠΕ71 ~ Ειδική Παιδαγωγός Κουτρουμπέλη Μαρία – Ιζαμπέλα.
Πορεία προς την Υπευθυνότητα μέσα στην Τάξη
7ο Δημοτικό Σχολείο Χίου
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

20ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ «Πορεια προσ την υπευθυνοτητα» 20ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ «Πορεια προσ την υπευθυνοτητα» Σαμαρά Σωτηρία Δασκάλα – Φιλόλογος Msc στη «Διδακτική των Κοινωνικών Επιστημών» Διευθύντρια 20ου Δημοτικού Σχολείου Καλαμαριάς

Πορεια προσ την υπευθυνοτητα Αιτίες: Η εισήγηση του γυμναστή του σχολείου μας κ. Μυλώση Δημήτρη να γίνει κοινή επιδίωξή μας η εφαρμογή ενός προγράμματος για την ανάπτυξη της υπευθυνότητας στα παιδιά Η στοχευμένη δράση προς την κατεύθυνση της πρόληψης της ενδοσχολικής βίας και όχι της θεραπείας της Το γενικότερο όραμά μας για τη δημιουργία στο σχολείο συνθηκών αληθινής παιδείας –μιας παιδείας που θα είναι πρώτα από όλα, «δύναμις θεραπευτική ψυχής» όπως είπε και ο Κακριδής.

Aναπτυξη τησ υπευθυνοτητασ σε σχέση με τη συμπεριφορά του παιδιού εκτός τάξης (προσέλευση, διάλειμμα, αποχώρηση) σε σχέση με τη συμπεριφορά του μέσα στην τάξη

Aναπτυξη τησ υπευθυνοτητασ σε σχεση με τη συμπεριφορα του παιδιου εκτοσ ταξησ 3 στόχοι: Η συστηματική εκπαίδευση των παιδιών για την ασφαλή χρήση της σκάλας η έγκαιρη πρωινή τους προσέλευση η ανάπτυξη υπεύθυνης συμπεριφοράς στο διάλειμμα

συστηματικη εκπαιδευση των παιδιων για την ασφαλη χρηση της σκαλας

συστηματικη εκπαιδευση των παιδιων για την ασφαλη χρηση της σκαλας

συστηματικη εκπαιδευση των παιδιων για την ασφαλη χρηση της σκαλαΣ

συστηματικη εκπαιδευση των παιδιων για την ασφαλη χρηση της σκαλας

εγκαιρη πρωινη προσελευση Αγαπητοί μας γονείς και κηδεμόνες καλησπέρα σας! Στο σχολείο μας φέτος πραγματοποιούμε όλοι μαζί ένα πρόγραμμα με τίτλο «Πορεία προς την Yπευθυνότητα». Ποικίλες, πρωτότυπες και ενδιαφέρουσες δραστηριότητες γίνονται μέσα στις τάξεις με στόχο να αποκτήσουν τα παιδιά βιώματα που θα τους δώσουν την ευκαιρία να αναπτύξουν την υπευθυνότητά τους κυρίως, προς το παρόν, σε ό,τι αφορά τις σχολικές τους υποχρεώσεις τους και την εν γένει παρουσία τους στη σχολική ζωή. Πιστεύουμε ότι καποια στιγμή θα μπορέσουμε να μοιραστούμε πιο αναλυτικά μαζί σας τις κοινές με τα παιδιά εμπειρίες μας. Με το σημερινό μας σημείωμα θέλουμε να σας ενημερώσουμε ότι για τις επόμενες δύο εβδομάδες ένας από τους στόχους μας θα είναι η έγκαιρη προσέλευση των παιδιών στην πρωινή μας σύναξη. Από τα παιδιά μπορείτε να μάθετε πώς ανά τμήμα θα επιβραβεύουμε αυτή τη συμπεριφορά τους. Σε αυτό το νέο στόχο μας ζητούμε τη στήριξη και τη βοήθειά σας ώστε κάθε παιδί του σχολείου μας να αρχίσει να υιοθετεί πιο συνειδητά και υπεύθυνα αυτή τη στάση, πολύτιμη για όλη τη ζωή του, και να βοηθηθεί και από σας και από μας να αναλάβει αυτή την υπευθυνότητα που με τον τρόπο της θα το βοηθήσει να λειτουργεί πιο αποτελεσματικά μέσα στον κόσμο που μεγαλώνει. Πιστεύοντας πάντα στη μεγάλη σημασία που έχει η δική σας βοήθειά σας Ευχόμαστε καλή αρχή από αύριο! Η Δ/νση και οι Εκπαιδευτικοί του Σχολείου μας.

εγκαιρη πρωινη προσελευση το καμπριολε (!) τησ υπευθυνοτητας εγκαιρη πρωινη προσελευση το καμπριολε (!) τησ υπευθυνοτητας

εγκαιρη πρωινη προσελευση το καμπριολε (!) τησ υπευθυνοτητας εγκαιρη πρωινη προσελευση το καμπριολε (!) τησ υπευθυνοτητας

Aναπτυξη τησ υπευθυνοτητασ σε σχεση με τη συμπεριφορα του παιδιου μεσα στην ταξη

Α1 εκπαιδευτικοσ : μαριαννα κουφα Α1 εκπαιδευτικοσ : μαριαννα κουφα

Α1 εκπαιδευτικοσ μαριαννα κουφα Α1 εκπαιδευτικοσ μαριαννα κουφα

Α1 εκπαιδευτικοσ : μαριαννα κουφα Α1 εκπαιδευτικοσ : μαριαννα κουφα

Α1 εκπαιδευτικοσ : μαριαννα κουφα Α1 εκπαιδευτικοσ : μαριαννα κουφα

Α1 εκπαιδευτικοσ : μαριαννα κουφα Α1 εκπαιδευτικοσ : μαριαννα κουφα

Βραβειο υπευθυνοτητασ

Α2 εκπαιδευτικοσ: σιαδημου μαρια 2 στόχοι: α) να αναπτύξουν δεξιότητες ενεργητικής ακρόασης και ανάγνωσης και β) να εμπλακούν σε συνθήκες ενσυναίσθησης προκειμένου να υιοθετήσουν κανόνες υπεύθυνης συμπεριφοράς.

Α2 εκπαιδευτικοσ: σιαδημου μαρια Λογοτεχνικά Αναγνώσματα: Οι λέξεις δεν είναι για να πληγώνουμε Τα χέρια δεν είναι για να δέρνουν Η φωνή δεν είναι για να ουρλιάζουμε Το μικρό βιβλίο της φιλίας Οι φίλοι είναι για πάντα Οι νεράιδες της υπευθυνότητας Τα συναισθήματά μου κι εγώ Οι νεράιδες της κατανόησης Όλοι διαφορετικοί όλοι ίσοι

Α2 εκπαιδευτικοσ: σιαδημου μαρια

Α2 εκπ/κοσ: σιαδημου μαρια

Α2 εκπαιδευτικοσ: σιαδημου μαρια

Α2 εκπαιδευτικοσ: σιαδημου μαρια

Β1 εκπαιδευτικοσ : ησαϊαδου αργυρω Αυτοέλεγχος: «Μιλώ για τον εαυτό μου» Η κατάκριση στηλιτεύεται Η προσωπική αναγνώριση του λάθους επιβραβεύεται Συνειδητή η προσπάθεια καλλιέργειας του ομαδικού πνεύματος, της συνεργασίας και της αλληλοβοήθειας.

Β1 εκπαιδευτικοσ : ησαϊαδου αργυρω Ομάδες με υπευθυνότητες όπως: η ομάδα βιβλιοθήκης (δανεισμός, συντήρηση βιβλίων), η ομάδα διανομής, η ομάδα πίνακα η ομάδα ανακύκλωσης

Β1 εκπαιδευτικοσ : ησαϊαδου αργυρω α) στόχος καλής προσπάθειας (κίτρινη περιοχή) β) στόχος αλληλεγγύης (πράσινη περιοχή)

Β2 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΚΟΚΛΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ Κομβικά ερωτήματα: Α) Ποια είναι τα δικαιώματά μας στο σχολείο και γενικότερα; Β) Πώς μπορούμε να είμαστε υπεύθυνοι στο σχολείο, στο σπίτι, στην κοινωνία;

Β2 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΚΟΚΛΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ

Β2 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΚΟΚΛΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ

Β2 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΚΟΚΛΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ

Δ1 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: κασιωρα μαρια Δ1 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: κασιωρα μαρια «Το θορυβόμετρο»

Δ1 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: κασιωρα μαρια Δ1 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: κασιωρα μαρια

Ε1 εκπαιδευτικοι: γεωργιαδου αλεξανδρα αθανασακη καλλιοπη Ε1 εκπαιδευτικοι: γεωργιαδου αλεξανδρα αθανασακη καλλιοπη

Ε1 εκπαιδευτικοι: γεωργιαδου αλεξανδρα αθανασακη καλλιοπη Ε1 εκπαιδευτικοι: γεωργιαδου αλεξανδρα αθανασακη καλλιοπη

Ε1 εκπαιδευτικοι: γεωργιαδου αλεξανδρα αθανασακη καλλιοπη Ε1 εκπαιδευτικοι: γεωργιαδου αλεξανδρα αθανασακη καλλιοπη

Ε1 εκπαιδευτικοσ: αϊβατογλου ιορδανησ Το συμπεριφερόμετρο: Μια οπτικοποιημένη κατασκευή, ως εργαλείο για την δημιουργία κλίματος υπεύθυνης συμπεριφοράς μέσα στην σχολική τάξη.

Ε2 εκπαιδευτικοσ: πετσουλασ ηλιασ Σύνδεση της έννοιας της υπευθυνότητας με τις έννοιες του σεβασμού: η υπευθυνότητα εμπνέει σεβασμό της αγάπης: όταν είσαι υπεύθυνος είσαι και πιο αγαπητός της ειλικρίνειας: για να καλύψεις μια ανευθυνότητα συχνά καταφεύγεις στο ψέμα της ειρήνης: το έργο της ειρήνης είναι ευθύνη όλων μας της ευτυχίας: για να νιώσουμε ευτυχισμένοι καλούμαστε να ξεπερνάμε εκείνο το μικρό- ή κάποιες φορές και μεγαλύτερο- κενό που μας χωρίζει από την ευθύνη και την πραγμάτωση των ονείρων μας. Υπευθυνότητα σημαίνει δύναμη επιλογών και δύναμη κατεύθυνσης.

Κοινεσ Δρασεισ για την ενισχυση του ψυχολογικου κλιματοσ στο σχολειο Χριστουγεννιάτικο δέντρο με στολίδια κάρτες-καρδιές. Κάθε καρδιά και ένα δικαίωμα των παιδιών με ειδικές δεξιότητες

Κοινεσ Δρασεισ για την ενισχυση του ψυχολογικου κλιματοσ στο σχολειο Ώρα Μουσικής με την κ. Πατίκα Ευγενία: τα παιδιά όλου του σχολείου μαθαίνουν το τραγούδι «Χέρια σαν κι αυτά» Όλοι μαζί το τραγουδούμε στην αυλή του σχολείου

Κοινεσ Δρασεισ: «χερια σαν κι αυτα»

Κοινεσ Δρασεισ για την ενισχυση του ψυχολογικου κλιματοσ στο σχολειο Ώρα Εικαστικών στο Ολοήμερο Σχολείο με την κ. Καγιανά Παναγιώτα Εικαστική απόδοση του τραγουδιού «Χέρια σαν κι αυτά»

Κοινεσ Δρασεισ: εικαστικη αποδοση του τραγουδιου «Χερια σαν κι αυτα»

Κοινεσ Δρασεισ: εικαστικη αποδοση του τραγουδιου «Χερια σαν κι αυτα»

Κοινεσ Δρασεισ για την ενισχυση του ψυχολογικου κλιματοσ στο σχολειο

Κοινεσ Δρασεισ για την ενισχυση του ψυχολογικου κλιματοσ στο σχολειο

Δημιουργοσ: αϊβατογλου ιορδανησ

Η ΑΛΕΠΟΥ ΣΤΟΝ μικρο πριγκηπα... Η ΑΛΕΠΟΥ ΣΤΟΝ μικρο πριγκηπα... "Είσαι υπεύθυνος γι’ «αυτό που έχεις εξημερώσει» και... "Ο χρόνος που πέρασες με το τριαντάφυλλό σου είναι αυτό που το κάνει ξεχωριστό για σένα...» Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας!