Κλινική εκπαίδευση 1/2 Σκοπός: εφαρμογή της θεωρητικής γνώσης σε πραγματικά περιστατικά και συνθήκες. “US Navy 101117-N-8191S-001 Central Kitsap High.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τέλος Ενότητας.
Advertisements

Βασικές αρχές ευρετηρίασης
Η ανοσοαποτύπωση ως επιβεβαιωτική μέθοδος
Τριφασικά συμμετρικά δίκτυα σε συνδεσμολογία Υ (1/2)
Περιλήψεις Γιατί; Πως; Τι είναι; Ποιος τις κάνει;
Αυτοματοποιημένη ευρετηρίαση
Διαμόρφωση πεδίων Περιγραφικά πεδία Διαχειριστικά πεδία Δομικά πεδία.
Διάνοιξη πόρων Με ακτινοβολούμενη θερμότητα. Θερμαινόμενα σίδερα.
Καμπυλότητα Φακού P c
Σχεδίαση Ολοκληρωμένων Κυκλωμάτων
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε) Ενότητα 5: Έγχρωμοι φακοί Θεμιστοκλής Γιαλελής, Οπτικός, MSc, PhD candidate ΕΔΙΠ του τμήματος Οπτικής και Οπτομετρίας.
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων
Κανόνες Ασφαλείας Εργοταξίων
Παράγοντες που επηρεάζουν ένα σύστημα Υγείας
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ
Εκτίμηση Φυσικής Κατάστασης
Άλλες μορφές νευρώσεων
Διαχείριση παραγωγής εντύπων 1/2
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Άσκηση 8 (1 από 3) Προβολές 1. Να επιλέξετε ένα θέμα βασισμένο σε κάποια παράγραφο / υποπαράγραφο του κεφαλαίου 6 των σημειώσεων και να κάνετε μια εργασία.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε)
Υπολογιστική Γεωμετρία και Εφαρμογές στις ΒΧΔ
Βασικά δεδομένα Το σύστημα υγείας δεν αποτελεί απλά άθροισμα επιμέρους μερών. Τα επιμέρους στοιχεία του συστήματος βρίσκονται σε συνεχή αλληλεξάρτηση.
Ορισμός Επίδειξη είναι η παρουσίαση μιας πράξης μιας διαδικασίας ή ενός φαινόμενου με πραγματικά μέσα. Όταν δεν χρησιμοποιούνται πραγματικά μέσα ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ.
Άρθρο Συγγραφείς: Marcus Plescia, MD, MPH, Martha Groblewski, PhD, RD, LDN. Τίτλος: A Community Oriented Primary care Demonstration Project Refining.
Ταυτότητα και περίγραμμα μαθήματος
Άσκηση 7 (1 από 5) Υπολογισμοί μηκών τόξων σφαίρας. Το έτος 2035 μ.Χ., μετά από πυρηνική καταστροφή και λόγω του φαινομένου του θερμοκηπίου, που πήρε εκρηκτικές.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΛΟΤ EN ISO 3251 Ζύγιση μάζας υγρού μελανιού (m1 g)
Φυσικοθεραπεία σε ειδικές πληθυσμιακές μονάδες (Ε)
Ενότητα 13 Αξιολόγηση μαθήματος και διδάσκοντος από την εφαρμογή της Μονάδας Ολικής Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ) του ΤΕΙ Αθήνας Αξιολόγηση του μαθήματος Αξιολόγηση.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε)
Άσκηση 9 (1 από 2) Ανακαλύψτε στο χάρτη σας μερικά χαρτογραφικά αντικείμενα που να ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες : φυσικά, τεχνητές κατασκευές, αφηρημένα.
Φιλοσοφία της Ιστορίας και του Πολιτισμού
Ο Πλάτων και ο Αριστοτέλης για την ψυχή
Σύγχρονη Πρακτική Φιλοσοφία
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 9 (PART A): Σχέση Ηθικής και Δικαιοσύνης
Τοπολογικές σχέσεις 1/3 Βρείτε και περιγράψτε τις τοπολογικές σχέσεις σύμφωνα με τους (Pantazis, Donnay 1996) για τα παρακάτω γεω-γραφικά αντικείμενα:
Σύγχρονη Πρακτική Φιλοσοφία
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Εικαστικές συνθέσεις - Χρώμα στο χώρο
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ)
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ)
Εισαγωγή στις εικαστικές τέχνες
Λιθογραφία – Όφσετ (Θ) Ενότητα 8.2: Εκτυπωτική Διαδικασία Μηχανής
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Ενότητα 9: Συστήματα Υγείας στην Ευρώπη: Σουηδία
Διδακτική της Πληροφορικής
Τηλεοπτική και Ραδιοφωνική Παραγωγή
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας
Ειδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -E
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Μυθος και Τελετουργία στην Αρχαία Ελλάδα
Ενότητα 8: Συστήματα Υγείας στην Ευρώπη: Γαλλία
Βασικές κλινικές δεξιότητες (Ε)
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -Θ
Συστήματα Θεματικής Πρόσβασης (Θ)
Ψυχιατρική Ενότητα 7: Συνέχεια σταδίων
Γενικὴ Ἐκκλησιαστικὴ Ἱστορία Α´
Ανοσολογία (Ε) Ενότητα 3: Αιμοσυγκόλληση Πέτρος Καρκαλούσος
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Οργανική Χημεία (Ε) Ενότητα 2: Προσδιορισμός σημείου τήξης
Ενότητα 1: ……………….. Όνομα Επώνυμο Τμήμα __
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος
Ενότητα 6: Δονήσεις Γεωργία Πέττα Τμήμα Φυσικοθεραπείας
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μέθοδοι Διδασκαλίας στη Νοσηλευτική Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Μέθοδοι Διδασκαλίας στη Νοσηλευτική Ενότητα 9: Διδασκαλία και Μάθηση στον Κλινικό Χώρο Ελένη Ευαγγέλου, Ευγενία Βλάχου Τμήμα Νοσηλευτικής Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative Commons εκτός και αν αναφέρεται διαφορετικά Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

Κλινική εκπαίδευση 1/2 Σκοπός: εφαρμογή της θεωρητικής γνώσης σε πραγματικά περιστατικά και συνθήκες. “US Navy 101117-N-8191S-001 Central Kitsap High School students on a field trip for a sports medicine class tour the Naval Hospital Bremerton operat”, από BotMultichillT διαθέσιμο ως κοινό κτήμα “US Navy 060608-N-3714J-070 Navy Cmdr. Jeannie Comlish, of Washington, D.C., conducts a tour to nursing students from the Jolo Norte Dame Nursing School aboard the U.S. Military Sealift Command (MSC) Hospital ship USNS Mercy”, από BotMultichillT διαθέσιμο ως κοινό κτήμα

Κλινική εκπαίδευση 2/2 Επιβεβαιώνουν – διευκρινίζουν έννοιες και αρχές. Θέτουν σε εφαρμογή τις γνώσεις. Συνδέουν τη θεωρητική γνώση με την εφαρμογή. Προσδίδουν αμφίδρομη εμπειρία στο φοιτητή.

Κλινικό περιβάλλον Ποιοτική νοσηλευτική φροντίδα Διδασκαλία Έρευνα

Το κλίμα ή ατμόσφαιρα Παράγοντες που επηρεάζουν Ο σχεδιασμός και το μέγεθος του τμήματος. Η οργάνωση του τμήματος. Η επάρκεια σε υλικό και εξοπλισμό. Η ατμόσφαιρα του τμήματος. Ο αριθμός και ο τύπος των ασθενών του τμήματος. Η κλινική ειδικότητα. Οι ιατρικές και νοσηλευτικές διαδικασίες. Η ποιότητα της νοσηλευτικής φροντίδας. Το προσωπικό του τμήματος και το ενδιαφέρον που δείχνουν Οι σπουδαστές. Το εκπαιδευτικό ίδρυμα.

Ποιότητα φροντίδας και κλινικό περιβάλλον Τεκμηριωμένη νοσηλευτική πρακτική. Νοσηλευτικές θεωρίες και νοσηλευτικά μοντέλα. Γραπτές διαδικασίες. Σύστημα οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας. Ευκαιρίες στους σπουδαστές (πρωτοβουλία, αυτονομία, συμμετοχή σε δραστηριότητες). Προϊστάμενος με θετική στάση.

Προβλήματα Μεγάλος αριθμός σπουδαστών, Έλλειψη νοσηλευτών, Έλλειψη εμπειρίας εκπαιδευτικών, Ο μικρός χρόνος παραμονής, Η έλλειψη επικοινωνίας μεταξύ ακαδημαϊκού και νοσηλευτικού ιδρύματος, Η μέθοδος τοποθέτησης των σπουδαστών.

Μοντέλα κλινικής εκπαίδευσης Κλινικός καθηγητής ως «καλά νοσηλευτικά πρότυπα». Ο κλινικός νοσηλευτής σε εκπαιδευτικό ρόλο: ο μέντορας (Εμπειρος νοσηλευτής του κλινικού χώρου). Βοηθά, είναι φίλος, καθοδηγεί, πληροφορεί, συμβουλεύει. Preceptor (Εντατική, βασισμένη στην πραγματικότητα 1/1 σπουδαστή/ έμπειρο νοσηλευτή).

Μέθοδοι διδασκαλίας στο κλινικό περιβάλλον 1/2 Αναθέσεις φροντίδας ασθενών. Επιδείξεις. Κλινικές συνδιασκέψεις. Στην αρχή της κλινικής εμπειρίας. Στο τέλος. Με τη συμμετοχή της κλινικής ομάδας. Λογοδοσία. Κλινικές ιατρικές και νοσηλευτικές επισκέψεις.

Μέθοδοι διδασκαλίας στο κλινικό περιβάλλον 2/2 Τεχνική ανάλυσης κριτικών γεγονότων Κριτικά γεγονότα : Κάτι που αποτέλεσε μια θετική εμπειρία. Ήταν συναισθηματικά απαιτητικό. Υπήρχε δυσκολία χειρισμού. Υπήρξε αίσθηση ότι κάποιο μέλος του προσωπικού ή ο ίδιος διαφοροποίησε το αποτέλεσμα της φροντίδας. Ανάθεση γραπτών εργασιών. Ημερολόγια μάθησης. Δυνατότητα να κάνουν ανάκλαση στις στάσεις τους και στα συναισθήματά τους και να διευρύνουν τις γνωστικές και συναισθηματικές διαστάσεις της μάθησης.

Τέλος Ενότητας

Σημειώματα

Σημείωμα Αναφοράς Copyright Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας, Ευγενία Βλάχου, Ελένη Ευαγγέλου 2014. Ευγενία Βλάχου, Ελένη Ευαγγέλου. «Μέθοδοι Διδασκαλίας στη Νοσηλευτική. Ενότητα 9: Διδασκαλία και Μάθηση στον Κλινικό Χώρο». Έκδοση: 1.0. Αθήνα 2014. Διαθέσιμο από τη δικτυακή διεύθυνση: ocp.teiath.gr.

Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά, Μη Εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή 4.0 [1] ή μεταγενέστερη, Διεθνής Έκδοση. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό και τα οποία αναφέρονται μαζί με τους όρους χρήσης τους στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». [1] http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ Ως Μη Εμπορική ορίζεται η χρήση: που δεν περιλαμβάνει άμεσο ή έμμεσο οικονομικό όφελος από την χρήση του έργου, για το διανομέα του έργου και αδειοδόχο που δεν περιλαμβάνει οικονομική συναλλαγή ως προϋπόθεση για τη χρήση ή πρόσβαση στο έργο που δεν προσπορίζει στο διανομέα του έργου και αδειοδόχο έμμεσο οικονομικό όφελος (π.χ. διαφημίσεις) από την προβολή του έργου σε διαδικτυακό τόπο Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί.

Διατήρηση Σημειωμάτων Οποιαδήποτε αναπαραγωγή ή διασκευή του υλικού θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει: το Σημείωμα Αναφοράς το Σημείωμα Αδειοδότησης τη δήλωση Διατήρησης Σημειωμάτων το Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων (εφόσον υπάρχει) μαζί με τους συνοδευόμενους υπερσυνδέσμους.

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στo πλαίσιo του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας» έχει χρηματοδοτήσει μόνο την αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.