Επιχειρηματικότητα Παρουσίαση Ιδέας
Γιατί; Για να αποκτήσετε δεξιότητες γρήγορης παρουσίασης (pitching) ιδέας Για να βελτιώσετε τις δεξιότητες γρήγορης αξιολόγησης μιας ιδέας διαφορετικές ομάδες θα ασκήσουν κριτική στις ιδέες που θα παρουσιαστούν Για να καταλάβετε αν μια ιδέα είναι ελκυστική στους άλλους Για να ακούσετε άλλες ιδέες Για να γίνετε ικανοί να εγκαταλείπετε μια ιδέα που «αγαπάτε»
Τι… παρουσιάζετε και Πώς… αξιολογείτε; Ποια είναι η ιδέα σας; Πώς διαφοροποιείται; Υπάρχει ευκαιρία; Ποιοι είναι οι πελάτες; Ποια αξία τους προσφέρετε; Πώς θα έχετε έσοδα; Τι είναι απαραίτητο για να ξεκινήσει και μεγαλώσει η επιχείρηση; Γιατί είστε η κατάλληλη ομάδα; Ποιο είναι το επιχειρηματικό σας μοντέλο;
Μερικές συμβουλές… Μη βιαστείτε να κρίνετε μια ιδέα λάθος μια καλή ιδέα μπορεί να προκύψει από μια λάθος ιδέα Πολύ υψηλό αρχικό κεφάλαιο μπορεί να είναι πρόβλημα Είναι καλό να έχετε πωλήσεις από νωρίς Έχετε ήδη αναγνωρίσει ικανό αριθμό πελατών; Δεν θέλετε ο πελάτης να έχει όλη τη δύναμη Ψάξτε για προϊόντα/ υπηρεσίες που δεν απαιτούν «τελειότητα» στην υλοποίηση Αποφύγετε προϊόντα/ υπηρεσίες που είναι απλώς «της μόδας» ή.. απλές επεκτάσεις προϊόντων μεγάλων ανταγωνιστών Σκεφτείτε διπλά πριν προσφέρετε νέα προϊόντα σε νέους πελάτες είναι ασφαλέστερο να προσφέρετε νέα προϊόντα σε υπάρχοντες πελάτες ή υπάρχοντα προϊόντα σε νέους τύπους πελατών