Αγάθη Σταθοπούλου Δρ. Ειδικής Αγωγής EKΠA

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Η ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ.
Advertisements

Λειτουργία ιστοσελίδας και Βάσης Δεδομένων Αποφοίτων του Ι.Ε.Κ. Περιστερίου Ματθέ Παναγιώτα-Ισμήνη Καθηγήτρια Πληροφορικής ΠΕ19 M.Sc. Προηγμένα Συστήματα.
ΤΟ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥΑΝΘΡΩΠΟΥΤΟ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥΑΝΘΡΩΠΟΥ Βιολογία Α’ Λυκείου Επιμέλεια: Δημήτριος Θεοδωρίδης, Φυσικός.
Ευχρηστία… οι απαρχές και το σήμερα στην Ελλάδα Νίκος Μαρμαράς Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών - Μονάδα Εργονομίας.
Βιολογική Χημεία Ι (MED 701). Δομή μαθήματος MED 701 Διαλέξεις: 20 ώρες Φροντιστήρια (κλινικές συσχετίσεις, ερωτήσεις εξετάσεων): 6 ώρες Σημειώσεις μαθήματος:
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ Μέλος SustChem Engineering Αρετή Βουλωμένου Regulatory Affairs & Technical Consultant Χημικός μηχανικός MEng, MSc.
17 ΜΑΡ ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΤΟΧΩΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΖΩΝΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ (ΖΕΠ) ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΟΡΙΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ (LIFE+) PROTEAS: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ REACH/CLP ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Εισηγήτρια:
31 ΜΑΡ ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΤΟΧΩΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΖΩΝΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ (ΖΕΠ) ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΟΡΙΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ.
ΥΛΙΚΑ 1 L8 2.5 ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΩΝ ΧΑΛΥΒΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΟΛΛΗΣΗ
ΝΗΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΣΗΜΑΙΑ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ: ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ - ΠΡΑΚΤΙΚΗ
ΓΙΑΠΡΑΚΗ ΖΩΗ ΤΑΦΙΛΗ ΑΘΗΝΑ.
Οι θέσεις του Συνδυασμού “ΕΛΠΙΔΑ” επί του Απολογισμού της Περιφερειακής Αρχής για το έτος 2016 ΓΡΕΒΕΝΑ
Πρόσθετες ουσίες στην παραγωγή χαρτιού
Η Παραγωγή Γραπτού Λόγου
Υπο Εκπονηση Διαχειριστικο Σχεδιο Περιοχησ ΖΕΠ «ΠΟΤΑΜΟΣ ΠΕΝΤΑΣΧΟΙΝΟΣ»
Ασφάλεια Βιομηχανικών Συστημάτων και Κρίσιμων Υποδομών
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΜΕΜΒΡΑΝΗΣ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΤΟΧΩΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΖΩΝΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ (ΖΕΠ) ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΟΡΙΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΔΗΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ.
ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΝΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ «ΚΟΙΛΑΔΑ ΣΑΡΑΜΑ»
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΝΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ «ΦΡΑΓΜΑ ΑΧΝΑΣ»
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΤΟΧΩΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΖΩΝΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ (ΖΕΠ) ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΟΡΙΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΔΗΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ.
Στην εργαστηριακή αυτή άσκηση θα γίνει προσδιορισμός της φυσικής ιδιότητας του χαρτιού, μάζα χαρτιού ανά μονάδα επιφανείας (g/m2). Πρόκειται για βασική.
Στην άσκηση αυτή θα περιγραφεί
Ψηφιακός Έλεγχος διάλεξη Παρατηρητές Ψηφιακός Έλεγχος.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΤΟΧΩΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΖΩΝΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ (ΖΕΠ) ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΟΡΙΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΔΗΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ.
ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΤΟΧΩΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΖΩΝΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ (ΖΕΠ) ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΟΡΙΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΔΗΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΤΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
1η Νοσηλευτική Ημερίδα Ελληνικής Εταιρείας Παιδιατρικής Νοσηλευτικής
Οδηγία 2002/91/ΕΚ για την Ενεργειακή Απόδοση των Κτιρίων
Υλικά Γραφικών Τεχνών (Ε)
ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΝΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ «ΔΑΣΟΣ ΠΑΦΟΥ»
ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΠΑΡΑΜΕΤΡΩΝ ΤΡΑΝΖΙΣΤΟΡ (Πινακας 3. 8) Σπουρλης Γεώργιος Α. Μ
ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΝΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ «ΓΚΡΕΜΜΟΙ ΕΖΟΥΣΑΣ»
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ»
Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ 1215/2012 (ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ Ια)
Σύσταση Κ.Φ.Ι.Κ.Β (Nόμος 141) 1η Συνεδρίαση Κ.Φ.Ι.Κ.Β. 7 ΜΑΡΤΙΟΥ 1990 Έγκριση Κανονισμών 1995 Λειτουργία.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Οι θέσεις του Συνδυασμού “ΕΛΠΙΔΑ” επί του Απολογισμού της Περιφερειακής Αρχής για το έτος 2016 ΚΟΖΑΝΗ
OPΓANIKH XHMEIA, TOMOΣ I – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
Λιπίδια και κυτταρικές μεμβράνες Οι βιολογικές μεμβράνες μέσω της επιλεκτικής τους διαπερατότητας ρυθμίζουν την επαφή του κυττάρου με το εξωτερικό.
Φορέας Διαπιστευμένος για την Διενέργεια Ελέγχων
Ηλέκτριση με τριβή με επαφή και με επαγωγή - Αγωγοί και μονωτές
Αποστολόπουλος Ιωάννης – Κοτσιφάκης Κωνσταντίνος Αθήνα, Ιούνιος 2015
Δημοτικό Σχολείο Νεοχωρούδας
Μεταπτυχιακά προγράμματα και εκπόνηση διδακτορικής διατριβής στο ΕΜΠ
ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΝΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ «BOYNI ΠΑΝΑΓΙΑΣ»
ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΖΩΩΝ 7-8/ Π.Παπαζαφείρη
Тест.
Ομοσπονδία Συνδέσμων Εργολάβων Οικοδομών Κύπρου
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
BIOΛOΓIA TΩN MIKPOOPΓANIΣMΩN – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
(ας υποτεθεί ότι δεν υπάρχουν ζώντες οργανισμοί)
AΠEIPOΣTIKOΣ ΛOΓIΣMOΣ, TOMOΣ II – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
Ασκηση 3 Ηλεκτροφόρηση DNA.
OI ENNOIEΣ THΣ ΦYΣIKHΣ – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
NEYPOEΠIΣTHMH KAI ΣYMΠEPIΦOPA – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
3 Σ υ σ τ ή μ α τ α α ν α φ ο ρ ά ς κ α ι χ ρ ό ν ο υ
BIOXHMEIA, TOMOΣ I – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
AΠEIPOΣTIKOΣ ΛOΓIΣMOΣ, TOMOΣ II – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
AΠEIPOΣTIKOΣ ΛOΓIΣMOΣ, TOMOΣ I – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
Л.11. Фізіка малекул 1. Паняцце аб хімічнай сувязі 2. Валентнасць
AΠEIPOΣTIKOΣ ΛOΓIΣMOΣ, TOMOΣ I – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
APXEΣ ΦYΣIOΛOΓIAΣ, TOMOΣ I – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
Δικαιώματα επιβατών αεροπορικών μεταφορών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αγάθη Σταθοπούλου Δρ. Ειδικής Αγωγής EKΠA Ειδική Αγωγή στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια Ειδικά Επαγγελματικά Λύκεια ΕΕΕΕΚ Αγάθη Σταθοπούλου Δρ. Ειδικής Αγωγής EKΠA

Σύμβαση ΟΗΕ ΓΙΑ Δικαιώματα του Ανθρώπου Άρθρο 24 Τα Κράτη Μέρη εξασφαλίζουν ένα σύστημα ενταξιακής εκπαίδευσης σε όλα τα επίπεδα εκπαίδευσης και δια βίου μάθηση που αποσκοπεί στη διευκόλυνση των ΑμεΑ προκειμένου να συμμετέχουν αποτελεσματικά σε μια ελεύθερη κοινωνία

Για την πραγματοποίηση αυτού του δικαιώματος, τα Κράτη Μέρη εξασφαλίζουν ότι: (α) τα ΑμεΑ δεν αποκλείονται από το γενικό εκπαιδευτικό σύστημα λόγω της αναπηρίας, και ότι τα παιδιά με αναπηρία δεν αποκλείονται από πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση (β) τα ΑμεΑ μπορούν να έχουν πρόσβαση σε μια ενταξιακή, ποιοτική και δωρεάν εκπαίδευση, σε ίση βάση με τους άλλους, στις κοινότητες στις οποίες ζουν

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η Πράσινη Βίβλος για όλα τα παιδιά, που δημοσιεύθηκε τον Οκτώβριο του 1997, υποστηρίζει σθεναρά την αρχή ότι τα παιδιά με ΕΕΑ θα πρέπει, στο μέτρο του δυνατού, να εκπαιδεύονται στα γενικά σχολεία Εκπαίδευση των μαθητών με ΕΕΑ στο λιγότερο περιοριστικό κοινωνικά περιβάλλον

ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ Η μοναδική διαθέσιμη υπηρεσία παροχής ειδικής εκπαίδευσης στο γενικό σχολείο. Σύλλογος διδασκόντων, Διευθυντής Σχολικής Μονάδας , Γονείς παιδιών με ΕΕΑ, Διευθυντής Εκπαίδευσης, Σχολικοί Σύμβουλοι Ειδικής και Γενικής Εκπαίδευσης , ΚΕΔΔΥ, Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης εισηγείται στη νομαρχιακή επιτροπή παιδείας, νομαρχιακά συμβούλια παιδείας, ΥΠΠΕΘ.

ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ Στόχος της παράλληλης στήριξης είναι ο μαθητής σταδιακά να αυτονομηθεί ως παρουσία στην συνήθη σχολική τάξη ώστε να μην απαιτείται ο εκπαιδευτικός να παρευρίσκεται στο σύνολο των ωρών της σχολικής τάξης. Η παράλληλη στήριξη παρέχεται ως ενισχυτικός και ενταξιακός θεσμός της παιδαγωγικής πράξης και της μαθησιακής διαδικασίας και δεν έχει σε καμία περίπτωση χαρακτήρα φύλαξης του παιδιού ή εξυπηρέτησης στην καθημερινή διαβίωση

Θεσμοθέτηση Ειδικής Επαγγελματικής Δ/Βάθμιας Εκπαίδευσης Θεσμοθέτηση Ειδικής Επαγγελματικής Δ/Βάθμιας Εκπαίδευσης 2817/2000: Γυμνάσια Ε.Α.- Λύκεια Ε.Α. Τ.Ε.Ε. Ε.Α Α΄ & Β΄ βαθμίδας, Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.

Ειδικά Επαγελματικά Γυμνάσια( Πρώην ΤΕΕ Α βαθμίδας ) Ειδικά Επαγελματικά Γυμνάσια( Πρώην ΤΕΕ Α βαθμίδας ) ΕΙΔΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑ (Ε.Ε.Γ.) Οι μαθητές των Ε.Ε.Γ φοιτούν για 4 χρόνια και παίρνουν απολυτήριο Γυμνασίου Έχουν δικαίωμα φοίτησης 1 επιπλέον χρόνου για μαθητεία/πρακτική και λαμβάνουν Πτυχίο με Επαγγελματικά Δικαιώματα Επιπέδου 2β . Οι απόφοιτοι μπορούν να συνεχίσουν στο Ειδικό Επαγγελματικό Λύκειο (Ε.Ε.Λ.) ή μπορούν να φοιτήσουν στις ΣΕΚ Ε.Α. Το Ε.Ε.Γ. έχει το ίδιο όριο απουσιών με το Γυμνάσιο προσαυξημένο κατά 30%. Σε ειδικές περιπτώσεις μπορεί το όριο να τίθεται περαιτέρω προς τα άνω (άρθρο 6 Ν.3699/08). Έχει το ίδιο αναλυτικό πρόγραμμα με του Γυμνασίου (πλην των εργαστηριακών μαθημάτων) Τα τμήματά του είναι επίσης ολιγομελή (5 – 8 μαθητές).

Ειδικά Επαγγελματικά Λυκεια( Πρώην ΤΕΕ Β βαθμίδας) Ειδικά Επαγγελματικά Λυκεια( Πρώην ΤΕΕ Β βαθμίδας) ΕΙΔΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΛΥΚΕΙΑ (Ε.Ε.Λ.). Οι μαθητές φοιτούν για 4 χρόνια και λαμβάνουν απολυτήριο Λυκείου και πτυχίο με επαγγελματικά δικαιώματα επιπέδου 3. Οι απόφοιτοι μπορούν να συνεχίσουν σε ΙΕΚ Ε.Α. ή σε κοινό Ι.Ε.Κ. ή φυσικά να συνεχίσουν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Το Ε.Ε.Λ. έχει το ίδιο όριο απουσιών με το Λύκειο προσαυξημένο κατά 30%. Σε ειδικές περιπτώσεις μπορεί το όριο να τίθεται περαιτέρω προς τα άνω (άρθρο 6 Ν.3699/08). Έχει το ίδιο αναλυτικό πρόγραμμα με αυτό του εσπερινού επαγγελματικού Λυκείου. Τα τμήματά του είναι επίσης ολιγομελή ( 5 – 8 μαθητές).

Τα Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Λειτουργεί με 5 τάξεις από όπου οι απόφοιτοι παίρνουν απολυτήριο υποχρεωτικής εκπαίδευσης και με 1 επιπλέον τάξη μαθητείας/πρακτικής , στην οποία φοιτούν οι απόφοιτοι που μπορούν και παίρνουν πτυχίο με επαγγελματικά δικαιώματα επιπέδου 2α. Σε κάθε τμήμα φοιτούν 5-8 μαθητές ( έως 3 σε περιπτώσεις πολυαναπηριών ή διάχυτων αναπτυξιακών διαταραχών μετά από εισήγηση του ΚΕΔΔΥ και έγκριση του Σχολ. Συμβ. Ε.Α.Ε.) Μπορούν να γραφτούν απόφοιτοι των δημοτικών ή ειδικών δημοτικών σχολείων κατόπιν σχετικής εισήγησης του ΚΕΔΔΥ . Τα ΕΕΕΕΚ απευθύνονται σε μαθητές με σοβαρές αναπηρίες. Στο Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. ολοκληρώνεται η υποχρεωτική εκπαίδευση. Οι απόφοιτοι από το ΕΕΕΕΚ αποκτούν απολυτήριο εργασιακά ισότιμο με το απολυτήριο Γυμνασίου, το οποίο όμως δεν επιτρέπει τη συνέχιση των σπουδών στο Λύκειο Οι απόφοιτοι μπορούν να συνεχίσουν μόνον στις Σ.Ε.Κ. Ε.Α. (2 έτη + 1 έτος μαθητείας) λαμβάνοντας πτυχίο επιπέδου 3 και κατόπιν σε ΙΕΚ ΕΑ .