Ηλεκτρονικό Περιοδικό

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Triglianoi.gr Δημιουργήσαμε αυτή την παρουσίαση, ώστε τα μέλη μας να πάρουν μία σύντομη ιδέα, σχετική με την λειτουργία του φόρουμ μας.
Advertisements

Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Πώς να χρησιμοποιήσετε τον λογαριασμό σας στο Gmail
Η Πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Ενσωμάτωσης Τρίτων Χωρών Δήμητρα Καμπέλη Ηράκλειο, Σεπτέμβριος 2012.
Wikipedia_ Σύνθεση διαδικτυακής παγκόσμιας εγκυκλοπαίδειας από τους αναγνώστες της. Επικοινωνία και συμφωνία για υποκειμενικά θέματα πολλών οπτικών γωνιών.
3o ΠΑΓΚΥΠΡΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΜΑΘΗΤΩΝ – ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2014.
«Επικοινωνία και ανταλλαγή πληροφοριών εξαρτώμενη από την τοποθεσία, μέσω του Google Earth»
Το νέο Twinspace Η συνεργατική πλατφόρμα του etwinning, εργαλείο για την κοινωνική δικτύωση την επικοινωνία των εκπαιδευτικών και τη διαχείριση ενός έργου.
Έγινε επίδειξη και πρακτική εφαρμογή δύο δημοφιλών προγραμμάτων επεξεργασίας κειμένου (Microsoft Office, OpenOffice Writer). Μάθαμε πώς αλλάζουμε τη γλώσσα.
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
Εγκατάσταση & Διαχείριση
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Δημιουργία εφαρμογών Επίπεδο.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ETwinning Η δράση της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης.
Ερευνητικη εργασια (project) β’ ταξη τομεασ πληροφορικησ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Το Δίκτυο Ηλεκτρονικής Μάθησης για την Τάξη
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT) Αναζήτηση κατάλληλων εκπαιδευτικών εργαλείων του διαδικτύου και δημιουργία οδηγών χρήσης για την αξιοποίησή τους στην εκπαιδευτική.
Δημιουργία του δικού σας χάρτη στο
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη - Ιωάννινα
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη
Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Γινόμαστε, μικροί ερευνητές...
Οδηγίες Εισαγωγής Ανακοινώσεων στο site του ΤΜΕΥ Με το F5 αρχίζει το animation.
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και ηλεκτρονικά μαθητικά περιοδικά: Ευαναγνώσεις, το περιοδικό της Ευαγγελικής Σχολής Γεώργιος Β. Θώδης.
ΕΚΔΟΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ»
1.5 Γλώσσες Προγραμματισμού
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Οδηγίες σύνδεσης & χρήσης για το BigMarker Δρ. Α.Παρασκευάς
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
ΟΜΑΔΑ ΑΘΗΝΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΓΙΟΥΒΑΝΑΚΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΑΛΑΜΠΑΣΗΣ
Εισαγωγή στο Blackboard
Σχολικό site Το site του σχολείου μας είναι ανοικτό σε όλους, μαθητές και εκπαιδευτικούς, οι οποίοι θέλουν να δημοσιεύσουν κάτι είτε ατομικά είτε σαν συλλογική.
Τίτλος Δραστηριότητας
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΟΥΣ.
Εαρινό εξάμηνο 2014 ΕΝΟΤΗΤΑ 3: ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΑΚΤΙΒΙΣΜΟΣ.
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Παρουσίαση Web 2.0 εργαλείων
Καθοδήγηση στο Twinspace
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Δημιουργία ηλεκτρονικού βιβλίου
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
Google docs Google docs forms
Η Ηλεκτρονική Μας Εφημερίδα
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Διαδικασία/Βήματα υλοποίησης
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
1ο Γυμνάσιο Μάνδρας Πρόγραμμα αγωγής σταδιοδρομίας
Ένα κουίζ για την ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
Μαθητικο ςυνεδριο-καλες πρακτικες πληροφορικης
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ηλεκτρονικό Περιοδικό Γυμνασιο πυθαγορειου 2016-2017

Μέσα από συζήτηση για δραστηρίότητες που θα μπορούσαμε να πραγματοποιήσουμε Επιθυμία μας ήταν να δημιουργήσουμε κάτι με τη χρήση υπολογιστή Στο σχολείο μας ήταν η πρώτη φορά που θα δοκιμαζόταν κάτι τέτοιο Πως ξεκινήσαμε Μια ιδέα γεννιέται...

Αρχικά υπήρξε ένας μικρός πυρήνας 5-6 ατόμων Στην πορεία, όπως ήταν αναμενόμενο ενδιαφέρθηκαν αρκετοί μαθητές (περίπου 50 άτομα) Κάποιοι ασχολήθηκαν ελάχιστα, κάποιοι καθόλου Μέχρι να ξεκαθαρίσουμε ποιοι ενδιαφέρονται πραγματικά για να μπορέσουμε να δουλέψουμε χάσαμε χρόνο Συμμετοχές Ένα μεγάλο θέμα..

Ορίστηκαν 3 αρχισυντάκτες Ορίστηκε ημέρα και ώρα συνάντησης : ένα διάλλειμα μια φορά την εβδομάδα Ορίστηκαν 3 αρχισυντάκτες Μοιράστηκαν στους μαθητές λογαριασμοί του ΠΣΔ Τα πρώτα βήματα Έχουμε όνομα!!!

Από την υπεύθυνη εκπαιδευτικό δημιουργήθηκε το περιοδικό Τα πρώτα βήματα Έχουμε όνομα!!!

Μαθηματομουρμούρα Τα πρώτα βήματα Για να δημιουργηθεί το περιοδικό απαραίτητο ήταν ένα όνομα Οι μαθητές επέλεξαν ένα όνομα που είχαν χρησιμοποιήσει και σε προηγούμενου έτους έντυπο. Και το όνομα αυτού.. Τα πρώτα βήματα Έχουμε όνομα!!! Μαθηματομουρμούρα

Οι αρχισυντάκτες προσκάλεσαν με τη σειρά τους τους συντάκτες με ένα σύνδεσμο (link) στο email τος στο ΠΣΔ Τα πρώτα βήματα Έχουμε όνομα!!!

Ενημερωθήκαμε μέσω παραδειγμάτων για τον τρόπο που μπορούμε να γράψουμε το άρθρο μας και να εισάγουμε πολυμέσα Γράφωντας άρθρα Τι θα γράψω;;;

Στη συνέχεια έπρεπε να αποφασίσουμε τις στήλες του περιοδικού μας. Όποιος συντάκτης ήθελε μπορούσε να ζητήσει από τους αρχισυντάκτες να προσθέσουν μια νέα στήλη Μερικές από τις στήλες μας είναι Συνεντεύξεις Για το σχολείο μας Διατροφή Ανέκδοτα Φωτογραφίες Γράφωντας άρθρα Τι θα γράψω;;; Αθλητικά Μουσική Τεχνολογία Μαγειρική Gaming

Παράλληλα με την ενημέρωση των συντακτών για το πως θα ανεβάσουν τα άρθρα τους οι αρχισυντάκτες χρειάστηκε να επιλέξουν τη μορφή/θέμα του περιοδικού (το πως θα εμφανίζεται δηλαδή) δυστυχώς οι επιλογές δεν ήταν και τόσες όσες θα θέλαμε Στην επιλογή λογότυπου δε σταθήκαμε σε μια απλή εικόνα από το διαδίκτυο αλλά μια μαθήτρια ζωγράφισε και στη συνέχεια σκάναραμε το λογότυπό μας δίνοντας της έτσι την ευκαιρία να δημιουργήσει κάτι το οποίο και χρησιμοποιήσαμε στο σχολείο. Και πως θα φαίνεται; Επιλέγωντας τη μορφή

Ποιος; Πού; Πότε; Γιατί; Στις 12 Δεκεμβρίου μας επισκέφτηκε απο το Σαμιακόν Βήμα ο κ. Σεβαστάκης για να μας εξηγήσει πως λειτουργεί ένα περιοδικό, τι να προσέχουμε όταν γράφουμε άρθρα, ποιοι είναι οι ρόλοι του καθένα σε ένα περιοδικό και ποια είναι τα σημαντικά σημεία σε ένα άρθρο. Βοήθεια από ειδικό Μιλώντας με δημοσιογράφο Ποιος; Πού; Πότε; Γιατί;

Εκτός από τα άρθρα οι αρχισυντάκτες ανέλαβαν να δημιουργήσουν και να επεξεργαστούν τις σελίδες του περιοδικού με τα στοιχεία του σχολείου αλλά και των μελών της δημοσιογραφικής ομάδας μαθαίνοντας έτσι τη διαφορά μεταξύ ηλεκτρονικού άρθρου και σελίδας Φτιάχνοντας σελίδες Τα στοιχεία μας

Όταν συγκεντρώθηκε ικανοποιητικός αριθμός άρθρων ήρθε η ώρα να δημοσιεύσουμε Τα άρθρα μας ήταν 32 εμπλουτισμένα με φωτογραφικό υλικό αλλά και βίντεο Δημοσίευση Επιτέλους ήρθε η ώρα...

Τι κερδίσαμε Κάθε αρχή και δύσκολη.. Τη χαρά της ομαδικής δημιουργίας Μάθαμε να επεξεργαζόματσε περιεχόμενο σε ηλεκτρονικούς χώρους και να το βλέπουμε άμεσα να δημοσιεύεται διαδικασία παρόμοια με τη δημιουργία blog Δημιουργήσαμε, εισάγαμε επεξεργαστήκαμε και χρησιμοποιήσαμε πολυμέσα (εικόνα,βίντεο και ήχο) Συνεργαστήκαμε βασισμένοι στην ιεραρχία Γνωρίσαμε καλύτερα τις έννοιες της πνευματικής ιδιοκτησίας Διαπιστώσαμε τη δύναμη της δημοσιογραφίας και τη σημασία του να μεταφέρεται η αλήθεια στα άρθρα Χρησιμοποιήσαμε διαδικτυακά εργαλεία όπως Padlet για να αφήνει ο καθένας μια ευχή Online δημιουργία σταυρόλεξου Τι κερδίσαμε Κάθε αρχή και δύσκολη..

Κοιτάζωντας στην επόμενη χρονιά Διαφήμιση περισσότερη Άρθρα ποιο ενδιαφέροντα για τους συμματητές μας Αποφυγή αναπαραγωγής ειδήσεων από άλλες σελίδες Προσοχή στην ορθογραφία! Καλύτερος σχεδιασμός και κατανομή εργασιών Κοιτάζωντας στην επόμενη χρονιά Διορθώνουμε τα λάθη Μέσα από τα λάθη μαθαίνουμε

Κοιτάζoντας στην επόμενη χρονιά Χρήση περισσότερων εργαλείων και εφαρμογών όπως δημιουργία ηλεκτρονικών κουίζ σχετικά με μαθήματα ή και όχι Σύνδεση του περιοδικού με μαθήματα Δημοσίευση εργασιών μαθητών Συνεργασία με φιλόλογο και ομάδα διόρθωσης (ορθογραφία και σύνταξη) Ρεπορτάζ με χρήση κάμερας Δημιουργία ομάδας επεξεργασίας εικόνας/φωτογραφίας Προτάσεις βιβλίων και περιλήψεις από τη σχολική βιβλιοθήκη Περισσότερο προσωπικό χρόνο φυσικά!!!! Κοιτάζoντας στην επόμενη χρονιά Ιδέες για την απόμενη χρονιά

Σας ευχαριστούμε