Γενικά (1 από 4) Το πλοίο , ως κοίλο σώμα που επιπλέει στην επιφάνεια του νερού , αποτελείται από ένα τμήμα μέσα στο νερό και ένα τμήμα έξω από το νερό.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πηγές τάσης/ρεύματος R , L, C
Advertisements

Τέλος Ενότητας.
Διατομή σύνθετης δοκού
Η ανοσοαποτύπωση ως επιβεβαιωτική μέθοδος
Τριφασικά συμμετρικά δίκτυα σε συνδεσμολογία Υ (1/2)
Αυτοματοποιημένη ευρετηρίαση
Διαμόρφωση πεδίων Περιγραφικά πεδία Διαχειριστικά πεδία Δομικά πεδία.
Διάνοιξη πόρων Με ακτινοβολούμενη θερμότητα. Θερμαινόμενα σίδερα.
Καμπυλότητα Φακού P c
ΤΕΧΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ Ενότητα : ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΙΣΜΟΙ Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής Επίκουρος Καθηγητής Διπλ. Ναυπηγός Μηχανολόγος Μηχανικός M.Sc. ‘’Διασφάλιση Ποιότητας’’,
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε) Ενότητα 5: Έγχρωμοι φακοί Θεμιστοκλής Γιαλελής, Οπτικός, MSc, PhD candidate ΕΔΙΠ του τμήματος Οπτικής και Οπτομετρίας.
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων
Κανόνες Ασφαλείας Εργοταξίων
Παράγοντες που επηρεάζουν ένα σύστημα Υγείας
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ
Διάρκεια της άσκησης Η διάρκεια και η ένταση της άσκησης είναι σχετικές: Μεγαλύτερο διάλειμμα κατά την άσκηση παραπέμπει σε αερόβια διαδικασία. Μικρότερο.
Εκτίμηση Φυσικής Κατάστασης
Άλλες μορφές νευρώσεων
Διαχείριση παραγωγής εντύπων 1/2
Γιατί τρεφόμαστε ; Ενέργεια Απαραίτητα θρεπτικά συστατικά (nutrients)
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Άσκηση 8 (1 από 3) Προβολές 1. Να επιλέξετε ένα θέμα βασισμένο σε κάποια παράγραφο / υποπαράγραφο του κεφαλαίου 6 των σημειώσεων και να κάνετε μια εργασία.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε)
Υπολογιστική Γεωμετρία και Εφαρμογές στις ΒΧΔ
Βασικά δεδομένα Το σύστημα υγείας δεν αποτελεί απλά άθροισμα επιμέρους μερών. Τα επιμέρους στοιχεία του συστήματος βρίσκονται σε συνεχή αλληλεξάρτηση.
Παρουσίαση ναυπηγικών γραμμών 1/3
Υπολογιστική Γεωμετρία και Εφαρμογές στις ΒΧΔ 1/12
ΝΑΥΠΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ CASD
Ταυτότητα και περίγραμμα μαθήματος
Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ (Ε)
Άσκηση 7 (1 από 5) Υπολογισμοί μηκών τόξων σφαίρας. Το έτος 2035 μ.Χ., μετά από πυρηνική καταστροφή και λόγω του φαινομένου του θερμοκηπίου, που πήρε εκρηκτικές.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΛΟΤ EN ISO 3251 Ζύγιση μάζας υγρού μελανιού (m1 g)
Στατική Διάταση Στατική διάταση (isometric, controlled, slow) Διατήρηση συγκεκριμένης θέσης, η οποία είναι πιθανόν να επαναληφθεί ή όχι.
Ενότητα 13 Αξιολόγηση μαθήματος και διδάσκοντος από την εφαρμογή της Μονάδας Ολικής Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ) του ΤΕΙ Αθήνας Αξιολόγηση του μαθήματος Αξιολόγηση.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε)
Άσκηση 9 (1 από 2) Ανακαλύψτε στο χάρτη σας μερικά χαρτογραφικά αντικείμενα που να ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες : φυσικά, τεχνητές κατασκευές, αφηρημένα.
Τοπολογικές σχέσεις 1/3 Βρείτε και περιγράψτε τις τοπολογικές σχέσεις σύμφωνα με τους (Pantazis, Donnay 1996) για τα παρακάτω γεω-γραφικά αντικείμενα:
Επιλογή φλέβας για λήψη φλεβικού αίματος 1/7
Κανονικοποίηση ΤΙ ΕΙΝΑΙ ; Τεχνική Διαδικασία
Προετοιμασία εργασίας
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Εικαστικές συνθέσεις - Χρώμα στο χώρο
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ)
Λιθογραφία – Όφσετ (Θ) Ενότητα 8.2: Εκτυπωτική Διαδικασία Μηχανής
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Ενότητα 9: Συστήματα Υγείας στην Ευρώπη: Σουηδία
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας
Ειδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -E
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Ενότητα 5.2: Αιθέρες Χριστίνα Φούντζουλα Τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων
Ενότητα 8: Συστήματα Υγείας στην Ευρώπη: Γαλλία
Βασικές κλινικές δεξιότητες (Ε)
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -Θ
Συστήματα Θεματικής Πρόσβασης (Θ)
Ψυχιατρική Ενότητα 7: Συνέχεια σταδίων
Κοσμητολογία ΙΙ (Θ) Ενότητα 3: Kρέμες (γ’ μέρος)
Ανοσολογία (Ε) Ενότητα 3: Αιμοσυγκόλληση Πέτρος Καρκαλούσος
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Οργανική Χημεία (Ε) Ενότητα 2: Προσδιορισμός σημείου τήξης
Ενότητα 1: ……………….. Όνομα Επώνυμο Τμήμα __
Αισθητική προσώπου Ι (Ε)
Σύσταση και Ανάλυση Γλευκών και Οίνων (Θ)
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος
Ενότητα 6: Δονήσεις Γεωργία Πέττα Τμήμα Φυσικοθεραπείας
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ναυπηγικό σχέδιο και αρχές casd Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Ναυπηγικό σχέδιο και αρχές casd Ενότητα 3: Ναυπηγικό Σχέδιο και Αρχές CASD (γενικά) Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής Επίκουρος Καθηγητής  Διπλ. Ναυπηγός Μηχανολόγος Μηχανικός  M.Sc. ‘’Διασφάλιση Ποιότητας’’, Τμήμα Ναυπηγικών Μηχανικών ΤΕ Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative Commons εκτός και αν αναφέρεται διαφορετικά Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

Γενικά (1 από 4) Το πλοίο , ως κοίλο σώμα που επιπλέει στην επιφάνεια του νερού , αποτελείται από ένα τμήμα μέσα στο νερό και ένα τμήμα έξω από το νερό , είναι κατασκευασμένο να εξυπηρετεί ένα συγκεκριμένο σκοπό,ευρίσκεται σε ισορροπία στην επιφάνεια του νερού , μεταφέρει φορτίο κάθε είδους σε σχέση με το είδος και την υπηρεσία του. 1

Γενικά (2 από 4) Το τμήμα μέσα στο νερό ονομάζεται ΓΑΣΤΡΑ ή ΚΑΡΙΝΑ ή ΥΦΑΛΑ, Το τμήμα έξω από το νερό αποτελεί τα ΕΞΑΛΑ του πλοίου. 2

Γενικά (3 από 4) Το τμήμα μέσα στο νερό ανήκει σε ένα στεγανό περίβλημα (υδατοστεγές κέλυφος) που εξασφαλίζει στο πλοίο την απαραίτητη πλευστότητα. Το στεγανό περίβλημα αυτό οριοθετείται : από πάνω από μια συνεχή επιφάνεια που ονομάζεται κύριο κατάστρωμα ή κατάστρωμα εξάλλων. 3

Γενικά (4 από 4) Περιφερειακά από το εξωτερικό περίβλημα , που αποτελείται από: Από τις πλευρές (πλευρικές επιφάνειες). Από τον πυθμένα (κάτω μέρος). Το στεγανό περίβλημα του πλοίου μέχρι το υψηλότερο συνεχές κατάστρωμα , πάνω από το οποίο ευρίσκονται οι υπερκατασκευές, είναι ικανό να αντέχει σε εξωτερικές δράσεις (υδροστατικές δυνάμεις, δυνάμεις από κυματισμό κ.λ.π.) ενισχύεται κατάλληλα και ονομάζεται σκάφος. 4

Διάμηκες επίπεδο συμμετρίας (1 από 2) Είναι το κάθετο διάμηκες (κατεύθυνση ΠΡΥΜΑ – ΠΡΩΡΑ) επίπεδο το οποίο χωρίζει το σκάφος σε δύο ίσα συμμετρικά μέρη. Σπάνιο παράδειγμα καρένας χωρίς διάμηκες επίπεδο συμμετρίας είναι η βενετσιάνικη γόνδολα.

Διάμηκες επίπεδο συμμετρίας (2 από 2) Αριστερή πλευρά Δεξιά πλευρά Γωνία κλίσης “Gondola 2 (7224012446)”, από File Upload Bot (Magnus Manske) διαθέσιμο με άδεια CC BY 2.0 tavolachioggia.altervista.org “Gondola Gondolier Grand Canal”, από Saffron Blaze διαθέσιμο με άδεια CC BY-SA 3.0

Πλώρη – Πρύμνη (1 από 2) Πλώρη: το άκρο του πλοίου προς την κανονική πορεία του πλοίου. Η καμπύλη της πλώρης εξομαλύνεται κατά τη σχεδίαση και την κατασκευή και έχει σφηνοειδή μορφή για να σχίζει εύκολα το νερό. Πρύμνη: το αντίθετο άκρο του πλοίου ως προς την κανονική πορεία του πλοίου. Η καμπύλη της πρύμνης εξομαλύνεται και είναι κατασκευασμένη με τρόπο ώστε να διευκολύνεται το «κλείσιμο» της ροής του νερού στην πρύμνη και να μειώνονται όσο το δυνατό περισσότερο οι αντιστάσεις κατά την κίνηση του πλοίου. 7

Πλώρη – Πρύμνη (2 από 2) Δεξιά και αριστερά του πλοίου ονομάζονται οι δύο πλευρές του πλοίου που ευρίσκονται δεξιά και αριστερά ενός παρατηρητή που κοιτάζει προς πλώρη. 8

“Line0534”, από Korrigan διαθέσιμο ως κοινό κτήμα Πλώρη – Πρύμνη (3 από 3) “Line0534”, από Korrigan διαθέσιμο ως κοινό κτήμα

Πλώρη – Πρύμνη – Δεξιά – Αριστερά – Γάστρα - Έξαλλα 10 “Lod Schema”, από Helix84 διαθέσιμο ως κοινό κτήμα

Απεικόνιση του σκάφους (1 από 3) Επιφάνεια αναφοράς (molded surface): είναι η ιδεατή επιφάνεια (ανάλογα με το υλικό κατασκευής) η οποία χρησιμοποιείται για τον ορισμό των κυρίων διαστάσεων του πλοίου.

Απεικόνιση του σκάφους (2 από 3) ΧΑΛΥΒΔΙΝΟ ΣΚΑΦΟΣ : εσωτερικά του περιβλήματος ΞΥΛΙΝΟ ΣΚΑΦΟΣ : εξωτερικά του περιβλήματος 12

Απεικόνιση του σκάφους (3 από 3) Στα σχέδια που παρουσιάζουν τη γεωμετρία , το σκάφος ενός χαλύβδινου (ή από άλλο μεταλλικό υλικό) πλοίου , παριστάνεται εσωτερικά του πάχους των ελασμάτων που αποτελούν το εξωτερικό περίβλημα. Στα σκάφη κατασκευασμένα από ξυλεία , στα σχέδια που παρουσιάζουν τη γεωμετρία παριστάνεται η επιφάνεια εκτός περιβλήματος. 13

Πρωραία κάθετος Η κάθετη (ως προς την ίσαλο σχεδίασης) ευθεία που περιέχεται στο διάμηκες επίπεδο συμμετρίας και διέρχεται από την τομή της ισάλου σχεδίασης με το ακροπρωραίο περίγραμμα. 14

Πρυμναία κάθετος (1 από 2) Η κάθετη (ως προς την ίσαλο σχεδίασης) ευθεία που περιέχεται στο διάμηκες επίπεδο συμμετρίας και διέρχεται από τον άξονα περιστροφής του πηδαλίου. 15

Πρυμναία κάθετος (2 από 2) Στα πλοία με δύο πηδάλια , η πρυμναία κάθετος ορίζεται σαν η ευθεία τομής μεταξύ του διαμήκους επιπέδου συμμετρίας και του εγκάρσιου επιπέδου που περιέχει τους άξονες των δύο πηδαλίων. Μερικές φορές στα πολεμικά πλοία και στα πλοία με πρύμνη «καθρέπτη» , ως πρυμναία κάθετος λαμβάνεται η κάθετη ευθεία που διέρχεται από τη χαμηλή ακμή του «καθρέπτη». 16

Είναι η απόσταση μεταξύ της πρωραίας και πρυμναίας καθέτου. Μήκος μεταξύ καθέτων Είναι η απόσταση μεταξύ της πρωραίας και πρυμναίας καθέτου. 17

Κύριες διαστάσεις 1/2 18

Κύριες διαστάσεις 2/2

Τέλος Ενότητας

Σημειώματα

Σημείωμα Αναφοράς Copyright Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας, Γεώργιος Χατζηκωνσταντής 2014. Γεώργιος Χατζηκωνσταντής. «Ναυπηγικό σχέδιο και αρχές casd. Ενότητα 3: Ναυπηγικό Σχέδιο και Αρχές CASD (γενικά)». Έκδοση: 1.0. Αθήνα 2014. Διαθέσιμο από τη δικτυακή διεύθυνση: ocp.teiath.gr.

Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά, Μη Εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή 4.0 [1] ή μεταγενέστερη, Διεθνής Έκδοση. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό. Οι όροι χρήσης των έργων τρίτων επεξηγούνται στη διαφάνεια «Επεξήγηση όρων χρήσης έργων τρίτων». Τα έργα για τα οποία έχει ζητηθεί άδεια αναφέρονται στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». [1] http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ Ως Μη Εμπορική ορίζεται η χρήση: που δεν περιλαμβάνει άμεσο ή έμμεσο οικονομικό όφελος από την χρήση του έργου, για το διανομέα του έργου και αδειοδόχο που δεν περιλαμβάνει οικονομική συναλλαγή ως προϋπόθεση για τη χρήση ή πρόσβαση στο έργο που δεν προσπορίζει στο διανομέα του έργου και αδειοδόχο έμμεσο οικονομικό όφελος (π.χ. διαφημίσεις) από την προβολή του έργου σε διαδικτυακό τόπο Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί.

Επεξήγηση όρων χρήσης έργων τρίτων Δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, παρά μόνο εάν ζητηθεί εκ νέου άδεια από το δημιουργό. © διαθέσιμο με άδεια CC-BY Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου και η δημιουργία παραγώγων αυτού με απλή αναφορά του δημιουργού. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-SA Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού, και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η δημιουργία παραγώγων του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-SA διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου και η δημιουργία παραγώγων του. διαθέσιμο με άδεια CC0 Public Domain Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, η δημιουργία παραγώγων αυτού και η εμπορική του χρήση, χωρίς αναφορά του δημιουργού. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, η δημιουργία παραγώγων αυτού και η εμπορική του χρήση, χωρίς αναφορά του δημιουργού. διαθέσιμο ως κοινό κτήμα χωρίς σήμανση Συνήθως δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου.

Διατήρηση Σημειωμάτων Οποιαδήποτε αναπαραγωγή ή διασκευή του υλικού θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει: το Σημείωμα Αναφοράς το Σημείωμα Αδειοδότησης τη δήλωση Διατήρησης Σημειωμάτων το Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων (εφόσον υπάρχει) μαζί με τους συνοδευόμενους υπερσυνδέσμους.

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στo πλαίσιo του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθηνών» έχει χρηματοδοτήσει μόνο την αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.