ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ KAI TO MAΡΚΕΤΙΝΓΚ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΧΟΡΗΓΙΑ.
Advertisements

Τμηματοποίηση της Αγοράς
“Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πρόγραμμα LIFE+ “Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πολύνα Γκιόκα Οικολογική Εταιρεία.
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
ΠΡΟΒΟΛΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Διδάσκων: Θεοφανίδης Φαίδων Ώρες Γραφείου: Παρασκευή 10:00-12:00, Γραφείο 515, 5ος Όροφος -Βιβλίο Μαθήματος: Εισαγωγή.
Η τοπική διάσταση της κοινωνικής ευθύνης των βιβλιοθηκών Βαρβάρα Γεωργοπούλου Υπεύθυνη Αρχείου – Βιβλιοθήκης Ο.Κ.Ε.
Induction Course/Πρόγραμμα ένταξης στην εταιρία Το πρόγραμμα αυτό προσφέρει τα μέσα που χρειάζονται για την επιτυχημένη ένταξη νέων υπαλλήλων σε μια εταιρία.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Προώθηση / Επικοινωνία
MARKETING - TMHMA ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Αξιολόγηση Επιπέδου Εξυπηρέτησης Στόχος : Προσφορά ίσου ή κατά προτίμηση μεγαλύτερου από τον ανταγωνιστή ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ Δ.Π.Θ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ – ΤΟΥΡΝΟΥΑ - CAMPS
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ N126
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΙΕΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΑΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΕΣΟΔΑ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ - ΟΜΑΔΩΝ
Η διατηρησιμότητα των πελατών στο γυμναστήριο.
ΕΣΟΔΑ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ - ΕΤΑΙΡΙΩΝ
ΕΞΟΔΑ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ - ΕΤΑΙΡΙΩΝ
Τμηματοποίηση Αγοράς, Στόχευση, Διαφοροποίηση και Τοποθέτηση προϊόντος (Adapted from: Μπαλτας & Παπασταθοπούλου, 2003, Πασχαλουδης, 2009, Σιωμκος, 2011,
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 17 : ΠΡΟΒΟΛΗ II Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
Κεφαλαιο 5 Τιμολόγηση Υπηρεσιών.
Ανάπτυξη και δοκιμή νέων προϊόντων και υπηρεσιών.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
ΤΟ ΤΜΗΜΑ MARKETING ΤΗΣ MANCHESTER UNITED Εισηγητές: Πατσιαντά Κωνσταντίνα Τοπαλίδου Σαββίνα Χαραμπάτη Σωτηρία
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 4
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών ΤΜΧΠΠΑ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Αθλητική Διοίκηση Ενότητα 1: Εισαγωγή στις αθλητικές υπηρεσίες & προϊόντα Δήμητρα Παπαδημητρίου, Ph.D Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Η έννοια της επιχείρησης
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ KAI TO MAΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΑΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ

Price = κοστολόγηση-τιμή Public relations = δημόσιες σχέσεις ΤΑ 5 « Ρ » ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Product = προϊόν Price = κοστολόγηση-τιμή Place = τοποθεσία Promotion = προώθηση Public relations = δημόσιες σχέσεις

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ Είναι ένα σύνολο από οφέλη για τον καταναλωτή Είναι σταθερά μεταβλητό από κατανάλωση σε κατανάλωση Ο αγώνας είναι ένα κομμάτι από συνολικό πακέτο διασκέδασης Η νίκη δεν είναι το μόνο προϊόν και ούτε είναι εγγυημένη Υπάρχουν και περιφερειακές διαστάσεις του αθλητικού προϊόντος

ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Παίκτες Εγκατάσταση Κανόνες Τεχνικές ΕΠΕΚΤΕΝΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Πρόγραμμα Εισιτήρια Μουσική Στατιστική Μασκότ Videos

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ Ο αγώνας Οι παίκτες Το αθλητικό υλικό-ιματισμός Καινοτομία και δημιουργικότητα Εγκαταστάσεις Προσωπικό Εισιτήρια Έντυπα Οργάνωση

1. Ο ΑΓΩΝΑΣ Ο τύπος-μορφή του παιγνιδιού Η νίκη και η ήττα Οι κανονισμοί και οι τεχνικές Οι αλλαγές των κανονισμών γίνονται ανάλογα με το προϊόν Οι αλλαγές σχετίζονται με την αναβάθμιση του ενδιαφέροντος του καταναλωτή

2. ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ - ΣΤΑΡ Οι παίκτες ειδικά οι σταρ αποτελούν την άλλη διάσταση του αθλητικού προϊόντος Οι παίκτες-σταρ προσελκύουν τους καταναλωτές (φίλαθλοι) Εγγυούνται την επιστροφή της επένδυσης των χρημάτων που δαπανήθηκαν για να αποκτηθούν

3. ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΙΜΑΤΙΣΜΟΣ Είναι μέρος του κυρίως προϊόντος Είναι υλικά αγαθά Βελτιώνουν την εικόνα Παίζουν σημαντικό ρόλο στην όλη εμπειρία Μπορούν να κάνουν τη διαφορά                     

4. ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚOΤΗΤΑ Συλλεκτικά προϊόντα Αναμνηστικά Διαγωνισμοί Εκδρομές Κοινωνικές προσφορές

5. ΟΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ Ο αθλητικός χώρος Είναι υλικά στοιχεία Καθορίζουν την εικόνα του αγώνα Συνδέονται με τις επιδόσεις Είναι σημαντικός παράγοντας για παίκτες και φιλάθλους Διαφημιστικοί χώροι                                                                                                                        

6. ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ Η παροχή υπηρεσιών έχει άμεση σχέση με τους καταναλωτές Υπηρεσίες και προϊόντα όπως προσφέρονται από το προσωπικό συμβάλλουν στην καλή εικόνα Η ευγένεια είναι σημαντικό στοιχείο Εκπαίδευση του προσωπικού είναι αναγκαία Αντιμετώπιση παραπόνων

Δυνατότητες για εκμετάλλευση 7. ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΑ Πρακτική τους χρήση Δυνατότητες για εκμετάλλευση Διαφημιστική προβολή Εικόνα Έσοδα Συμμετοχή του κόσμου

8. Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ Οργάνωση προσφοράς υπηρεσιών Προσέλευση, παρκινγκ, κερκίδες, χώροι υγιεινής, κλπ. Είσοδος και έξοδος φιλάθλων Σχέδια εκκένωσης σε περιπτώσεις κινδύνου

ΣΗΜΕΙΑ ΚΛΕΙΔΙΑ Διαφοροποίηση του αθλητικού προϊόντος Ανάπτυξη του προϊόντος Τοποθέτηση του προϊόντος Κύκλος ζωής του προϊόντος Brand & branding

ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ Σχεδιασμός διαφορετικών χαρακτηριστικών από αυτά των ανταγωνιστών Δημιουργία διαφορετικών και καλύτερων προϊόντων ή υπηρεσιών Ανεύρεση τρόπων διαφοροποίησης του προϊόντος

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ Δημιουργία καινούργιων προϊόντων-υπηρεσιών Ικανότητα προσέγγισης και επικοινωνία Διαφορετικότητα προϊόντος Ποιότητα και πλεονεκτήματα

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ Τοποθέτηση του προϊόντος στο μυαλό των καταναλωτών Τρόποι τοποθέτησης Χρήση μέσων για την τοποθέτηση

Ο ΚΥΚΛΟΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ Διαφοροποίηση του μάρκετινγκ ανάλογα με το στάδιο ζωής του προϊόντος Δημιουργία, ανάπτυξη, ωρίμανση και πτώση Κάθε στάδιο έχει τα δικά του συγκεκριμένα προβλήματα και δυνατότητες

BRAND & BRANDING BRAND-μάρκα η προστιθέμενη αξία που έχει μια μάρκα εξαιτίας του ονόματός του BRANDING το μέσο και το αποτέλεσμα της διαδικασίας διαφοροποίησης Όνομα, σχέδιο, μάρκα, εικόνα