Project Θάλασσα: Ομάδα Α’ : Επαγγέλματα της θάλασσας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
GLOBAL COLLEGE Security Services & VIP Protection.
Advertisements

Πανελλήνια Ένωση Πλοιάρχων
Μηχανικός Δομικών Έργων
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΥΝΑ Π.Δ. 85/2012 Ίδρυση Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου
ΣΧΟΛΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΕΧΝΙΚΟΣ Η/Υ
Μονογραφίες Επαγγελμάτων
Τα επαγγέλματα που σχετίζονται με την λίμνη
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΓΕΩΠΟΝΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ
5ο επιστημονικΟ πεδΙο Γιανναράκης Μιχάλης Βαΐτσης Φίλιππος.
Μονογραφίες Επαγγελμάτων
ΨυχολΟγος.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ.Λ)
Μετεωρολογια – Κλιματολογία
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
Μονογραφίες Επαγγελμάτων
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/2013 Φ.Ε.Κ. 193 τ.Α'
ΕΠΑΣ ΑΙΓΑΛΕΩ ΑΜΑΞΩΜΑΤΩΝ Θηβών & Π. Ράλλη, Αιγάλεω Τηλ. 210 –
Τομέας Δομικών Εργων Τομέας Δομικών Εργων Τομέας Δομικών Εργων
Πολεμικό μέσο μεταφοράς: τα υποβρύχια
ΗΜΕΡΙΔΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ «Παρουσίαση ειδικοτήτων ΕΠΑΛ Ξάνθης»
Εκπαιδευτικές επιλογές μετά το Γυμνάσιο
Καταδύσεις Οι καταδύσεις στα ελληνικά ύδατα. Μία γενική άποψη του δύτη.
1.Η σημασία των επιτόπιων μελετών - έρευνες με αποτελέσματα 2.Η κατάσταση σήμερα 3.Εφαρμογή της έρευνας πεδίου από μαθητές στην αλυκή της Λάρνακας Οι επιτόπιες.
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
ΜαθήματαΏρες 1.Θερμικές Εγκαταστάσεις Ι3Θ+5Ε 2.Θερμάνσεις Ι – Τεχνολογία Καυσίμων3Θ 3.Συστήματα Ελέγχου και Ρύθμισης Κεντρικών Θερμάνσεων2Θ +3Ε 4.Σχέδιο.
Γεωλογία & Διαχείριση Φυσικών Πόρων Κεφ. 3 Διάκριση Χλωρίδας
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Προοπτικές αποφοίτων ηλεκτρονικού τομέα
3 ο Τ.Ε.Ε. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ ΘΕΜΑ «ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΕ ΤΕΙ ΚΑΙ ΙΕΚ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ.
Υπεύθυνοι ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Παπακίτσος Ευάγγελος Θεολογής Ευάγγελος ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ ΣΤΙΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ.
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ: ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ. Λ.). Επαγγελματικό Λύκειο  Προσφέρει δύο Κύκλους Σπουδών που ανήκουν στο τυπικό σύστημα εκπαίδευσης. το «Δευτεροβάθμιο Κύκλο.
Ευκαιρίες καρριέρας στην Ελληνική ναυτιλία  Δρ. Παναγιώτης Νομικός  5 Ιουλίου 2016  AllilonNet Webinar.
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
ΩΚΕΑΝΟΓΡΑΦΙΑ Αντικείμενο, ιστορία και βασικά στοιχεία ωκεανογραφίας.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΡΑ.ΣΥ. ΕΠΑΛ Βέροιας Γραφείο Σύνδεσης με την Αγορά Εργασίας και Επαγγελματικού Προσανατολισμού ΕΠΑΛ Βέροιας  
Υπεύθυνος Σ.Ε.Π. ΚΕ.ΣΥ.Π Ελευσίνας Θεολογής Ευάγγελος Υπεύθυνος Σ.Ε.Π. ΚΕ.ΣΥ.Π Κοζάνης Σταμκόπουλος Θεόδωρος ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Παρουσίαση του Ημερήσιου Επαγγελματικού.
Διαδικτυακή Πύλη Επαγγελματικού Προσανατολισμού
“Προοπτικές για τα Ναυτιλιακά Επαγγέλματα στην Κύπρο”
Παρουσίαση των Ημερησίων ΕΠΑ.Λ.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Γ ΤΡΙΜΗΝΟΥ
ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΝΤΟΛΙΟΣ ΙΑΣΩΝ ΓΕΡΜΑΝΗΣ
1.
ΤΕΙ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ, Τμήμα Υδατ/γειών & Αλ
Οικοσυστήματα Ελλάδας
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
2ο ΕΠΑ. Λ ΣΕΡΡΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΜΟΥΡΤΖΙΟΥ ΧΡΥΣΑΝΘΗΣ ΚΑΘ. ΚΛ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης
ΕΠΑΛ … τι είναι; Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ ΣΤΙΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ
Ερευνητική εργασία Α Λυκείου Σχολικό έτος «Τα επαγγέλματα του τόπου μου : ποικιλία, συνθήκες άσκησης, ελλείψεις και προοπτικές άσκησης για.
ΣΠΟΥΔΑΖΩ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΣΤΟ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΧΙΟΥ.
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
ΜΟΥΣΙΚΟΣ.
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Τομέας Γεωπονίας, Τροφίμων & Περιβάλλοντος
Νοσηλευτική Δεοντολογία
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ-ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
4ο Επαγγελματικό Λύκειο Καβάλας
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ.Λ)
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Project Θάλασσα: Ομάδα Α’ : Επαγγέλματα της θάλασσας Ομάδα Β’: Τέχνη και Θάλασσα Ομάδα Γ’: Ρύπανση της Θάλασσας

ΟΜΑΔΑ Α’ Μαθητές: Φανή Αμοργιανού Καλλιόπη Βούλγαρη Μηνάς Μαυρουδής Γιάννης Σκλάβος

Ψαρaσ

Η εργασία του ψαρά Ο επαγγελματίας ψαράς εργάζεται σε βάρκα ή ειδικά εξοπλισμένο σκάφος Με το ψάρεμα ασχολούνται επαγγελματίες, αλλά και πολλοί ερασιτέχνες Στην Ελλάδα οι περισσότεροι επαγγελματίες ψαρεύουν στη θάλασσα και μικρός αριθμός τους σε λίμνες ή σε ποτάμια.

Ιστορική Αναδρομή Παλαιότερα το επάγγελμα του ψαρά, δεν απαιτούσε ιδιαίτερες γνώσεις και συνήθως οι ψαράδες μάθαιναν από τους γονείς. Σήμερα οι μεγάλες ψαρόβαρκες έχουν μοντέρνα συστήματα πλοήγησης. Πολλές φορές χρειάζεται να έχει κάποιος αποφοιτήσει από τις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού.

Είδη Αλιείας Ελεύθερη αλιεία, ή Αλιεία βαθέων υδάτων Παράκτια αλιεία Ελεύθερη αλιεία, ή Αλιεία βαθέων υδάτων  Παράκτια αλιεία Ατομική αλιεία Μεγάλη αλιεία  Αλιεία επιφανείας Αλιεία βυθού 

ΣΦΟΥΓΓΑΡΑΔΕΣ

H εργασία  Η δουλειά των σφουγγαράδων είναι η αλιεία, έπειτα η επεξεργασία και τέλος το εμπόριο των σφουγγαριών. Σφουγγαράδες θεωρούνται και οι χειριζόμενοι του μηχανικού εξοπλισμού προς βοήθεια των σφουγγαράδων-δυτών. 

Ιστορική αναδρομή Οι πρώτες αναφορές στο επάγγελμα των σφουγγαράδων γίνονται ήδη από τον Όμηρο. Λόγω των επικίνδυνων συνθηκών το επάγγελμα πλέον έχει εκλείψει.

Εκπαίδευση Η σχολή διαρκεί 40 μέρες Οι σπουδαστές παρακολουθούν τόσο θεωρητικά όσο και πρακτικά μαθήματα γύρω από τη ναυτιλία και τις καταδύσεις. Η σχολή είναι η μοναδική δημόσια σχολή δυτών στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Κάλυμνο.

ΒΑΤΡΑΧΑΝΘΡΩΠΟΙ

Οι αρμοδιότητες του επαγγέλματος Eπιτήρηση ακτών. Ασφάλεια θαλασσίων συνόρων. Συμμετοχή σε ειρηνευτικές αποστολές Ασφάλεια πολεμικών πλοίων που πλέουν στο εξωτερικό ή σε ευαίσθητες περιοχές ναυτικών εν καιρώ κρίσης. Eκτέλεση νηοψιών. Ανάληψη αντιτρομοκρατικών αποστολών. Συμμετοχή σε επιχειρήσεις  Ναρκοθηρίας/Ναρκαλιείας.

Ιστορική Αναδρομή Η Μονάδα Υποβρυχίων Καταστροφών ξεκινάει το 1953 και ακολουθεί τυπικά την ένταξη της Ελλάδας στο ΝΑΤΟ. Η λειτουργία της ξεκίνησε το 1957 . Το 1968 δημιουργήθηκε η Διοίκηση Ομάδων Υποβρυχίων Καταστροφών. Από το 1968 η σχολή Υ/ΚΤ και οι ομάδες υποβρυχίων εντάχθηκαν στη Διοίκηση Ναυτικής Εκπαιδεύσεως .

Η οργάνωση του Σώματος OYK 1&2 : Οι κύριες επιθετικές ομάδες που ειδικεύονται σε σαμποτάζ, επιδρομές και στην καταπολέμηση της τρομοκρατίας στη θάλασσα. OYK 3 : Ειδικεύεται στην αναγνώριση και εκκαθάριση τόπων παράκτιων περιοχών πριν από μία κύρια αμφίβια επίθεση. ΟΥΚ 4 :Ειδικεύεται στις υποβρύχιες καταστροφές εναντίων στόχων που απειλούν τις ακτές. ΟΥΚ 5 : Ενεργοποιείται σε περιόδους πολέμου ή σοβαρής έκτακτης ανάγκης. Αποτελείται από εφέδρους και εκπαιδευτές από το κύριο σώμα.

ΒΙΟΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ

Η εργασία του βιολόγου Μελέτη για την προέλευση, τη συμπεριφορά, τη γενετική και τις ζωτικές διεργασίες των θαλάσσιων οργανισμών. Πραγματοποίηση ερευνών στις θάλασσες και τους ωκεανούς μας, για τον καθορισμό του εδάφους και των υδάτων στη θαλάσσια ζωή. Διαχείριση καταφυγίων θαλάσσιας άγριας ζωής για την προστασία της θαλάσσιας ζωής και την ενθάρρυνση της διατήρησης της βιοποικιλότητας. Υποστήριξη των καλλιεργειών ψαριών, γνωστών ως υδατοκαλλιεργειών, προκειμένου να ικανοποιηθεί η ζήτηση των καταναλωτών για ψάρια και θαλασσινά. Παρακολούθηση των επιπτώσεων της ρύπανσης, στους θαλάσσιους οργανισμούς.

ΔΥΤΕΣ

Η εργασία του δύτη Οι δύτες πληρώνονται για την εργασία τους. Χρειάζεται ιδιαίτερη εκπαίδευση. Απαιτείται δια νόμου η επιτόπια ύπαρξη υπερβαρικού θαλάμου. Χρειάζεται σύστημα επικοινωνίας δύτη-επιφανείας.

Είδη Κατάδυσης Εμπορική κατάδυση Επιστημονική κατάδυση Κατάδυση Μέσων Στρατιωτική κατάδυση Αστυνομική κατάδυση Κατάδυση ενυδρείου και ιχθυοτροφείου Εκπαιδευτές

Αλυκές

Η έννοια της αλυκής Αλυκή ονομάζεται ο τόπος παραγωγής του αλατιού όταν αυτή γίνεται από εξάτμιση θαλάσσιου νερού με την επίδραση της θέρμανσης από τον ήλιο και τον αέρα. Οι αλυκές αποτελούνται από αβαθείς δεξαμενές που διαιρούνται σε επιμέρους διαμερίσματα. Μέσα σε αυτές κυκλοφορεί θαλασσινό νερό το οποίο, μετά την εξάτμισή του, αφήνει το αλάτι που περιείχε.

Ναυαγοσώστες

Οι Ναυαγοσώστες Ως ναυαγοσωστική υπηρεσία χαρακτηρίζεται ειδική υπηρεσία, που διαθέτει επάκτιους ναυαγοσωστικούς σταθμούς με ειδικευμένο προσωπικό για παροχή βοήθειας σε πλοία σκάφη και αεροσκάφη. Στην Ελλάδα έγινε μια τέτοια πρόβλεψη δημιουργίας υπηρεσίας, χρονικά πολύ πριν της γαλλικής, στην εποχή του Βασιλέως Όθωνα. Η ναυαγοσωστική υπηρεσία δεν θα πρέπει να συγχέεται με τις ναυαγοσωστικές εταιρίες που επιλαμβάνονται σε διασώσεις πλοίων με τα ναυαγοσωστικά που διαθέτουν.

Άντληση Πετρελαίου

Η διαδικασία της άντλησης Για μικρά βάθη μέχρι τα 300 μέτρα χρησιμοποιούνται σταθερές εξέδρες πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας, προκειμένου να μην δέχονται την επίδραση του θαλάσσιου κυματισμού. Οι εξέδρες διάτρησης του πυθμένα της θάλασσας είναι διαφόρων τύπων και διαφοροποιούνται με βάση τον πυθμένα της θάλασσας, το βάθος του και τις καιρικές συνθήκες.

Πολεμικό Ναυτικό

Γενίκευση Π.Ν. Το Πολεμικό Ναυτικό αποτελεί ένα από τα τρία σώματα των Ενόπλων Δυνάμεων. Σε αυτό, υπάρχουν κληρωτοί οπλίτες, όπως και εθελοντές και μόνιμοι αξιωματικοί. Το ελληνικό Π.Ν. υπηρετεί τα κατ΄ αρμοδιότητα ελληνικά αμυντικά και επιθετικά δόγματα.

Βαθμίδες Π.Ν. Αρμενιστής Τεχνίτης οπτικών οργάνων Αρμενιστής Τεχνίτης οπτικών οργάνων Πυροβολητής Τεχνίτης πυρομαχικών Ηλεκτροτεχνίτης Τεχνίτης τορπιλών Σηματωρός Τεχνίτης μηχανών εσωτερικής Τηλεγραφητής Τεχνίτης τορπιλών καύσεως Διαχειριστής Τεχνίτης σωληνουργός Οδηγός αυτοκινήτου Τεχνίτης σιδηρουργός Εσχαρεύς Τεχνίτης ξυλουργός Θαλαμηπόλος Τεχνίτης προτυποποιός Ηλεκτρονικός Τεχνίτης σχεδιαστής Ανιχνευτές υποβρυχίων Τεχνίτης εφαρμοστής Ραδιοεντοπιστές Τεχνίτης ναρκών Συσκευών συνεννοήσεων Ναυτονόμος Διευθύνσεως βολής Νοσοκόμος Οπλίτης Μουσικός

Εμπορικό Ναυτικό

Φορτηγά Πλοία Δεξαμενόπλοιο Πλοίο Μεταφοράς Εμπορευμάτων

Επιβατηγά Πλοία Κρουαζιερόπλοιο Επιβατηγό ακτοπλοΐας

Ωκεανογράφοι

Ωκεανογράφοι Ωκεανογραφία ονομάζεται η επιστήμη η οποία ερευνά και μελετά τους ωκεανούς, τις θάλασσες και τις λίμνες. Ειδικότερα οι ωκεανογράφοι ερευνούν και καταγράφουν τις φυσικές, χημικές, βιολογικές και γεωλογικές συνθήκες που επικρατούν στο θαλάσσιο οικοσύστημα.

Φαροφύλακες

Ειδικότερα Οι φαροφύλακες είναι ένα επάγγελμα που τείνει να χαθεί. Έθετε σε λειτουργία το φάρο κάθε βράδυ και τον είχε υπό την προστασία του.

Συνέντευξη από Λιμενικό υπάλληλο Φούρνων   Ερώτηση 1: Πόσα χρόνια εργάζεστε ως λιμενικός; 14 χρόνια Ερώτηση 2: Ποια ειδικότητα έχετε; Αρμενιστής, δηλαδή μπορώ να είμαι κυβερνήτης στα σκάφη του λιμενικού, αν παραστεί ανάγκη. Ερώτηση 3: Τι σπουδές κάνατε; Λύκειο ΤΕΛ + Εκκλησιαστικό (ένα από τα δύο) + 5 χρόνια στρατό ως εθελοντής 5ετούς υπηρεσίας. Μετά με προκήρυξη ,(λόγο στρατού και άλλων προσόντων) -> Είσοδος στο λιμενικό σώμα

Ερώτηση 4 :Τι σπουδές χρειάζονται, γενικά, για να μπει κάποιος στο Λιμενικό Σώμα; Λιμενοφύλακας με υψηλό απολυτήριο Λυκείου και ξένες γλώσσες Υπαξιωματικός: Πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ + Υπολογιστές + ξένες γλώσσες Αξιωματικός: Πτυχίο ΑΕΙ ( οικονομικά, Διοίκηση , Πολυτεχνείο , υπολογιστές και ξένες γλώσσες)   Ερώτηση 5: Ποιες είναι οι αρμοδιότητες σας; Αστυνόμευση , Επιτήρηση θαλασσίων συνόρων , ασφάλεια ναυσιπλοϊας .

Ερώτηση 6: Σε ποια λιμάνια έχετε εργαστεί; Πειραιάς , Ηγουμενίτσα , Μαρμαρά, Χαλκιδική, Διαφάνη, Κάρπαθο, Φούρνοι   Ερώτηση 7: Αντιμετωπίζετε δυσκολίες στο επάγγελμα που έχετε; Βιοτικό επίπεδο , τοποθετήσεις-μετακινήσεις , ωράριο (παραβιάζεται λόγο ανάγκης υπηρεσίας) ,επικοινωνία με τον κόσμο (ως προς την συμμόρφωση) , ταμπού στολής , ελάχιστα μέσα υπηρεσιακά , Ρατσισμό ως προς τις γυκαίκες *Κυρίως οι Έλληνες (νοοτροπία)

Ερώτηση 8: Πως το κοινό μπορεί να μάθει τους κανόνες που ισχύουν και τους αφορούν; Στην Ιστοσελίδα Υπουργείου Ναυτιλίας   Ερώτηση 9: Πόσο χρόνο αφιερώνετε στη δουλειά σας; Δεν υπάρχει ωράριο ...Το χειρότερο 72 ώρες σερί

Ερώτηση 10: Είστε ευχαριστημένος από τις οικονομικές αποδοχές σας; Όπως όλοι κανένας . Επιπλέον τρελό ωράριο χωρίς επιπλέον αποδοχές   Ερώτηση 11: Το επάγγελμα του λιμενικού θα το προτείνατε σε έναν νέο ; Ναι είναι ενδιαφέρον , πολλοί κλάδοι , γνωρίζεις τόπους και έχει επαφή με τον κόσμο.

Ερώτηση 12: Επιλέξατε αυτή τη δουλειά γιατί σας άρεσε ή γιατί αναγκαστήκατε; Τώρα τα νέα παιδιά αναγκάζονται για επαγγελματική αποκατάσταση , παλαιότερα επιλογή   Ερώτηση 13: Με βάση την μέχρι τώρα πείρας σας , αν είχατε τη δυνατότητα επιλογής ενός επαγγέλματος , θα επιλέγατε το ίδιο; Ναι