ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (Δημητρόπουλος, 1994)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδικότερα ζητήματα Πρόσβασης τρίτου
Advertisements

ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ
Nacionalno računovodstvo
KVANTITATIVNE METODE U GRAĐEVINSKOM MENADŽMENTU
«Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΜΙΟΥ»
2. VAJA – sile ob dotiku in na daljavo
RADAR ZA PLOVILO ESMO Laboratorij za Sevanje in Optiko
תנועה הרמונית מטוטלת – חלק ב'.
Pasiruošimas “Elektros” skyriaus laboratoriniams darbams
הסקה על פרופורציה באוכלוסייה
ΧΡΗΣΤΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΝ
Κοινωνία, παραβατικές συμπεριφορές, πολιτική καταστολή
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ
Επανάληψη.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ Εισαγωγή.
ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Κινδύνου* *Η σειρά παρουσιάσεων για το μάθημα «Διαχείριση Κινδύνου» βασίζεται στο σύγγραμμα των Σχοινιωτάκη, Ν., και Συλλιγάρδου Γ., «Διαχείριση.
ΣΑΕ ΙΙ – ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ & ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Εργασία στο μάθημα της Βιολογίας της Ά λυκείου του μαθητή Γεώργιου Μ.
Κεφάλαιο 6 οι φίλοι μας, οι φίλες μας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Επαγγέλματα στο Βυζάντιο
Μορφές & Διαδικασίες Αξιολόγησης
ΗΛΕΚΤΡΟΜΥΟΓΡΑΦΗΜΑ.
Εισαγωγή στη Ρομποτική
Λέκτορας Κώστας Κορδάς Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Κάνε κλικ σε κάθε λέξη για να δεις τη σημασία
Μεσαιωνικό Κάστρο Λεμεσού
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ 5Ο ΚΕΦ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δρ. ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Καδράκι ‘‘Ο Χριστός σώζει τον Πέτρο από τον καταποντισμό στα κύματα’’
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T3: Κ. Κορδάς & Χ. Πετρίδου Μάθημα 4 Mέγεθος πυρήνα Κώστας.
Η προβληματική των γενικών σκοπών και των ειδικών στόχων:
Σχεδιασμός και Οργάνωση του μαθήματος
Διαφορές και Ομοιότητες Κερδοσκοπικών και Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών
Put Options.
Χονδρός Παναγιώτης Σοφού Ειρήνη Μυρογιάννη Χρύσα Καλαϊτζή Κατερίνα
Εισηγητής: Ιωάννης Χρήστογλου Γεν. Διευθυντής Δ.Ε.Υ.Α. Κατερίνης
Καλαματα Η ιστορία της.
Ψηφιακές Επικοινωνίες Ι
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Η Γαλλική Επανάσταση.
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ.
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
Απέκκριση Οι δυο κύριες οδοί απομάκρυνσης των φαρμάκων από τον οργανισμό, είναι αφ ενός ο μεταβολισμός τους στο ήπαρ, που μόλις εξετάσαμε, και αφ ετέρου.
ΜΥΕ003-ΠΛΕ70: Ανάκτηση Πληροφορίας
Τα πολιτικά κόμματα Ορισμός: α) η κατάκτηση της πολιτικής εξουσίας, β) μόνιμη οργάνωση σε όλη την επικράτεια, γ) λαϊκή στήριξη Λειτουργίες: -α) ενοποίηση-εναρμονισμός.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μύκητας Κεφίρ και Σπόροι Κεφίρ είναι το ίδιο πράγμα.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.
Το παιδί που πεθαίνει.
ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ
Οργανική Χημεία Ενότητα 1: Χημεία του Άνθρακα Χριστίνα Φούντζουλα
Πεντηκονταετία π.Χ..
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Σύντομη Παρουσίαση Τόμος 2. Κεφάλαιο 2 «Στοιχεία Επικοινωνίας»
Αρχαία Ολυμπία Μυρσίνη Μαλίογκα Ε΄
3.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΤΟ ΦΩΣ ΩΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΦΥΣΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Εισαγωγή στη Διοικητική Λογιστική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (Δημητρόπουλος, 1994)

Πρώτα απο όλα, σωστή έρευνα είναι αυτή που διαθέτει κύρος. Α. Το εξωτερικό κύρος Αναφέρεται στην ευχέρεια γενίκευσης των πορισμάτων της έρευνας. Όταν επιχειρούμε να απαντήσουμε στο ερώτημα: ‘’ Τα αποτελέσματα της έρευνας αυτής σε ποιά έκταση μπορούμε να τα θεωρήσουμε ότι έχουν εφαρμογή σε όλο το υπο μελέτη πλήθος, ή τα αποτελέσματα αυτής της πειραματικής προσπάθειας σε ποιό βαθμό ισχύουν για τη πραγματική κατάσταση’’; Θίγουμε ακριβώς το πρόβλημα του εξωτερικού κύρους. Β. Το εσωτερικό κύρος Σχετίζεται με την αξιοπιστία των αποτελεσμάτων της έρευνας: Πόση εμπιστοσύνη μπορούμε να έχουμε στα αποτελέσματα της έρευνας; Η απάντηση εξαρτάται κατά κύριο λόγο απο τρείς παραμέτρους: απο τη θεωρητική σύλληψη του προβλήματος, απο τις μεθόδους, τα μέσα και όργανα πού χρησιμοποιούνται και απο την ερμηνευτική προσέγγιση του προβλήματος μέσα απο τα αποτελέσματα.

Βασικά χαρακτηριστικά/ Κριτήρια αξιολόγησης μιας έρευνας ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ Ακολουθήθηκε η ενδεδειγμένη διαδικασία με αντικειμενικότητα. Η έννοια αυτή υπονοεί την ειλικρίνεια, την ουδετερότητα, την αμεροληψία του ερευνητή σε ότι αφορά τις διαδικασίες που ακολουθεί, ώστε να μην επηρεάζεται με μεροληπτικό τρόπο η εξέλιξη της έρευνας, ούτε να προσαρμόζονται και να ερμηνεύονται τα αποτελέσματα σύμφωνα με τις προσδοκίες, τα συμφέροντα ή τις θέσεις που θέλει να υποστηρίζει ο ερευνητής. Εγινε έγκαιρα ανασκόπηση της βιβλιογραφίας. Για αυτό έχει τονιστεί η ανάγκη για μια καλή θεώρηση της σχετικής βιβλιογραφίας πριν κάποιος επιχειρήσει να οργανώσει μια δική του έρευνα. Διατυπώθηκαν σωστά σκοποί, ερωτήματα ή υποθέσεις Διατυπώθηκε σωστά το πρόβλημα Εγινε σωστός σχεδιασμός της έρευνας  

Χρησιμοποιήθηκε σωστό πλήθος / δείγμα ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ – ΜΕΣΩΝ Χρησιμοποιήθηκε σωστό πλήθος / δείγμα Χρησιμοποιήθηκε σωστή μέθοδος και αξιοποιήθηκε σωστά Χρησιμοποιήθηκαν σωστά μέσα και αξιοποιήθηκαν σωστά Έγινε σωστή στατιστική ανάλυση των δεδομένων. Η στατιστική ακρίβεια είναι αναπόσπαστο χαρακτηριστικό της καλής έρευνας όταν υπάρχουν ποσοτικά δεδομένα. Όμως είναι καλή η έρευνα όταν δεν γίνονται άσκοπες στατιστικές αναλύσεις, επεξεργασίες που υποτίθετε ότι κάνουν πιο έγκυρη την έρευνα, ενώ στη πραγματικότητα τη φορτώνουν με άχρηστο και περιττό βάρος.  

ΆΛΛΑ Παρουσιάζεται σωστά η έρευνα (έκθεση ή δημοσίευμα). Η ορθότητα και η πληρότητα στη παρουσίαση μιας ερευνητικής προσπάθειας είναι βασικό χαρακτηριστικό της. Πρέπει να περιλαμβάνει τέτοια και τόσα στοιχεία που να επιτρέπουν στο χρήστη να τη παρακολουθήσει, να την κατανοήσει, να τη κρίνει και να τη χρησιμοποιήσει για άλλη περαιτέρω έρευνα. Αναλύονται σωστά τα αποτελέσματα. Εξάγονται σωστά / τεκμηριωμένα συμπεράσματα. Ο ερευνητής δεν διατυπώνει αυθαίρετα συμπεράσματα που δεν θεμελιώνονται απο τα δεδομένα που προέκυψαν. Σύνηθες φαινόμενο, είναι να διατυπώνονται αιτιώδεις σχέσεις ενώ δεν αποδεικνύονται (π.χ. ‘’διαπιστώθηκε ότι η τηλεόραση προκαλεί....’’ ενώ δεν αποδεικνύεται με τη συγκεκριμένη έρευνα ότι πράγματι προκαλεί την υποτιθέμενη συμπεριφορά). Το πρόβλημα που ερευνάται είναι πρωτότυπο. Η έρευνα έχει αξία όταν οδηγεί σε νέα γνώση. Είναι χρήσιμη η έρευνα. Σχετικό είναι και το θέμα του χρόνου δημοσίευσης των αποτελεσμάτων μιας έρευνας. Για να είναι χρήσιμη μια έρευνα πρέπει να παρουσιάζεται σε εύλογο χρόνο μετά την ολοκλήρωσή της. Έρευνες που δημοσιεύονται π.χ. μια δεκαετία μετά τη διενέργειά τους κατά κανόνα χάνουν την αξία τους.  

βιβλιογραφια Δημητρόπουλος, Ε. (1994). Εισαγωγή στη Μεθοδολογία της έπιστημονικής ‘Ερευνας. Αθήνα: Εκδ. ΕΛΛΗΝ.