Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τέλος Ενότητας.
Advertisements

Η ανοσοαποτύπωση ως επιβεβαιωτική μέθοδος
Τριφασικά συμμετρικά δίκτυα σε συνδεσμολογία Υ (1/2)
Περιλήψεις Γιατί; Πως; Τι είναι; Ποιος τις κάνει;
Αυτοματοποιημένη ευρετηρίαση
Διαμόρφωση πεδίων Περιγραφικά πεδία Διαχειριστικά πεδία Δομικά πεδία.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε) Ενότητα 5: Έγχρωμοι φακοί Θεμιστοκλής Γιαλελής, Οπτικός, MSc, PhD candidate ΕΔΙΠ του τμήματος Οπτικής και Οπτομετρίας.
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων
Κανόνες Ασφαλείας Εργοταξίων
Παράγοντες που επηρεάζουν ένα σύστημα Υγείας
Πρωτοβάθμια περίθαλψη
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ
Διάρκεια της άσκησης Η διάρκεια και η ένταση της άσκησης είναι σχετικές: Μεγαλύτερο διάλειμμα κατά την άσκηση παραπέμπει σε αερόβια διαδικασία. Μικρότερο.
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Εκτίμηση Φυσικής Κατάστασης
Άλλες μορφές νευρώσεων
Διαχείριση παραγωγής εντύπων 1/2
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Άσκηση 8 (1 από 3) Προβολές 1. Να επιλέξετε ένα θέμα βασισμένο σε κάποια παράγραφο / υποπαράγραφο του κεφαλαίου 6 των σημειώσεων και να κάνετε μια εργασία.
Υπολογιστική Γεωμετρία και Εφαρμογές στις ΒΧΔ
Παράγοντες που επηρεάζουν την ανάπτυξη Δικτύων ΠΦΥ στην Τοπική Κοινωνία Επίπεδο ωρίμανσης του πληθυσμού: α) προ σχέδιο, β) σχέδιο, γ) προετοιμασία, δ)
Βασικά δεδομένα Το σύστημα υγείας δεν αποτελεί απλά άθροισμα επιμέρους μερών. Τα επιμέρους στοιχεία του συστήματος βρίσκονται σε συνεχή αλληλεξάρτηση.
Ενότητα 10: Καμπύλες κόστους
Άρθρο Συγγραφείς: Marcus Plescia, MD, MPH, Martha Groblewski, PhD, RD, LDN. Τίτλος: A Community Oriented Primary care Demonstration Project Refining.
Ταυτότητα και περίγραμμα μαθήματος
Σημειώσεις/Διαφάνειες
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΛΟΤ EN ISO 3251 Ζύγιση μάζας υγρού μελανιού (m1 g)
Ενότητα 13 Αξιολόγηση μαθήματος και διδάσκοντος από την εφαρμογή της Μονάδας Ολικής Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ) του ΤΕΙ Αθήνας Αξιολόγηση του μαθήματος Αξιολόγηση.
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε)
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων
Άσκηση 9 (1 από 2) Ανακαλύψτε στο χάρτη σας μερικά χαρτογραφικά αντικείμενα που να ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες : φυσικά, τεχνητές κατασκευές, αφηρημένα.
Σημειώσεις/Διαφάνειες
Τοπολογικές σχέσεις 1/3 Βρείτε και περιγράψτε τις τοπολογικές σχέσεις σύμφωνα με τους (Pantazis, Donnay 1996) για τα παρακάτω γεω-γραφικά αντικείμενα:
Επιλογή φλέβας για λήψη φλεβικού αίματος 1/7
Κανονικοποίηση ΤΙ ΕΙΝΑΙ ; Τεχνική Διαδικασία
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Εικαστικές συνθέσεις - Χρώμα στο χώρο
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ)
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ)
Ενότητα 2: Εισοδηματικός περιορισμός
Λιθογραφία – Όφσετ (Θ) Ενότητα 8.2: Εκτυπωτική Διαδικασία Μηχανής
Εφαρμοσμένη Ενζυμολογία (Θ)
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Ενότητα 9: Συστήματα Υγείας στην Ευρώπη: Σουηδία
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας
Ειδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -E
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Ενότητα 8: Συστήματα Υγείας στην Ευρώπη: Γαλλία
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -Θ
Συστήματα Θεματικής Πρόσβασης (Θ)
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων
Ψυχιατρική Ενότητα 7: Συνέχεια σταδίων
Κοσμητολογία ΙΙ (Θ) Ενότητα 3: Kρέμες (γ’ μέρος)
Ανοσολογία (Ε) Ενότητα 3: Αιμοσυγκόλληση Πέτρος Καρκαλούσος
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Οργανική Χημεία (Ε) Ενότητα 2: Προσδιορισμός σημείου τήξης
Ενότητα 1: ……………….. Όνομα Επώνυμο Τμήμα __
Αισθητική προσώπου Ι (Ε)
Σύσταση και Ανάλυση Γλευκών και Οίνων (Θ)
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι Ενότητα 2: Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative Commons εκτός και αν αναφέρεται διαφορετικά Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

Eπικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι ΣΤ΄ Εξάμηνο Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας

Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ Η έννοια της «λειτουργίας» ανήκει στο σύγχρονο κόσμο του μάνατζμεντ και σημαίνει: 1. Υπό ευρεία έννοια I. Tην υποδήλωση του ρόλου που ασκεί ή οφείλει να ασκεί το όργανο ή ένας φορέας εργασίας μέσα σ’ ένα οργανωμένο πλαίσιο (π.χ. Επιχείρηση, Οργανισμό, Κρατική Υπηρεσία κ.λ.π.) ΙΙ. Την καταγραφή ενός πεδίου ενεργειών που συγκροτούν δική τους κατηγορία δράσης, λόγω της συνάφειας που υπάρχει μεταξύ τους. Ειδικότερα ο όρος λειτουργία χρησιμοποιείται γενικά Α. Για να υποδηλώσει την άσκηση ενός καθήκοντος, Β. για να υποδηλώσει την εκπλήρωση ενός ρόλου Γ. για να υπογραμμίσει την καταβαλλόμενη ενέργεια στην επιδίωξη ενός σκοπού.

Υπό στενή έννοια Α. Τη χάραξη, μέσα στα πλαίσια μίας δράσης, του πεδίου ενεργοποίησης, ενός οργάνου ή φορέα που είναι επιφορτισμένος με την εκτέλεση καθηκόντων που χαρακτηρίζονται από ομοιογένεια των αντικειμένων. Β. Το πεδίο έκτασης αρμοδιότητας και καθηκόντων ενός οργάνου, που η άσκησή τους ανατίθεται σ’ αυτό λόγω συνάφειας αντικειμένου και τα οποία εξαρτώνται από ένα ευρύτερο συντονισμό σκοπών και καθηκόντων. Γ. Οι συνιστώμενες κατηγορίες δραστηριότητας, μέσα στα πλαίσια των σκοπών της δράσης μίας επιχείρησης και της συνάφειας ενεργειών, η άσκηση των οποίων ανατίθεται σε ένα όργανο, που τελεί σε αρμονική συνάρτηση προς τα λοιπά όργανα της επιχείρησης.

Όργανα, διαρθρωτικής κατανομής Κατηγορίες δραστηριοτήτων Όργανα, διαρθρωτικής κατανομής Λειτουργία Φορείς, πραγματοποίησης σκοπών

Ο Προγραμματισμός περιλαμβάνει διάφορες επιμέρους λειτουργίες όπως: Α. Τις προβλέψεις Β. τους αντικειμενικούς σκοπούς Γ. Την πολιτική Δ. Τα προγράμματα (προετοιμασία, κατάρτιση, εφαρμογή , αξιολόγηση) Η οργάνωση, σύμφωνα με τις αρχές της Οργάνωσης περιλαμβάνει τα εξής : Eπιδίωξη σκοπών με δεδομένα μέσα, Θέσπιση κανόνων και μεθόδων που πρέπει να εφαρμόζονται Γ. Δημιουργία, αρμονικής διάταξης όλων των παραγόντων που συμμετέχουν στην οργάνωση, δηλ. ανθρώπων μεταξύ τους και ανθρώπων απέναντι στα πράγματα. Δ. Σύσταση ενός «οργανισμού» με τέτοια κατανομή λειτουργιών και οργάνων, ώστε στις μεταξύ τους σχέσεις να υπάρξει συνεργασίας και συντονισμός.

Η οργάνωση θα πρέπει να είναι θεμελιωμένη στις εξής αρχές : A. Ακριβής προσδιορισμός των επιδιωκόμενων σκοπών της ατομικής ή ομαδικής προσπάθειας B. Καθορισμός των λειτουργιών μέσα στα πλαίσια του καταμερισμού της εργασίας και διάκρισής τους, Γ. Συντονισμός μεταξύ των λειτουργιών για την επίτευξη ενότητας της κατεύθυνσης. Δ. Κατάρτιση ιεραρχικής διάρθρωσης μέσα στην ομάδα και προσδιορισμός των αρμοδιοτήτων και καθηκόντων για κάθε βαθμίδα και ιεραρχία. Ε. καθορισμός των οδών επικοινωνίας όλων των ενταγμένων στην ιεραρχική κλίμακα.

ΣΤ. Διαχωρισμός προπαρασκευαστικού και εκτελεστικού σταδίου των ενεργειών Ζ. Συστηματοποίηση και έλεγχος των ενεργειών Η. Χρήση των προσφερόμενων τεχνικών μέσων και υλικών Θ. Απλοποίηση και τυποποίηση των ενεργειών και υλικών μέσων Ι. τήρηση ελαστικότητας στην οργάνωση Η οργάνωση συνήθως εκφράζεται με Α. το οργανόγραμμα, που παρουσιάζει την οργανωτική διάρθρωση Β. τον καταμερισμό των εργασιών Γ. την εκχώρηση εξουσίας σε κατώτερα κλιμάκια διοίκησης Δ. την τμηματοποίηση των λειτουργιών Ε. την προσφυγή σε υπηρεσίες συμβούλων οργάνωσης.

Βέβαια η οργάνωση συνδέεται με δύο άλλους αποφασιστικούς παράγοντες: Tη στελέχωση και διεύθυνση και Τον έλεγχο. Η σύγχρονη έννοια της διεύθυνσης για την επιτέλεση ενός έργου εξαρτώνται από την κατάλληλη στελέχωση. Που η λειτουργία της περιλαμβάνει την προσέλκυση, επιλογή, την ανταμοιβή, την εκπαίδευση, την προαγωγή και την απομάκρυνση των στελεχών. Με τον όρο διεύθυνση νοείται η άσκηση ηγεσίας δηλ. η άσκηση όλων εκείνων των δραστηριοτήτων που ενθαρρύνουν τα στελέχη να εργάζονται αποτελεσματικά και αποδοτικά, τόσο μακροχρόνια όσο και βραχυχρόνια. Ο έλεγχος είναι ένας άλλος αποφασιστικός παράγοντας και συνίσταται κατά τον Η. Fayol, στο εάν κάθε τι γίνεται σύμφωνα με το υιοθετημένο σχέδιο, με τις οδηγίες που δόθηκαν και με τις καθιερωμένες αρχές. Έχει ως σκοπό να αποκαλύψει τα λάθη και τις αδυναμίες με σκοπό να τα διορθώσει και να προλάβει την επανάληψή τους.

Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά, Μη Εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή 4.0 [1] ή μεταγενέστερη, Διεθνής Έκδοση. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό. Οι όροι χρήσης των έργων τρίτων επεξηγούνται στη διαφάνεια «Επεξήγηση όρων χρήσης έργων τρίτων». Τα έργα για τα οποία έχει ζητηθεί άδεια αναφέρονται στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». [1] http://creativecommons.org/licenses/από-nc-sa/4.0/ Ως Μη Εμπορική ορίζεται η χρήση: που δεν περιλαμβάνει άμεσο ή έμμεσο οικονομικό όφελος από την χρήση του έργου, για το διανομέα του έργου και αδειοδόχο που δεν περιλαμβάνει οικονομική συναλλαγή ως προϋπόθεση για τη χρήση ή πρόσβαση στο έργο που δεν προσπορίζει στο διανομέα του έργου και αδειοδόχο έμμεσο οικονομικό όφελος (π.χ. διαφημίσεις) από την προβολή του έργου σε διαδικτυακό τόπο Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί.

Επεξήγηση όρων χρήσης έργων τρίτων Δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, παρά μόνο εάν ζητηθεί εκ νέου άδεια από το δημιουργό. © διαθέσιμο με άδεια CC-BY Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου και η δημιουργία παραγώγων αυτού με απλή αναφορά του δημιουργού. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-SA Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού, και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η δημιουργία παραγώγων του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-SA διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου και η δημιουργία παραγώγων του. διαθέσιμο με άδεια CC0 Public Domain Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, η δημιουργία παραγώγων αυτού και η εμπορική του χρήση, χωρίς αναφορά του δημιουργού. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, η δημιουργία παραγώγων αυτού και η εμπορική του χρήση, χωρίς αναφορά του δημιουργού. διαθέσιμο ως κοινό κτήμα χωρίς σήμανση Συνήθως δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου.

Διατήρηση Σημειωμάτων Οποιαδήποτε αναπαραγωγή ή διασκευή του υλικού θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει: το Σημείωμα Αναφοράς το Σημείωμα Αδειοδότησης τη δήλωση Διατήρησης Σημειωμάτων το Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων (εφόσον υπάρχει) μαζί με τους συνοδευόμενους υπερσυνδέσμους.

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στα πλαίσια του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων» έχει χρηματοδοτήσει μόνο την αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.