Περιεχόμενα ΕΙΔΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ (ΓΕΝΙΚΑ) ΔΑΝΕΙΣΜΟΣ (LOANS)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η αξιολόγηση της ψυχικής υγείας 1/2
Advertisements

Αξιολόγηση επενδύσεων
Προσαρμογή των Υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας στις ανάγκες υγείας των πολιτών της τοπικής κοινωνίας 1/2 Στρατηγικοί Άξονες: Διαμόρφωση αξιόπιστου.
Στόχος Να υπάρχει ποικιλία στην τροφή για
Ανάγκες των ασθενών Φυσικές ανάγκες
Σύνοψη Ενότητας 2 Περιεχόμενα της ενότητας Στόχοι της ενότητας
Μικρή ανασκόπηση….
Συσκευασία υπό πίεση 1/2 Δοχείο συσκευασίας, βαλβίδα, Βυθιζόμενος σωλήνας, προωθητικό. Δοχείο Λευκοσίδηρος (σίδηρος με κασσίτερο), Αλουμίνιο (εσωτερικά.
Συνείδηση Επίπεδα Προϋποθέσεις καλής λειτουργίας Διαταραχές.
Ανατρίψεις Εν τω βάθει θωπείες
Περιεχόμενα ΕΙΔΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ (ΓΕΝΙΚΑ)
Κεντρικός τομέας κάτω γνάθου
Βασικά χαρακτηριστικά επιστήμης 1/2
Προδιαγραφές Αναλυτική περιγραφή μαθήματος
Πρωτεΐνες και αμινοξέα
Α. Αρχή της προτεραιότητας
Περιεχόμενα Καρτεσιανό Σύστημα Συντεταμένων,
Η προσωπική αλλαγή 1/17 Το άτομο που εμπλέκεται στην εξάρτηση από παράνομες ψυχότροπες ουσίες για μεγάλο χρονικό διάστημα θέτει σε σοβαρό κίνδυνο τη.
Περιεχόμενα ΕΙΔΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ (ΓΕΝΙΚΑ) ΔΑΝΕΙΣΜΟΣ (LOANS)
Υπολογισμός ροής χορήγησης ενδοφλέβιων διαλυμάτων
Η ανάγκη χρήσης μεταβλητών
Βιοηθική Κατά το δεύτερο ήμισυ του προηγούμενου αιώνα αναπτύχθηκε μια νέα τεχνολογία, η Βιοτεχνολογία, βασισμένη στην απίστευτα γοργή ανάπτυξη των Μοριακών.
Δραστηριότητες Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας 1/2
Η θεωρητική βάση της εργασίας με την οικογένεια 1/2
Συνέντευξη Συζήτηση με σκόπιμο στόχο τον οποίο οι συμμετέχοντες αποδέχονται. Η συνέντευξη μοιάζει με τη συζήτηση: Περιλαμβάνουν λεκτική και μη λεκτική.
Ανάλυση Συστημάτων Μακροχρόνιας Φροντίδας (Θ)
Η έμβια ύλη αναπαράγεται
Ψυχική Υγεία - Ψυχική Νόσος - Φυσιολογικότητα (Ορισμός, κριτήρια, βασικές έννοιες) (Ι) Α. Ψυχική Υγεία Σύμφωνα με την Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας σαν "ψυχική.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ Σύστημα Παραγωγής Διανομής Σύστημα Διεύθυνσης
Αρχή του αρχειακού δεσμού
Σχέδιο ναυπηγικών γραμμών: Νομείς
Βιολογία Ενότητα 11: Κυτταρική επικοινωνία Αναστασία Κανέλλου,
Διατροφή γυναίκας, παιδιού
Φροντίδα μετά την αιμοληψία 1/3
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ Οικονομικά Εργαλεία & Περιβαλλοντική Προστασία στην Ελλάδα ΜΑΘΗΜΑ 10.
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Διατροφή Ενότητα 22: Διατροφή και άθληση
Βασικές κλινικές δεξιότητες (Ε)
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Μελάνια και επικαλυπτικά (Ε)
Αξιολόγηση επενδύσεων
Υπηρεσίες Πληροφόρησης
Δίκαιο Επιχειρήσεων ΙΙ
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Αξιολόγηση επενδύσεων
Σύσταση και Ανάλυση Γλευκών και Οίνων (Θ)
Πολιτική πληροφόρησης
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας
Τεχνικές Μάλαξης (Ε) Ενότητα 13: Αυχενική μοίρα – Εφαρμογές
Ψυχιατρική Ενότητα 6: Οριακή σύγκρουση Ευάγγελος Γ. Παπαγεωργίου
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Διατροφή-Διαιτολογία
Ψυχιατρική Ενότητα 8: Μηχανισμοί άμυνας Ευάγγελος Γ. Παπαγεωργίου
Εικαστικές συνθέσεις - Χρώμα στο χώρο
Τεχνικές Μάλαξης (Ε) Ενότητα 6: Κάτω άκρο - Εφαρμογές
Διατροφή-Διαιτολογία
Διατροφή-Διαιτολογία
Διατροφή γυναίκας, παιδιού
Ψυχιατρική Ενότητα 4: Συνέχεια ψυχικών λειτουργιών
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Τεχνικές Μάλαξης (Ε) Ενότητα 12: Πρόσωπο – Εφαρμογές
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων - E
Μελάνια και επικαλυπτικά (Ε)
Λιθογραφία – Όφσετ (Θ) Ενότητα 9: Καινοτομίες στις τεχνολογίες όφσετ
Μέθοδοι προσωρινής αποτρίχωσης
Ειδική Κοσμητολογία (Θ)
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -Θ
Εφαρμοσμένη Ενζυμολογία (Θ)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Υπηρεσίες Πληροφόρησης Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Υπηρεσίες Πληροφόρησης Ενότητα 5: Είδη υπηρεσιών πληροφόρησης – Δανεισμός- Διαδανεισμός (β’ μέρος) Δρ. Ευγενία Βασιλακάκη Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative Commons εκτός και αν αναφέρεται διαφορετικά Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

Περιεχόμενα ΕΙΔΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ (ΓΕΝΙΚΑ) ΔΑΝΕΙΣΜΟΣ (LOANS) ΔΙΑΔΑΝΕΙΣΜΟΣ (INTER-LIBRARY LOAN)

Διαδανεισμός (Inter-library loan) 1/5 Διαδικασία Παραλαβή τεκμηρίου από χρήστη και ενημέρωση για τους όρους δανεισμού Συγκεκριμένη ημερομηνία επιστροφής του τεκμηρίου, τυχόν περιορισμοί στην φωτοτύπηση, δεσμεύσεις για τη σωστή χρήση του τεκμηρίου, τυχόν επιπλέον χρέωση για μη έγκαιρη επιστροφή ή φθορά του τεκμηρίου, αναστολή δικαιωμάτων δανεισμού. Επιστροφή τεκμηρίου από χρήστη. Ενημέρωση του υπευθύνου για επιστροφή του τεκμηρίου στον Οργανισμό Προετοιμασία και αποστολή του τεκμηρίου στον Οργανισμό Πληροφόρησης.

Διαδανεισμός (Inter-library loan) 2/5 Παραδείγματα ξένων Βιβλιοθηκών http://libguides.mmu.ac.uk/ill  https://www.sheffield.ac.uk/library/services/ill2

Διαδανεισμός (Inter-library loan) 3/5 Οφέλη Υπηρεσίας για τη Βιβλιοθήκη Μείωση Κόστους: μια και δε χρειάζεται να αγοράσει το συγκεκριμένο υλικό. Εξοικονόμηση Χώρου: μια και πάλι δε χρειάζεται να το εντάξει στη μόνιμη συλλογή του. Εξοικονόμηση Κόστους Επεξεργασίας του υλικού: δεν είναι αναγκαίες οι εργασίες της περιγραφικής καταλογογράφησης, θεματικής, ταξινόμησης, αντικλεπτικά. Εξοικονόμηση Εργατοωρών: απασχολείται λιγότερο προσωπικό και για λιγότερες ώρες.

Διαδανεισμός (Inter-library loan) 4/5 Προκλήσεις Κόστος: αποστολής και εν γένει διακίνησης του υλικού μεταξύ των οργανισμών πληροφόρησης (π.χ. ταχυδρομικά τέλη). Κίνδυνος απώλειας: κατά την ανταλλαγή (πχ. αποστολή και παραλαβή). Κίνδυνος φθοράς: είτε από τον χρήστη, είτε από τον οργανισμό πληροφόρησης κατά τη διακίνηση και διαχείριση είτε από την ταχυδρομική υπηρεσία Καθυστέρηση παραλαβής: να μην το έχει επιστρέψει ο χρήστης και κάποιος άλλος να το χρειάζεται.

Διαδανεισμός (Inter-library loan) 5/5 Κυρώσεις Στους ίδιους τους Οργανισμούς Πληροφόρησης που δε διαχειρίστηκαν σωστά το υλικό που τους αποστάλθηκε. Στους ίδιους τους χρήστες που δε διαχειρίστηκαν με σεβασμό και προσοχή το υλικό που δανείστηκαν μέσω της υπηρεσίας. Στους Οργανισμούς Πληροφόρησης που απέστειλαν το υλικό, για μη τήρηση των κανόνων της συνεργασίας (αργοπορημένη αποστολή)

Βιβλιογραφία 1/3 Agarwal, N.K., Poo, D.C.C., and Yong, T.K. (2006) “Component-Based Development of MILLS: A Case Study in the Development of an Inter-Library Loan Software System”. 2006 13th Asia Pacific Software Engineering Conference (APSEC’06) Ahmad, N. (2012). The Interlibrary Loan Services of the University of Malaya Library. Kekal Abadi, 5(1). Ahmadi, M., Dileepan, P., & Murgai, S. R. (2013). Predicting demand for inter- library loan requests. Bottom Line: Managing Library Finances, The, 26(3), 116- 128. Biranvand, A., & Moghaddam, H. S. (2012). Feasibility Assessment of Creating an Intra-Library Loan System and Document Delivery Services In Public Libraries of Fars Province. Electronic Library, The, 31(1), 2-2. Casey, M. (2006) “Library 2.0: Service for the Next-Generation Library”. Library Journal 1–5

Βιβλιογραφία 2/3 Haddow, G. and Joseph, J. (2010) “LOANS, LOGINS, AND LASTING THE COURSE: ACADEMIC LIBRARY USE AND STUDENT RETENTION”. Australian Academic & Research Libraries [online] 41, 233–244. available from <http://content.ebscohost.com/ContentServer.asp?T=P&P=AN&K=67703764&S=R &D=llf&EbscoContent=dGJyMNLe80Seqa84y9f3OLCmr0qep7VSr6i4Sq%2BWxWXS &ContentCustomer=dGJyMPGusUqzqbZPuePfgeyx44Dt6fIA\nhttp://ezproxy.ups.e du/login?url=http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&db=lxh&AN=67 703764&login.asp&site=ehost-live&scope=site&scope=cite> Livingston, H. (2008) “It’s Been ILL for a Long Time, Is It close to Death? What Is the Future for Inter Library Loans?” IATUL Annual Conference Proceedings [online] 18, 1–14. available from <http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&db=lxh&AN=33360508&sit e=ehost-live>

Βιβλιογραφία 3/3 Oxborrow, K.M. (2011) “Inter-Library Loans and Document Supply Services in Italy Appear to Supplement Journal Subscriptions Rather Than Replace Them”. Evidence-Based Library and Information Practice [online] 6. available from <http://ejournals.library.ualberta.ca/index.php/EBLIP/article/view/10387> Pernot, E., Roodhooft, F., and Van den Abbeele, A. (2007) “Time-Driven Activity- Based Costing for Inter-Library Services: A Case Study in a University”. in The Journal of Academic Librarianship. vol. 33. 551–560 Robertson , Victoria (2003) “The Impact of Electronic Journals on Academic Libraries: The Changing Relationship between Journals, Acquisitions and Inter- Library Loans Department Roles and Functions”. in Interlending & Document Supply. vol. 31. 174–179 Smet, E. de (2011) “Special Features of the Advanced Loans Module of the ABCD Integrated Library System”. in Program: Electronic Library and Information Systems. vol. 45. 323–332

Τέλος Ενότητας

Σημειώματα

Σημείωμα Αναφοράς Copyright Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας, Ευγενία Βασιλακάκη 2015. Ευγενία Βασιλακάκη. «Υπηρεσίες Πληροφόρησης. Ενότητα 5: Είδη υπηρεσιών πληροφόρησης – Δανεισμός- Διαδανεισμός (β’ μέρος)». Έκδοση: 1.0. Αθήνα 2014. Διαθέσιμο από τη δικτυακή διεύθυνση: ocp.teiath.gr.

Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά, Μη Εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή 4.0 [1] ή μεταγενέστερη, Διεθνής Έκδοση. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό. Οι όροι χρήσης των έργων τρίτων επεξηγούνται στη διαφάνεια «Επεξήγηση όρων χρήσης έργων τρίτων». Τα έργα για τα οποία έχει ζητηθεί και δοθεί άδεια αναφέρονται στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». [1] http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ Ως Μη Εμπορική ορίζεται η χρήση: που δεν περιλαμβάνει άμεσο ή έμμεσο οικονομικό όφελος από την χρήση του έργου, για το διανομέα του έργου και αδειοδόχο που δεν περιλαμβάνει οικονομική συναλλαγή ως προϋπόθεση για τη χρήση ή πρόσβαση στο έργο που δεν προσπορίζει στο διανομέα του έργου και αδειοδόχο έμμεσο οικονομικό όφελος (π.χ. διαφημίσεις) από την προβολή του έργου σε διαδικτυακό τόπο Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί.

Επεξήγηση όρων χρήσης έργων τρίτων Δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, παρά μόνο εάν ζητηθεί εκ νέου άδεια από το δημιουργό. © διαθέσιμο με άδεια CC-BY Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου και η δημιουργία παραγώγων αυτού με απλή αναφορά του δημιουργού. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-SA Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού, και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η δημιουργία παραγώγων του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-SA διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου και η δημιουργία παραγώγων του. διαθέσιμο με άδεια CC0 Public Domain Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, η δημιουργία παραγώγων αυτού και η εμπορική του χρήση, χωρίς αναφορά του δημιουργού. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, η δημιουργία παραγώγων αυτού και η εμπορική του χρήση, χωρίς αναφορά του δημιουργού. διαθέσιμο ως κοινό κτήμα χωρίς σήμανση Συνήθως δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου.

Διατήρηση Σημειωμάτων Οποιαδήποτε αναπαραγωγή ή διασκευή του υλικού θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει: το Σημείωμα Αναφοράς το Σημείωμα Αδειοδότησης τη δήλωση Διατήρησης Σημειωμάτων το Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων (εφόσον υπάρχει) μαζί με τους συνοδευόμενους υπερσυνδέσμους.

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στo πλαίσιo του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθηνών» έχει χρηματοδοτήσει μόνο την αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.