OASIS PALACE.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τι είναι Franchise;(δικαιόχρηση)
Advertisements

Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
Αγροτουριστική μονάδα στη Νικήσιανη Καβάλας.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΕΑΣ 2011 Δ.Α.ΣΤΑ.ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Αναπτυξιακά προγράμματα
Στρατηγικές αντιμετώπισης της κρίσης Τάσος Kυριακιδης Σύμβουλος επιχειρήσεων Grand Hotel 11/2/12.
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ 1. Σταθερή η αύξηση των ταξιδιών των Ελλήνων στο εξωτερικό. 1 στους 4 Αθηναίους ταξίδεψαν στο εξωτερικό τους τελευταίους 12 μήνες.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων
ΕΧΕΤΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ STOREWARS ΟΠΩΣ.... ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ STOREWARS  Γιατί δίνει στους συμμετέχοντες πραγματική γνώση σε ειδικά αλλά και εταιρικά θέματα.
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση.
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
ΠOΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; Σχετικά με την εταιρεία μας παρέχουμε εξελιγμένες λύσεις για την οργάνωση επιχειρήσεων, μοναδικές προτάσεις μάρκετινγκ με τα προνόμια που.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ AΓΡΟΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ Εισαγωγή στο θέμα,για το Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/05.
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση του προϊόντος.
Ανάλυση Δυνάμεων-Αδυναμιών Ευκαιριών-Απειλών (SWOT)
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
ΜΕΛΛΟΥ ΡΟΖΑ – ΜΑΡΙΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Η αρνητική κριτική μας αναγκάζει να βελτιωνόμαστε! Όσοι διαφωνούν μόνο προβλήματα δημιουργούν…
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Είναι προφανές ότι οι κάτοικοι της διοργανώτριας χώρας θεωρούν ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες επιβάρυναν τον οικονομικό τομέα της ζωή τους, επιφέροντας.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
Ο οινοτουρισμός και οι προοπτικές ανάπτυξης της Θεσσαλίας
Build more & better business. More Reform than you think Στη Reform αυτό που κάνουμε είναι να σκεφτόμαστε και να δημιουργούμε για τους πελάτες μας. Οι.
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
RIS 3 – ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Αγροδιατροφή Καραμάρκος Κώστας TEXNIKOΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΕΠΙΧ. ΑΝΑΚΑΛΥΨΗΣ RIS3 ΤΗΣ ΕΥΔ ΕΠ/ΠΔΜ ΣΙΑΤΙΣΤΑ 12/12/2015.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Εργαστήριο Αγροτικής Πολιτικής & Συνεταιρισμών ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ (ΕΣΠΑ) Υπεύθυνος Πρακτικής.
Ντίνος Μπλιάτσιος ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Α.Ε. 7/11/2013.
SPORT PRESS Μάθημα: «Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού» Δρ. Ουρανία Βρόντου Εργασία Αγγέλη Π., Ζέρβα Α., Κουλουτμπάνη Α., Μανωλάκου Σ., Ρηγάκου Κ.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
Εργασία στο μάθημα «Επιχειρηματικός σχεδιασμός»
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Επιχειρηματικοσ Σχεδιασμοσ Εργασια τουριστικησ επιχειρησησ.
360funding.gr Μάϊος 2017.
CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε
Ενοτητα 2. διακριση των διεθνων επιχειρηματικων δραστηριοτητων
ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 2012.
Τα παράδοξα των καιρών μας
Air Fast Tickets ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Ελληνική ξενοδοχειακή αγορά
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
Παρουσίαση επιχείρησησ Pegasus motors
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Η βιομηχανία Αρχιτεκτονικό σχέδιο του Μεταξουργείου.
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
Crisis Management Μετά την κρίση.
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
1.1 Οργάνωση Επιχείρησης Σκοπός μιας επιχείρησης είναι η ανάλυση της βασικής οργάνωσης μιας τυπικής ιδιωτικής επιχείρησης. Επιμέλεια Χασάπης Γιώργος.
Ψηφιακη διαφημιση Παρουσιαση μαθηματοσ
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Το μαρκετινγκ του alia palace
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
Strengths Δυνατα σημεία Weakness Αδυναμίες Opportunities Ευκαιρίες Threats απειλές swot.
Είδη επιχειρήσεων.
γραφείο Ταξιδιωτικό Ταξιδιωτικό γραφείο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

OASIS PALACE

ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ…. Στην παραλία Αλμυροποτάμου Ευβοίας

Ξενοδοχειακό νησιώτικο συγκρότημα κυκλαδίτικης αρχιτεκτονικής . ΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ…. Ξενοδοχειακό νησιώτικο συγκρότημα κυκλαδίτικης αρχιτεκτονικής .

ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ…. Καθαρή αμμουδιά Καλή εξυπηρέτηση Γαλήνια ηρεμία Καθαριότητα χώρου

ΠΑΡΕΧΟΥΜΕ ΕΠΙΣΗΣ…. Γυμναστήριο Γήπεδο ποδοσφαίρου και μπάσκετ Barbeque Παιδική χαρά Θεματικό πάρκο Cine-oasis

ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Ο ελεύθερος χρόνος στις μέρες μας είναι ελάχιστος και δύσκολα τον αξιοποιούμε σωστά. Οι ευκαιρίες για χαλάρωση και ξεκούραση είναι σχεδόν ανύπαρκτες. Η εθνική οικονομική κρίση έχει περιορίσει σχεδόν τα πάντα.

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ «Η ενημέρωση τρέχει διαρκώς» Μείωση ελλήνων τουριστών και αύξηση ξένης προσέλευσης τουριστών. Για όλα ευθύνεται το internet…

ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΟ ΑΥΤΟ; Με ένα κλικ ο καθένας μας έχει την ελευθερία να δει και να ψάξει που θέλει να περάσει τις διακοπές του.! Έχουμε σκεφτεί ποτέ αν αυτό αποτελεί δίκοπο μαχαίρι;

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Σωστή οικονομική διαχείριση-δημιουργία πισίνας-αύξηση τουριστών κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Δημιουργία ειδικών πακέτων για οικογένειες. Συνεργασία με τον πολιτιστικό σύλλογο. Συμπέρασμα: υγιής επιχείρηση.

ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ

Αναβάθμιση του site μας. Μεγέθυνση συγκροτήματος Δημιουργία ειδικού χώρου για διαφήμιση και πώληση τοπικών προϊόντων.

ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT

ΔΥΝΑΜΕΙΣ Καλή φήμη Καλή οργάνωση Εκλεκτοί πελάτες Καλή επικοινωνία και συνεργασία του προσωπικού. Υγιής οικονομική κατάσταση. Εκπαιδευμένοι και έμπιστοι υπάλληλοι.

ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ Μη ανεπτυγμένη περιοχή Ανεπαρκές κεφάλαιο κίνησης. ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ Νέες υποδομές (δημιουργία περιφερειακού δρόμου). Επιδοτήσεις από αναπτυξιακά προγράμματα. Τεχνολογική πρόοδος (άμεσες κρατήσεις). Νέοι τρόποι διαφήμισης (facebook,blogs)

ΑΠΕΙΛΕΣ Εθνική οικονομική κρίση. Αλλαγές στην φορολογία (αύξηση, επιπλέον άδειες ή εγκρίσεις για άδεια λειτουργίας) Νέοι ανταγωνιστές οι οποίοι βρίσκονται σε καλύτερη γεωγραφική έκταση.

ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ Είναι κατά πλειονότητα οικογένειες Είναι κατά πλειονότητα οικογένειες Ονειρεύονται ξέγνοιαστες διακοπές. Φοβούνται πιθανότατα μήπως δουν έναν χώρο και μία εξυπηρέτηση αντίθετη απ’ αυτήν που υποσχόμαστε. Χρειάζονται εμπιστοσύνη. Συνήθως ψάχνουν στο Google συνδυασμό καλύτερης τιμής – περισσότερες παροχές.

ΣΥΝΕΧΕΙΑ… Ξοδεύουν τα χρήματα τους στο φρέσκο και ποιοτικό φαγητό, στις εξερευνήσεις των γύρω ακτών και στην αγορά αναμνηστικών. Αυτό που περιμένουν από την επιχείρηση μας είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ, δηλαδή να βλέπουν όλα αυτά που άκουσαν ή διάβασαν.

ΕΜΕΙΣ ΣΑΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ… Για να κατανοήσουμε ποιο είναι το αδύναμο σημείο μας και να το διορθώσουμε, έχουμε δημιουργήσει ένα ανώνυμο ερωτηματολόγιο το οποίο συμπληρώνεται κατά την αναχώρηση των πελατών.

Επίσης για να δούμε και τα δυνατά μας στοιχεία έχουμε κατασκευάσει ένα “αποχαιρετιστήριο βιβλίο” στο οποίο όσοι επιθυμούν γραφούν με δυο λόγια την καλύτερη εμπειρία που έζησαν στον χώρο μας.

Αυτά τα δύο λοιπόν, και με συνδυασμό την συχνή επικοινωνία του υπεύθυνου με τους πελάτες το έργο μας γίνεται ευκολότερο και η αντιμετώπιση των προβλημάτων πιο γρήγορη.