Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τέλος Ενότητας.
Advertisements

Η ανοσοαποτύπωση ως επιβεβαιωτική μέθοδος
Τριφασικά συμμετρικά δίκτυα σε συνδεσμολογία Υ (1/2)
Αυτοματοποιημένη ευρετηρίαση
Διαμόρφωση πεδίων Περιγραφικά πεδία Διαχειριστικά πεδία Δομικά πεδία.
Διάνοιξη πόρων Με ακτινοβολούμενη θερμότητα. Θερμαινόμενα σίδερα.
Καμπυλότητα Φακού P c
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε) Ενότητα 5: Έγχρωμοι φακοί Θεμιστοκλής Γιαλελής, Οπτικός, MSc, PhD candidate ΕΔΙΠ του τμήματος Οπτικής και Οπτομετρίας.
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων
Κανόνες Ασφαλείας Εργοταξίων
Παράγοντες που επηρεάζουν ένα σύστημα Υγείας
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ
Διάρκεια της άσκησης Η διάρκεια και η ένταση της άσκησης είναι σχετικές: Μεγαλύτερο διάλειμμα κατά την άσκηση παραπέμπει σε αερόβια διαδικασία. Μικρότερο.
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Εκτίμηση Φυσικής Κατάστασης
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων
Άλλες μορφές νευρώσεων
Διαχείριση παραγωγής εντύπων 1/2
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Άσκηση 8 (1 από 3) Προβολές 1. Να επιλέξετε ένα θέμα βασισμένο σε κάποια παράγραφο / υποπαράγραφο του κεφαλαίου 6 των σημειώσεων και να κάνετε μια εργασία.
Υπολογιστική Γεωμετρία και Εφαρμογές στις ΒΧΔ
Ενότητα 7: Ισορροπία της αγοράς
Βασικά δεδομένα Το σύστημα υγείας δεν αποτελεί απλά άθροισμα επιμέρους μερών. Τα επιμέρους στοιχεία του συστήματος βρίσκονται σε συνεχή αλληλεξάρτηση.
Παρουσίαση ναυπηγικών γραμμών 1/3
Ενότητα 10: Καμπύλες κόστους
Άρθρο Συγγραφείς: Marcus Plescia, MD, MPH, Martha Groblewski, PhD, RD, LDN. Τίτλος: A Community Oriented Primary care Demonstration Project Refining.
Ταυτότητα και περίγραμμα μαθήματος
Αξιολόγηση επενδύσεων
Σημειώσεις/Διαφάνειες
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΛΟΤ EN ISO 3251 Ζύγιση μάζας υγρού μελανιού (m1 g)
Στατική Διάταση Στατική διάταση (isometric, controlled, slow) Διατήρηση συγκεκριμένης θέσης, η οποία είναι πιθανόν να επαναληφθεί ή όχι.
Ενότητα 13 Αξιολόγηση μαθήματος και διδάσκοντος από την εφαρμογή της Μονάδας Ολικής Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ) του ΤΕΙ Αθήνας Αξιολόγηση του μαθήματος Αξιολόγηση.
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε)
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων
Άσκηση 9 (1 από 2) Ανακαλύψτε στο χάρτη σας μερικά χαρτογραφικά αντικείμενα που να ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες : φυσικά, τεχνητές κατασκευές, αφηρημένα.
Σημειώσεις/Διαφάνειες
Τοπολογικές σχέσεις 1/3 Βρείτε και περιγράψτε τις τοπολογικές σχέσεις σύμφωνα με τους (Pantazis, Donnay 1996) για τα παρακάτω γεω-γραφικά αντικείμενα:
Επιλογή φλέβας για λήψη φλεβικού αίματος 1/7
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Εικαστικές συνθέσεις - Χρώμα στο χώρο
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ)
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ)
Ενότητα 2: Εισοδηματικός περιορισμός
Λιθογραφία – Όφσετ (Θ) Ενότητα 8.2: Εκτυπωτική Διαδικασία Μηχανής
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Ενότητα 9: Συστήματα Υγείας στην Ευρώπη: Σουηδία
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας
Ειδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -E
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Ενότητα 8: Συστήματα Υγείας στην Ευρώπη: Γαλλία
Βασικές κλινικές δεξιότητες (Ε)
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -Θ
Συστήματα Θεματικής Πρόσβασης (Θ)
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων
Ψυχιατρική Ενότητα 7: Συνέχεια σταδίων
Ανοσολογία (Ε) Ενότητα 3: Αιμοσυγκόλληση Πέτρος Καρκαλούσος
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Οργανική Χημεία (Ε) Ενότητα 2: Προσδιορισμός σημείου τήξης
Ενότητα 1: ……………….. Όνομα Επώνυμο Τμήμα __
Αισθητική προσώπου Ι (Ε)
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος
Ενότητα 6: Δονήσεις Γεωργία Πέττα Τμήμα Φυσικοθεραπείας
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι Ενότητα 1: Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative Commons εκτός και αν αναφέρεται διαφορετικά Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

Eπικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι ΣΤ΄ Εξάμηνο Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας

Mάθημα 1ο Ο προγραμματισμός είναι ένα σχέδιο μελλοντικής δράσης (plan) με το οποίο χαράσσεται η πορεία της επιχείρησης προς το μέλλον. Ενσωματώνει τις προθέσεις της επιχείρησης για μελλοντική δράση και δίνει απαντήσεις στα ερωτήματα: τι θα γίνει, πως θα γίνει αυτό που αποφασίζεται να γίνει, πότε θα γίνει, ποιος θα το κάνει και ποια μέσα θα χρησιμοποιηθούν για να γίνει.

Το προγράμματα απεικονίζουν την κατάσταση στην οποία αναμένεται να βρίσκεται αυτή στο μέλλον, σύμφωνα με τους υπολογισμούς και τις προσδοκίες της υπεύθυνης διοίκησης. Με άλλα λόγια το πρόγραμμα είναι κατά κάποιο τρόπο η γέφυρα που συνδέει το παρόν με το μέλλον.

Λόγοι που επιβάλλουν τον προγραμματισμό Η ανεπάρκεια των φυσικών και οικονομικών μέσων. Ο προγραμματισμός μετριάζει την αβεβαιότητα. Ο προγραμματισμός συντελεί στη μείωση του κόστους. Ο προγραμματισμός διευκολύνει τον έλεγχο της επιχείρησης.

Απεικόνιση του προγραμματισμού Π =δ: π+κ+ε+α (πρ.) π κ π.α.σ. Όπου Π= Προγραμματισμός δ=Διαδικασία π+κ+ε+α(πρ.) = προετοιμασία, κατάρτιση, εφαρμογή και αξιολόγηση προγραμμάτων π.α.σ =πραγματοποίηση αντικειμενικών σκοπών π.κ.π.= πλαίσια μιας καθιερωμένης πολιτικής

Η διαδικασία Η διαδικασία είναι η συγκεκριμένη σειρά που πρέπει να ακολουθήσει μία ενέργεια για την εκτέλεση των όσων προβλέπονται από το πρόγραμμα, με στόχο την επίτευξη των αντικειμενικών σκοπών και μέσα στα πλαίσια μίας καθορισμένης πολιτικής.

Η προετοιμασία, κατάρτιση, εφαρμογή, και αξιολόγηση προγραμμάτων Προετοιμασία σημαίνει προπαρασκευή γι΄αυτό που θα γίνει. Κατάρτιση, σημαίνει προδιαγραφή αυτού που θα γίνει με βάση την προετοιμασία. Εφαρμογή σημαίνει υλοποίηση του προγράμματος. Αξιολόγηση σημαίνει έλεγχος.

Η πραγματοποίηση αντικειμενικών σκοπών Αντικειμενικοί σκοποί είναι τα συγκεκριμένα αποτελέσματα που σε αυτά αποβλέπει μία ενέργεια, μέσα σε ορισμένη χρονική περίοδο. Οι αντικειμενικοί σκοποί προσδιορίζονται με βάση τις προβλέψεις, που αποτελούν συστηματικές προσπάθειες πρόγνωσης των όσων πρόκειται να συμβούν μέσα σε μία ορισμένη χρονική περίοδο στο μέλλον.

Τα πλαίσια μιας καθιερωμένης πολιτικής Η καθιερωμένη πολιτική είναι η φιλοσοφία, το πιστεύω και οι προθέσεις μίας προσπάθειας ή ενέργειας. Ο προγραμματισμός μπορεί να διακριθεί με ορισμένα κριτήρια, όπως περιεχομένου, χρόνου και χώρου. Με βάση το κριτήριο του περιεχομένου, ο προγραμματισμός διακρίνεται σε : Γενικό Προγραμματισμό και σε Eιδικό Προγραμματισμό

Γενικός Προγραμματισμός είναι το σύνολο των ενεργειών για την πραγματοποίηση ορισμένων σκοπών. Ειδικός Προγραμματισμός είναι η διαδικασία προετοιμασίας, κατάρτισης, εφαρμογής και αξιολόγησης προγραμμάτων για την πραγματοποίηση ορισμένων αντικειμενικών σκοπών, μέσα στα πλαίσια μιας καθιερωμένης πολιτικής.

Με βάση το κριτήριο του χρόνου ο προγραμματισμός διακρίνεται σε : Μακροπρόθεσμο προγραμματισμό (5-10 χρόνια) Μεσοπρόθεσμο προγραμματισμό (3-5 χρόνια) Βραχυπρόθεσμο προγραμματισμό (1-2 χρόνια)

Με βάση το κριτήριο του χώρου ο προγραμματισμός διακρίνεται σε Τοπικό προγραμματισμό Περιφερειακό προγραμματισμό Εθνικό προγραμματισμό Διεθνή προγραμματισμό

Η σημασία του προγραμματισμού Καθορίζει τους αντικειμενικούς σκοπούς δράσης μέσα στα πλαίσια μιας συγκεκριμένης πολιτικής. Επιλέγει, μελετά, και ιεραρχεί τις απαραίτητες για την πραγματοποίηση των αντικειμενικών σκοπών ενέργειες και εξασφαλίζει τα αναγκαία και κατάλληλα μέσα για την πραγματοποίησή τους.

Εξασφαλίζει την κατάλληλη οργάνωση, συντονισμό, και έλεγχο των ενεργειών μέσα στα πλαίσια μίας στρατηγικής με περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας. Παρέχει τη γνώση της διαδικασίας των ενεργειών κι έτσι αποφεύγονται σπασμωδικές κινήσεις ή αυτοσχέδιες ενέργειες. Εξασφαλίζει σταθερή πορεία δράσης χωρίς παρεκκλίσεις, κατ κατεύθυνση σε άγνωστους και επικίνδυνους δρόμους.

Προβλέπει τις τυχόν δυσκολίες και προβλήματα που θα παρουσιαστούν κι έτσι υπάρχει μέριμνα για την αποτελεσματική αντιμετώπισή τους. Προσαρμόζει τους στόχους ανάλογα με τις δυνατότητες, τα διαθέσιμα μέσα και τις συνθήκες του περιβάλλοντος και έτσι δεν επιδιώκονται ανέφικτες λύσεις. Αξιολογεί τις πραγματοποιηθείσες ενέργειες, διορθώνει τις τυχόν αποκλίσεις και χαράσσει την καινούρια πορεία.

Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά, Μη Εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή 4.0 [1] ή μεταγενέστερη, Διεθνής Έκδοση. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό. Οι όροι χρήσης των έργων τρίτων επεξηγούνται στη διαφάνεια «Επεξήγηση όρων χρήσης έργων τρίτων». Τα έργα για τα οποία έχει ζητηθεί άδεια αναφέρονται στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». [1] http://creativecommons.org/licenses/από-nc-sa/4.0/ Ως Μη Εμπορική ορίζεται η χρήση: που δεν περιλαμβάνει άμεσο ή έμμεσο οικονομικό όφελος από την χρήση του έργου, για το διανομέα του έργου και αδειοδόχο που δεν περιλαμβάνει οικονομική συναλλαγή ως προϋπόθεση για τη χρήση ή πρόσβαση στο έργο που δεν προσπορίζει στο διανομέα του έργου και αδειοδόχο έμμεσο οικονομικό όφελος (π.χ. διαφημίσεις) από την προβολή του έργου σε διαδικτυακό τόπο Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί.

Επεξήγηση όρων χρήσης έργων τρίτων Δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, παρά μόνο εάν ζητηθεί εκ νέου άδεια από το δημιουργό. © διαθέσιμο με άδεια CC-BY Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου και η δημιουργία παραγώγων αυτού με απλή αναφορά του δημιουργού. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-SA Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού, και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η δημιουργία παραγώγων του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-SA διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου και η δημιουργία παραγώγων του. διαθέσιμο με άδεια CC0 Public Domain Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, η δημιουργία παραγώγων αυτού και η εμπορική του χρήση, χωρίς αναφορά του δημιουργού. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, η δημιουργία παραγώγων αυτού και η εμπορική του χρήση, χωρίς αναφορά του δημιουργού. διαθέσιμο ως κοινό κτήμα χωρίς σήμανση Συνήθως δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου.

Διατήρηση Σημειωμάτων Οποιαδήποτε αναπαραγωγή ή διασκευή του υλικού θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει: το Σημείωμα Αναφοράς το Σημείωμα Αδειοδότησης τη δήλωση Διατήρησης Σημειωμάτων το Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων (εφόσον υπάρχει) μαζί με τους συνοδευόμενους υπερσυνδέσμους.

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στα πλαίσια του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων» έχει χρηματοδοτήσει μόνο την αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.