Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Δ ΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Α ΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ Λ ΟΓΙΣΜΙΚΟ Υ Αναστασία Γεωργιάδου.
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
ΧΡΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ & ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΤΠΕ) ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λάμπρος Πόλκας.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία Ο υπολογιστής ως γνωστικό εργαλείο Γνωστικά εργαλεία θεωρούνται οι εφαρμογές που έχουν δημιουργηθεί με σκοπό να.
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ινστιτούτο Πολιτιστικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Ι. Π. Ε. Τ.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού
Κεφ. 8 ο : Εκπαιδευτικό Λογισμικό Γενικοί ορισμοί: Γενικοί ορισμοί: (software): –Λογισμικό (software): οι καταγραφές σε υλικό –Υλικό hardware –Υλικό (hardware):
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ενότητα 1.2 Μοντέλα εισαγωγής ΤΠΕ στην εκπαίδευση ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΤΙΣ Τ.Π.Ε. – ΠΕ03 Γιώργος Γεωργιόπουλος Μαθηματικός M.Sc., M.Ed.
4.2 Βασικές κατηγορίες λογισμικού από πλευράς χαρακτηριστικών και από πλευράς δραστηριοτήτων με τη χρήση τους Ως εκπαιδευτικό λογισμικό ορίζεται το εξειδικευμένο.
 Π.Ε.ΚΑ.Π. Νικ. Καλογερόπουλος Αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση. Η εξέλιξη της τεχνολογίας.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού Κατερίνα Μαυραντωνάκη.
ΧΡΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Κατηγορίες λογισμικού από πλευράς χαρακτηριστικών και από πλευράς δραστηριοτήτων Κατηγορίες λογισμικού από πλευράς χαρακτηριστικών.
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού “21 εν πλω" Σεραφείμ Ι. Ζώτης Υποψήφιος Επιμορφωτής ΠΑΚΕ Θεσσαλίας Εργασία 5 ης ενότητας Εκπαιδευτικού Υλικού.
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
Εκπαιδευτικό λογισμικό Εκπαιδευτικό λογισμικό είναι το προϊόν της τεχνολογίας μέσω του οποίου πραγματοποιείται η διδασκαλία ενός ή περισσοτέρων γνωστικών.
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
Εκπαιδευτικό λογισμικό. Εκπαιδευτικά περιβάλλοντα Δε σχεδιάστηκαν για εκπ/κή χρήση αλλά χρησιμοποιούνται.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
3 η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής, Αλεξανδρούπολη Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών Τ. Α. Μικρόπουλος.
[Γ1] - Οι ΤΠΕ στο Ελληνικό Σχολείο. Παιδαγωγική αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Ερευνητικό & Ακαδημαϊκό Ινστιτούτο.
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα Γ1 (Οι ΤΠΕ στο Ελληνικό Σχολείο) | Μέρος Γ (Εκπαιδευτικό Λογισμικό) 1 ΑΣΠΑΙΤΕ ΚΡΗΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ.
Εκπαιδευτικό Λογισμικό Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Δημοτικής στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής – Π4β Ομάδα Επιμόρφωσης ΤΠΕ Παιδαγωγικό.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
Διδακτική της Πληροφορικής
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Τμ. Μηχ/κών Ηλ/κών Υπολογ. & Πληροφορικής
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Εκπαιδευτικό λογισμικό
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
Διδακτική των γνωστικών αντικειμένων
Βασικές κατηγορίες Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
«Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και την εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» Έλενα Βλαχογιάννη
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Πρώτη γνωριμία με διαθέσιμο εκπαιδευτικό λογισμικό. Το Εκπαιδευτικό Λογισμικό που παρουσιάζεται έχει παραχθεί για λογαριασμό του.
Εκπαιδευτικό Λογισμικό
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Οι ΤΠΕ στο Ελληνικό Σχολείο. Παιδαγωγική αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού ΔΗΜΗΤΡΗΣ Γ. ΛΙΟΒΑΣ

Διαπιστώσεις … Οι μαθητές πολλές φορές δυσκολεύονται να κατανοήσουν τις έννοιες που προσπαθούμε να τους διδάξουμε Πολλοί μαθητές κάθε ηλικίας έχουν σήμερα πρόσβαση στον υπολογιστή από το σπίτι τους H ραγδαία εξέλιξη της Τεχνολογίας επιδρά στην κοινωνική πραγματικότητα, άρα και στην Εκπαίδευση Στοιχειοθετείται η ανάγκη επαναπροσδιορισμού του παραδοσιακού μοντέλου διδασκαλίας με τη δημιουργική αξιοποίηση των δυνατοτήτων των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ). Τα σχολικά εργαστήρια της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης έχουν εξοπλιστεί επαρκώς με ΥΛΙΚΟ(hardware) και με ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (software) Ο υπεύθυνος του σχολικού εργαστηρίου αντιμετωπίζει προβλήματα κατά τη διαχείριση του σχολικού εργαστηρίου σε σχέση με την εγκατάσταση και ρύθμιση της πληθώρας των διαθέσιμων τίτλων εκπαιδευτικού λογισμικού

Μπορούν οι νέες τεχνολογίες να βοηθήσουν; Μπορούν οι νέες τεχνολογίες να βοηθήσουν;

Σύμφωνα με διεθνείς έρευνες... Η χρήση των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαίδευση: Παρέχει στο μαθητή πρόσβαση σε πλούσιες πηγές πληροφοριών και εκπαιδευτικού υλικού Διεγείρει το ενδιαφέρον του μαθητή Ενισχύει την αυτοπεποίθηση του μαθητή στη διαδικασία μάθησης Κινητοποιεί τους αδύνατους μαθητές Συμβάλλει στην καλύτερη κατανόηση δύσκολων εννοιών παρέχοντας τη δυνατότητα πολλαπλών αναπαραστάσεων των εννοιών αυτών. Προσφέρει στο μαθητή τη δυνατότητα να ελέγξει την ορθότητα των γνώσεών του. Ανταποκρίνεται στις ατομικές ανάγκες και ικανότητες του κάθε μαθητή Προσφέρει τη δυνατότητα αποτελεσματικής συλλογικής εργασίας ...όμως Πηγή: National Council for Educational Technology (NCET )

...οι έρευνες δείχνουν επίσης ότι: Οι ΤΠΕ συμβάλλουν πραγματικά στη μάθηση μόνο όταν χρησιμοποιούνται μέσα από κατάλληλα σχεδιασμένες δραστηριότητες και με σαφώς καθορισμένους στόχους Το ζητούμενο είναι πώς μπορεί ο καθηγητής Επαγγελματικών μαθημάτων να ΣΧΕΔΙΑΖΕΙ εκπαιδευτικές δραστηριότητες καθορίζοντας εκπαιδευτικούς και μαθησιακούς ΣΤΟΧΟΥΣ

Προϋποθέσεις αξιοποίησης των ΤΠΕ στη μαθησιακή διαδικασία Προϋποθέσεις αξιοποίησης των ΤΠΕ στη μαθησιακή διαδικασία Η ύπαρξη υλικοτεχνικής υποδομής Κατάλληλα εκπαιδευμένοι εκπαιδευτικοί Εξειδικευμένο λογισμικό δηλαδή Εκπαιδευτικό Λογισμικό

Ποιος είναι ο ρόλος του εκπαιδευτικού στο νέο τοπίο που διαμορφώνεται; Ποιος είναι ο ρόλος του εκπαιδευτικού στο νέο τοπίο που διαμορφώνεται;

Ποιο ρόλο επιφυλάσσει το εκπαιδευτικό λογισμικό για τον εκπαιδευτικό; Μήπως η υιοθέτηση του εκπαιδευτικού λογισμικού σημαίνει το τέλος της παραδοσιακής τάξης και του παραδοσιακού τρόπου διδασκαλίας;

Με τη χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού ο ρόλος του δασκάλου δεν αποδυναμώνεται αλλά αντίθετα ... Γίνεται πιο σύνθετος και πιο απαιτητικός καθώς από το ρόλο του παρουσιαστή της πληροφορίας περνάει στο ρόλο του συντονιστή της μαθησιακής διαδικασίας Δρα περισσότερο ως σύμβουλος και καθοδηγητής παρά ως ομιλητής και παρουσιαστής Θέτει ερωτήματα και δεν προσφέρει έτοιμες απαντήσεις Δίνει μόνο ένα αρχικό σχέδιο εργασίας στους μαθητές ενθαρρύνοντας την πρωτοβουλία τους και την αυτοδιαχείριση της μαθησιακής τους πορεία Μήπως όλα τα παραπάνω είναι αυτονόητα για τους καθηγητές Επαγγελματικών μαθημάτων; Μήπως το ίδιο το εργαλείο (υπολογιστής) έχει δράσει καταλυτικά στη διδακτική στρατηγική των καθηγητών Επαγγελματικών μαθημάτων παρόλη την έλλειψη παιδαγωγικής καθοδήγησης πολλών ετών;

Ποιος είναι ο ρόλος του καθηγητή Επαγγελματικών μαθημάτων στο νέο τοπίο που διαμορφώνεται;

παρασκευαστής υποστηρικτής αδιάφορος χρήστης παιδαγωγός καταλύτης διευκολυντής τεχνικός υποστήριξης Διαχειριστής

Εκπαιδευτικό λογισμικό Εκπαιδευτικό λογισμικό είναι το προϊόν της τεχνολογίας μέσω του οποίου πραγματοποιείται η διδασκαλία ενός ή περισσοτέρων γνωστικών αντικειμένων ακολουθώντας συγκεκριμένη παιδαγωγική φιλοσοφία και εκπαιδευτική στρατηγική.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (*) πολλά από τα διαθέσιμα λογισμικά έχουν αναπτυχθεί στο πλαίσιο της ενέργειας ΟΔΥΣΣΕΙΑ

Παρουσίαση μαθήματος με Υπερσυνδέσμους Ηρόδοτος: Πολυμεσική εφαρμογή για το Μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών, της Ιστορίας της Αρχαίας Ελλάδας και των Νέων Ελληνικών. Περιήγηση σε μουσείο Παρουσίαση μαθήματος με Υπερσυνδέσμους Άσκηση Ακροστοιχίδας

Προσομοίωση του μαγνητικού πεδίου της Γης ΓΑΙΑ: Εκπαιδευτικό λογισμικό για τη διδασκαλία Γεωγραφίας, Φυσικής και Μαθηματικών στο Γυμνάσιο, μέσω διαθεματικής διερεύνησης της γης, αποτελούμενο από τέσσερις μικρόκοσμους. Προσομοίωση του μαγνητικού πεδίου της Γης Ταξίδι στην επιφάνεια της γης με βοήθεια εξερευνητή Εκτόξευση δορυφόρου

Εργαστήριο επεξεργασίας ιστορικών γεγονότων 21 εν πλω: Χρονολογική παρουσίαση ιστορικών γεγονότων της περιόδου του αγώνα ανεξαρτησίας το 1821 μέσω ιστορικών γεωγραφικών χαρτών. Οθόνη εισαγωγής Εργαστήριο επεξεργασίας ιστορικών γεγονότων Παράθεση γεγονότων Ευρωπαϊκής Ιστορίας

Παρουσίαση video διεξαγωγής πειράματος Σ.Ε.Π. - Σύνθετο Εργαστηριακό Περιβάλλον: Ανάπτυξη εφαρμογών πειραματικής διδασκαλίας με τη βοήθεια υπολογιστή Παρουσίαση video διεξαγωγής πειράματος Μετρήσεις κατά τη διάρκεια εικονικού πειράματος

MODELUS: Υπολογιστικό περιβάλλον για δημιουργία μοντέλων Έλεγχος εκτέλεσης Δημιουργία Μοντέλου Παρουσίαση Προσομοίωση Γραφική παράσταση Σημειωματάριο Αρχικές τιμές

Εικονική περιήγηση μέσω μικρόκοσμων προσομοίωσης ταξιδιού ΞΕΝΙΟΣ: Υπολογιστικό και δικτυακό περιβάλλον για τη διδασκαλία των ξένων γλωσσών Ασκήσεις Εικονική περιήγηση μέσω μικρόκοσμων προσομοίωσης ταξιδιού Εκπαιδευτικές δραστηριότητες βασισμένες στο ταξίδι

Κριτήρια Ταξινόμησης Τίτλων Εκπαιδευτικού Λογισμικού Κριτήρια Ταξινόμησης Τίτλων Εκπαιδευτικού Λογισμικού Χρήση στη μαθησιακή διαδικασία Λογισμικό εξάσκησης (Drill & Practice). Λογισμικό Παρουσίασης (Tutorial). Εκπαιδευτικό Παιχνίδι (Educational game). Προσομοίωση (Simulation). Επίλυση προβλήματος (Problem solving). Περιβάλλοντα Εικονικής Πραγματικότητας (Virtual Reality) Γενικής χρήσης Βαθμός αλληλεπίδρασης με τον χρήστη Ανοικτά Κλειστά Υποκείμενες θεωρίες μάθησης Καθοδηγούμενη διδασκαλία (συμπεριφοριστικές θεωρίες) Καθοδηγούμενης ανακάλυψης και διερεύνησης (εποικοδομιστικές θεωρίες) Έκφρασης και συνεργασίας (επικοδομιστική και κοινωνικοπολιτιστικές θεωρίες ) Παιδαγωγικά Ρεύματα ΕΛ που λειτουργεί ως ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΕΛ που λειτουργεί ως ΜΑΘΗΤΗΣ ΕΛ που λειτουργεί ως ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ κλπ

Κριτήρια Ταξινόμησης Τίτλων Εκπαιδευτικού Λογισμικού Κριτήρια Ταξινόμησης Τίτλων Εκπαιδευτικού Λογισμικού μια άλλη πρόταση «συγκροτούμε κατηγορίες ανάλογα με την ύπαρξη ενός αριθμού λογισμικών ή περιβαλλόντων που μοιράζονται μια κοινή προβληματική ή ένα κοινό χαρακτηριστικό, το οποίο να είναι σημαντικό από διδακτική/μαθησιακή άποψη» Υλικό για ΠΑΚΕ, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Δαγδιλέλης Β. Πηγές πληροφόρησης Λογισμικά για διδασκαλία (tutorials) Λογισμικά πρακτικής και εκγύμνασης Περιβάλλοντα διαχείρισης πολυμεσικού υλικού Περιβάλλοντα προσομοίωσης Εργαλεία γενικής χρήσης Προγράμματα δημιουργικότητας και φαντασίας Ανοικτοί μικρόκοσμοι – Διερευνητικό λογισμικό Λογισμικά και περιβάλλοντα επικοινωνίας Περιβάλλοντα ανάπτυξης εφαρμογών Διδακτικά και μορφωτικά παιχνίδια

Κριτήρια Αξιολόγησης Τίτλων Εκπαιδευτικού Λογισμικού Κριτήρια Αξιολόγησης Τίτλων Εκπαιδευτικού Λογισμικού Οι άξονες αξιολόγησης που παρουσιάζονται δεν αφορούν σε διαδικασίες ΤΥΠΙΚΗΣ αξιολόγησης (όπως γίνεται από το ΠΙ για παράδειγμα). Αποτελούν ενδεικτικούς άξονες για το πως μπορεί ο καθηγητής πληροφορικής να εκτιμήσει την αξία του εκπαιδευτικού λογισμικού που έχει πιθανώς στο εργαστήριό του Αξιολόγηση Περιεχομένου Αξιολόγηση Τεχνικών Παραμέτρων Αξιολόγηση της Διδακτικής Υποστήριξης Αξιολόγηση της Παιδαγωγικής ή Διδακτικής μεθόδου

Κριτήρια Αξιολόγησης Τίτλων Εκπαιδευτικού Λογισμικού Κριτήρια Αξιολόγησης Τίτλων Εκπαιδευτικού Λογισμικού Αξιολόγηση Περιεχομένου π.χ αναλυτικό πρόγραμμα όγκος επιστημονική εγκυρότητα κύρος συγγραφικής ομάδας Γλώσσα Πρωτοτυπία ποιότητα πολυμέσων πληρότητα εννοιών κοινωνικοπολιτισμική συμβατότητα ... Οι άξονες αξιολόγησης που παρουσιάζονται δεν αφορούν σε διαδικασίες ΤΥΠΙΚΗΣ αξιολόγησης (όπως γίνεται από το ΠΙ για παράδειγμα). Αποτελούν ενδεικτικούς άξονες για το πως μπορεί ο καθηγητής πληροφορικής να εκτιμήσει την αξία του εκπαιδευτικού λογισμικού που έχει πιθανώς στο εργαστήριό του

Κριτήρια Αξιολόγησης Τίτλων Εκπαιδευτικού Λογισμικού Κριτήρια Αξιολόγησης Τίτλων Εκπαιδευτικού Λογισμικού Αξιολόγηση Τεχνικών Παραμέτρων π.χ εγκατάσταση διαλειτουργικότητα απαιτήσεις ποιότητα διεπαφής βοήθεια αναζήτηση πλοήγηση ... Οι άξονες αξιολόγησης που παρουσιάζονται δεν αφορούν σε διαδικασίες ΤΥΠΙΚΗΣ αξιολόγησης (όπως γίνεται από το ΠΙ για παράδειγμα). Αποτελούν ενδεικτικούς άξονες για το πως μπορεί ο καθηγητής πληροφορικής να εκτιμήσει την αξία του εκπαιδευτικού λογισμικού που έχει πιθανώς στο εργαστήριό του

Κριτήρια Αξιολόγησης Τίτλων Εκπαιδευτικού Λογισμικού Κριτήρια Αξιολόγησης Τίτλων Εκπαιδευτικού Λογισμικού Αξιολόγηση Διδακτικής Υποστήριξης π.χ βιβλιογραφία συνοδευτικό υλικό ανανέωση εργαλεία υποστήριξης χώρος ασκήσεων σύνδεση με διαδίκτυο ηλεκτρονικός φάκελος μαθητή ... Οι άξονες αξιολόγησης που παρουσιάζονται δεν αφορούν σε διαδικασίες ΤΥΠΙΚΗΣ αξιολόγησης (όπως γίνεται από το ΠΙ για παράδειγμα). Αποτελούν ενδεικτικούς άξονες για το πως μπορεί ο καθηγητής πληροφορικής να εκτιμήσει την αξία του εκπαιδευτικού λογισμικού που έχει πιθανώς στο εργαστήριό του

Κριτήρια Αξιολόγησης Τίτλων Εκπαιδευτικού Λογισμικού Κριτήρια Αξιολόγησης Τίτλων Εκπαιδευτικού Λογισμικού Αξιολόγηση Παιδαγωγικής/Διδακτικής μεθόδου π.χ υποκείμενες θεωρίες μάθησης προσαρμοστικότητα συνεργατικότητα διερευνητικότητα ... Οι άξονες αξιολόγησης που παρουσιάζονται δεν αφορούν σε διαδικασίες ΤΥΠΙΚΗΣ αξιολόγησης (όπως γίνεται από το ΠΙ για παράδειγμα). Αποτελούν ενδεικτικούς άξονες για το πως μπορεί ο καθηγητής πληροφορικής να εκτιμήσει την αξία του εκπαιδευτικού λογισμικού που έχει πιθανώς στο εργαστήριό του