Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα, Προδιαγραφές και Υποστήριξη Ομάδα ανάπτυξης Ανοιχτών Ακαδημαϊκών Μαθημάτων Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Το περιεχόμενο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τέλος Ενότητας.
Advertisements

Βασικές αρχές ευρετηρίασης
Οργάνωση πληροφοριών Ταξινόμηση (Θ) Ενότητα 1: Εισαγωγή (α μέρος) Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Το περιεχόμενο.
Η ανοσοαποτύπωση ως επιβεβαιωτική μέθοδος
Τριφασικά συμμετρικά δίκτυα σε συνδεσμολογία Υ (1/2)
Περιλήψεις Γιατί; Πως; Τι είναι; Ποιος τις κάνει;
Αυτοματοποιημένη ευρετηρίαση
Διαμόρφωση πεδίων Περιγραφικά πεδία Διαχειριστικά πεδία Δομικά πεδία.
Εξευγενισμός φυτικών λαδιών
Άσκηση με αντίσταση Είναι ο οποιοσδήποτε τύπος ενεργητικής άσκησης στον οποίο η δυναμική ή στατική μυϊκή σύσπαση βρίσκει αντίσταση από μία εξωτερική.
Γενικά Ανιχνεύει μη αναμενόμενα (όχι του συστήματος ΑΒΟ) αλλοαντισώματα ή/και αυτοαντισώματα σε δείγμα ορού ασθενή. Ελέγχεται ο ορός σε 2-3 δείγματα.
Πολιτική πληροφόρησης Ενότητα 11: Ανακεφαλαίωση Μέρος Ι Δρ Αλέξανδρος Κουλούρης Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας & Συστημάτων Πληροφόρησης Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
Η αναγκαιότητα συνθετικής προσέγγισης 1/6
Διάνοιξη πόρων Με ακτινοβολούμενη θερμότητα. Θερμαινόμενα σίδερα.
Έλεγχος Ροής με την Εντολή Επανάληψης FOR 1/9
Καμπυλότητα Φακού P c
Δράση μάσκας Μείωση ερεθισμού και επαναφορά των διασταλμένων πόρων.
Παράγοντες που επηρεάζουν τη δύναμη ενός μυός 1/2
Ορισμός Μάλαξη είναι ένα σύστημα μηχανικών χειρισμών που εκτελούνται στην επιφάνεια του ανθρώπινου σώματος (εδώ στο πρόσωπο), με τα χέρια ή με ειδικά μηχανήματα.
Αλκίνια Χαρακτηριστική ομάδα: τριπλός δεσμός.
Περιγραφή Είναι κύματα που εκπέμπονται σε πολύ μεγάλες συχνότητες.
Αλδεΰδες και Κετόνες Δομή και ιδιότητες.
Σύσταση και Ανάλυση Γλευκών και Οίνων (Θ)
Τομογραφική Απεικονιστική Ανατομική Ενότητα 8: Τομογραφική ανατομική αγγειακού δένδρου - ΜRΑ Γεωργία Οικονόμου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Τμήμα Ραδιολογίας.
Συστήματα Θεματικής Πρόσβασης (Θ) Ενότητα 5: Θεματική επεξεργασία απεικονιστικών τεκμηρίων Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης.
Μέρη μηχανής φύλλου όφσετ
Ψυχιατρική Ενότητα 17: Θεραπευτικές παρεμβάσεις στην ψυχιατρική Ευάγγελος Γ. Παπαγεωργίου Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ.
Τεχνικές Μάλαξης (Ε) Ενότητα 10: Αποτελέσματα μάλαξης – Κοιλιακή χώρα Δωροθέα Μακρυγιάννη Pt MSc Τμήμα Φυσικοθεραπείας Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο.
Υπηρεσίες Πληροφόρησης Ενότητα 7: Είδη υπηρεσιών πληροφόρησης – Εξυπηρέτηση (β’ μέρος) Δρ. Ευγενία Βασιλακάκη Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης.
Διατροφή- Διαιτολογία Ενότητα 18: Διατροφή και δυσλιπιδαιμίες Αναστασία Κανέλλου, καθηγήτρια Τμήμα Νοσηλευτικής Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε) Ενότητα 2: Διόρθωση αμετρωπιών με οφθαλμικούς φακούς Θεμιστοκλής Γιαλελής, Οπτικός, MSc, PhD candidate ΕΔΙΠ του τμήματος.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε) Ενότητα 5: Έγχρωμοι φακοί Θεμιστοκλής Γιαλελής, Οπτικός, MSc, PhD candidate ΕΔΙΠ του τμήματος Οπτικής και Οπτομετρίας.
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων
Κανόνες Ασφαλείας Εργοταξίων
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ
Άλλες μορφές νευρώσεων
Διαχείριση παραγωγής εντύπων 1/2
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Άσκηση 8 (1 από 3) Προβολές 1. Να επιλέξετε ένα θέμα βασισμένο σε κάποια παράγραφο / υποπαράγραφο του κεφαλαίου 6 των σημειώσεων και να κάνετε μια εργασία.
Υπολογιστική Γεωμετρία και Εφαρμογές στις ΒΧΔ
Ταυτότητα και περίγραμμα μαθήματος
Παραδείγματα προσβάσιμων προτύπων
Άσκηση 7 (1 από 5) Υπολογισμοί μηκών τόξων σφαίρας. Το έτος 2035 μ.Χ., μετά από πυρηνική καταστροφή και λόγω του φαινομένου του θερμοκηπίου, που πήρε εκρηκτικές.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΛΟΤ EN ISO 3251 Ζύγιση μάζας υγρού μελανιού (m1 g)
Ενότητα 13 Αξιολόγηση μαθήματος και διδάσκοντος από την εφαρμογή της Μονάδας Ολικής Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ) του ΤΕΙ Αθήνας Αξιολόγηση του μαθήματος Αξιολόγηση.
Άσκηση 9 (1 από 2) Ανακαλύψτε στο χάρτη σας μερικά χαρτογραφικά αντικείμενα που να ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες : φυσικά, τεχνητές κατασκευές, αφηρημένα.
Τοπολογικές σχέσεις 1/3 Βρείτε και περιγράψτε τις τοπολογικές σχέσεις σύμφωνα με τους (Pantazis, Donnay 1996) για τα παρακάτω γεω-γραφικά αντικείμενα:
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Εικαστικές συνθέσεις - Χρώμα στο χώρο
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ)
Λιθογραφία – Όφσετ (Θ) Ενότητα 8.2: Εκτυπωτική Διαδικασία Μηχανής
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας
Ειδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -E
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Ενότητα 8: Συστήματα Υγείας στην Ευρώπη: Γαλλία
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -Θ
Συστήματα Θεματικής Πρόσβασης (Θ)
Ψυχιατρική Ενότητα 7: Συνέχεια σταδίων
Ανοσολογία (Ε) Ενότητα 3: Αιμοσυγκόλληση Πέτρος Καρκαλούσος
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Οργανική Χημεία (Ε) Ενότητα 2: Προσδιορισμός σημείου τήξης
Ενότητα 1: ……………….. Όνομα Επώνυμο Τμήμα __
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα, Προδιαγραφές και Υποστήριξη Ομάδα ανάπτυξης Ανοιχτών Ακαδημαϊκών Μαθημάτων Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative Commons εκτός και αν αναφέρεται διαφορετικά Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

Εργαλεία Συγγραφής Εκπαιδευτικού Περιεχομένου: Εργαλεία Συγγραφής Εκπαιδευτικού Περιεχομένου: eXe Λόγοι που επιλέχθηκε: Λόγω της ευρείας χρήσης του στο χώρο Καταχωρημένο στα έργα της Eduforge Σύμφωνο με SCORM 1.2 και IMS CP Ανάμεσα στα 9 δωρεάν και ανοιχτού κώδικα εργαλεία/ συστήματα που προτείνονται στη βάση της ADL Ήταν υποψήφιο στα IMS Global Learning Impact Awards στη Νέα Ζηλανδία, από όπου και μπήκε αυτόματα στο διεθνή διαγωνισμό του 2008

Εργαλεία Συγγραφής Εκπαιδευτικού Περιεχομένου: Εργαλεία Συγγραφής Εκπαιδευτικού Περιεχομένου: eXe Χαρακτηριστικά: Παρέχει τη δυνατότητα για συγγραφή περιεχομένου που προορίζεται για τον ιστό, χωρίς να απαιτείται η γνώση HTML Δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε προσχεδιασμένες συσκευές διδασκαλίας (iDevices) Εξαγωγή σε SCORM

Εργαλεία Συγγραφής Εκπαιδευτικού Περιεχομένου: Εργαλεία Συγγραφής Εκπαιδευτικού Περιεχομένου: eXe

Εργαλεία Συγγραφής Εκπαιδευτικού Περιεχομένου: Εργαλεία Συγγραφής Εκπαιδευτικού Περιεχομένου: CourseLab Λόγοι που επιλέχθηκε: Είναι συμβατό με πολλά από τα Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης που κυριαρχούν στο χώρο Είναι σύμφωνο με AICC, Scorm 1.2 και Έχει προταθεί προς χρήση από πολλά μέλη που συμμετέχουν στην κοινότητα της ηλεκτρονικής μάθησης, ανάμεσα σε αυτούς και το δημιουργό του Atutor με θετικές εντυπώσεις. Ανάμεσα στα 9 δωρεάν και ανοιχτού κώδικα εργαλεία/ συστήματα που προτείνονται στη βάση της ADL Ανακηρύχτηκε το 2007 ως το καλύτερο εργαλείο συγγραφής από το ELearning!magazine

Εργαλεία Συγγραφής Εκπαιδευτικού Περιεχομένου: Εργαλεία Συγγραφής Εκπαιδευτικού Περιεχομένου: CourseLab Χαρακτηριστικά: Πολύ απλό στη χρήση εργαλείο συγγραφής Περιβάλλον όπου απουσιάζει ο προγραμματισμός Υψηλής ποιότητας αλληλεπιδραστικό περιεχόμενο Μοντέρνες εκπαιδευτικές στρατηγικές (π.χ. παιχνίδι ρόλων) Εύκολη εισαγωγή αρχείων εικόνων, βίντεο, Java applets, Shockwave applications Εξαγωγή σε SCORM Υποστηρίζεται από ένα δικτυακό τόπο, που έχει δημιουργηθεί από χρήστες του CourseLab ( όπου θα βρει κανείς οδηγούς, νέα για το e-learning, πρακτικές χρήσης του CourseLabhttp://

Εργαλεία Συγγραφής Εκπαιδευτικού Περιεχομένου: Εργαλεία Συγγραφής Εκπαιδευτικού Περιεχομένου: CourseLab

Υποστηρικτικά Εργαλεία Καταγραφή εικόνων και βίντεο Καταγραφή βίντεο Επεξεργασία εικόνων Επεξεργασία βίντεο Καταγραφή και επεξεργασία ήχου Δημιουργία ασκήσεων και δραστηριοτήτων

Καταγραφή εικόνων και βίντεο: Techsmith Jing Λόγοι που επιλέχθηκε: Διατίθεται δωρεάν Εύκολο στη χρήση Δυνατότητα πρόσθεσης έμφασης στην εικόνα Δυνατότητα αφήγησης κατά την καταγραφή βίντεο Άμεσος διαμοιρασμός Στη λίστα “Top 100 Learning Tools 2011” του Centre for Learning & Performance Technologies (

Καταγραφή εικόνων και βίντεο: Techsmith Jing Χαρακτηριστικά: Ένα εργαλείο καταγραφής εικόνων από τον υπολογιστή διατίθεται δωρεάν Υποστηρίζει προσθήκη κειμένου, επισημάνσεων, σχημάτων Παρέχει καταγραφή βίντεο από τον υπολογιστή ή την κάμερα του υπολογιστή Δυνατότητα για παράλληλη καταγραφή αφήγησης

Καταγραφή βίντεο: Cam Studio Λόγοι που επιλέχθηκε: Ανοικτού Κώδικα Καταγραφή βίντεο με παράλληλη καταγραφή ήχου Αποθήκευση των αρχείων βίντεο σε μορφή κατάλληλη για το διαδίκτυο Στη λίστα “Top 100 Learning Tools 2011” του Centre for Learning & Performance Technologies (

Καταγραφή βίντεο: Cam Studio Χαρακτηριστικά: Ένα ανοικτού κώδικα εργαλείο για την καταγραφή βίντεο από τον υπολογιστή Παρέχει τη δυνατότητα παράλληλης καταγραφής ήχου Δημιουργία επίδειξης της χρήσης ενός λογισμικού Δημιουργία βίντεο-οδηγών Αποθήκευση των αρχείων βίντεο σε πιο φιλική μορφή για το διαδίκτυο

Επεξεργασία εικόνων: Gimp Λόγοι που επιλέχθηκε: Παρέχεται δωρεάν με ανοικτή άδεια Πλήρη σουίτα εργαλείων επεξεργασίας Υποστηρίζει διάφορους τύπους αρχείων

Επεξεργασία εικόνων: Gimp Χαρακτηριστικά: Ένα εργαλείο για επεξεργασία εικόνων Χρήση για βελτίωση εικόνων Χρήση για δημιουργία και παραγωγή εικόνων. Παρέχει πλήρη σουίτα εργαλείων επεξεργασίας εικόνων και εφέ Δυνατότητα μετατροπής ενός αρχείου εικόνας σε άλλη μορφή αρχείου Υποστηρίζει πολλούς τύπους αρχείων εικόνας Παρέχεται δωρεάν με άδεια GNU General Public License

Επεξεργασία βίντεο: Avidemux Λόγοι που επιλέχθηκε: Δωρεάν Υποστηρίζει πολλούς τύπους αρχείων Υποστηρίζει υποτιτλισμό Ξεχωριστή εξαγωγή ήχου ή βίντεο

Επεξεργασία βίντεο: Avidemux Χαρακτηριστικά: Ένα δωρεάν εργαλείο επεξεργασίας βίντεο Υποστηρίζει διάφορους τύπους αρχείων Είναι συμβατό με αρχεία όπως MPEG και MP4 Υποστηρίζει πολλούς τύπους αποκωδικοποιητών και κωδικοποιητών για το διάβασμα και τη δημιουργία βίντεο αντίστοιχα Είναι δυνατή η ξεχωριστή εξαγωγή από ένα αρχείο μόνο του βίντεο ή μόνο του ήχου Διατίθεται με άδεια GNU General Public License

Καταγραφή και επεξεργασία ήχου: Audacity Λόγοι που επιλέχθηκε: Διατίθεται δωρεάν Δυνατότητα για καταγραφή ήχου από διάφορες πηγές μέσω του υπολογιστή Επεξεργασία ήχου και δυνατότητα συνδυασμού και επεξεργασίας αρχείων Στη λίστα “Top 100 Learning Tools 2011” του Centre for Learning & Performance Technologies (

Καταγραφή και επεξεργασία ήχου: Audacity Χαρακτηριστικά: Ένα εργαλείο καταγραφής ήχου από τον υπολογιστή Παρέχει τη δυνατότητα για καταγραφή από διάφορες πηγές όπως μικρόφωνο και ήχο από το διαδίκτυο Επεξεργασία του ήχου και εισαγωγής αρχείων ήχου όπου μπορούν να συνδυαστούν και να επεξεργαστούν περαιτέρω Η αποθήκευση και η εξαγωγή γίνεται σε διάφορες μορφές αρχείων ήχου Διατίθεται δωρεάν με άδεια GNU General Public License

Δημιουργία ασκήσεων και δραστηριοτήτων : Hot Potatoes Λόγοι που επιλέχθηκε: Δωρεάν Έξι τύπους ασκήσεων και δραστηριοτήτων Εύκολο στη χρήση Εξαγωγή σε SCORM 1.2 Μεταφρασμένο στα Ελληνικά Οδηγοί και βίντεο-οδηγοί από χρήστες σε σχέση με την εγκατάσταση και τη δημιουργία ασκήσεων και στα Ελληνικά

Δημιουργία ασκήσεων και δραστηριοτήτων: Hot Potatoes Χαρακτηριστικά: Περιλαμβάνει: o ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής o σύντομης απάντησης o σταυρόλεξα o συμπλήρωσε τα κενά o ασκήσεις ταξινόμησης, Παρέχει πολύ καλή τεκμηρίωση καθώς και παραδείγματα ασκήσεων Το περιβάλλον της εφαρμογής είναι μεταφρασμένο και στα Ελληνικά Διατίθεται δωρεάν Δημιουργία ασκήσεων σε μορφή drag n drop

Δημιουργία ασκήσεων και δραστηριοτήτων: Hot Potatoes

Τέλος Ενότητας

Σημειώματα

Σημείωμα Αναφοράς Copyright Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας, Ομάδα ανάπτυξης Ανοιχτών Ακαδημαϊκών Μαθημάτων Ομάδα ανάπτυξης Ανοιχτών Ακαδημαϊκών Μαθημάτων. «Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα, Προδιαγραφές και Υποστήριξη». Έκδοση: 1.0. Αθήνα Διαθέσιμο από τη δικτυακή διεύθυνση: ocp.teiath.gr.ocp.teiath.gr

Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά, Μη Εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή 4.0 [1] ή μεταγενέστερη, Διεθνής Έκδοση. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό. Οι όροι χρήσης των έργων τρίτων επεξηγούνται στη διαφάνεια «Επεξήγηση όρων χρήσης έργων τρίτων». Τα έργα για τα οποία έχει ζητηθεί άδεια αναφέρονται στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». [1] Ως Μη Εμπορική ορίζεται η χρήση: που δεν περιλαμβάνει άμεσο ή έμμεσο οικονομικό όφελος από την χρήση του έργου, για το διανομέα του έργου και αδειοδόχο που δεν περιλαμβάνει οικονομική συναλλαγή ως προϋπόθεση για τη χρήση ή πρόσβαση στο έργο που δεν προσπορίζει στο διανομέα του έργου και αδειοδόχο έμμεσο οικονομικό όφελος (π.χ. διαφημίσεις) από την προβολή του έργου σε διαδικτυακό τόπο Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί.

Επεξήγηση όρων χρήσης έργων τρίτων 26 Δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, παρά μόνο εάν ζητηθεί εκ νέου άδεια από το δημιουργό. © διαθέσιμο με άδεια CC-BY διαθέσιμο με άδεια CC-BY-SA διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-SA διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου και η δημιουργία παραγώγων αυτού με απλή αναφορά του δημιουργού. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού, και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η δημιουργία παραγώγων του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου και η δημιουργία παραγώγων του. διαθέσιμο με άδεια CC0 Public Domain διαθέσιμο ως κοινό κτήμα Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, η δημιουργία παραγώγων αυτού και η εμπορική του χρήση, χωρίς αναφορά του δημιουργού. χωρίς σήμανσηΣυνήθως δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου.

Διατήρηση Σημειωμάτων Οποιαδήποτε αναπαραγωγή ή διασκευή του υλικού θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει:  το Σημείωμα Αναφοράς  το Σημείωμα Αδειοδότησης  τη δήλωση Διατήρησης Σημειωμάτων  το Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων (εφόσον υπάρχει) μαζί με τους συνοδευόμενους υπερσυνδέσμους.

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στo πλαίσιo του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας» έχει χρηματοδοτήσει μόνο την αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.