Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Χατζηφώτης Αντώνιος Α.Ε.Μ Ο ΧΡΟΝΟΣ Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ:ΣΤΑΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ!!!
Advertisements

O ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΙΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ
Ηλιακά ρολόγια Ιανουάριος 2014
Η Φυσική είναι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ, ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ , ΕΝΝΟΙΕΣ, ΝΟΜΟΙ.
Εργασία στην πληροφορική
Παρά τις συνεχείς διαβεβαιώσεις του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου Αθηνών,, ότι δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας από τους σεισμούς που δείχνουν να πυκνώνουν τους.
2.1 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ.
ΠΑΡΑΤΗΡΩNTAΣ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ
Δεδομένα, Πληροφορίες και Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές
Στην τάξη μου.
Μέτρηση χρόνου – Η ακρίβεια
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 ΠΕΡΙ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ
ΕΝΕΡΓΕΙΑ Όλες οι συσκευές που χρησιμοποιούμαι καθημερινά, από τις πιο μικρές ως τις πιο μεγάλες χρειάζονται ενέργεια, για να λειτουργήσουν .Χωρίς ενέργεια.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ;
1.2 Παίζοντας με το γεωγραφικό πλάτος...
ΥΛΗ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΗ Η κίνηση είναι χαρακτηριστική ιδιότητα της ύλης. Κίνηση παρατηρούμε από τους μακρινούς γαλαξίες έως μέχρι το εσωτερικό των ατόμων. Η.
1 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΙΒΑΔΙΑΣ Σχολ. Έτος Γνωρίζετε ότι… Το κινητό τηλέφωνο πρέπει να το χρησιμοποιούμε μακριά από το κεφάλι μας !!! Ενδείκνυται η ανοιχτή.
Οι κινήσεις της γης. Η ημέρα και η νύχτα. Οι εποχές του έτους
ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Ως τώρα ασχοληθήκαμε με τα μεγέθη Μήκος (L) Εμβαδόν (S) και Όγκο (V) Με τη μέτρηση τους μπορέσαμε να απαντήσαμε σε ερωτήματα σαν τα παρακάτω: Πόσο μακριά.
Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΜΕΤΡΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΡΑΤΟΣΘΕΝΗ.
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Παρατηρησιακή Αστροφυσική – Μέρος Α΄
ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ Ο ΧΡΌΝΟΣ 1 Σλίκα Ραφαηλία Γ’ εξάμηνο Π.Τ.Δ.Ε Α.Ε.Μ 3879 Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Ο ΧΡΟΝΟΣ 1 Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης.  Ο χρόνος εννοείται "η ακαθόριστη κίνηση της ύπαρξης και των γεγονότων στο παρελθόν, το παρόν, και το μέλλον,
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Ο Χρόνος1 Η διδασκαλία του χρόνου 2η Εργαστηριακή Άσκηση Πληροφορικής Θέμα : Παρουσίαση Μαρία Τσεβρεντζίδου,3904.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΩΡΑΣ ( ΧΡΟΝΟΣ) ΜΠΑΤΣΙΚΑ ΖΩΗ ΑΕΜ: « Ο χρόνος » Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πέικου Μαρία Α.Ε.Μ:3867 Ο ΧΡΟΝΟΣ 1 2η Εργαστηριακή Άσκηση.
ΜΠΑΖΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ Α.Ε.Μ Γ’ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Η Σελήνη είναι ο μοναδικός φυσικός δορυφόρος της Γης και ο πέμπτος μεγαλύτερος φυσικός δορυφόρος του ηλιακού συστήματος. Πήρε το όνομά του από την Σελήνη,
Στρογγυλοποίηση φυσικών και δεκαδικών αριθμών Πρόχειροι λογαριασμοί.
ΔΙΑΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ ΤΩΝ ΔΙΔΥΜΩΝ. Παράδοξο χαρακτηρίζεται κάθε φαινόμενο το οποίο φαίνεται ν’ αντιβαίνει τους κανόνες της κοινής λογικής, επειδή.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας 2 η Εργαστηριακή Άσκηση Διδάσκων: Γ. Παλαιγεωργίου ΕΛΕΝΗ ΚΑΛΑΪΤΖΗ Α.Ε.Μ.: 3783.
Η Διδασκαλία του χρόνου
ΧΑΡΜΑΝΤΖΗ ΙΩΑΝΝΑ-ΣΩΤΗΡΙΑ Α.Ε.Μ:3910
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
ΣΕΛΕΜΙΔΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ Α.Ε.Μ.: 3876
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Ο ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ
Φυσική: Η Βαρύτητα Πατσαμάνη Αναστασία
ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΜΑΡΙΑ ΑΕΜ:3861 Γ' ΕΞΑΜΗΝΟ
Το πρόβλημα της μέτρησης Μέτρηση είναι η ένταξη αριθμών σε αντικείμενα σύμφωνα με oρισμένους κανόνες και υπό την βασική προϋπόθεση ότι υπάρχει ακριβής.
Το σχολείο που ήταν οι δικοί μου, το σχολείο που είμαι και το σχολείο που θα ήθελα να είμαι. Ο σκοπός αυτής της ερευνητικής εργασίας είναι οι μαθητές.
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Παρουσίαση της ώρας(χρόνος)
Διδασκαλία της ώρας Τσορμπάρη Αρετή ΑΕΜ:3908 Χρόνος.
ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΜΑΡΙΑ ΑΕΜ:3861 Γ' ΕΞΑΜΗΝΟ
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
ο χρόνος 2η εργαστηριακή άσκηση
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΚΕΡΑΥΝΟΥ
Πληροφορικη και νεεσ τεχνολογιεσ στην εκπαιδευση
Θέμα παρουσίασης: Ο χρόνος
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες
H Ώρα Ρότζιος Γεώργιος, ΑΕΜ : 3960.
Το φαινόμενο ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ
1.2 Παίζοντας με το γεωγραφικό πλάτος...
ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΛΥΒΑ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ Ο ΧΡΟΝΟΣ.
Η διδασκαλία του χρόνου
2Η ΕΡΓΑΣΤΙΡΙΑΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Μαθηματικά και Μετεωρολογία
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΦΩΣ & ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΦΥΣΙΚΗ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
H διδασκαλία του χρόνου
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Χειμερινό εξάμηνο
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Χατζηφώτης Αντώνιος Α.Ε.Μ Ο ΧΡΟΝΟΣ Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης

Ο ΧΡΟΝΟΣ Ο χρόνος εννοείται "η ακαθόριστη κίνηση της ύπαρξης και των γεγονότων στο παρελθόν, το παρόν, και το μέλλον, θεωρούμενη ως σύνολο". 2 Γενικά Χρόνος χαρακτηρίζεται η ακριβής μέτρηση μιας διαδικασίας από το παρελθόν στο μέλλον. Κάθε φυσικό φαινόμενο π.χ. μια πτώση αντικειμένου στο έδαφος εξελίσσεται στην έννοια της ορισμένης χρονικής περιόδου. Ο χρόνος μετράται σε μονάδες όπως το δευτερόλεπτο και με ειδικά όργανα τα χρονόμετρα π.χ. ρολόι. Οι καθημερινές εμπειρίες αποδεικνύουν πως ο χρόνος "κυλάει" με τον ίδιο πάντα ρυθμό και μόνο προς μια κατεύθυνση - από το παρελθόν προς το μέλλον. Η κίνηση γενικότερα ούτε μπορεί να διακοπεί αλλά και ούτε να αντιστραφεί στην έννοια του χρόνου. Παρά ταύτα, όπως εξηγεί η ειδική θεωρία της σχετικότητας, αυτή η κίνηση μπορεί να επιβραδυνθεί με ασύλληπτα μεγάλες ταχύτητες. παρελθόνπαρόνμέλλον 2φυσικό φαινόμενοχρονόμετραθεωρία της σχετικότητας Ένας άλλος στερεότυπος ορισμός για τον χρόνο είναι "ένα μη χωρικό γραμμικό συνεχές στο οποίο τα γεγονότα συμβαίνουν με εμφανώς μη αναστρέψιμη τάξη". Πρόκειται για μείζονα έννοια η οποία λειτουργεί τόσο ως θεμελιώδης οντότητα, όσο και ως σύστημα μέτρησης. Με τον χρόνο ασχολήθηκε τόσο η φιλοσοφία όσο και η επιστήμη, διαμορφώνοντας ενίοτε αντιφατικές απόψεις για το νόημά του. Επί της ουσίας οι διαφοροποιήσεις δεν αφορούν στις μονάδες μέτρησης του χρόνου αλλά στο αν ο χρόνος ως οντότητα είναι δυνατόν να μετρηθεί ή αποτελεί τμήμα του μετρητικού συστήματος.φιλοσοφίαεπιστήμη 2Ο ΧΡΟΝΟΣ Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης

ΓΙΑΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΩΡΑ; Ο θεσμός της θερινής ώρας καθιερώθηκε στην Ελλάδα στις αρχές της δεκαετίας του 1970 όταν τα οξυμένα ενεργειακά προβλήματα μας ανάγκασαν να βρούμε τρόπους εξοικονόμησης της ενέργειας. Σύμφωνα με αυτόν, την τελευταία Κυριακή του Μαρτίου προσθέτουμε μία πλασματική ώρα στις κανονικές ώρες κάθε ωριαίας ατράκτου την οποία αφαιρούμε και πάλι την τελευταία Κυριακή του Οκτωβρίου. Έτσι, όταν έχουμε θερινή ώρα ο Ήλιος δύει μία ώρα αργότερα - σύμφωνα με τα διορθωμένα ρολόγια μας - οπότε ελαττώνεται και ο χρόνος που περνάει ανάμεσα στην δύση του Ήλιου και της ώρας που πάμε για ύπνο. Αυτό σημαίνει ότι καταναλώνουμε λιγότερο ηλεκτρικό ρεύμα για τις διάφορες δραστηριότητές μας απ’ ότι αν δεν αλλάζαμε την ώρα» μας λέει ο κ. Σιμόπουλος. «Το ίδιο συμβαίνει και το πρωί - σε μικρότερο βαθμό βέβαια - αφού ακόμη και με την προσθήκη της μίας ώρας η ανατολή του Ήλιου συμβαίνει τους θερινούς μήνες όλο και πιο νωρίς οπότε και το πρωινό εγερτήριο έρχεται, έτσι κι αλλιώς, μετά την ανατολή του Ήλιου. Από την άλλη πλευρά, κατά τους χειμερινούς μήνες δεν υπάρχει καμία διαφορά στην κατανάλωση του ηλεκτρικού γιατί απλούστατα ο Ήλιος δύει πολύ νωρίτερα και ανατέλλει πολύ αργότερα, οπότε δεν έχουμε καμία εξοικονόμηση ενέργειας με την πλασματική προσθήκη της μίας ώρας στα ρολόγια μας 3Ο ΧΡΟΝΟΣ Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης

‘’ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ’’ ΤΗΝ ΩΡΑ Ετυμολογία ωροδείκτης < ὡροδείκτης στην καθαρεύουσα < ὥρα + δείκτης Ουσιαστικόὡροδείκτηςκαθαρεύουσαὥρα δείκτηςΟυσιαστικό ωροδείκτης αρσενικό η μικρότερη από τις δύο βελόνες ενός ρολογιού - εκείνη που δείχνει την ώραβελόνεςρολογιούώρα Ετυμολογία λεπτοδείκτης < λεπτό + δείκτης ΟυσιαστικόλεπτόδείκτηςΟυσιαστικό λεπτοδείκτης αρσενικό ο μεγάλος δείκτης του ρολογιού, αυτός που δείχνει τα λεπτά της ώραςδείκτηςρολογιού λεπτάώρας 4Ο ΧΡΟΝΟΣ Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης

ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ Ποιο καλό παιδί θα μας πει τι ώρα είναι; Να μας πει… ο Αλέξης.. Χμμμμ.. Αν και μου είναι δύσκολο θα πω ότι η ώρα είναι 10!! Μπράβο Αλέξη!!!! 5Ο ΧΡΟΝΟΣ Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης

Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ 6Ο ΧΡΟΝΟΣ Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΗΣ ΩΡΑΣ

ΕΠΙΛΟΓΟΣ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ... 7Ο ΧΡΟΝΟΣ Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης