Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Advertisements

Ιστορία και Θεολογία των Εκκλησιαστικών Ύμνων Ενότητα 2: Η πρώτη περίοδος της εκκλησιαστικής υμνογραφίας (Α´ - Δ´αι.) Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 4.4: Αρχιτεκτονική και Εικονογραφημένο Βιβλίο Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και.
Τεχνικές μάλαξης (Θ) Ενότητα 9: Μάλαξη στον αθλητισμό Γεωργία Πέττα Τμήμα Φυσικοθεραπείας Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Το περιεχόμενο του.
Συστήματα Θεματικής Πρόσβασης (Θ) Ενότητα 4: Θεματική Πρόσβαση: Προβληματισμοί και προσδιορισμός των εννοιών Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας.
Διδακτική της Λογοτεχνίας στην Προσχολική Εκπαίδευση Εισαγωγή στον Γραμματισμό – Πρακτικές Ασκήσεις Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 4.6: Χορός και Εικονογραφημένο Βιβλίο Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Ανάλυση Συστημάτων Μακροχρόνιας Φροντίδας (Θ) Ενότητα 4: Κατ’ οίκον Φροντίδα: Βασικές αρχές λειτουργίας Γιώργος Πιερράκος Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Εορτολογία Ενότητα 2: Η εορτή του Πάσχα Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας.
Εικαστικές συνθέσεις - Χρώμα στο χώρο Ενότητα 7: Εικαστικές παρεμβάσεις σπουδαστών σε χώρους μνήμης – β’ μέρος Φρύνη Μουζακίτου Τμήμα Εσωτερικής Αρχιτεκτονικής,
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Η αξιολόγηση της ψυχικής υγείας 1/2
Ανάγκες των ασθενών Φυσικές ανάγκες
Συνείδηση Επίπεδα Προϋποθέσεις καλής λειτουργίας Διαταραχές.
Ανατρίψεις Εν τω βάθει θωπείες
Κεντρικός τομέας κάτω γνάθου
Βασικά χαρακτηριστικά επιστήμης 1/2
Προδιαγραφές Αναλυτική περιγραφή μαθήματος
Περιεχόμενα Καρτεσιανό Σύστημα Συντεταμένων,
Η προσωπική αλλαγή 1/17 Το άτομο που εμπλέκεται στην εξάρτηση από παράνομες ψυχότροπες ουσίες για μεγάλο χρονικό διάστημα θέτει σε σοβαρό κίνδυνο τη.
Υπολογισμός ροής χορήγησης ενδοφλέβιων διαλυμάτων
Βιοηθική Κατά το δεύτερο ήμισυ του προηγούμενου αιώνα αναπτύχθηκε μια νέα τεχνολογία, η Βιοτεχνολογία, βασισμένη στην απίστευτα γοργή ανάπτυξη των Μοριακών.
Δραστηριότητες Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας 1/2
Η θεωρητική βάση της εργασίας με την οικογένεια 1/2
Συνέντευξη Συζήτηση με σκόπιμο στόχο τον οποίο οι συμμετέχοντες αποδέχονται. Η συνέντευξη μοιάζει με τη συζήτηση: Περιλαμβάνουν λεκτική και μη λεκτική.
Ανάλυση Συστημάτων Μακροχρόνιας Φροντίδας (Θ)
Ψυχική Υγεία - Ψυχική Νόσος - Φυσιολογικότητα (Ορισμός, κριτήρια, βασικές έννοιες) (Ι) Α. Ψυχική Υγεία Σύμφωνα με την Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας σαν "ψυχική.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ Σύστημα Παραγωγής Διανομής Σύστημα Διεύθυνσης
Αρχή του αρχειακού δεσμού
Διατροφή γυναίκας, παιδιού
Φροντίδα μετά την αιμοληψία 1/3
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ Οικονομικά Εργαλεία & Περιβαλλοντική Προστασία στην Ελλάδα ΜΑΘΗΜΑ 10.
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Διατροφή Ενότητα 22: Διατροφή και άθληση
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Μελάνια και επικαλυπτικά (Ε)
Αξιολόγηση επενδύσεων
Υπηρεσίες Πληροφόρησης
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Αξιολόγηση επενδύσεων
Σύσταση και Ανάλυση Γλευκών και Οίνων (Θ)
Πολιτική πληροφόρησης
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας
Ψυχιατρική Ενότητα 6: Οριακή σύγκρουση Ευάγγελος Γ. Παπαγεωργίου
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Ψυχιατρική Ενότητα 8: Μηχανισμοί άμυνας Ευάγγελος Γ. Παπαγεωργίου
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Εικαστικές συνθέσεις - Χρώμα στο χώρο
Τεχνικές Μάλαξης (Ε) Ενότητα 6: Κάτω άκρο - Εφαρμογές
Διατροφή-Διαιτολογία
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Διατροφή-Διαιτολογία
Διατροφή γυναίκας, παιδιού
Ψυχιατρική Ενότητα 4: Συνέχεια ψυχικών λειτουργιών
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Τεχνικές Μάλαξης (Ε) Ενότητα 12: Πρόσωπο – Εφαρμογές
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Μελάνια και επικαλυπτικά (Ε)
Λιθογραφία – Όφσετ (Θ) Ενότητα 9: Καινοτομίες στις τεχνολογίες όφσετ
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Ειδική Κοσμητολογία (Θ)
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -Θ
Εφαρμοσμένη Ενζυμολογία (Θ)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία (ΤΕΑΠΗ)

2 Μυθολογία Διδακτική Πρακτική Διδακτική πρακτική: Παρασκευή – Ιλιάνα Χρόνη. Μυθολογικό θέμα: Αθηνά και Ποσειδώνας. Βιβλίο: Ζαραμπούκα, Σοφία. Μυθολογία 3: Η Αθηνά, ο Ποσειδώνας, ο Απόλλωνας και η Άρτεμη / Σοφία Ζαραμπούκα · εικονογράφηση Σοφία Ζαραμπούκα · επιμέλεια Μάρω Δούκα, Κατερίνα Σβολοπούλου. - 14η έκδ. - Αθήνα : Κέδρος, [1]

3 Μυθολογία Η επιλογή του μύθου Επέλεξα να ασχοληθώ με το μύθο που αναφέρεται στην Αθηνά και τον Ποσειδώνα και στον μεταξύ τους αγώνα για το ποιος θα γίνει προστάτης της Αθήνας. Επέλεξα να ασχοληθώ με την Αθήνα, την πόλη της Αθηνάς που της χάρισε το δέντρο της ελιάς, την πόλη που ζούμε σήμερα. Είναι σήμερα η Αθήνα η πόλη που οραματίστηκαν τα αρχαία χρόνια οι Αθηναίοι; Φέρει σήμερα η Αθήνα το αποτύπωμα της θεάς Αθηνάς που είναι το ιερό δέντρο της ελιάς;

4 Μυθολογία Ενδεικτικές εικόνες [2]

5 Μυθολογία Ανάγνωση του βιβλίου

6 Μυθολογία Μετά την ανάγνωση (1/3) Μετά την ανάγνωση του βιβλίου συζητάμε με τα παιδιά για την Αθηνά και το δώρο που έκανε στην Αθήνα, την ελιά. Προσπαθούμε όλοι να θυμηθούμε αν σήμερα βλέπουμε στο δρόμο για το σχολείο ή κοντά στο σπίτι μας ελιές. Καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι λίγα παιδιά έχουν παρατηρήσει ελιές. Η Αθήνα, αν και πήρε το όνομα της από την Αθηνά, που της χάρισε το δέντρο της ελιάς δεν έχει πια αρκετά ελαιόδεντρα.

7 Μυθολογία Μετά την ανάγνωση (2/3) Παρατηρήσαμε τις εικόνες, ακούσαμε ήχους της πόλης και καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι η Αθήνα δεν μοιάζει και πολύ με την πόλη της Αθηνάς, πόλη της ελιάς, μιας και δεν έχει σχεδόν καθόλου ελιές πια.

8 Μυθολογία Μετά την ανάγνωση (3/3) Ακούσαμε ήχους από θρόισμα φύλλων και προσπαθήσαμε να φανταστούμε πώς θα ήταν η Αθήνα αν είχε περισσότερες ελιές.

9 Μυθολογία Δραστηριότητα: Αθήνα, η πόλη της ελιάς (1/6) Συν Αθηνά και χείρα κίνει. Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες. Δομούν και συνθέτουν την Αθήνα όπως την φαντάζονται, με πολλές ελιές.

10 Μυθολογία Δραστηριότητα: Αθήνα, η πόλη της ελιάς (2/6) Πρώτα σχεδιάζουν και κόβουν τα δικά τους κτήρια. Τα ζωγραφίζουν πάνω σε φύλλα εφημερίδας, τα κόβουν και τα κολλούν.

11 Μυθολογία Δραστηριότητα: Αθήνα, η πόλη της ελιάς (3/6) Τα φύλλα εφημερίδας επιλέχτηκαν ως υλικό αναδημιουργίας της πόλης αφού καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι τα χρώματα που κυριαρχούν στην πόλη σήμερα είναι σκούρα. Το υλικό της εφημερίδας μας έδωσε την αίσθηση του άχρωμου αστικού τοπίου. Η καλλιτεχνική δημιουργία με αυτό το υλικό μας έβαλε σε μια καλλιτεχνική επανορθωτική διαδικασία.

12 Μυθολογία Δραστηριότητα: Αθήνα, η πόλη της ελιάς (4/6) «Το υλικό που σας δίνω για να σχεδιάσετε τα σπίτια σας είναι ασπρόμαυρες εφημερίδες, όπως ασπρόμαυρη μοιάζει η πόλη. Είναι στο χέρι σας όμως να φτιάξετε πάνω σε αυτές τα σπίτια και να τα ζωγραφίσετε όπως εσείς θέλετε».

13 Μυθολογία Δραστηριότητα: Αθήνα, η πόλη της ελιάς (5/6) Στη συνέχεια τα παιδιά συνθέτουν ομαδικά την πόλη τους πάνω στο χαρτόνι. Παίρνουν αποφάσεις για το πού θα μπουν τα σπίτια, πού θα μπουν τα δέντρα, τι άλλο θα προσθέσουν στην πόλη.

14 Μυθολογία Δραστηριότητα: Αθήνα, η πόλη της ελιάς (6/6) Προσθέτουν δέντρα ελιάς χρησιμοποιώντας και αληθινά φύλλα και κλαδάκια ελιάς από τα ελαιόδεντρα που είναι φυτεμένα στον κήπο του σχολείο τους.

15 Μυθολογία Τα παιδιά σχεδιάζουν τα σπίτια

16 Μυθολογία Τα παιδιά συνθέτουν την πόλη τους

17 Μυθολογία Τα έργα των παιδιών

18 Μυθολογία Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στo πλαίσιo του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών» έχει χρηματοδοτήσει μόνο την αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

Σημειώματα

20 Μυθολογία Σημείωμα Ιστορικού Εκδόσεων Έργου Το παρόν έργο αποτελεί την έκδοση 1.0.

21 Μυθολογία Σημείωμα Αναφοράς Copyright Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών, Αγγελική Γιαννικοπούλου Παρασκευή-Ιλιάνα Χρόνη, Αγγελική Γιαννικοπούλου. «Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση. Μυθολογία. Αθηνά και Ποσειδώνας». Έκδοση: 1.0. Αθήνα Διαθέσιμο από τη δικτυακή διεύθυνση:

22 Μυθολογία Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά, Μη Εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή 4.0 [1] ή μεταγενέστερη, Διεθνής Έκδοση. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, διαγράμματα κ.λπ., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό και τα οποία αναφέρονται μαζί με τους όρους χρήσης τους στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». [1] Ως Μη Εμπορική ορίζεται η χρήση: που δεν περιλαμβάνει άμεσο ή έμμεσο οικονομικό όφελος από τη χρήση του έργου, για τον διανομέα του έργου και αδειοδόχο. που δεν περιλαμβάνει οικονομική συναλλαγή ως προϋπόθεση για τη χρήση ή πρόσβαση στο έργο. που δεν προσπορίζει στον διανομέα του έργου και αδειοδόχο έμμεσο οικονομικό όφελος (π.χ. διαφημίσεις) από την προβολή του έργου σε διαδικτυακό τόπο. Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί.

23 Μυθολογία Διατήρηση Σημειωμάτων Οποιαδήποτε αναπαραγωγή ή διασκευή του υλικού θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει:  το Σημείωμα Αναφοράς,  το Σημείωμα Αδειοδότησης,  τη δήλωση Διατήρησης Σημειωμάτων,  το Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων (εφόσον υπάρχει), μαζί με τους συνοδευτικούς υπερσυνδέσμους.

24 Μυθολογία Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων Το Έργο αυτό κάνει χρήση των ακόλουθων έργων: Εικόνα 1: Εξώφυλλο του βιβλίου «Η Αθηνά, ο Ποσειδώνας, ο Απόλλωνας και η Άρτεμη» / Σοφία Ζαραμπούκα · εικονογράφηση Σοφία Ζαραμπούκα · επιμέλεια Μάρω Δούκα, Κατερίνα Σβολοπούλου. - 14η έκδ. - Αθήνα: Κέδρος, Biblionet.Η Αθηνά, ο Ποσειδώνας, ο Απόλλωνας και η Άρτεμη Εικόνα 2: Εικόνες της Αθήνας, Τσιμεντούπολη, CC0 Public Domain, Pixabay.ΑθήναςΤσιμεντούπολη