Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΕΝ ΕΤΕΙ 2013 Μαργαρίτα Αντωνάκη Γενική Διευθύντρια Ημερίδα ΕΑΔΕ & ΕΕΑ,
Advertisements

ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ & ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
ΣΤΕΝΩΣΗ ΚΑΡΩΤΙΔΑΣ ΚΑΙ ΣΤΕΦΑΝΙΑΙΑ ΝΟΣΟΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ
Διαδικασίες για την υλοποίηση του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας κατά το σχολικό έτος Υ.ΠΑΙ.Θ. – Ι.Ε.Π.
Ο ασθενής με ΣΑΥ στην αναισθησία
ΑΕΕ - Λοιμώξεις αναπνευστικού
Φαρμακευτική προσέγγιση της διακοπής του καπνίσματος
AΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ-Διαδικασία αυτοαξιολόγησης σχολικής μονάδας ΘΕΜΑ: «Διαδικασίες γενίκευσης του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού.
*Παρατεταμένης αποδέσμευσης
Έλεγχος Σακχαρώδη Διαβήτη σε ασθενείς με οξύ ΑΕΕ
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας - Διαδικασία της Αυτοαξιολόγησης (ΑΕΕ) 2 ο Βήμα: Επιλογή και διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης Σχολικοί Σύμβουλοι.
ΔΙΚΤΥΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΕΕ
ΑΓΓΕΙΑΚΑ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ
ΟΥΡΟΔΥΝΑΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΛΗ ΟΥΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ Δρ. Διαμαντής Λ. Φλωράτος FEBU, PhD Ουρολόγος.
Νόσος των καρωτίδων αρτηριών Εγκεφαλική ισχαιμία
Ιστορικό Περικλής Α. Νταβλούρος Καρδιολογικό Τμήμα ΠΓΝΠ Ιστορικό Καρδιολογικού Ασθενούς.
Διακοπή Καπνίσματος: Διακοπή Καπνίσματος: Υποκατάστατα Νικοτίνης και Βουπροπιόνη Παναγιώτης Μάργος Παναγιώτης Μάργος Καρδιολόγος Καρδιολόγος Επιμελητής.
Μετεγχειρητικές επιπλοκές IV εξάμηνο ΤΕΙ Λάρισας Δ. Παπαγόρας Τμήμα νοσηλευτικής.
ΘΡΟΜΒΟΠΕΝΙΑ ΜΕΤΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΗΠΑΡΙΝΗΣ ( HIT). Ιστορική αναδρομή 1958: Weismann-Tobin → 10 ασθενείς υπό ηπαρίνη, αρτηριακοί θρόμβοι, οι 6 κατέληξαν 1958:
Μετεγχειρητικές επιπλοκές ΤΕΙ Λάρισας Δ. Παπαγόρας Τμήμα νοσηλευτικής.
“ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΖΩΗΣ - ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ.”
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Μαυρομμάτη Ευφημία Σχολική Σύμβουλος
ΦΑΡΜΑΚΑ σε ΚΥΗΣΗ-ΘΗΛΑΣΜΟ-ΠΑΙΔΙΑ & ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ
4ο Αεροπορικό Συνέδριο: Οι Αερομεταφορές του Σήμερα και του Αύριο
Α΄ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΛΕΜΕΣΟΥ Κάτοχος Χάρτη Κινητικότητας
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Ενδαρτηριακή θρομβόλυση αποφραγμένων αρτηριών
Erasmus+ Περιφερειακή Γεωργική, Τεχνική και Επαγγελματική Σχολή Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Αμμοχώστου/Αυγόρου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ

ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΑΕΕ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Τομέας 1. Μέσα και πόροι 1.1. Σχολικός χώρος, υλικοτεχνική υποδομή και οικονομικοί πόροι 1.2. Στελέχωση του σχολείου ΤΟΜΕΙΣΔΕΙΚΤΕΣ Τομέας 2. Ηγεσία και διοίκηση του σχολείου ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ 2.1. Οργάνωση και συντονισμός της σχολικής ζωής 2.2. Διαχείριση και αξιοποίηση μέσων και πόρων 2.3 Αξιοποίηση, υποστήριξη και ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού Τομέας 3. Διδασκαλία και μάθηση 3.1. Ανάπτυξη και εφαρμογή διδακτικών πρακτικών 3.2. Ανάπτυξη και εφαρμογή παιδαγωγικών πρακτικών και πρακτικών αξιολόγησης των μαθητών 1/2 Τομέας 4. Κλίμα και σχέσεις στο σχολείο 4.1. Σχέσεις εκπαιδευτικών – μαθητών και μαθητών μεταξύ τους 4.2. Σχέσεις του σχολείου με γονείς και συνεργασίες με εκπαιδευτικούς και κοινωνικούς φορείς

ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΑΕΕ Τομέας 5. Προγράμματα, παρεμβάσεις και δράσεις βελτίωσης 5.1. Εκπαιδευτικά προγράμματα και καινοτομίες, υποστηρικτικές και αντισταθμιστικές παρεμβάσεις 5.2. Ανάπτυξη και εφαρμογή σχεδίων δράσης για τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου ΤΟΜΕΙΣΔΕΙΚΤΕΣ Τομέας 6. Εκπαιδευτικά αποτελέσματα ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 6.1. Φοίτηση και διαρροή των μαθητών 6.2. Επιτεύγματα και πρόοδος των μαθητών 6.3 Ατομική και κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών Τομέας 7. Διδασκαλία και μάθηση 7.1. Επίτευξη των στόχων του σχολείου 2/2 ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

εκπαιδευτικό Υλικό Το εκπαιδευτικό Υλικό της ΑΕΕ Τόμος Ι : Βασικό Πλαίσιο Τόμος ΙΙ : Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός και Διαδικασίες Αξιολόγησης Τόμος ΙΙΙ : Μεθοδολογία και Εργαλεία Διερεύνησης Τόμος ΙV : Σχέδια Δράσης: Πλαίσιο Ανάπτυξης και Παραδείγματα Τόμος V : Σχέδια Εκθέσεων To εκπαιδευτικό υλικό είναι αναρτημένο στο Παρατηρητήριο της

A.E.E. Διαδικασίες Αυτοαξιολόγησης Οι δυο κύκλοι αξιολόγησης: Α. Ετήσιος κύκλος εκπαιδευτικού έργου Β. Κύκλος σχεδίων δράσης ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΑΕΕ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ

Γενική Εκτίμηση Συστηματική Διερεύνηση Ιεράρχηση Προτεραιοτήτων Επιλογή Σχεδίου Δράσης Σχεδιασμός Δράσης Υλοποίηση Σχεδίου Δράσης Σχεδιασμός νέας Δράσης Αξιολόγηση ανατροφοδότηση Έκθεση αποτελεσμάτων Ετήσιος προγραμ- ματισμός Ετήσιος προγραμ- ματισμός Υλοποίηση Εκπ. Έργου Υλοποίηση Εκπ. Έργου Υλοποίηση Εκπ. Έργου Υλοποίηση Εκπ. Έργου Αξιολόγηση – Ανατροφοδότηση Αξιολόγηση – Ανατροφο- δότηση Ετήσια Αξιολόγηση Ετήσια Αξιολόγηση Α΄ έτος Β΄ έτος Ετήσιος κύκλος εκπαιδευτικού έργου Κύκλος σχεδίων δράσης

Το σχήμα Π.Ε.Α.Ε.Α

Οι διαδικασίες της ΑΕΕ στο πλαίσιο της έρευνας- δράσης Το σχολείο ως οργανισμός που μαθαίνει ΣχέδιοΔράσηςΣυστηματικήΔιερεύνηση Γενική Εκτίμηση

1/3 ΔιαδικασίαΧαρακτήρας/ΤύποςΧρόνος Εφαρμογής Ετήσιος ΠρογραμματισμόςΥποχρεωτικός.Ετήσιος. Γενική Εκτίμηση της εικόνας του σχολείουΥποχρεωτική. Άπαξ στην αρχή του θεσμού. Συστηματική διερεύνηση δεικτών ποιότητας Προαιρετική.Περιοδική. Ιεράρχηση Προτεραιοτήτων. Επιλογή, Οργάνωση και υλοποίηση Σχεδίου Δράσης Υποχρεωτική.Περιοδική. Ετήσια Έκθεση ΣχολείουΥποχρεωτική.Ετήσια. Αξιολόγηση Σχεδίου ΔράσηςΥποχρεωτική.Περιοδική. Ετήσιος Προγραμματισμός (νέος)Υποχρεωτικός.Ετήσιος. Ανάπτυξη διαδικασιών της ΑΕΕ

2/3 Ανάπτυξη διαδικασιών της ΑΕΕ ΔιαδικασίαΧαρακτήρας/ΤύποςΧρόνος Εφαρμογής (κάθε πότε) Ετήσιος Προγραμματισμός Υποχρεωτικός. Συνδέεται με τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό του σχολείου. Ετήσιος. Πραγματοποιείται από τον Διευθυντή και το σύλλογο διδασκόντων στην αρχή κάθε σχολικής χρονιάς Γενική Εκτίμηση της εικόνας του σχολείου Υποχρεωτική. Βασική εναρκτήρια διαδικασία της ΑΕΕ. Τα αποτελέσματα χρησιμοποιούνται στην πρώτη ετήσια έκθεση του σχολείου. Άπαξ στην αρχή του θεσμού. Πραγματοποιείται από το σύλλογο διδασκόντων. Συστηματική Διερεύνηση δεικτών ποιότητας Προαιρετική. Συνδέεται με - την κουλτούρα αξιολόγησης - την έρευνα δράσης στο σχολείο - την παραγωγή, χρήση και αξιοποίηση εργαλείων αξιολόγησης Περιοδική. Πραγματοποιείται από ομάδες εκπαιδευτικών με σκοπό την ανάπτυξη της έρευνας δράσης στο σχολείο.

3/3 Ανάπτυξη διαδικασιών της ΑΕΕ ΔιαδικασίαΧαρακτήρας/ΤύποςΧρόνος Εφαρμογής Ιεράρχηση Προτεραιοτήτων. Επιλογή, οργάνωση και υλοποίηση Σχεδίου Δράσης Υποχρεωτική. Συνδέεται με την καταγραφή αδυναμιών και τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό. Περιοδική. Πραγματοποιείται από το σύλλογο διδασκόντων και από ομάδες εκπαιδευτικών σε διάφορους χρονικούς κύκλους Ετήσια Έκθεση Σχολείου Υποχρεωτική. Αποτίμηση των δεικτών ποιότητας και αξιολόγηση των διαδικασιών της ΑΕΕ με βάση τα εκπαιδευτικά τεκμήρια του σχολείου. Ετήσια: Συντάσσεται από τον Διευθυντή, εγκρίνεται από το σύλλογο διδασκόντων, αναρτάται στο Δίκτυο της ΑΕΕ. Αξιολόγηση Σχεδίου Δράσης Υποχρεωτική. Αξιολόγηση των διαδικασιών της ΑΕΕ. Σ υνδέεται με τη διάχυση των καλών πρακτικών. Περιοδική. Συντάσσεται από ομάδα εκπαιδευτικών, εγκρίνεται από το σύλλογο διδασκόντων, αναρτάται στο Δίκτυο της ΑΕΕ. Ετήσιος Προγραμματισμός (νέος) Υποχρεωτικός. Συνδέεται με τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό του σχολείου. Αξιοποιεί τα δεδομένα της προηγούμενης χρονιάς Ετήσιος. Πραγματοποιείται από τον Διευθυντή και το σύλλογο διδασκόντων στην αρχή της σχολικής χρονιάς

Η έναρξη του θεσμού ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΠΡΩΤΟ ΕΤΟΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΠΡΩΤΟ ΕΤΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΑΕΕ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΤΟΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΤΟΣ Ετήσια Έκθεση ΕΤΗΣΙΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΧΕΔΙΩΝ ΔΡΑΣΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ Ετήσια Έκθεση ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΣΧΕΔΙΩΝ ΔΡΑΣΗΣ ΙΕΡΑΡΧΗΣΗ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΩΝ ΕΤΗΣΙΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΝΕΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ

ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΑΕΕ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ … ΚΑΙ ΡΟΛΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ Εποπτεύουν και συντονίζουν τις διαδικασίες της ΑΕΕ: Συγκαλούν την ολομέλεια - Συγκροτούν ομάδες εργασίας Συντονίζουν τους συμμετέχοντες Διευκολύνουν συνεργασίες και επικοινωνία Συμμετέχουν στον προγραμματισμό και στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό Σχεδιάζουν και εφαρμόζουν δράσεις Αποτιμούν συλλογικά το εκπαιδευτικό έργο Υποστηρίζουν το θεσμό στα σχολεία: επιμορφώνουν, ενημερώνουν, καθοδηγούν. Συμμετέχουν σε ολομέλειες ή σε δράσεις κατά περίπτωση Διευθυντές Σύμβουλοι Εκπαιδευτικοί Γονείς - Μαθητές Επιστημονική υποστήριξη κατά τη Διερεύνηση, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση των σχεδίων δράσης. Κριτικός φίλος

Σεπ- ΙανΦεβ-Ιούν Ο ετήσιος κύκλος εκπαιδευτικού έργου ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΑΕΕ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ Ετήσιος προγραμματισμός Εφαρμογή σχολικού προγράμματος Παρακολούθηση του έργου, αξιολόγηση, ανατροφοδότηση Ετήσια αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου Αξιοποίηση συμπερασμάτων Για τον επόμενο «Ετήσιο Προγραμματισμό»

Ετήσιος προγραμματισμός. Περιλαμβάνει αναφορές σε: Συμμετέχοντες και διαδικασία προγραμματισμού Εποπτεία – Διαχείριση υποδομών και πόρων Αξιοποίηση ανθρώπινου δυναμικού Οργάνωση και διοίκηση του σχολείου Προγραμματισμός εκδηλώσεων και επισκέψεων Θεσμοθετημένες δράσεις του προγράμματος σπουδών Δράσεις σε ενδοσχολικό επίπεδο Δράσεις συνεργασίας με εκπαιδευτικούς και κοινωνικούς φορείς Ο ετήσιος κύκλος του εκπαιδευτικού έργου 1/3

Ετήσια έκθεση αξιολόγησης. Περιλαμβάνει αναφορές σε: Ανάπτυξη και εφαρμογή διαδικασιών ΑΕΕ Εκτιμήσεις εκπαιδευτικών από την εφαρμογή της ΑΕΕ στα σχολεία Αξιολόγηση δεικτών ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου στο σχολείο Προτάσεις βελτίωσης Ο ετήσιος κύκλος του εκπαιδευτικού έργου 2/3

Αξιολόγηση Σχεδίων Δράσης. Περιλαμβάνει αναφορές σε:  Σχεδιασμός – Διαδικασίες  Δραστηριότητες στο πλαίσιο της Δράσης  Παραχθέντα τεκμήρια και υλικό Ο ετήσιος κύκλος του εκπαιδευτικού έργου 3/3  Ποιότητα ενεργειών και διαδικασιών  Αποτελεσματικότητα - βιωσιμότητα

ε ε κ κ π π α α ι ι δ δ ε ε υ υ τ τ ι ι κ κ ό ό έ έ ρ ρ γ γ ο ο ι ι κ κ ό ό ι ι κ κ ό ό έ έ ρ ρ γ γ ο ο έ έ ρ ρ γ γ ο ο τ τ υ υ ε ε δ δ ι ι α α π π κ κ ε ε έ έ ρ ρ γ γ ο ο ι ι κ κ ό ό τ τ υ υ ε ε δ δ ι ι α α π π κ κ ε ε