ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΜΑΤΗΓΑΚΗ ΣΤΕΛΑ ΕΞΑΜΗΝΟ: ΠΤΥΧΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ Τ.Ε.Ι. ΑΘΗΝΑΣ-Σ.Κ.Σ.-2015.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
SCHOOL YEAR Ms Kefallinou. Language A: Language and Literature is directed towards developing and understanding the constructed nature of meanings.
Advertisements

 H καινοτομία και η δημιουργικότητα ήταν στο επίκεντρο της ευρωπαϊκής ιστορίας. Η Αναγέννηση, ο Διαφωτισμός, η εξερεύνηση του κόσμου και η Βιομηχανική.
Οσμές στη Σχεδίαση του Λογισμικού (Code Smells) Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 5: Ανάπτυξη Περιεχομένου 1/9 19/3/2015 Διάλεξη 5 Εργαλεία Συγγραφής Περιεχομένου Ανάπτυξη.
Translation Tips LG New Testament Greek Fall 2012.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Τελική εργασία του μαθήματος “Σχεδιασμός Δημιουργικού & Διαφημιστικών Μηνυμάτων” Ιανουάριος 2054 Ομάδα Χ Ονοματεπώνυμο 1 Ονοματεπώνυμο 2 Ονοματεπώνυμο.
Προσομοίωση Δικτύων 4η Άσκηση Σύνθετες τοπολογίες, διακοπή συνδέσεων, δυναμική δρομολόγηση.
Προσομοίωση Δικτύων 3η Άσκηση Δημιουργία, διαμόρφωση μελέτη σύνθετων τοπολογιών.
Ενδείξεις κυστεκτομής σε μη μυοδιηθητικό καρκίνο ουροδόχου κύστης Αθανάσιος Γ. Παπατσώρης Επ. Καθηγητής Ουρολογίας Β’ Ουρολογική Κλινική Πανεπιστημίου.
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ_2 Βασιλης Κολλιας
Αριθμητική Επίλυση Διαφορικών Εξισώσεων 1. Συνήθης Δ.Ε. 1 ανεξάρτητη μεταβλητή x 1 εξαρτημένη μεταβλητή y Καθώς και παράγωγοι της y μέχρι n τάξης, στη.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
Περιπτώσεις εφαρμογών σε αναπτυσσόμενες χώρες από την Practical Action This publication has been produced with the assistance of the European Commission.
Having teachers from abroad at our school During the two year Comenius project, we had some teachers from England and Germany teach in our school. Rachel.
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ 4 ο ΕΤΟΣ (Δ΄ΤΑΞΗ - S4)
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
Chapter 1(a) What I expect you to know…. Vocabulary Verbs: ̉έστι(ν), λέϒει, οι̉κει̂, πονει̂, ϕιλει̂, χαίρει Nouns: ο͑ α̉ργός, ο͑ ά̉νθρωπος, ο͑ αυ̉τουργός,
Μαθαίνω με “υπότιτλους”
Αντισταθμιστική ανάλυση
«Μαθαίνω» και «Διδάσκω» «Μαθηματικά»
ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΔΥΣΛΕΞΙΑ Τρύφων Μαυροπαλιάς
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Πολυμέσων Εργαστήριο Ρομποτικής
Νίκησε την Πλημμύρα Μια πρόκληση για το σχεδιασμό και την κατασκευή ενός αντιπλημμυρικού σπιτιού στο νησί Watu Εάν σκοπεύετε να βάλετε τους μαθητές σας.
Working Along with Key Experts
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β4 Σχ. Έτος:
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΥΛΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Νερό και Τρόφιμα Συνοδευτικό υλικό για τη διδασκαλία του μαθήματος
Το Οικολογικό Αποτύπωμα του Γάλακτος
Ενέργεια για τον κόσμο This publication has been produced with the assistance of the European Commission. The contents of this publication are the sole.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
Ρωμαίους 10:17 Επομένως για να πιστέψει κανείς Χρειάζεται ν’ακούσει,
Σπατάλη Τροφίμων Συνοδευτικό υλικό για τη διδασκαλία του μαθήματος
Adjectives Introduction to Greek By Stephen Curto For Intro to Greek
International Hospitality Management MC Employability Scheme
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Example Rotary Motion Problems
Οσμές στη Σχεδίαση του Λογισμικού
This show was edited by Mike:
Το ιερό δισκοπότηρο της ΙΕ γλωσσολογίας
Αντίληψη αντίληψη του φυσικού κόσμου που μας περιβάλλει, μέσω του νευρικού μας συστήματος αποτελεί δημιούργημα του εγκεφάλου και άρα τα χαρακτηριστικά.
Γλωσσική ανάπτυξη στη Γ2
Φωτογραφίες Περιβαλλοντικής Καταστροφής
Ανάλυση Γεωργικού Οικογενειακού Εισήματος (ΓΟΕ)
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Find: φ σ3 = 400 [lb/ft2] CD test Δσ = 1,000 [lb/ft2] Sand 34˚ 36˚ 38˚
Εισαγωγή στα Τρόφιμα This publication has been produced with the support of the European Commission. The contents of this publication are the sole responsibility.
aka Mathematical Models and Applications
Find: angle of failure, α
ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ? Όμως ναι.... Ένα σκάφος
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
This show was edited by Mike:
Find: ρc [in] from load γT=110 [lb/ft3] γT=100 [lb/ft3]
ΑΣΚΗΣΗ Να σχεδιαστούν (α) η Πρόσοψη, (β) η Πλάγια όψη σε τομή Β-Β και
Επανάληψη σε όλους τους χρόνους
Find: Force on culvert in [lb/ft]
Class IV Aorist Adverbial Participle © Dr. Esa Autero
Λέξεις που αλλάζουν νόημα αν είναι μετρήσιμα ή μη μετρήσιμα
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ The “MiGreat Project”- n IT01-KA has been funded with support from the European Commission. This document reflects the.
Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Faceforward … into my home!
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΜΑΤΗΓΑΚΗ ΣΤΕΛΑ ΕΞΑΜΗΝΟ: ΠΤΥΧΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ Τ.Ε.Ι. ΑΘΗΝΑΣ-Σ.Κ.Σ.-2015

ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΙΔΕΑ Σκοπός του εργαστηρίου ήταν η δημιουργία ενός πρωτότυπου και καινοτόμου, βιομηχανικώς παραγόμενου, χρηστικού αντικειμένου. Μετά από έρευνα αποφασίστηκε ότι αντικείμενο μελέτης του συγκεκριμένου project θα αποτελούσαν τα έπιπλα. Ύστερα από εκτενή ανάλυση των προβλημάτων και των ελλείψεων στα ήδη υπάρχοντα έπιπλα, δημιουργήθηκε η ανάγκη για μελέτη και απόδοση μορφής σε ένα ράφι που θα διαχωρίζει τα διαβασμένα βιβλία από εκείνα τα οποία ο χρήστης δεν έχει διαβάσει ακόμα. Σκοπός ήταν η διευκόλυνση του χρήστη στην οργάνωση των βιβλίων του και η παροχή της δυνατότητας να γνωρίζει οποιαδήποτε στιγμή ποια βιβλία έχει ήδη διαβάσει κάθε δεδομένη στιγμή, και πόσα διαθέτει ακόμα για ανάγνωση στο μέλλον. Αποτελεί ένα αντικείμενο απαραίτητο σε κάθε λάτρη των βιβλίων που εξυπηρετεί τόσο τις ανάγκες μιας κατοικίας, όσο και ενός εργασιακού χώρου. Συνδυάζει το στυλ και την κομψότητα, ενώ παράλληλα είναι ύψιστης χρηστικής σημασίας. The purpose of this laboratory course was to create an original and innovative, industrially produced, product of use. After investigation, it was decided that the subject of study would be furniture. After extensive analysis of the problems and shortcomings of the existing furniture, the need to design and perform a shelf that would separate the books that the user has already read, from the ones which haven’t yet been read, was created. The purpose was to facilitate the user in organizing their books and enable them to know which books they have already read at any time, as well as how many of them are to be read in the future. It is an indispensable object to any book lover, which serves both the needs of a home and a workplace. It combines style and elegance while being a product of use with high importance. MAIN IDEA

The rack has an easy to use mechanism for categorizing books. A structure made of solid wood is located inside of it, with the word '' read '‘ written to the left and the word '' unread '‘ to the right. The top and bottom pieces of the furniture are equipped with rails, on which the structure moves left and right. At the end of the rails, to the right of the shelf, there are two larger rails which allow the structure to move forward and be removed completely off the shelf, a feature that enables the user to clean it easily or remove it due to lack of unread books. HOW IT WORKS ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Το ράφι διαθέτει έναν εύκολο στη χρήση μηχανισμό για το διαχωρισμό των βιβλίων. Μία κατασκευή από μασίφ ξύλο βρίσκεται μέσα σε αυτό, στην οποία αριστερά αναγράφεται η λέξη ‘’read’’ (διαβασμένο) και δεξιά η λέξη ‘’unread’’ (μη διαβασμένο). Το επάνω και το κάτω κομμάτι του επίπλου διαθέτουν ράγες μέσα στις οποίες κινείται η κατασκευή. Στο τέλος των ραγών και δεξιά του ραφιού υπάρχουν δύο μεγαλύτερες ράγες οι οποίες επιτρέπουν στην κατασκευή να κινηθεί προς τα εμπρός και να βγει τελείως από το ράφι, κάτι που βοηθάει το χρήστη να την καθαρίσει ευκολότερα ή να την αφαιρέσει λόγω έλλειψης μη διαβασμένων βιβλίων.

ΣΚΙΤΣΑ ΙΔΕΑΣ

ΚΛΙΜΑΚΑ 1:5 ΚΥΡΙΑ ΟΨΗ ΚΑΤΟΨΗ ΠΛΑΓΙΑ ΟΨΗ ΡΑΦΙ

ΚΑΤΩ ΚΟΜΜΑΤΙ ΡΑΦΙΟΥ ΚΑΤΟΨΗ ΚΥΡΙΑ ΟΨΗΠΛΑΓΙΑ ΟΨΗ ΚΛΙΜΑΚΑ 1:5

ΠΛΑΤΗ ΡΑΦΙΟΥ ΚΑΤΟΨΗ ΚΥΡΙΑ ΟΨΗΠΛΑΓΙΑ ΟΨΗ ΚΛΙΜΑΚΑ 1:5

ΠΛΑΓΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΡΑΦΙΟΥ ΚΑΤΟΨΗ ΚΥΡΙΑ ΟΨΗΠΛΑΓΙΑ ΟΨΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΡΑΦΙΟΥ ΚΑΤΟΨΗ ΚΥΡΙΑ ΟΨΗΠΛΑΓΙΑ ΟΨΗ ΚΛΙΜΑΚΑ 1:5

ΤΟΜΗ ΡΑΦΙΟΥ ΚΛΙΜΑΚΑ 1:2 ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΤΟΜΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑ 1:1

ΑΞΟΝΟΜΕΤΡΙΚΟ ΡΑΦΙΟΥ ΚΛΙΜΑΚΑ 1:5

ΠΡΟΟΠΤΙΚΑ ΡΑΦΙΟΥ

ΕΚΡΗΞΗ ΡΑΦΙΟΥ ΜΕ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ

ΦΩΤΟΡΕΑΛΙΣΤΙΚΑ

ΦΩΤΟΡΕΑΛΙΣΤΙΚΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ

ΦΩΤΟΡΕΑΛΙΣΤΙΚΑ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ

ΦΩΤΟΡΕΑΛΙΣΤΙΚΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΕ ΧΩΡΟ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΠΑΛΕΤΑ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΥΛΙΚΩΝ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΙ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΙ ΥΛΙΚΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΡΑΦΙΟΥ ΜΑΣΙΦ ΞΥΛΟ (ΚΑΤΆ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΔΡΥ) ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟΥΣ ΜΥΚΗΤΕΣ ΑΝΤΟΧΗ ΔΟΥΛΕΥΕΤΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΧΑΡΑΣΣΕΤΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΩΡΑΙΟ ΦΙΝΙΡΙΣΜΑ ΤΡΟΠΟΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΡΑΦΙΟΥ ΒΙΔΑ CAM LOCK (8 ΤΕΜΑΧΙΑ)