Εργασία στο μάθημα : Η λογοτεχνία στο νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαρία (Α.Μ.4395) Σιούρτου Νικολέτα-Αντιγόνη (Α.Μ.4474) Δεκέμβριος 2011.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η έννοια της διαφοράς στο σχολείο Προβληματισμοί και προτάσεις.
Advertisements

Κοκκινη κλωστη δεμενη στην ανεμη τυλιγμενη………..
Αριάδνη Σαχίνογλου, Α’ Γυμνασίου
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
“…ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ ΚΑΤΕΒΗΚΑΝ ΣΤΗ ΓΗ”
Το κοριτσάκι με τα σπίρτα
Μια όμορφη ιστορία του Paulo Coelho
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π. Ε. & Δ. Ε
Στόχοι Δημιουργία power point Ροή & εικόνα στο κείμενο
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Για σου. Σε σκεπτόμουν όλη μέρα!!!
Η αγαπημένη μου κοσμοθεωρία.
Χριστούγεννα όπως πραγματικά έγιναν
Τα παράδοξα των καιρών μας
Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους
Ο Μάνος Χατζιδάκις για το νησί των συναισθημάτων
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
2ο Δημοτικό Σχολείο Περαίας Α1
Μαθαίνω να είμαι καλό παιδί στην τραμπάλα
Αν μ’αγαπάς κι ειν’ όνειρο
Το ενδιαφέρον των παιδιών για εκείνο το οποίο "καλούνται" να λάβουν ως νέα πληροφορία είναι αυτό που αποτελεί το ισχυρότερο κίνητρό τους στην ανακάλυψη.
Όλα τώρα γύρω μου γελούνε κι απ’ αγάπη τώρα με μεθούνε σαν φιλώ γλυκά τα δυο σου χείλη που `ναι σαν τριαντάφυλλα τ’ Απρίλη.
ήταν ένα κοριτσάκι που το έλεγαν...
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
27o Δημοτικό Σχολείο Αθηνών
Το παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας (από την πλευρά του Λύκου)
Ενότητα 8 Υποενότητες 1,2 Γλωσσοδέτες
Στην τάξη μου.
O ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ ΚΑΙ Η ΡΕΝΕΣΜΗ
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
ΣεβΟμαστε τη διαφορετικΟτητα…
Κώστα νομίζω η μέρα δεν είναι καλή σήμερα. Κοίταξε τον ουρανό
Σ ΄ αγαπώ Είσαι για μένα το πιο τρελό μου όνειρο.
Ξυπνάς το πρωί. Μια μέρα ξεκινάει….
ΧΟΡΧΕ ΛΟΥΙΣ ΜΠΟΡΧΕΣ «Μαθαίνεις».
ΟΙ ΔΥΟ ΦΙΛΕΣ ΣΟΦΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Δ1.
Μια φορά κι έναν καιρό, σε ένα συννεφιασμένο ανοιξιάτικο δειλινό, το φεγγάρι μας ξεκίνησε για τη γνωστή του διαδρομή.
Σεμπάστιαν Πίλαρτζικ Θάνος Κανέλλος Τζαβέλας Νέστορας
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Μια φορά κι έναν καιρό ζούσε στην αυλή ενός χωριάτικου σπιτιού µια χελώνα, που είχε έναν µεγάλο καηµό. Ήθελε να πετάξει στον ουρανό όπως τα πουλιά. -
Αγαπημένο μου παιδί....
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Το παραμύθι του Β1 πετάω κι εγώ Είμαι λυπημένο. Το δρώμενο του Β1 Φοβάμαι Γιατί κλαίει; Τι ωραία που πετάμε.
ΠΑΤΡΑ,2012 Η ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΤΕΛΙΚΗ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΟ ΑΡΝΑΚΙ ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΦΑΓΗΤΟ. ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗ ΜΑΡΙΑ-ΕΛΕΝΗ(Α.Μ.:
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Πανεπιστήμια Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία Μάθημα: Δραστηριότητες από τον κόσμο.
Η Π ΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑ …. ΔΡΑΚΟΣ Πέτρος Ρούσος. Ήταν μια φορά και δυο καιροί, μια πριγκίπισσα, που ζούσε στο μεσαιωνικό κάστρο της Λεμεσού. Άλλοτε ήταν καλή και.
«DIFRIENDS» Κατερίνα Μαρία-Αγγελική Βασιλική Ανδριάνα Σενάριο για το μάθημα της Γλώσσας Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Κ. Κατερίνα Νικολοπούλου.
Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑ: 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΚΑΘΙΑΣ-ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Α' ΜΑΘΗΤΕΣ: 15 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΜΑΝΙΑ ΑΘΗΝΑ.
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
ΨΥΛΛΑ ΟΥΡΑΝΙΑ 4497 ΕΞΑΜΗΝΟ ΄Ζ ΜΑΘΗΜΑ: Η ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: κ. ΠΟΛΙΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ.
Τα παράδοξα των καιρών μας
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Αγαπημένο μου παιδί....
ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ Ο ΚΑΪΖΕΡ ΜΟΥ!!!
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
ΌΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Η μάγισσα του βουνού.
Μια όμορφη ιστορία του Paulo Coelho
Γιατί δε μετράς προβατάκια!
Για σου. Σε σκεπτόμουν όλη μέρα!!!
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εργασία στο μάθημα : Η λογοτεχνία στο νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαρία (Α.Μ.4395) Σιούρτου Νικολέτα-Αντιγόνη (Α.Μ.4474) Δεκέμβριος 2011.

Μια φορά κι έναν καιρό υπήρχε ένας βάτραχος που περιπλανιόταν από ‘δω κι από ‘κει και δεν ήξερε αν ήταν χαρούμενος ή λυπημένος. Η καρδιά του χτυπούσε πολύ δυνατά αλλά κανείς δεν ήξερε γιατί ώσπου ο φίλος του, ο λαγός, κατάλαβε πως ήταν ερωτευμένος. Τότε, ο βάτραχος ένιωσε απίστευτη χαρά γιατί και ο ίδιος συνειδητοποίησε πως ήταν ερωτευμένος με τη λευκή πάπια. Έτσι, κάθε μέρα σκαρφιζόταν διάφορους τρόπους για να της δείξει την αγάπη του. Άλλοτε της ζωγράφιζε, άλλοτε της έστελνε δώρα και λουλούδια αλλά ποτέ δεν έβρισκε το κουράγιο να της πει πόσο την αγαπούσε. Η πάπια δεν ήξερε ποιος της έστελνε όλα τα δώρα όμως χαιρόταν πάρα πολύ με όλα αυτά. Τελικά, ο βάτραχος αποφάσισε να την εντυπωσιάσει κάνοντας το πιο ψηλό πέταγμα στον ουρανό. Όμως, έχασε την ισορροπία του και έπεσε. Η πάπια τρόμαξε πολύ, έτρεξε κοντά του, τον φρόντισε και του αποκάλυψε πόσο τον αγαπούσε. Από τότε ο έρωτάς τους δεν έπαψε να μεγαλώνει… Τι κι αν ήταν διαφορετικοί;; Η αγάπη δε γνωρίζει σύνορα…

Ο λόγος για τον οποίο επιλέξαμε το συγκεκριμένο παραμύθι του Μαξ Βέλθουις είναι διότι κάνει λόγο για την αγάπη και τον έρωτα ανάμεσα σε διαφορετικά πλάσματα. Μέσα από την ιστορία του πράσινου βατράχου και της λευκής πάπιας, τα παιδιά μαθαίνουν να αποδέχονται και ν’ αγαπούν το.. διαφορετικό γιατί αυτό που έχει σημασία είναι ότι η αγάπη δε γνωρίζει σύνορα!

Στόχος της δραστηριότητας που θα ακολουθήσει είναι να καταφέρουν τα παιδιά να μεταβούν από μία λογοτεχνική εμπειρία σε μία άλλη λογοτεχνική εμπειρία.

Η δραστηριότητα θα διεξαχθεί στην ειδικά διαμορφωμένη «γωνιά ανάγνωσης» ακολουθώντας μια συγκεκριμένη διαδικασία. Η γωνιά της ανάγνωσης θα είναι εντυπωσιακά διακοσμημένη (ζωγραφιές παιδιών, περιοδικά, αφίσες, φυτά τλ). Επίσης, καλό θα είναι να έχει πολλά και αναπαυτικά μαξιλάρια ώστε τα παιδιά να νιώθουν άνετα και να διασκεδάζουν την ώρα της ανάγνωσης. Επιπλέον, είναι σαφές ότι θα υπάρχουν πολλά και αγαπημένα βιβλία των παιδιών, τα οποία θα είναι προσιτά στα παιδιά.

Έτσι, αφού συγκεντρωθούν όλα τα παιδιά στη γωνιά της ανάγνωσης, μόλις ακουστεί το παρακάτω στιχάκι θα ξεκινήσει η ανάγνωση… Ένα, δύο, τρία… Αρχίζει η ιστορία!! Τρία, δύο, ένα… κι εγώ τη λέω για σένα!!!

Η δραστηριότητα ξεκινάει με την ανάγνωση του παραμυθιού. Κατά την ανάγνωση του παραμυθιού η νηπιαγωγός δείχνει τις εικόνες και αποφασίζει να σταματήσει την ιστορία στο εξής σημείο: «Πώς θα μπορούσε να φανερώσει στην πάπια την αγάπη του;;;». Εδώ, η νηπιαγωγός προτείνει στα παιδιά να σκεφτούν τι θα μπορούσε να κάνει ο βάτραχος για να δείξει στην αγαπημένη του πάπια πόσο την αγαπά, αν βέβαια ήξερε να γράφει…

Σκοπός μας εδώ είναι να οδηγήσουμε τα παιδιά στην ιδέα της δημιουργίας ενός ποιήματος που θα μπορούσε να στείλει ο βάτραχος στην καλή του πάπια. Μάλιστα, προκειμένου να εξοικειωθούν με την ιδέα ενός ποιήματος θα μπορούσε η νηπιαγωγός να ξεκινήσει εκείνη τους πρώτους στίχους του ποιήματος και να το συνεχίσουν τα παιδιά..

Είμαι ο βάτραχος εγώ.. Και νομίζω σ’ αγαπώ.. Τι πειράζει που είσαι πάπια; Σε κοιτώ μέσα στα μάτια.. Κι όσο κι αν ψάξω δεν μπορώ Να βρω τι έχεις διαφορετικό…

Αφού τα παιδιά δημιουργήσουν το δικό τους ποίημα ή νηπιαγωγός μπορεί να προτείνει να το απαγγείλουν όλοι τόσο δυνατά ώστε να φτάσει στ’ αφτιά του βατράχου. Μετά την απαγγελία του ποιήματος, η νηπιαγωγός προτείνει να συνεχίσουν την ανάγνωση του παραμυθιού έτσι ώστε να μάθουν τι επέλεξε τελικά ο βάτραχος να κάνει για να εντυπωσιάσει την πάπια και να της πει πόσο την αγαπά.

Μετά την ανάγνωση του παραμυθιού, η νηπιαγωγός προτείνει στα παιδιά να τοποθετήσουν το ποίημα στη γωνιά της ανάγνωσης. Η δραστηριότητα θα ολοκληρωθεί όταν ακουστεί το παρακάτω στιχάκι, που θα σηματοδοτήσει την έξοδο των παιδιών από τη γωνιά της ανάγνωσης. Ένα, δύο, τρία.. Πάει κι αυτή η ιστορία… Τρία, δύο, ένα… και αυτό δεν είναι ψέμα…

Ευχαριστούμε πολύ!!