Ειδικά Θέματα Δικαίου Επιχειρήσεων Ενότητα 14: ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΕΩΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΦΑΛΑΙΩΣΕΩΣ Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Το περιεχόμενο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τέλος Ενότητας.
Advertisements

Η ανοσοαποτύπωση ως επιβεβαιωτική μέθοδος
Τριφασικά συμμετρικά δίκτυα σε συνδεσμολογία Υ (1/2)
Αυτοματοποιημένη ευρετηρίαση
Διαμόρφωση πεδίων Περιγραφικά πεδία Διαχειριστικά πεδία Δομικά πεδία.
Άσκηση με αντίσταση Είναι ο οποιοσδήποτε τύπος ενεργητικής άσκησης στον οποίο η δυναμική ή στατική μυϊκή σύσπαση βρίσκει αντίσταση από μία εξωτερική.
Πολιτική πληροφόρησης Ενότητα 11: Ανακεφαλαίωση Μέρος Ι Δρ Αλέξανδρος Κουλούρης Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας & Συστημάτων Πληροφόρησης Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
Η αναγκαιότητα συνθετικής προσέγγισης 1/6
Διάνοιξη πόρων Με ακτινοβολούμενη θερμότητα. Θερμαινόμενα σίδερα.
Έλεγχος Ροής με την Εντολή Επανάληψης FOR 1/9
Καμπυλότητα Φακού P c
Δράση μάσκας Μείωση ερεθισμού και επαναφορά των διασταλμένων πόρων.
Παράγοντες που επηρεάζουν τη δύναμη ενός μυός 1/2
Ορισμός Μάλαξη είναι ένα σύστημα μηχανικών χειρισμών που εκτελούνται στην επιφάνεια του ανθρώπινου σώματος (εδώ στο πρόσωπο), με τα χέρια ή με ειδικά μηχανήματα.
Αλκίνια Χαρακτηριστική ομάδα: τριπλός δεσμός.
Περιγραφή Είναι κύματα που εκπέμπονται σε πολύ μεγάλες συχνότητες.
Ορισμός Τα υψίσυχνα ρεύματα είναι υψηλής συχνότητας εναλλασσόμενα ρεύματα. Δεν διεγείρουν τα αισθητικά και κινητικά νεύρα και έτσι δεν υπάρχει κίνδυνος.
Σύσταση και Ανάλυση Γλευκών και Οίνων (Θ)
Συστήματα Θεματικής Πρόσβασης (Θ) Ενότητα 5: Θεματική επεξεργασία απεικονιστικών τεκμηρίων Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης.
Δίκαιο Επιχειρήσεων ΙΙ Ενότητα 3: ΕΥΡΥΤΕΡΟΙ ΝΟΜΟΙ ROLLAND Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια.
Τεχνικές μάλαξης (Θ) Ενότητα 12: Μάλαξη και εναλλακτικές θεραπευτικές προσεγγίσεις Γεωργία Πέττα Τμήμα Φυσικοθεραπείας Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο.
ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ Ενότητα 1: Αγορά Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative Commons εκτός.
Ψυχιατρική Ενότητα 17: Θεραπευτικές παρεμβάσεις στην ψυχιατρική Ευάγγελος Γ. Παπαγεωργίου Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ.
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ) Ενότητα 1: Βασικές αρχές και ορισμοί Γιώργος Πιερράκος Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Εισαγωγική Κατεύθυνση Διοίκησης.
Τεχνικές Μάλαξης (Ε) Ενότητα 10: Αποτελέσματα μάλαξης – Κοιλιακή χώρα Δωροθέα Μακρυγιάννη Pt MSc Τμήμα Φυσικοθεραπείας Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο.
Υπηρεσίες Πληροφόρησης Ενότητα 7: Είδη υπηρεσιών πληροφόρησης – Εξυπηρέτηση (β’ μέρος) Δρ. Ευγενία Βασιλακάκη Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης.
Αξιολόγηση επενδύσεων Ενότητα 2: Απλός και σύνθετος τόκος και Εισαγωγή στο EXCEL Εργαστήριο 2 ης Εβδομάδας Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε) Ενότητα 2: Διόρθωση αμετρωπιών με οφθαλμικούς φακούς Θεμιστοκλής Γιαλελής, Οπτικός, MSc, PhD candidate ΕΔΙΠ του τμήματος.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε) Ενότητα 5: Έγχρωμοι φακοί Θεμιστοκλής Γιαλελής, Οπτικός, MSc, PhD candidate ΕΔΙΠ του τμήματος Οπτικής και Οπτομετρίας.
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων
Κανόνες Ασφαλείας Εργοταξίων
Παράγοντες που επηρεάζουν ένα σύστημα Υγείας
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3. ΠΕΙΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
Άλλες μορφές νευρώσεων
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Άσκηση 8 (1 από 3) Προβολές 1. Να επιλέξετε ένα θέμα βασισμένο σε κάποια παράγραφο / υποπαράγραφο του κεφαλαίου 6 των σημειώσεων και να κάνετε μια εργασία.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1. ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ (ΝΟΜΟΙ ROLLAND) Πρόκειται για κανόνες που διέπουν τη δημόσια υπηρεσία, οι οποίοι.
Υπολογιστική Γεωμετρία και Εφαρμογές στις ΒΧΔ
Α. Νόμος της κινητικότητας ή προσαρμογής
Βασικά δεδομένα Το σύστημα υγείας δεν αποτελεί απλά άθροισμα επιμέρους μερών. Τα επιμέρους στοιχεία του συστήματος βρίσκονται σε συνεχή αλληλεξάρτηση.
Ταυτότητα και περίγραμμα μαθήματος
Σημειώσεις/Διαφάνειες
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΛΟΤ EN ISO 3251 Ζύγιση μάζας υγρού μελανιού (m1 g)
Ενότητα 13 Αξιολόγηση μαθήματος και διδάσκοντος από την εφαρμογή της Μονάδας Ολικής Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ) του ΤΕΙ Αθήνας Αξιολόγηση του μαθήματος Αξιολόγηση.
Άσκηση 9 (1 από 2) Ανακαλύψτε στο χάρτη σας μερικά χαρτογραφικά αντικείμενα που να ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες : φυσικά, τεχνητές κατασκευές, αφηρημένα.
Σημειώσεις/Διαφάνειες
Τοπολογικές σχέσεις 1/3 Βρείτε και περιγράψτε τις τοπολογικές σχέσεις σύμφωνα με τους (Pantazis, Donnay 1996) για τα παρακάτω γεω-γραφικά αντικείμενα:
Επιλογή φλέβας για λήψη φλεβικού αίματος 1/7
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Εικαστικές συνθέσεις - Χρώμα στο χώρο
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ)
Ενότητα 2: Εισοδηματικός περιορισμός
Λιθογραφία – Όφσετ (Θ) Ενότητα 8.2: Εκτυπωτική Διαδικασία Μηχανής
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Ενότητα 9: Συστήματα Υγείας στην Ευρώπη: Σουηδία
Ειδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -E
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Ενότητα 8: Συστήματα Υγείας στην Ευρώπη: Γαλλία
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -Θ
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Δίκαιο Επιχειρήσεων ΙΙ
Ενότητα 1: ……………….. Όνομα Επώνυμο Τμήμα __
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ειδικά Θέματα Δικαίου Επιχειρήσεων Ενότητα 14: ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΕΩΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΦΑΛΑΙΩΣΕΩΣ Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative Commons εκτός και αν αναφέρεται διαφορετικά Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΕΩΣ 1. Αναλύστε κριτικά την περίπτωση της μετάβασης από την ΕΡΤ προς τη ΝΕΡΙΤ. 2. Αναλύστε κριτικά το ζήτημα αν ο πολιτισμός, ιδίως τα πολύ σημαντικά αρχιτεκτονήματα που συνδέονται με χρήσεις πολιτισμού, είναι συμβατός με τους εναλλακτικούς τύπους δημοσίων συμβάσεων. 3. Αναλύστε κριτικά την ιστορία και τη φύση της επιχείρησης ΑΤΑΛΑΝΤΑ και ιδιαίτερα την εμπλοκή του ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού με αυτή. 4. Αναλύστε κριτικά τους λόγους για τους οποίους βρίσκεται σε ύφεση η πειρατεία ανοιχτά της Σομαλίας και το ρόλο των ιδιωτών φρουρών των εμπορικών πλοίων με ελληνική σημαία. 1

ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΕΩΣ 1.Μελετήστε και αξιοποιήστε κριτικά το Κεφάλαιο 1, ιδίως τη Διδακτική Ενότητα 2. Δώστε έμφαση στην παρατήρηση ότι η ΕΡΤ αποτέλεσε όχι απλώς ένα «brand name» εμπορικό αλλά και πολιτικό, δηλαδή ένα θεσμό εμβληματικό για τη Μεταπολίτευση του Η θεσμική περιπέτεια από την κατάργηση της ΕΡΤ ΑΕ στην ανέτοιμη ΝΕΡΙΤ μέσω της ΔΤ και της ΕΔΡ δεν εκθέτει τη Δημοκρατία μόνον από τη σκοπιά του Νόμου Rolland για τη συνέχεια των δημοσίων υπηρεσιών αλλά πολύπλευρα. Η Δημοκρατία της Βαϊμάρης, δηλαδή το πολίτευμα της Γερμανίας του Μεσοπολέμου, αυτοαναιρέθηκε με την παραχώρηση εξουσιών από τη Βουλή στη ναζιστική κυβέρνηση. 2

ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΕΩΣ 2.Μελετήστε και αξιοποιήστε κριτικά το Κεφάλαιο 2, ιδίως τις Διδακτικές Ενότητες 2 και 3. Δώστε έμφαση στην παρατήρηση ότι ο πολιτισμός, ακόμη και στις εξ ορισμού μη κερδοσκοπικές εκφάνσεις του όπως είναι τα μουσεία, δεν αποτελεί ένα φυσικό αντικείμενο ασύμβατο όχι μόνο με την πιο φιλική προς τα μη ανταποδοτικά φυσικά αντικείμενα μορφή «contracting out», όπως είναι οι συμβάσεις Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ), αλλά και με την κατ’ εξοχήν συνδεδεμένη με τα ανταποδοτικά φυσικά αντικείμενα (λιμάνια, αυτοκινητόδρομοι, σιδηρόδρομοι…), δηλαδή με τις συμβάσεις παραχώρησης. Αναπτύξτε κριτικά και τη συμπληρωματική παρατήρηση ότι ειδικότερα όσον αφορά τα μεγαλεπίβολα αρχιτεκτονικά συμπλέγματα του πολιτισμού, αυτά είναι ένα είδος διεθνούς «ετικέτας» και εκτιμάται ότι κατ’ αρχήν το τελικό αποτέλεσμα αποζημιώνει για κάθε είδους επιπλοκές οι οποίες εμφανίζονται στην πορεία. 3

ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΕΩΣ 3.Μελετήστε και αξιοποιήστε κριτικά το Κεφάλαιο 3, ιδίως τις Διδακτικές Ενότητες 1 και 2. Δώστε έμφαση στην παρατήρηση ότι η ΑΤΑΛΑΝΤΑ αποτελεί νομικά την πρώτη ναυτική επιχείρηση υπαγόμενη στην Ευρωπαϊκή Πολιτική Ασφάλειας και Άμυνας (ΕΠΑΑ) και ιστορικά παράδειγμα (αγωνιστικού) συγκρητισμού. Στον Αντιπειρατικό Ευρωστόλο, ο οποίος έχει μία επιτυχή ανταπόκριση στο ρόλο του, συμμετείχε το Πολεμικό Ναυτικό της Ελλάδας ανελλιπώς με προσωπικό και μέσα (φρεγάτα και οργανικό ελικόπτερο) από την έναρξη, το 2008 (αναλαμβάνοντας και τη Διοίκηση της Δύναμης) μέχρι το Το 2008 το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ προχώρησε στην υιοθέτηση ομόφωνων ψηφισμάτων για την αντιμετώπιση της πειρατείας στη Σομαλία. Ανατέθηκε στη διεθνή ναυτική δύναμη ΑΤΑΛΑΝΤΑ η δικαιοδοσία για τη σύλληψη των πειρατών και εντός των χωρικών υδάτων της Σομαλίας. 4

ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΕΩΣ Επίσης, το ψήφισμα 1851 της 16ης Δεκεμβρίου 2008 παρέχει το δικαίωμα στις διεθνείς ναυτικές και άλλες δυνάμεις να προχωρήσουν και σε ενέργειες κατά των πειρατών στο σομαλικό χώρο, και για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Σύμφωνα με τα 1816 και 1846, οι ξένες ναυτικές δυνάμεις δρουν σε συνεργασία με την κυβέρνηση της Σομαλίας. Η Μεταβατική Ομοσπονδιακή Κυβέρνηση της Σομαλίας εξουσιοδότησε σχετικά το Γενικό Γραμματέα του ΟΗΕ, με επιστολή του που του απέστειλε σχετικά. Από το 2012, η Ελλάδα απέσυρε το πλοίο με το ελικόπτερο και λάμβανε μέρος μόνο με επιτελείς στο Στρατηγείο και στον εν πλω Διοικητή. Αναπτύξτε κριτικά και τη συμπληρωματική παρατήρηση ότι το γεγονός ότι η χώρα επανέκαμψε το 2014 αναβαθμίζει τη διπλωματική της θέση καθώς και τη σπουδαιότητα και την επιχειρησιακή ικανότητα της ίδιας της επιχείρησης ΑΤΑΛΑΝΤΑ. 5

ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΕΩΣ 4. Μελετήστε και αξιοποιήστε κριτικά το Κεφάλαιο 3, ιδίως τις Διδακτικές Ενότητες 1 και 5. Δώστε έμφαση στην παρατήρηση ότι η ύφεση της πειρατικής εγκληματικότητας στη θαλάσσια περιοχή κοντά στη Σομαλία οφείλεται στις περιπολίες και στις επεμβάσεις της διεθνούς επιχείρησης ΑΤΑΛΑΝΤΑ και στη γενίκευση του μέτρου των ιδιωτών ενόπλων φρουρών στα εμπορικά πλοία που διαπλέουν την περιοχή. Αναπτύξτε κριτικά και τη συμπληρωματική παρατήρηση ότι το μέτρο αυτό είναι τόσο επιτυχημένο που φαίνεται ότι μπορεί να υποκαταστήσει πλήρως την ΑΤΑΛΑΝΤΑ, αρκεί οι φρουροί να αντιμετωπίσουν το ρόλο τους με υπευθυνότητα, τηρώντας την αρχή της νομιμότητας και ιδίως της αναλογικότητας. 6

ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΕΩΣ Μόλις θα έχετε ολοκληρώσει την εμπλοκή με τις παραπάνω Δραστηριότητες Ανακεφαλαιώσεως, καθεμία από αυτές αφιερωμένη σε ένα μόνον κεφάλαιο, μπορείτε να εμπλακείτε με τις παρακάτω Δραστηριότητες Συγκεφαλαιώσεως, καθεμία από τις οποίες συνεπάγεται συνδυαστική εμπλοκή με περισσότερα του ενός κεφάλαια. 7

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΥΓΚΕΦΑΛΑΙΩΣΕΩΣ 1.Αναλύστε κριτικά το ζήτημα αν θα μπορούσε κατά το Συμβούλιο της Επικρατείας να υποκαταστήσει την καταργημένη ΕΡΤ μία παραχωρησιούχος επιχείρηση μέχρι την έναρξη λειτουργίας της ΝΕΡΙΤ. Εμβαθύνετε στην έννοια της παραχώρησης. 2.Αναλύστε κριτικά το ζήτημα αν μπορεί το Δημόσιο να επιβάλει τη δημιουργία μίας επιπλέον λωρίδας στην Αττική Οδό λόγω της μεγάλης χρήσης του ρεύματος ανόδου προς τα Σπάτα, καθώς πλέον υπάρχει μεγάλη μετοίκιση στην περιοχή αυτή, παρά το γεγονός ότι αυτό δεν προβλέπεται στη σχετική σύμβαση παραχώρησης. Εμβαθύνετε στην έννοια της παραχώρησης. 8

ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΣΥΓΚΕΦΑΛΑΙΩΣΕΩΣ 1.Μελετήστε και αξιοποιήστε κριτικά το Κεφάλαιο 1, ιδίως τη Διδακτική Ενότητα 2 και το Κεφάλαιο 2, ιδίως τις Διδακτικές Ενότητες 1 και 2. Δώστε έμφαση στην παρατήρηση ότι ο Πρόεδρος του Συμβουλίου της Επικρατείας διέταξε, με τη μορφή προσωρινής του διαταγής, τη λήψη από τους συναρμόδιους υπουργούς των αναγκαίων οργανωτικών μέτρων για τη συνέχιση της μετάδοσης ραδιοτηλεοπτικών εκπομπών και τη λειτουργία διαδικτυακών ιστοτόπων από δημόσιο ραδιοτηλεοπτικό φορέα, συνεπώς όπως η μετέπειτα ΔΤ και η ΕΔΡ και όχι από μία ιδιωτική επιχείρηση όπως είναι ένας παραχωρησιούχος, για το χρονικό διάστημα έως τη σύσταση του νέου φορέα που θα υπηρετεί το δημόσιο συμφέρον, όπως προβλέπεται από την προσβαλλόμενη Κοινή Υπουργική Απόφαση. 9

ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΣΥΓΚΕΦΑΛΑΙΩΣΕΩΣ Αναπτύξτε κριτικά και τη συμπληρωματική παρατήρηση ότι η παραχώρηση είναι μία μορφή ιδιωτικοποίησης της παροχής των υπηρεσιών του Κράτους, όπως συνέβη και όταν κατέρρευσε το «βασίλειο» του γαλλικού κράτους στην τηλεόραση, οπότε προβλέφθηκε με το άρ. 79 του νόμου της 29 ης Ιουλίου 1982 η εκμετάλλευση των τηλεοπτικών εκπομπών στα ερτζιανά κύματα με αυτό το σύστημα. 10

ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΣΥΓΚΕΦΑΛΑΙΩΣΕΩΣ 2.Μελετήστε και αξιοποιήστε κριτικά το Κεφάλαιο 1, ιδίως τη Διδακτική Ενότητα 3, και το Κεφάλαιο 2, ιδίως τις Διδακτικές Ενότητες 1 και 2. Δώστε έμφαση στην παρατήρηση ότι σύμφωνα με το Νόμο Rolland για κινητικότητα ή προσαρμογή, παρά το γεγονός ότι το ενδεχόμενο διαπλάτυνσης δεν προβλέπεται στη σχετική σύμβαση παραχώρησης, ο παραχωρησιούχος είναι υποχρεωμένος να προβεί στη διαπλάτυνση, με αντάλλαγμα την αντίστοιχη αμοιβή. Αναπτύξτε κριτικά και τη συμπληρωματική παρατήρηση ότι η παραχώρηση είναι σύμβαση μακράς χρονικής διάρκειας με έντονη την ανάγκη καλόπιστης συνεργασίας των δύο συμβαλλομένων μερών για την εξυπηρέτηση του δημοσίου συμφέροντος. 11

Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά, Μη Εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή 4.0 [1] ή μεταγενέστερη, Διεθνής Έκδοση. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό. Οι όροι χρήσης των έργων τρίτων επεξηγούνται στη διαφάνεια «Επεξήγηση όρων χρήσης έργων τρίτων». Τα έργα για τα οποία έχει ζητηθεί άδεια αναφέρονται στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». [1] Ως Μη Εμπορική ορίζεται η χρήση: που δεν περιλαμβάνει άμεσο ή έμμεσο οικονομικό όφελος από την χρήση του έργου, για το διανομέα του έργου και αδειοδόχο που δεν περιλαμβάνει οικονομική συναλλαγή ως προϋπόθεση για τη χρήση ή πρόσβαση στο έργο που δεν προσπορίζει στο διανομέα του έργου και αδειοδόχο έμμεσο οικονομικό όφελος (π.χ. διαφημίσεις) από την προβολή του έργου σε διαδικτυακό τόπο Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί.

Επεξήγηση όρων χρήσης έργων τρίτων Δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, παρά μόνο εάν ζητηθεί εκ νέου άδεια από το δημιουργό. © διαθέσιμο με άδεια CC-BY διαθέσιμο με άδεια CC-BY-SA διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-SA διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου και η δημιουργία παραγώγων αυτού με απλή αναφορά του δημιουργού. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού, και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η δημιουργία παραγώγων του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου και η δημιουργία παραγώγων του. διαθέσιμο με άδεια CC0 Public Domain διαθέσιμο ως κοινό κτήμα Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, η δημιουργία παραγώγων αυτού και η εμπορική του χρήση, χωρίς αναφορά του δημιουργού. χωρίς σήμανσηΣυνήθως δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου.

Διατήρηση Σημειωμάτων Οποιαδήποτε αναπαραγωγή ή διασκευή του υλικού θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει:  το Σημείωμα Αναφοράς  το Σημείωμα Αδειοδότησης  τη δήλωση Διατήρησης Σημειωμάτων  το Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων (εφόσον υπάρχει) μαζί με τους συνοδευόμενους υπερσυνδέσμους.

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στα πλαίσια του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων» έχει χρηματοδοτήσει μόνο την αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.