Νοέμβριος 2009 ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΘΗΝΟΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΡΕΥΝΑ Απόψεις μελών ΕΒΕΘ για το θέμα του ανοίγματος των καταστημάτων στο κέντρο της Θεσσαλονίκης ορισμένες Κυριακές του έτους.
Advertisements

Ιανουάριος–Φεβρουάριος 2010 ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
ΕΡΕΥΝΑ “Απόψεις Επιχειρήσεων για τα προγράμματα Ε.Τ.Ε.Α.Ν. (πρώην Τ.Ε.Μ.Π.Μ.Ε) & για την Οικονομική Κρίση”
ΕΡΕΥΝΑ Αποτίμηση 2013 – Εκτιμήσεις για το Έρευνα για την αποτίμηση του 2013 και τις εκτιμήσεις για το 2014 σε επιχειρήσεις – μέλη του ΕΒΕΘ Μέγεθος.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗN ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ Δεκέμβριος Ταυτότητα Έρευνας Διεξαγωγή: Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ) Περίοδος:Δεκέμβριος.
ΕΡΕΥΝΑ Αποτίμηση 2012 – Εκτιμήσεις για το 2013
ΕΡΕΥΝΑ Απόψεις μελών ΕΒΕΘ για το θέμα του ανοίγματος των καταστημάτων στο κέντρο της Θεσσαλονίκης ορισμένες Κυριακές του έτους.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Καταγραφής Ενδιαφέροντος των Επιχειρήσεων – Μελών του ΕΒΕΘ για τις Αγορές του Εξωτερικού.
ΕΡΕΥΝΑ Αποτίμηση 2013 – Εκτιμήσεις για το 2014
ΕΡΕΥΝΑ Αποτίμηση 2018 – Εκτιμήσεις για το 2019
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Νοέμβριος 2009 ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΘΗΝΟΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ

Ταυτότητα Έρευνας Διεξαγωγή: Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ) Περίοδος:Οκτώβριος – Νοέμβριος 2009 Μεθοδολογία: Δομημένο ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο, μέσω του συστήματος PrimoQ της PalmosAnalysis Πληθυσμός:Επιχειρήσεις – Μέλη του ΕΒΕΘ Δείγμα:111 επιχειρήσεις – Μέλη ΕΒΕΘ

Η συντριπτική πλειοψηφία των επιχειρήσεων (7 στις 10) επισκέπτεται την Αθήνα για τη διευθέτηση διαφόρων υποθέσεων μέχρι 10 φορές κάθε χρόνο. Μικρότερο ποσοστό (15%) αναγκάζεται να πραγματοποιήσει κάποιο ταξίδι στην πρωτεύουσα από 10 έως 30 φορές το χρόνο, δηλαδή μέχρι 3 φορές το μήνα. Κατά μέσο όρο, τα στελέχη των επιχειρήσεων πραγματοποιούν περί τις 8 επισκέψεις ετησίως στην Αθήνα για επαγγελματικούς λόγους.

Περίπου 1 στις 5 επιχειρήσεις του δείγματος (17%) δηλώνουν ότι διαθέτουν γραφείο της επιχείρησης στην Αθήνα.

Περισσότερες από τις μισές (54% κατά μέσο όρο) επισκέψεις που πραγματοποιούνται από τα στελέχη των επιχειρήσεων του δείγματος στην Αθήνα αφορούν σχέσεις με πελάτες, προμηθευτές και γενικότερα επιχειρήσεις με έδρα την Αθήνα.

1 στις 5 (18% κατά μέσο όρο) επισκέψεις που πραγματοποιούνται από τα στελέχη των επιχειρήσεων του δείγματος στην Αθήνα αφορούν πελάτες και προμηθευτές του ευρύτερου δημόσιου τομέα, ήτοι κρατικές προμήθειες, δημόσια έργα κτλ.

1 στις 10 (9% κατά μέσο όρο) επισκέψεις που πραγματοποιούνται από τα στελέχη των επιχειρήσεων του δείγματος στην Αθήνα αφορούν το χρηματοπιστωτικό σύστημα εν γένει, ήτοι τράπεζες, χρηματιστήριο, κεφαλαιαγορά κτλ.

1 στις 4 (23% κατά μέσο όρο) επισκέψεις που πραγματοποιούνται από τα στελέχη των επιχειρήσεων του δείγματος στην Αθήνα αφορούν κεντρικές υπηρεσίες του δημόσιου τομέα, ήτοι άδειες, επιτροπές, υποχρεώσεις που απορρέουν από το υφιστάμενο νομικό πλαίσιο κτλ.

1 στις 5 (18% κατά μέσο όρο) επισκέψεις που πραγματοποιούνται από τα στελέχη των επιχειρήσεων του δείγματος στην Αθήνα αφορούν θέματα που σχετίζονται με φορείς στήριξης των επιχειρήσεων.

Άδειες – πιστοποιητικά για διαδικασίες εισαγωγής & εξαγωγής αγαθών (53%), υπηρεσίες του χρηματοπιστωτικού συστήματος (53%) και άδειες λειτουργίας & εγκατάστασης (47%) αποτελούν τις πρώτες επιλογές των επιχειρήσεων του δείγματος όταν ερωτούνται για την αποκέντρωση διαφόρων υπηρεσιών. Ακολουθούν ΔΕΚΟ-Οργανισμοί (34%) και Ασφαλιστικά Ταμεία (32%)

Υπηρεσίες των Υπουργείων Οικονομίας – Ανταγωνιστικότητας – Ναυτιλίας (61%) και Περιβάλλοντος – Ενέργειας – Κλιματικής Αλλαγής (57%) οι “πρωταθλητές” στα αιτήματα των επιχειρήσεων του δείγματος για αποκέντρωση. Υψηλά ποσοστά και στις υπηρεσίες των Υπουργείων Οικονομικών (50%), Εργασίας – Κοινωνικής Ασφάλισης (48%), Αγροτικής Ανάπτυξης – Τροφίμων (47%), Εσωτερικών (44%) και Υποδομών – Μεταφορών – Δικτύων (42%).

Δημογραφικά Στοιχεία Δείγματος

Νοέμβριος 2009 ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΘΗΝΟΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ