Κοσμητολογία ΙΙ (Θ) Ενότητα 7: Χρώματα που χρησιμοποιούνται στα καλλυντικά Δρ. Αθανασία Βαρβαρέσου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Κοσμητολογίας Τμήμα Αισθητικής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τέλος Ενότητας.
Advertisements

Βασικές αρχές ευρετηρίασης
Η ανοσοαποτύπωση ως επιβεβαιωτική μέθοδος
Τριφασικά συμμετρικά δίκτυα σε συνδεσμολογία Υ (1/2)
Αυτοματοποιημένη ευρετηρίαση
Διαμόρφωση πεδίων Περιγραφικά πεδία Διαχειριστικά πεδία Δομικά πεδία.
Εξευγενισμός φυτικών λαδιών
Eλαστικότητα του δέρματος με τη μέθοδο της αναρρόφησης/επιμήκυνσης (Συσκευή Cutometer) 1 Ελαστικό λέγεται το υλικό πού αλλάζει σχήμα (παραμορφώνεται)
Άσκηση με αντίσταση Είναι ο οποιοσδήποτε τύπος ενεργητικής άσκησης στον οποίο η δυναμική ή στατική μυϊκή σύσπαση βρίσκει αντίσταση από μία εξωτερική.
Γενικά Ανιχνεύει μη αναμενόμενα (όχι του συστήματος ΑΒΟ) αλλοαντισώματα ή/και αυτοαντισώματα σε δείγμα ορού ασθενή. Ελέγχεται ο ορός σε 2-3 δείγματα.
Διάνοιξη πόρων Με ακτινοβολούμενη θερμότητα. Θερμαινόμενα σίδερα.
Αρχή της μεθόδου Αναρροφάται κάθετα το δέρμα με την εφαρμογή υποπίεσης που δημιουργείται μέσω αντλίας κενού για ορισμένα δευτερόλεπτα. Διακόπτεται η υποπίεση.
Έλεγχος Ροής με την Εντολή Επανάληψης FOR 1/9
Καμπυλότητα Φακού P c
Δράση μάσκας Μείωση ερεθισμού και επαναφορά των διασταλμένων πόρων.
Παράγοντες που επηρεάζουν τη δύναμη ενός μυός 1/2
Ορισμός Μάλαξη είναι ένα σύστημα μηχανικών χειρισμών που εκτελούνται στην επιφάνεια του ανθρώπινου σώματος (εδώ στο πρόσωπο), με τα χέρια ή με ειδικά μηχανήματα.
Αλκίνια Χαρακτηριστική ομάδα: τριπλός δεσμός.
Περιγραφή Είναι κύματα που εκπέμπονται σε πολύ μεγάλες συχνότητες.
Ακόρεστοι Υδρογονάνθρακες
Αλδεΰδες και Κετόνες Δομή και ιδιότητες.
Ειδική Κοσμητολογία (Ε) Ενότητα 2: Απεικόνιση της επιφάνειας του δέρματος με υπεριώδη φωτογραφία - σάρωση Δρ. Αθανασία Βαρβαρέσου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια.
Ορισμός Τα υψίσυχνα ρεύματα είναι υψηλής συχνότητας εναλλασσόμενα ρεύματα. Δεν διεγείρουν τα αισθητικά και κινητικά νεύρα και έτσι δεν υπάρχει κίνδυνος.
Ακίνητη Προσθετική ΙI Ενότητα 7: Γέφυρα ολική χυτή με όψη (α’ μέρος) Αριστείδης Γαλιατσάτος DDs, Dr Dent. Επίκουρος Καθηγητής ΤΕΙ Αθήνας Τμήμα Οδοντικής.
Σύσταση και Ανάλυση Γλευκών και Οίνων (Θ)
Συστήματα Θεματικής Πρόσβασης (Θ) Ενότητα 5: Θεματική επεξεργασία απεικονιστικών τεκμηρίων Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης.
Μέρη μηχανής φύλλου όφσετ
Τεχνικές μάλαξης (Θ) Ενότητα 12: Μάλαξη και εναλλακτικές θεραπευτικές προσεγγίσεις Γεωργία Πέττα Τμήμα Φυσικοθεραπείας Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο.
Κοσμητολογία Ι - Θ Ενότητα 8: Χρώματα στα καλλυντικά προϊόντα Δρ. Αθανασία Βαρβαρέσου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Κοσμητολογίας Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας.
Τεχνικές Μάλαξης (Ε) Ενότητα 10: Αποτελέσματα μάλαξης – Κοιλιακή χώρα Δωροθέα Μακρυγιάννη Pt MSc Τμήμα Φυσικοθεραπείας Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο.
Υπηρεσίες Πληροφόρησης Ενότητα 7: Είδη υπηρεσιών πληροφόρησης – Εξυπηρέτηση (β’ μέρος) Δρ. Ευγενία Βασιλακάκη Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης.
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 12: Αναγέννηση Μικελάτου Ευθυμία Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc. Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας Ανοικτά Ακαδημαϊκά.
Διατροφή- Διαιτολογία Ενότητα 18: Διατροφή και δυσλιπιδαιμίες Αναστασία Κανέλλου, καθηγήτρια Τμήμα Νοσηλευτικής Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας.
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος Ενότητα 8: Κινητικά σημεία Ευθυμία Μικελάτου Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc. Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε) Ενότητα 2: Διόρθωση αμετρωπιών με οφθαλμικούς φακούς Θεμιστοκλής Γιαλελής, Οπτικός, MSc, PhD candidate ΕΔΙΠ του τμήματος.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε) Ενότητα 5: Έγχρωμοι φακοί Θεμιστοκλής Γιαλελής, Οπτικός, MSc, PhD candidate ΕΔΙΠ του τμήματος Οπτικής και Οπτομετρίας.
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων
Κανόνες Ασφαλείας Εργοταξίων
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ
Άλλες μορφές νευρώσεων
Γιατί τρεφόμαστε ; Ενέργεια Απαραίτητα θρεπτικά συστατικά (nutrients)
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Υπολογιστική Γεωμετρία και Εφαρμογές στις ΒΧΔ
Ορισμός Πήλινγκ (peeling) είναι η απομάκρυνση του εξωτερικού στρώματος της επιδερμίδας με σύγχρονη απομάκρυνση των νεκρών κυττάρων αυτής.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΛΟΤ EN ISO 3251 Ζύγιση μάζας υγρού μελανιού (m1 g)
Κρέμες χεριών και σώματος 1/2
Ενότητα 13 Αξιολόγηση μαθήματος και διδάσκοντος από την εφαρμογή της Μονάδας Ολικής Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ) του ΤΕΙ Αθήνας Αξιολόγηση του μαθήματος Αξιολόγηση.
Άσκηση 9 (1 από 2) Ανακαλύψτε στο χάρτη σας μερικά χαρτογραφικά αντικείμενα που να ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες : φυσικά, τεχνητές κατασκευές, αφηρημένα.
Τοπολογικές σχέσεις 1/3 Βρείτε και περιγράψτε τις τοπολογικές σχέσεις σύμφωνα με τους (Pantazis, Donnay 1996) για τα παρακάτω γεω-γραφικά αντικείμενα:
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Εικαστικές συνθέσεις - Χρώμα στο χώρο
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ)
Λιθογραφία – Όφσετ (Θ) Ενότητα 8.2: Εκτυπωτική Διαδικασία Μηχανής
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Ειδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -E
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Ανόργανη και Οργανική Χημεία (Θ)
Ενότητα 5.2: Αιθέρες Χριστίνα Φούντζουλα Τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων
Ενότητα 8: Συστήματα Υγείας στην Ευρώπη: Γαλλία
Κοσμητολογία ΙΙ (Θ) Ενότητα 3: Kρέμες (γ’ μέρος)
Οργανική Χημεία (Ε) Ενότητα 2: Προσδιορισμός σημείου τήξης
Ενότητα 1: ……………….. Όνομα Επώνυμο Τμήμα __
Αισθητική προσώπου Ι (Ε)
Σύσταση και Ανάλυση Γλευκών και Οίνων (Θ)
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κοσμητολογία ΙΙ (Θ) Ενότητα 7: Χρώματα που χρησιμοποιούνται στα καλλυντικά Δρ. Αθανασία Βαρβαρέσου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Κοσμητολογίας Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative Commons εκτός και αν αναφέρεται διαφορετικά Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

Χρώμα Χρωμοφόρα-Αυξοχρωμία-Βαθυχρωμία Πιγμέντο Χρωστική ύλη Λάκα Κατάλογος χρωμάτων 1

E = h.ν 2 “EM spectrum”, από Zedh διαθέσιμο με άδεια CC BY-SA 3.0EM spectrumZedhCC BY-SA 3.0

Συμπληρωματικά χρώματα 3 Λ(nm)Απορροφούμενο χρώμαΣυμπληρωματικό χρώμα 400 – 480ΙώδεςΚίτρινο 480 – 560ΠράσινοΚόκκινο 560 – 600ΚίτρινοΙώδες 600 – 750ΚόκκινοΠράσινο

Χρωμοφόρες και Αυξόχρωμες ομάδες 4

Πιγμέντα Έγχρωμα ή άσπρα, οργανικά ή ανόργανα Πιγμέντο για το νερό. Πιγμέντο για τα λάδια. Πιγμέντο για το νερό και τα λάδια π.χ. Διοξείδιο του τιτανίου, οξείδιο του ψευδαργύρου. 5

Χρωστική ύλη Προσδίδει χρώμα και είναι διαλυτή στο φορέα που εφαρμόζεται. Υδατοδιαλυτή. Λιποδιαλυτή. Λάκα Συνήθως αδιάλυτη στο νερό και τα λάδια. Αλάτι με Κ, Νa, Ca, Ba. Πληρωτικό υλικό: Διοξείδιο του τιτανίου, Αλούμινα. Υψηλή σταθερότητα στο φως και τη θέρμανση. 6

Kατάλογος χρωμάτων (No CI) FDA FD & C. D & C. Ext D & C. Πιστοποιητικό: Ονομασία χρώματος, αριθμό παρτίδας παραγωγής, περιεκτικότητα σε καθαρό χρώμα, κατηγορίες προϊόντων που πρόκειται να χρησιμοποιηθεί, σύμβολο αναγνώρισης παρτίδας. Προδιαγραφές καθαρότητας: Επιτρεπτές προσμίξεις και όριό τους. 7

Περιγραφή λάκας FDA ονομασία: DC Red No 17 Calcium Lake. Πληρωτικό υλικό: Θειικό βάριο και κολοφώνιο. Περιεκτικότητα χρωστικής ύλης: 28 %. Αριθμός καταλόγου χρωμάτων (C.Ι.) = 15850:1. 8

Κατάλογος Ε.Ε - Ελλάδα Χρώματα που επιτρέπεται να περιέχονται σε όλα τα καλλυντικά προϊόντα. Χρώματα που μπορεί να περιέχονται σε όλα τα καλλυντικά προϊόντα, εκτός από αυτά που προορίζονται για εφαρμογή γύρω από τα μάτια. Χρώματα που μπορούν να περιέχονται στα καλλυντικά προϊόντα εκτός από αυτά που προορίζονται να έλθουν σε επαφή με τους βλεννογόνους. Χρώματα που μπορεί να περιέρχονται σε καλλυντικά προϊόντα που θα έλθουν σε επαφή με το δέρμα για σύντομο χρονικό διάστημα. Οδηγίες 76/768, 79/661, 82/368, 83/574, 1223/

Ταξινόμηση Φυσικά. Ανόργανα. Πιστοποιημένα. 10

Φυσικά Φυτικής ή ζωϊκής προέλευσης Ανάττο (Βixa Orellana) Βιξίνη (καροτενοειδές), πορτοκαλοκίτρινο. Σκόνη, ελαιώδες διάλυμα και εναιώρημα, γαλάκτωμα. Κοχενίλλη (Coccus cacti) Καρμινικό οξύ, παράγωγο της ανθρακινόνης. Πορτοκαλί έως κόκκινο. Καρμίνη = αλάτι καρμινικού οξέος με αργίλιο ή ασβέστιο σε αλούμινα. 11

Χλωροφύλλη Πράσινο πιγμέντο. Χαλκούχος χλωροφύλλη, υδατοδιαλυτή και σταθερότερη. Καροτένιο β-καροτένιο, αδιάλυτο στο νερό και ελάχιστα διαλυτό στα λάδια, κόκκινο, ευαίσθητο στον αέρα και το φως. 12

Γουανίνη Μαργαρώδες πιγμέντο, από τα λέπια ψαριών Μίγμα γουανίνης και υποξανθίνης, κραγιόν, βερνίκια νυχιών, και σκιές ματιών. 13

Ανόργανα χρώματα 1/2 Οξείδια του σιδήρου: Συνθετικά, απαλλαγμένα από μόλυβδο και αρσενικό. Κίτρινα οξείδια (Ώχρες), Κόκκινα οξείδια, Μαύρο οξείδιο, Καφέ = μίγμα κόκκινων, κίτρινων και μαύρου οξειδίου. Ουλτρα μαρίνες = συνθετικά πιγμέντα (αδιάλυτες στο νερό και τα λάδια), αργιλοπυριτικά σουλφονικά άλατα, πράσινη, κυανή, κόκκινη, μολύβια φρυδιών και μάσκαρα. Πράσινα οξείδια του χρωμίου = Άνυδρο και ένυδρο (υδροξείδιο του χρωμίου), προϊόντα μακιγιάζ ματιών. 14

Ανόργανα χρώματα 2/2 Άσπρα πιγμέντα Διοξείδιο του τιτανίου. Οξείδιο του ψευδαργύρου. 15

Διοξείδιο του τιτανίου (ΤiΟ 2 ) Μεγάλη δύναμη χρωματισμού και καλυπτική ικανότητα, αδιαφάνεια, λευκότητα. Ανατάσης, βρουκίτης, ρουτίλιο. Ανατάσης: Χρησιμοποιείται στα καλλυντικά, υψηλός δείκτης διάθλασης, σταθερότητα στο φως, την οξείδωση και τις μεταβολές του pH. Αντηλιακή δράση. Μειονεκτήματα: Δυσκολία ανάμιξης με άλλες σκόνες, κυανοί τόνοι, οξείδωση άλλων χρωμάτων. Κραγιόν, μέικ-απ. 16

Οξείδιο του ψευδαργύρου (ZnO) Άσπρο πιγμέντο. Μικρότερη καλυπτική ικανότητα. Όχι κυανοί τόνοι. Στυπτικές, αντισηπτικές, αντιφλογιστικές ιδιότητες. Πούδρες, μέικ-απ. 17

Αλούμινα (Αl 2 Ο 3 ) Αδιάλυτη στο νερό και τους μη πολικούς οργανικούς διαλύτες, πληρωτικό υλικό στις λάκες. Τάλκης Ένυδρο πυριτικό μαγνήσιο και αργίλιο. Γκριζοάσπρη έως άσπρη σκόνη με λιπαρή υφή και προσροφητική ικανότητα και προσκολλητική ικανότητα, μικρή καλυπτική ικανότητα. 18

Συνθετικά οργανικά 19

Αζωχρώματα 20

Χρώματα τριφαινυλομεθανίου Ευαίσθητα στο φώς και τα αλκάλια 21

Χρώματα ξανθενίου Βρωμιομένα παράγωγα φλουορεσκεϊνης = βρωμοξέα-κραγιόν 22

Χρώματα κινολίνης σταθερότητα στο φως (σαμπουάν, σαπούνια) 24

Χρώματα ανθρακινόνης Βαφές μαλλιών 25

Νιτροφαινυλενοδιαμίνες Βαφές μαλλιών 26

Χρώματα ινδικού 27

Τέλος Ενότητας

Σημειώματα

Σημείωμα Αναφοράς Copyright Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας, Αθανασία Βαρβαρέσου Αθανασία Βαρβαρέσου. «Κοσμητολογία ΙΙ (Θ). Ενότητα 7: Χρώματα που χρησιμοποιούνται στα καλλυντικά». Έκδοση: 1.0. Αθήνα Διαθέσιμο από τη δικτυακή διεύθυνση: ocp.teiath.gr.ocp.teiath.gr

Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά, Μη Εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή 4.0 [1] ή μεταγενέστερη, Διεθνής Έκδοση. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό. Οι όροι χρήσης των έργων τρίτων επεξηγούνται στη διαφάνεια «Επεξήγηση όρων χρήσης έργων τρίτων». Τα έργα για τα οποία έχει ζητηθεί άδεια αναφέρονται στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». [1] Ως Μη Εμπορική ορίζεται η χρήση: που δεν περιλαμβάνει άμεσο ή έμμεσο οικονομικό όφελος από την χρήση του έργου, για το διανομέα του έργου και αδειοδόχο που δεν περιλαμβάνει οικονομική συναλλαγή ως προϋπόθεση για τη χρήση ή πρόσβαση στο έργο που δεν προσπορίζει στο διανομέα του έργου και αδειοδόχο έμμεσο οικονομικό όφελος (π.χ. διαφημίσεις) από την προβολή του έργου σε διαδικτυακό τόπο Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί.

Επεξήγηση όρων χρήσης έργων τρίτων Δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, παρά μόνο εάν ζητηθεί εκ νέου άδεια από το δημιουργό. © διαθέσιμο με άδεια CC-BY διαθέσιμο με άδεια CC-BY-SA διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-SA διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου και η δημιουργία παραγώγων αυτού με απλή αναφορά του δημιουργού. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού, και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η δημιουργία παραγώγων του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου και η δημιουργία παραγώγων του. διαθέσιμο με άδεια CC0 Public Domain διαθέσιμο ως κοινό κτήμα Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, η δημιουργία παραγώγων αυτού και η εμπορική του χρήση, χωρίς αναφορά του δημιουργού. χωρίς σήμανσηΣυνήθως δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου.

Διατήρηση Σημειωμάτων Οποιαδήποτε αναπαραγωγή ή διασκευή του υλικού θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει:  το Σημείωμα Αναφοράς  το Σημείωμα Αδειοδότησης  τη δήλωση Διατήρησης Σημειωμάτων  το Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων (εφόσον υπάρχει) μαζί με τους συνοδευόμενους υπερσυνδέσμους.

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στo πλαίσιo του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθηνών» έχει χρηματοδοτήσει μόνο την αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.