Εκπαιδευτική δυναμική και εκπαιδευτική αυτονομία Βασίλης Τσελφές.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόδρομος Φιλίππου MD MA FEBU Bristol Urological Institute
Advertisements

Ασθενείς υψηλού καρδιαγγειακού κινδύνου
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Διαφάνεια 1 Κοινωνιολογία Οι Βασικές Έννοιες Michael Hughes Carolyn J. Kroehler.
Αλέξανδρος Παπαντωνίου Β2 Λυκείου
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Διαφάνεια 1 Κοινωνιολογία Οι Βασικές Έννοιες Michael Hughes Carolyn J. Kroehler.
Η Ανακάλυψη του Top Quark στο Tevatron Ονοματεπώνυμο:Κατσιμπούρη Δέσποινα Επιτηρητής καθηγητής:κ.Κατσούφης Ηλίας.
Ταξινόμηση αστρικών φασμάτων Διάγραμμα Η-R
«Οικονομία της Καρδιακής Λειτουργίας»
Φυσικοθεραπεία Καρδιοαγγειακών Παθήσεων Ενότητα 3: «Οικονομία της Καρδιακής Λειτουργίας: Καρδιακή Συχνότητα» Δρ. Γεώργιος Παπαθανασίου, MSc, PhD Αναπληρωτής.
Αρθροπλαστική του Γόνατος Ενδείξεις - Αντενδείξεις
Επιστήμη, Τεχνολογία και Πολιτισμός Science, Technology and Culture όπως: Επιστήμη, Τεχνολογία, Κοινωνία Science, Technology, Society και η Διδακτική των.
Τραχηλική Λεμφαδενοπάθεια Ιπποκράτειο Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης Γ΄ Παιδιατρική Κλινική Διευθυντής: Καθηγητής Ιωάννης Ν. Τσανάκας Επιμέλεια: Γεώργιος.
5/11/2014ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ Ενότητα 5#: Εξίσωση Saha Boltzmann Παναγιώτα-Ελευθερία Χριστοπούλου Eπιμέλεια Μαθήματος: Σπετσιέρη Ζωή-Τζόγια Σχολή Θετικών Επιστημών.
Παραδοτέο έργο : Προσαρμογή υλικού για τη διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε άτομα με αναπηρίες Πιστοποίηση Ελληνομάθειας : Υποστήριξη.
Πιστοποίηση Ελληνομάθειας: Υποστήριξη και ποιοτική ανάδειξη της διδασκαλίας/ εκμάθησης της ελληνικής ως ξένης/ δεύτερης γλώσσας Παραδοτέο έργο: Προσαρμογή.
Η ενότητα βασίζεται στο βιβλίο:
Πανεπιστημιο δυτικησ μακεδονιαΣ – ΠΔΜ
6ο Διεθνές Συνέδριο για τις Εκπαιδευτικές Διδακτικές 2015 (Edu Didactics 2015): Συνδέοντας διδακτικές, ικανότητες και στάσεις απέναντι στην εκπαιδευτική.
Η ενότητα βασίζεται στο βιβλίο:
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Ναύπλιο
ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΕΦΗΒΟΙ ΜΕ ΔΑΔ: ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΕκτΙμηση αιμοδυναμικου φορτιου
Μια θεωρία/μοντέλο μελέτης της επιστημονικής πρακτικής
Υποστηρίζοντας Ηλικιωμένες Γυναίκες Θύματα Κακοποίησης σε Δομές Υγείας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εκπαιδευτική δυναμική και εκπαιδευτική αυτονομία Βασίλης Τσελφές

Αυτονομία Δράση/ πράξη Θεσμικοί περιορισμοί Ποιες διαφορές δημιουργεί στη δυναμική/ λειτουργία της συνολικής δομής η ύπαρξη ή η απουσία της αυτονομίας

Μεθοδολογικά Μια καταρχήν θεωρητική κατασκευή με βάση: Ένα σχήμα πρακτικής (Pickering) Ένα σχήμα κοινωνικής δυναμικής (Sewell) Πάντα κάτω από την πίεση των αρχών της πολυπλοκότητας

Πρακτική Αναπαραστάσεις - Παρεμβάσεις Στόχος ΑντίστασηΣυμμόρφωση ΘεσμικοίΥλικοί Ανθρώπινοι

Παράδειγμα πρακτικής μαθητών Αναπαραστάσεις - Παρεμβάσεις Να διακρίνω... ΑντίστασηΣυμμόρφωση Π.Σ.Υλικοί Ανθρώπινοι

Παράδειγμα πρακτικής μαθητών Αναπαραστάσεις - Παρεμβάσεις Να διακρίνω... ΑντίστασηΣυμμόρφωση Π.Σ.Υλικοί Γ.Σ.

Παράδειγμα πρακτικής μαθητών Αναπαραστάσεις - Παρεμβάσεις Να δείξω ότι διακρίνω... ΑντίστασηΣυμμόρφωση Π.Σ.Υλικοί Γ.Σ. & Fatme

Παράδειγμα πρακτικής εκπαιδευτικών Αναπαραστάσεις - Παρεμβάσεις Οι μαθητές... ΑντίστασηΣυμμόρφωση Π.Σ.Υλικοί Γ.Σ. & Fatme

Παράδειγμα πρακτικής εκπαιδευτικών Αναπαραστάσεις - Παρεμβάσεις Αρκετοί μαθητές... ΑντίστασηΣυμμόρφωση Π.Σ.Υλικοί Γ.Σ. & Fatme

Τοπική, εσωτερική αυτονομία Πανταχού παρούσα Επιτρέπει στο πολύπλοκο εκπαιδευτικό σύστημα να λειτουργεί με ευστάθεια, διατηρώντας παράλληλα τη γραμμική του ρητορική Με τον τρόπο αυτό το εκπαιδευτικό σύστημα έχει λειτουργήσει παγκοσμίως, με ευστάθεια, για πολύ μεγάλα χρονικά διαστήματα

Οι περίοδοι των αλλαγών Στρατηγική του κεντρικού ελέγχου – Ανάπτυξη συνεργατικών πρακτικών που πιθανότατα επηρεάζουν θετικά και ισορροπούν και τις παραδοσιακές πρακτικές Στρατηγική της μερικής αυτονόμησης – Σμήνη καινοτομιών που αποσβήνει το σύστημα

Ευχαριστώ για την υπομονή σας