« MAMA MIA » Αν η μαμά ήταν: τότε θα ήταν ΧρώμαΚόκκινο, ροζ, κίτρινο, πορτοκαλί, φούξια, πράσινο, φουξιορόζ, μπεζ, έντονο, ανοιχτό ΜυρωδιάΠορτοκάλι,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Declinación pronominal
Advertisements

Ο Έρωτας στις Τέχνες Εργασία στα πλαίσια του μαθήματος Καβούνη Σωσσάνα
ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΕΙΟ ΑΘΗΝΩN Β . Α . ΓΚΕΡΓΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΤΕΧΝΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ
ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
(ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΑΝΤΩΝΥΜΙΕΣ)
ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕΝΟΥ – ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΤΗ ( CLIENT – SERVER )
Lesson 21b: Nature II JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
EFQM ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Οργάνωση και Αρχιτεκτονική Υπολογιστών Βασικές αρχές Αρχιτεκτονικής
 Γυναίκες : Φοίβη Στυλιανού, Κατερίνα Περιστεράκη, Τάνια Καστανιά, Κατερίνα Γιανναρά.  Mama five : Φιλομένα Στάμου, Δέσποινα Μητσέκου, Σοφία Σταματίου,
F.C. BARCELONA MIA ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ Κώστας Τσαϊτουρίδης Γιάννης Συμιανάκης Βασίλης Τόλιος.
Τα κύρια συστατικά του κινηματογράφου, ο οποίος αποτελεί ένα οπτικοακουστικό θέαμα, είναι: ο λόγος, η εικόνα, ο ήχος/μουσική. Αυτά τα συστατικά αλληλεπιδρούν.
Μια εργασία από την Δεμέστιχα Μαρία και την Φαίδρα Δημοπούλου
Παρακαλώ ενεργοποιήστε τα κινητά σας. Ένα Ευρωπαϊκό πρόγραμμα για το μέλλον της εκπαίδευσης Education, Audiovisual and Culture Executive Agency Unit P1.
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΚώστας Παναγιωτάκης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Αλφαριθμητικά (Strings)
第三章习题解答 基本放大电路 模拟电子习题 3 P 解题要点 : 先确定发射结 ( 三极管放大,则正向 电压 0.2——0.3V 或 0.6——0.7V) 及集电极, 就可以 知道管子的材料及类型。 在本题中: A :为集电极且电位最低,所以管 子是 PNP 型, B—— 发射极,
Κινηματογράφος , τέχνη, Ψυχαγωγία Τμήμα : Α2
HOW DIGITAL RESOURCES CAN TRANSFORM OUR UNDERSTANDING OF PALAEOGRAPHY FACE VALUE: THE POWER OF IMAGES AT APHRODISIAS.
1 Φωνολογική Ανάπτυξη και Διαταραχές Ενότητα 9 : Επίπεδα ανοίγματος Ζακοπούλου Βικτωρία Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
Μετά τον Αγώνα!! Στέφανος, Ι. Πέρκος, PhD. T ί Λέει ο coach; Εκτίμηση αγώνα Eρμηνεία απόδοσης Mελλοντικές κατευθύνσεις.
8ο Δημοτικό Σχολείο Αγ.Δημητρίου ΣΤ'1. MIA ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ.....
Here are some common words and phrases in Greek Here are some common words and phrases in Greek.
Αναλογική συλλογιστική οι λόγοι και οι αναλογίες.
Graphs1 Γράφοι ORD DFW SFO LAX
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS+
ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ-ΜΙΚΡΟΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΕΣ
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΠΑΤΗ- Fraudulent Claims
Τα άγρια ζώα της ζούγκλας
4. Οι ιδιότητες του γλωσσικού σημείου
ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ (ΔΙΠΛΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ) - ΣΥΝΑΣΦΑΛΙΣΗ
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής Αρχιτεκτονική Υπολογιστών
3ο ΓΕΛ Γλυφάδας Ερευνητική Εργασία Τμήμα Α3 Υπεύθυνη καθηγήτρια: Π
ΣΑΜΕΡΧΙΛ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ ΦΟΥΡΦΟΥΡΑΣ
Τρέχουσα/Ανοικτή Ασφάλιση
EXPRESS WARRANTIES Κουτσουβά Αλεξάνδρα ΜΠΣ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
1 Οργάνωση και Αρχιτεκτονική Υπολογιστών A. Βαφειάδης Πρόγραμμα Αναβάθμισης Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Πληροφορικής Α.Τ.Ε.Ι Θεσσαλονίκης Μάθημα Οργάνωση.
Προγραμματισμός και Εφαρμογές Η/Υ (Ε)
Αλίμονο στην κοινωνία μας που…
Πολυγλωσσική και πολυπολιτισμική γνώση μέσω παροιμιών
Εργασία στη Γεωγραφία Δανία Δημήτρης Πάσχος Β4.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ TRAP MUSIC i) Ιστορία της Trap ii) All Trap Music
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ: 18 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΥΡΠΙΡΗ Α2 Αθήνα, Μάρτιος 2016.
Αλγόριθμοι για ανάθεση συχνοτήτων και έλεγχο αποδοχής κλήσεων σε κυψελικά ασύρματα δίκτυα (μέρος ΙΙ)
ΚΑΝΟΝΑΣ 18 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΩΝ
Ταινίες.
CUARTA SEMANA GRAMÁTICA: Posesivos demostrativos el verbo ´´tener´´ VOCABULARIO: Numerales Ordinales Comida- Bebida Profesiones Los signos.
Ειδικά θέματα σε κινητά και ασύρματα δίκτυα
Karbonylové zlúčeniny II
MVDr. Zuzana Kostecká, PhD.
Οι μεταρρυθμίσεις που δεν έγιναν και η κρίση
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΝΝΟΜΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗΣ
IMPLIED WARRANTIES ΠΜΣ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ 2017 – 2018
TRƯỜNG ĐẠI HỌC BÁCH KHOA TP.HCM
Τζενη παγγε Καθηγητρια πτν Πανεπιστημιο ιωαννινων
Περιβαλλοντικό πρόγραμμα Επαλ Καλλονής
CHƯƠNG II: LÝ THUYẾT HIỆN ĐẠI VỀ THƯƠNG MẠI QUỐC TẾ.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ SQL.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ « Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΜΕ ΑΦΟΡΑ»
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ SQL Ή ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ SQL Ή
Συμπεράσματα για δύο διαφορετικά αναλυτικά προγράμματα
Σύντομη παρουσίαση της γραμματικής της ελληνικής γλώσσας ~ Краткая презентация грамматических особенностей греческого языка.
In Blind, 1985, oil on canvas, 145x110cm Σύγχρονοι πίνακες ζωγραφικής 20 ου- 21 ου αι. Συλλογή: Φρυσίρα (
Το Γερμανικό εκπαιδευτικό σύστημα
Σχεδιασμός Παρέμβασης- Δραστηριότητας Πλαίσιο & μάθηση M
ΚΑΝΟΝΑΣ 18 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΩΝ.
Π.Μ.Σ. Εμπορικού Δικαίου Κατεύθυνση Ναυτικού Δικαίου Μάθημα: Δίκαιο Θαλάσσιας Ασφάλειας Θέμα εργασίας: «Οι αλλαγές που επέφερε η ΙΑ 2015 στο καθεστώς.
ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΙΑΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

« MAMA MIA »

Αν η μαμά ήταν: τότε θα ήταν ΧρώμαΚόκκινο, ροζ, κίτρινο, πορτοκαλί, φούξια, πράσινο, φουξιορόζ, μπεζ, έντονο, ανοιχτό ΜυρωδιάΠορτοκάλι, λουλούδι, άνοιξη, κολόνια, κρέμα/ σπρέι που μυρίζει πολύ ωραία, σαμπουάν, φαγητό ΉχοςΤραγούδι, μουσική γρήγορη/χαρούμενη, τακούνια, από βήματα ΔώροΚούκλα, σπιτάκι, τσάντα ωραία, κολόνια, κολιέ, σοκολατάκι, βάζο με λουλούδια, παραμύθι, ένα που ανάβουνε τα Χριστούγεννα με φωτάκια κόκκινα

Η μαμά και εγώ μαζί : παίζουμε μαγειρεύουμε πάμε βόλτα τραγουδάμε πάμε στο γιατρό ζωγραφίζουμε κάνουμε αστεία γελάμε κάνουμε φιλιά και αγκαλίτσες μιλάμε/κουβεντιάζου με γράφουμε παίζουμε με την μπέμπα στρώνουμε το κρεβάτι με βοηθά όταν κάνω λάθη, μου εξηγεί

... και τότε νιώθω: χαρούμενη/ος ευτυχισμένος/η ωραία/όμορφα ότι την αγαπάω ότι είναι πάρα πολύ καλή μαμά ότι δίνει αγάπη

Πάω στη μαμά μου όταν: αισθάνομαι λύπη βαράω/ χτυπήσω/γλιστρήσω κλαίω μου μοιράζει πλαστελίνες βλέπω κακό όνειρο αρρωστήσω φοβάμαι μπουμπουνίζει ακούω κάτι έχει λείψει έρχομαι από το σχολείο με μαλώνει ο μπαμπάς βλέπω κάτι με αίματα

Η μαμά με αγκαλιάζει και με φιλάει όταν: είμαι καλό παιδί φεύγω από το σπίτι / πάω σχολείο πίνω όλο το γάλα πριν κοιμηθώ / κοιμάμαι το πρωί που ξυπνάω πάει στη δουλειά πάει κάπου που είναι μακριά και λέει αντίο είμαι χαρούμενος την ακούω το βράδυ σχολάω από το σχολείο δω κακό όνειρο

…και λέει: δεν είναι τίποτα ηρέμησε/ησύχασε/ σώπα κοριτσάκι / αγοράκι μου αγάπη μου / αγαπούλα μου αστεράκι μου φεγγαράκι μου κούκλα μου παιδάκι μου μωρό μου λουλουδάκι μου περιστέρι μου μωρό μου καρδούλα μου κοκόνα μου γεράκο μου

Όμως η μαμά με μαλώνει όταν: δεν είμαι καλό παιδί όταν λέει κάτι και δεν το κάνω κάνω φασαρία δεν κάθομαι φρόνημα τα κάνω άνω-κάτω τσιρίζω δεν την ακούω δεν τρώω το φαγητό μου δεν μαζεύω τα παιχνίδια μου αντιμιλάω στη μαμά μου τσακώνομαι με τον αδελφό μου λέω κακές λέξεις/ παλιοκουβέντες της λέω ότι δεν είναι καλή μαμά σπάω κάτι/ ποτήρι κάνω ζημιές πετάω τα ρούχα μου θέλω ένα παιχνίδι και γκρινιάζω και η μαμά δεν έχει λεφτά

…με: λόγια βέργα κουτάλα ξύλο ξύλο από μουριά μαγκούρα χέρι ζώνη/ζωστήρα μυγοσκοτώστρα με κλειδώνει στο δωμάτιό μου

…και μου λέει: θα φας ξύλο θα πας τιμωρία θα φύγει είσαι παλιόπαιδο/βλαμμένο/κ…παίδο είσαι κακομαθημένο δεν θα σε πάω βόλτα δεν θα σου αγοράσω τίποτα θα το πω στην κυρία σου τώρα να’ρθω εκεί! έλα να μου ξαναζητήσεις κάτι!

…γι’αυτό και: κλαίω στεναχωριέμαι είμαι λυπημένη νιώθω μοναξιά πάω στο δωμάτιό μου να κλάψω πάω αλλού παίρνω ένα βιβλίο κρύβομαι θυμώνω δεν την αγαπάω

Ξέρω όμως ότι με αγαπάει τόσο πολύ όσο την αγαπώ κι εγώ γι’αυτό θα της ζητούσα : συγνώμη δώρα μια αγκαλιά ένα φιλάκι παιχνίδια να γελάει να με πηγαίνει στον παιδότοπο * Πρόκειται για αυθόρμητες να παίζουμε πιο πολύ να με πηγαίνει βόλτες να μου αγοράζει πιο πολλά ρούχα να με πηγαίνει στα δελφίνια να κοιμόμαστε μαζί απαντήσεις των παιδιών

Νάνι –νάνι, νάνι –νάνι νάνι το μωρό να κάνει αγγελούδι μου μικρό πως πολύ σε αγαπώ. Νάνι-νάνι το μωράκι, που κοιμάται σαν πουλάκι όνειρα γλυκά να δει και μετά να σηκωθεί να το πάρω αγκαλιά να του δώσω δυο φιλιά. Το τραγούδι έγραψαν τα παιδιά

Υλικά: 1 Ξανθομαλλούσα 1 Κοκκινοσκουφίτσα 1 Μόγλης 1 Ταρζάν 7 κατσικάκια 1 Μαμά

Στη μανούλα πως μπορώ ένα δώρο να της βρω; Στη γιορτή της μήνα Μάη η καρδούλα μου χτυπάει. Θα της κάνω αγκαλιά θα της δώσω δυο φιλιά και γλυκά – γλυκά θα πω αχ μανούλα σ’ αγαπώ. Το τραγούδι έγραψαν τα παιδιά