Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Η πορεία του έργου, το μέλλον και η σύνδεσή του με το Ίδρυμα και την κοινωνία Ταγκούλης Αλέξανδρος Ερευνητής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιχειρηματική ηθική Υπέρβαση της ανθρώπινης ομορφίας. Προς τη θέωση…
Advertisements

Οργάνωση πληροφοριών Ταξινόμηση (Θ) Ενότητα 3: Αρχιτεκτονική της Ευρετηρίασης (α μέρος) Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης.
Βασικές αρχές ευρετηρίασης
Οργάνωση πληροφοριών Ταξινόμηση (Θ) Ενότητα 1: Εισαγωγή (α μέρος) Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Το περιεχόμενο.
Η ανοσοαποτύπωση ως επιβεβαιωτική μέθοδος
Διαμόρφωση πεδίων Περιγραφικά πεδία Διαχειριστικά πεδία Δομικά πεδία.
Προφίλ διδάσκοντα Διδακτορικό δίπλωμα στην Επιστήμη της Πληροφόρησης, Ιόνιο Πανεπιστήμιο Πτυχίο Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών, Πάντειο Πανεπιστήμιο Πτυχίο.
Εξευγενισμός φυτικών λαδιών
Άσκηση με αντίσταση Είναι ο οποιοσδήποτε τύπος ενεργητικής άσκησης στον οποίο η δυναμική ή στατική μυϊκή σύσπαση βρίσκει αντίσταση από μία εξωτερική.
Πολιτική πληροφόρησης Ενότητα 11: Ανακεφαλαίωση Μέρος Ι Δρ Αλέξανδρος Κουλούρης Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας & Συστημάτων Πληροφόρησης Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
Η αναγκαιότητα συνθετικής προσέγγισης 1/6
Διάνοιξη πόρων Με ακτινοβολούμενη θερμότητα. Θερμαινόμενα σίδερα.
Θεματικές επικεφαλίδες
Ανάλυση Συστημάτων Μακροχρόνιας Φροντίδας (Θ)
Έλεγχος Ροής με την Εντολή Επανάληψης FOR 1/9
Καμπυλότητα Φακού P c
Δράση μάσκας Μείωση ερεθισμού και επαναφορά των διασταλμένων πόρων.
Παράγοντες που επηρεάζουν τη δύναμη ενός μυός 1/2
Ορισμός Μάλαξη είναι ένα σύστημα μηχανικών χειρισμών που εκτελούνται στην επιφάνεια του ανθρώπινου σώματος (εδώ στο πρόσωπο), με τα χέρια ή με ειδικά μηχανήματα.
Βιοηθική και Δεοντολογία στην Φυσικοθεραπεία Ενότητα 7: Οι αντιλήψεις & ο ρόλος εργασίας των επιστημόνων υγείας H περίπτωση του νοσοκομείου Πατησίων Γεωργία.
Αλκίνια Χαρακτηριστική ομάδα: τριπλός δεσμός.
Περιγραφή Είναι κύματα που εκπέμπονται σε πολύ μεγάλες συχνότητες.
Ειδική Κοσμητολογία (Ε) Ενότητα 2: Απεικόνιση της επιφάνειας του δέρματος με υπεριώδη φωτογραφία - σάρωση Δρ. Αθανασία Βαρβαρέσου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια.
Ορισμός Τα υψίσυχνα ρεύματα είναι υψηλής συχνότητας εναλλασσόμενα ρεύματα. Δεν διεγείρουν τα αισθητικά και κινητικά νεύρα και έτσι δεν υπάρχει κίνδυνος.
Πολιτική πληροφόρησης Ενότητα 2: Βασικές έννοιες Δρ Αλέξανδρος Κουλούρης Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας & Συστημάτων Πληροφόρησης Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο.
Ακίνητη Προσθετική ΙI Ενότητα 7: Γέφυρα ολική χυτή με όψη (α’ μέρος) Αριστείδης Γαλιατσάτος DDs, Dr Dent. Επίκουρος Καθηγητής ΤΕΙ Αθήνας Τμήμα Οδοντικής.
Σύσταση και Ανάλυση Γλευκών και Οίνων (Θ)
Συστήματα Θεματικής Πρόσβασης (Θ) Ενότητα 5: Θεματική επεξεργασία απεικονιστικών τεκμηρίων Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης.
Μέρη μηχανής φύλλου όφσετ
Δίκαιο Επιχειρήσεων ΙΙ Ενότητα 3: ΕΥΡΥΤΕΡΟΙ ΝΟΜΟΙ ROLLAND Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια.
Τεχνικές μάλαξης (Θ) Ενότητα 12: Μάλαξη και εναλλακτικές θεραπευτικές προσεγγίσεις Γεωργία Πέττα Τμήμα Φυσικοθεραπείας Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο.
Ψυχιατρική Ενότητα 17: Θεραπευτικές παρεμβάσεις στην ψυχιατρική Ευάγγελος Γ. Παπαγεωργίου Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ.
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ) Ενότητα 1: Βασικές αρχές και ορισμοί Γιώργος Πιερράκος Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Εισαγωγική Κατεύθυνση Διοίκησης.
Τεχνικές Μάλαξης (Ε) Ενότητα 10: Αποτελέσματα μάλαξης – Κοιλιακή χώρα Δωροθέα Μακρυγιάννη Pt MSc Τμήμα Φυσικοθεραπείας Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο.
Υπηρεσίες Πληροφόρησης Ενότητα 7: Είδη υπηρεσιών πληροφόρησης – Εξυπηρέτηση (β’ μέρος) Δρ. Ευγενία Βασιλακάκη Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης.
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 12: Αναγέννηση Μικελάτου Ευθυμία Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc. Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας Ανοικτά Ακαδημαϊκά.
Αξιολόγηση επενδύσεων Ενότητα 2: Απλός και σύνθετος τόκος και Εισαγωγή στο EXCEL Εργαστήριο 2 ης Εβδομάδας Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων.
Εκτυπωτικά Υποστρώματα (Ε) Ενότητα 8: Μέτρηση της μεταβολής των διαστάσεων του χαρτιού μετά από βύθιση σε νερό Βασιλική Μπέλεση Επίκ. Καθηγήτρια Τμήμα.
Αισθητική ηλεκτροθεραπεία σώματος Ενότητα 8: Κινητικά σημεία Ευθυμία Μικελάτου Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc. Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε) Ενότητα 2: Διόρθωση αμετρωπιών με οφθαλμικούς φακούς Θεμιστοκλής Γιαλελής, Οπτικός, MSc, PhD candidate ΕΔΙΠ του τμήματος.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε) Ενότητα 5: Έγχρωμοι φακοί Θεμιστοκλής Γιαλελής, Οπτικός, MSc, PhD candidate ΕΔΙΠ του τμήματος Οπτικής και Οπτομετρίας.
Συμπλήρωση Προτύπου Διδακτικού Σχεδιασμού
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων
Παράγοντες που επηρεάζουν ένα σύστημα Υγείας
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ
Άλλες μορφές νευρώσεων
Διαχείριση παραγωγής εντύπων 1/2
Η Εκπαίδευση Είναι το λίκνο που ανατρέφει: Δημόσιους λειτουργούς,
Άσκηση 8 (1 από 3) Προβολές 1. Να επιλέξετε ένα θέμα βασισμένο σε κάποια παράγραφο / υποπαράγραφο του κεφαλαίου 6 των σημειώσεων και να κάνετε μια εργασία.
Υπολογιστική Γεωμετρία και Εφαρμογές στις ΒΧΔ
ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
Ταυτότητα και περίγραμμα μαθήματος
Παραδείγματα προσβάσιμων προτύπων
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΛΟΤ EN ISO 3251 Ζύγιση μάζας υγρού μελανιού (m1 g)
Ενότητα 13 Αξιολόγηση μαθήματος και διδάσκοντος από την εφαρμογή της Μονάδας Ολικής Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ) του ΤΕΙ Αθήνας Αξιολόγηση του μαθήματος Αξιολόγηση.
Πληροφοριακή Συμπεριφορά
Άσκηση 9 (1 από 2) Ανακαλύψτε στο χάρτη σας μερικά χαρτογραφικά αντικείμενα που να ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες : φυσικά, τεχνητές κατασκευές, αφηρημένα.
Τοπολογικές σχέσεις 1/3 Βρείτε και περιγράψτε τις τοπολογικές σχέσεις σύμφωνα με τους (Pantazis, Donnay 1996) για τα παρακάτω γεω-γραφικά αντικείμενα:
Κανονικοποίηση ΤΙ ΕΙΝΑΙ ; Τεχνική Διαδικασία
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Εικαστικές συνθέσεις - Χρώμα στο χώρο
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ)
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ)
Λιθογραφία – Όφσετ (Θ) Ενότητα 8.2: Εκτυπωτική Διαδικασία Μηχανής
Ειδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -E
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Αισθητική Σώματος Ι (Ε)
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Ενότητα 1: ……………….. Όνομα Επώνυμο Τμήμα __
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Η πορεία του έργου, το μέλλον και η σύνδεσή του με το Ίδρυμα και την κοινωνία Ταγκούλης Αλέξανδρος Ερευνητής σε θέματα Ηλεκτρονικής Μάθησης Ομάδα Υποστήριξης ΤΕΙ Αθήνας

Οφέλη καθηγητών από τη συμμετοχή τους στο Έργο Σεβαστό % των μελών Ε.Π. που ήθελε να δημιουργήσει ή να βελτιώσει το μάθημά του, αξιοποίησε τις υπηρεσίες που παρείχε η Ομάδα (Πολλές υποχρεώσεις-> παραμέληση διδακτικού υλικού) Αξιοποίηση βιντεοσκοπημένου υλικού στη διδασκαλία Οργάνωση μαθήματος και παροχή διδακτικού υλικού στους φοιτητές μέσω eclass και πλατφόρμας ανοιχτών μαθημάτων Ετοιμασία μαθήματος μέσα από την αξιοποίηση άλλων ανοιχτών μαθημάτων εντός και εκτός ιδρύματος Ενσωμάτωση video, animations και άλλου ψηφιακού υλικού 2

Αξιοποίηση διαδικτυακών μαθημάτων  βελτίωση μαθησιακών αποτελεσμάτων Το φθινόπωρο του 2012 στο κρατικό πανεπιστήμιο του San Hose πραγματοποιήθηκε ένα πείραμα σε συνεργασία με την πλατφόρμα edX: Ενσωμάτωσαν υλικό από ένα διαδικτυακό μάθημα σε ένα παραδοσιακό μάθημα Τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά: Στο παραδοσιακό μάθημα έως τώρα το ποσοστό επιτυχίας κυμαινόταν στο 55% Στο υβριδικό αυτό μάθημα τα ποσοστά επιτυχίας έφτασαν το 91%! Ο ιδρυτής της πλατφόρμας Coursera δήλωσε ότι σαφώς καλύτερο το μοντέλο της μεικτής μάθησης. online.wsj.com

Εκπαίδευση: Newsletter 4

Αξιοποίηση τεχνολογιών στη διδασκαλία

Οφέλη προβολής διδακτικού έργου Προβολή μεταπτυχιακών μαθημάτων Προβολή άλλων αποτελεσμάτων (εκδόσεων στο ΤΕΙ, εκδόσεων καθηγητών, σημειώσεων, ερευνητικών έργων) Προβολή του ιδρύματος και του διδακτικού έργου των τμημάτων μέσω του opencourses.gr 6

Οφέλη μελών Ε.Π.: Δημιουργία ανοιχτού ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού Ενημέρωση και εκπαίδευση των μελών σχετικά με την ευχρηστία και την προσβασιμότητα στη δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού Ενημέρωση και εκπαίδευση των μελών Ε.Π. σε ζητήματα πνευματικών δικαιωμάτων και αναζήτησης ανοιχτών εκπαιδευτικών πόρων 8

Εκκαθάριση ζητημάτων πνευματικής ιδιοκτησίας Αντικατάσταση προστατευόμενου περιεχομένου με Ανοιχτούς Εκπαιδευτικούς Πόρους – Αναφορά εικόνων και φωτογραφιών στην ίδια διαφάνεια ώστε κατά την επαναχρησιμοποίηση από 3ους να εξασφαλίζεται η αναφορά στο δημιουργό Αιτήσεις σε εκδοτικούς οίκους για επαναχρησιμοποίηση περιεχομένου – Δημιουργία υποδειγμάτων στα ελληνικά & στα αγγλικά Δημιουργία περιεχομένου από τα μέλη Ε.Π. (φωτογραφίες από τους εργαστηριακούς χώρους, κατά τη διδασκαλία, σχέδιο) 9

Επεξήγηση όρων χρήσης έργων τρίτων 10 Δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, παρά μόνο εάν ζητηθεί εκ νέου άδεια από το δημιουργό. © διαθέσιμο με άδεια CC-BY διαθέσιμο με άδεια CC-BY-SA διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-SA διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου και η δημιουργία παραγώγων αυτού με απλή αναφορά του δημιουργού. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού, και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού και διάθεση του έργου ή του παράγωγου αυτού με την ίδια άδεια. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η δημιουργία παραγώγων του έργου. διαθέσιμο με άδεια CC-BY-NC-ND Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου με αναφορά του δημιουργού. Δεν επιτρέπεται η εμπορική χρήση του έργου και η δημιουργία παραγώγων του. διαθέσιμο με άδεια CC0 Public Domain διαθέσιμο ως κοινό κτήμα Επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου, η δημιουργία παραγώγων αυτού και η εμπορική του χρήση, χωρίς αναφορά του δημιουργού. χωρίς σήμανσηΣυνήθως δεν επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση του έργου.

ΑΕΠ = Επίσημη πολική - εργαλείο ucl.ac.uk/teaching-learning/teaching_tools

Εργαλειοθήκη

Τι μένει; Μένει η πλατφόρμα με τα μαθήματα -> OCP Μένει ο ιστότοπος του έργου με όλο το ενημερωτικό και εκπαιδευτικό υλικό -> opencourses.gr, wiki, wikimedia, newsletters Μένει ο εξοπλισμός αξίας ευρώ, σταθερός (εγκατεστημένος σε 17 αίθουσες) και κινητός (3 κάμερες) Μένει η τεχνογνωσία σε θέματα βιντεοσκοπήσεων στο Ίδρυμα καθώς ο υπεύθυνος για τα αντίστοιχαθέματα στο ΤΕΙ είναι και τεχνικός υπεύθυνος του Έργου. 13

Τι μένει; Μένει στο Ίδρυμα βελτιωμένο ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό Μένει η πρώτη αυτή οργανωμένη προσπάθεια διάχυσης και διάδοσης της ανοιχτής κουλτούρας στο ίδρυμα αλλά και εξωστρέφειας του ιδρύματος 14

Τι θα αλλάζαμε, τι θα κάναμε στο εξής: Σαφείς στόχους για τους φοιτητές το ευρύτερο κοινό 15

Φοιτητές-> βελτίωση μαθησιακών αποτελεσμάτων Σύνδεση με τη διδασκαλία στο Ίδρυμα Εκπαιδευτικά σενάρια αξιοποίησης των ΑΜΜ Υβριδικά μοντέλα και μοντέλα αναποδογυρισμένης τάξης 16

Ευρύτερο κοινό -> απόκτηση ή βελτίωση ψηφιακών δεξιοτήτων & επιχειρηματικότητα Άνθρωποι που μπαίνουν για πρώτη φορά στην αγορά εργασίας Άνθρωποι που θέλουν να βελτιώσουν τη θέση τους στην αγορά εργασίας Άνθρωποι που θέλουν να επανενταχτούν στην αγορά εργασίας. Άνθρωποι που θέλουν να αλλάξουν αντικείμενο 17

Αγορά εργασίας MOOCs με στόχο ανάπτυξη συγκεκριμένων δεξιοτήτων Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει ορίσει 8 βασικές δεξιότητες για τη δια βίου μάθηση Το πλαίσιο αυτό ορίζει οκτώ βασικές δεξιότητες και περιγράφει τις απαραίτητες γνώσεις, ικανότητες και στάσεις που αφορούν καθεμία. Οι βασικές αυτές δεξιότητες είναι: 1.επικοινωνία στη μητρική γλώσσα, 2.η επικοινωνία σε ξένες γλώσσες, 3.μαθηματική ικανότητα και βασικές ικανότητες στην επιστήμη και στην τεχνολογία. 4.η ψηφιακή ικανότητα περιλαμβάνει τη χρήση της Τεχνολογίας της κοινωνίας της πληροφορίας (ΤΚΠ) και, κατ’ επέκταση, βασικές δεξιότητες στην τεχνολογία πληροφοριών και επικοινωνιών (ΤΠΕ) 18

Αγορά εργασίας 5.οι μεταγνωστικές ικανότητες (Learning to learn) συνδέονται με τη μάθηση, την ικανότητα επιδίωξης και οργάνωσης της ατομικής μάθησης, σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο, σύμφωνα με τις ανάγκες ενός ατόμου και με επίγνωση των μεθόδων και των ευκαιριών· 6.κοινωνικές ικανότητες και ικανότητες που σχετίζονται με την ιδιότητα του πολίτη. 7.το αίσθημα πρωτοβουλίας και η επιχειρηματικότητα αναφέρονται στην ικανότητα του ατόμου να μετατρέπει τις ιδέες του σε πράξη. 8.η πολιτιστική γνώση και έκφραση, η οποία περιλαμβάνει εκτίμηση της σημασίας της δημιουργικής έκφρασης ιδεών, εμπειριών και συναισθημάτων σε ένα φάσμα μέσων μαζικής επικοινωνίας (μουσική, θέατρο, λογοτεχνία και εικαστικές τέχνες). 19

2 βασικές κατηγορίες Μαθήματα που αποσκοπούν στην απόκτηση/βελτίωση των δεξιοτήτων που αναφέρθηκαν Μαθήματα επιχειρηματικότητας π.χ. ατομική επιχείρηση, start-up (πιθανή σύνδεση με ΜΟΚΕ) Τα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ να κερδίσουν το μεγάλο στοίχημα σύνδεσης με την αγορά εργασίας και με την επιχειρηματικότητα 20

Ομάδα Υποστήριξης Ανοιχτών Ακαδημαϊκών Μαθημάτων Τηλ. επικοινωνίας : Εmail : Ηλεκτρονική Διεύθυνση: opencourses.teiath.gropencourses.teiath.gr Ευχαριστώ για την προσοχή σας! Ταγκούλης Αλέξανδρος,