Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΜΑΘΗΜΑ 7

2 ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΒΑΦΗ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ ΚΑΙ ΦΡΥΔΙΩΝ
ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΓΕΝΙΚΑ. ΟΙ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΛΑΜΠΟΥΝ. ΑΝ ΟΙ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΣΚΟΥΡΕΣ, ΤΟΤΕ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΗΜΙΤΕΛΕΣ. ΓΙΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ ΣΧΗΜΑ ΣΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ.

3 ΣΧΗΜΑΤΑ ΦΡΥΔΙΩΝ Η ΑΝΟΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΑΝΟΙΓΕΙ, ΕΠΙΜΗΚΥΝΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ, ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΧΑΡΙΖΕΙ ΠΙΟ ΝΕΑΝΙΚΗ ΟΨΗ Η ΚΑΘΟΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΛΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΕΝΕΥΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ, ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ ΜΙΑ ΛΥΠΗΜΕΝΗ ΟΨΗ Η ΚΑΜΠΥΛΗ ΓΡΑΜΜΗ ΔΕΙΧΝΕΙ ΑΠΑΛΗ Η ΕΥΘΕΙΑ, ΓΩΝΙΩΔΗΣ ΓΡΑΜΜΗ ΔΕΙΧΝΕΙ ΣΚΛΗΡΗ, ΑΠΟΤΟΜΗ ΚΑΙ ΑΓΡΙΑ

4 ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΧΗΜΑΤΟΣ ΦΡΥΔΙΩΝ
ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΠΙΔΙΩΚΕΤΑΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΙΔΑΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ. ΑΥΤΗ Η ΓΡΑΜΜΗ ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ, ΦΑΡΔΑΙΝΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΣΑ, ΑΙΩΡΕΙΤΑΙ ΕΛΑΦΡΑ ΣΤΟ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ ΣΗΜΕΙΟ, ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΘΕΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΤΗΣ ΙΡΙΔΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΜΥΤΕΡΗ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ. ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΘΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟ ΤΡΟΠΟ:

5 ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΧΗΜΑΤΟΣ ΦΡΥΔΙΩΝ
1. ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗ ΡΙΖΑ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ, ΤΟΠΟΘΕΤΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ΜΟΛΥΒΙ ΓΙΑ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΣΤΟ ΠΤΕΡΥΓΙΟ ΤΗΣ ΜΥΤΗΣ, ΚΑΘΕΤΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ. ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΜΟΛΥΒΙ ΑΓΓΙΖΕΙ ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΡΙΖΑ ΤΟΥ ΦΡΥΔΙΟΥ. ΟΤΑΝ Η ΜΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΦΑΡΔΙΑ, Η ΡΙΖΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΠΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΣΑ. 2. ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΦΡΥΔΙΟΥ ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΜΟΛΥΒΙ ΓΙΑ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΣΤΟ ΠΤΕΡΥΓΙΟ ΤΗΣ ΜΥΤΗΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ.

6 ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΧΗΜΑΤΟΣ ΦΡΥΔΙΩΝ
3. ΤΟ ΨΗΛΟΤΕΡΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΦΡΥΔΙΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΓΩΝΙΑΣ ΤΗΣ ΜΥΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ.

7 ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΑΦΗ ΦΡΥΔΙΩΝ
ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΟΥ ΦΡΥΔΙΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΡΜΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ. ΣΧΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΕΞΗΣ: ΤΟ ΟΒΑΛ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΝΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΟΧΙ ΠΟΛΥ ΕΝΤΟΝΑ ΑΛΛΑ ΚΥΜΑΤΙΣΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΤΟ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΑΚΡΥΤΕΡΟ ΜΕ ΕΝΤΟΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΨΗΛΟ ΤΟΞΟ ΦΡΥΔΙΑ

8 ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΑΦΗ ΦΡΥΔΙΩΝ
ΣΤΟ ΤΡΙΓΩΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΛΕΠΤΑ, ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΛΑΦΡΥ ΚΥΜΑΤΙΣΜΟ ΦΡΥΔΙΑ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΠΡΟΣΩΠΟ ΦΑΡΔΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΕΝΤΟΝΑ ΦΡΥΔΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΚΟΠΤΟΥΝ ΤΟ ΜΗΚΟΣ ΣΤΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΦΡΥΔΙΑ ΣΗΚΩΜΕΝΑ ΨΗΛΑ, ΚΑΜΠΥΛΑ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΩΣ ΓΩΝΙΩΔΗ, ΠΟΥ ΑΦΑΙΡΟΥΝ ΤΗ ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ Ο ΠΙΟ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΡΑΙΩΜΑ ΜΕ ΤΟ ΤΣΙΜΠΙΔΑΚΙ.

9 ΒΑΨΙΜΟ ΦΡΥΔΙΩΝ ΚΑΙ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ
ΤΟ ΒΑΨΙΜΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝΙΣΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΙΟ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΟ. ΔΙΝΟΥΜΕ ΧΡΩΜΑ ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΣΗ ΕΩΣ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΥ ΔΙΑΡΚΕΙ ΠΟΛΥ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΟΥΜΕ ΕΝΑ ΦΥΣΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΙΟ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΔΙΑΡΚΕΙ ΣΤΟ ΝΕΡΟ

10 ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΒΑΦΕΣ ΟΞΕΙΔΩΣΗΣ
ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΒΑΦΕΣ ΟΞΕΙΔΩΣΗΣ. ΔΙΑΡΚΟΥΝ ΟΣΟ ΚΑΙ ΟΙ ΒΑΦΕΣ ΟΞΕΙΔΩΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ, ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΝΕΕΣ ΤΡΙΧΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΒΟΥΜΕ ΥΠΟΨΗ ΜΑΣ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ. ΕΑΝ Η ΠΕΛΑΤΙΣΣΑ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΤΕ Ο ΚΟΜΜΩΤΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΑ: ΝΑ ΒΑΨΕΙ ΤΙΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΣΚΟΥΡΕΣ ΕΩΣ ΚΑΙ ΜΑΥΡΕΣ ΝΑ ΜΗ ΒΑΨΕΙ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΠΟΛΥ ΣΚΟΥΡΑ

11 ΓΙΑ ΤΟ ΒΑΨΙΜΟ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΕΞΗΣ:
ΚΑΘΙΣΜΑ ΜΕ ΣΤΗΡΙΓΜΑ ΚΕΦΑΛΙΟΥ ΑΔΙΑΒΡΟΧΗ ΡΟΜΠΑ ΒΑΦΗ ΓΙΑ ΦΡΥΔΙΑ ΚΑΙ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΣΕΤ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΚΡΕΜΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑΣ ΦΥΛΛΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΒΑΜΒΑΚΙ ΧΑΡΤΟΜΑΝΤΗΛΑ ΤΖΕΛ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΚΑΔΟ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ

12 ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΒΑΦΗΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ
1. ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ 2. ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΧΥ ΣΤΡΩΜΑ ΚΡΕΜΑΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ 3. ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΦΥΛΛΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΠΡΩΧΝΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ 4. Η ΠΕΛΑΤΙΣΣΑ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΦΥΛΛΩΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ

13 5. ΜΕ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΠΙΝΕΛΟ, ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΤΗ ΒΑΦΗ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΑΚΡΕΣ ΜΕ ΑΝΑΛΑΦΡΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ. ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΜΟΙΟΜΟΡΦΑ ΟΛΕΣ ΟΙ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ. ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΝΑ ΔΡΑΣΕΙ ΓΙΑ 10’. 6. ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΒΡΕΓΜΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΒΑΜΒΑΚΙ ΚΑΙ ΠΙΕΖΟΝΤΑΣ ΕΛΑΦΡΑ, ΑΦΑΙΡΟΥΜΕ ΤΟ ΒΑΜΒΑΚΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ. 7. ΜΕ ΒΡΕΓΜΕΝΟ ΒΑΜΒΑΚΙ ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΜΕ, ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΒΑΜΒΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΚΑΘΑΡΟ. 8. ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΤΖΕΛ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ. ΑΦΑΙΡΟΥΜΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΥΠΟΛΕΙΜΜΑΤΑ ΒΑΦΗΣ. ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΚΛΕΙΣΤΑ ΚΑΘΟΛΗ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΒΑΦΗΣ.

14 ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΒΑΦΗΣ ΦΡΥΔΙΩΝ
1. ΔΙΝΟΥΜΕ ΣΧΗΜΑ ΣΤΑ ΦΡΥΔΙΑ. 2. ΑΝΑΚΑΤΕΥΟΥΜΕ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΤΗΣ ΒΑΦΗΣ. 3. ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΣΤΗ ΦΟΡΑ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ. 4. Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΠΟΙΚΙΛΛΕΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ. 5. ΜΕ ΒΡΕΓΜΕΝΟ ΒΑΜΒΑΚΙ ΑΦΑΙΡΟΥΜΕ ΤΗ ΒΑΦΗ ΠΡΟΣ ΤΗ ΦΟΡΑ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ. 6. ΕΑΝ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΧΡΩΜΑ ΣΤΟ ΔΕΡΜΑ, ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΚΡΕΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΦΑΙΡΟΥΜΕ ΤΡΙΒΟΝΤΑΣ ΑΠΑΛΑ. 7. ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΚΡΕΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ. ΕΑΝ ΒΑΦΟΥΜΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΦΡΥΔΙΑ ΚΑΙ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ, ΞΕΚΙΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΕ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ. ΣΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΤΗΣ ΒΑΦΗΣ, ΞΕΚΙΝΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑ ΜΕ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ, ΑΦΟΥ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΤΗΣ ΒΑΦΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΣ.

15 ΤΕΧΝΗΤΕΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΟΙ ΤΕΧΝΗΤΕΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΠΙΟ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΑ. ΦΟΡΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΘΕ ΩΡΑ ΤΗΣ ΜΕΡΑΣ, ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΝΕΡΟ, ΤΗ ΣΑΟΥΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΛΥΜΠΙ. ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΗΚΗ ΚΑΙ ΠΑΧΗ, ΜΕ ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΤΙΚΕΣ ΤΡΙΧΕΣ, ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΕΣ Ή ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΣΕΙΡΑ. ΟΙ ΤΕΧΝΗΤΕΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΟΛΛΗΣΟΥΝ ΕΙΤΕ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ, ΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΠΑΝΩ, ΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ.

16 ΟΙ ΚΟΛΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΣ Ή ΜΕ ΣΚΟΥΡΟ ΧΡΩΜΑ
ΟΙ ΚΟΛΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΣ Ή ΜΕ ΣΚΟΥΡΟ ΧΡΩΜΑ. ΓΙΑ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΣΤΕΓΝΩΣΟΥΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΞΕΚΟΛΛΗΣΟΥΝ ΟΤΑΝ Η ΠΕΛΑΤΙΣΣΑ ΑΝΟΙΓΟΚΛΕΙΝΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ. ΣΤΙΣ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΗΤΕΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ, Η ΚΟΛΛΑ ΣΚΛΗΡΑΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΟΤΑΝ ΣΤΕΓΝΩΣΕΙ. ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΟ ΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΚΟΛΛΑΣ,ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΣΙΜΠΙΔΑΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ. ΟΙ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΕΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ. Η ΠΕΛΑΤΙΣΣΑ ΚΡΑΤΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΛΕΙΣΤΑ ΓΙΑ 2’ ΠΕΡΙΠΟΥ. ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ, Ο ΚΟΜΜΩΤΗΣ ΧΤΕΝΙΖΕΙ ΤΙΣ ΤΕΧΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΜΕ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΧΤΕΝΑΚΙ.


Κατέβασμα ppt "ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google