Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ολοκληρωμένες Επικοινωνίες Μάρκετινγκ Συμπεριφορά Καταναλωτή και Λήψη Αποφάσεων Άννα Ζαρκάδα.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ολοκληρωμένες Επικοινωνίες Μάρκετινγκ Συμπεριφορά Καταναλωτή και Λήψη Αποφάσεων Άννα Ζαρκάδα."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Ολοκληρωμένες Επικοινωνίες Μάρκετινγκ Συμπεριφορά Καταναλωτή και Λήψη Αποφάσεων Άννα Ζαρκάδα

3 2 Επιτυχημένη διαφημιστική εκστρατεία THE POISE PRINCIPLE - Davinson PROFITABLE OFFENSIVE INTERGRATED STRATEGIC EFFECTIVELY EXECUTED

4 3 1 ο Στάδιο. Κοινό Στόχος 2 ο Στάδιο. Στόχοι Στάδιο Βαθμού Αγοραστικής δυνατότητας – PLC Αγορά Αποδοχή Προτίμηση Αρέσκεια Γνώση Ενημέρωση Στάδια στην ανάπτυξη αποτελεσματικής Επικοινωνιακής Στρατηγικής

5 4 3ο Στάδιο. Μήνυμα Περιεχόμενο Μηνύματος Πληροφοριακό Ορθολογικό Συγκινησιακό Νύξεις (appeals) φόβος σεξ χιούμορ Δομή Μηνύματος Συμπέρασμα Επιχειρηματολογία Τύπος Μηνύματος Επικεφαλίδα, Φωτογραφία, Κείμενο, & Χρώμα Γλώσσα Σώματος Στάδια Ο κανόνας 3C Customer -- Target audience Company -- Product Competitive Positioning

6 Περιεχόμενο Μηνύματος Πληροφοριακό Ορθολογικό Συγκινησιακό Νύξεις (appeals) φόβος σεξ χιούμορ Στυλ Μουσικό Επιστημονικό Life-style Slice of life Χιούμορ – cartoons Επίδειξη Testimonial Celebrity endorsement

7

8 7 Μη Προσωπικά Κανάλια Επικοινωνίας 4ο Στάδιο. Επιλογή Μέσων Προσωπικά Κανάλια Επικοινωνίας 5ο Στάδιο. Προϋπολογισμός δαπάνης 6ο Στάδιο. Επαναπληροφόρηση-μέτρηση Στάδια.....

9 Πολιτισμικό Πολιτικό Οικονομικό Νομικό Επιχειρηματικό Πλαίσια λειτουργίας της ΟΕΜ (IMC)

10 επιχειρηματικό πλαίσιο ΕΝ ΕΛΛ.CR.FARM ΠΑΡΙΖΑΚΙ ΜΕΛΙ € ,17DOT ADV. AE ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ/CRETA FARM ΠΑΡΙΖΑΚΙ € ,50DOT ADV. AE ΥΦΑΝΤΗΣ ΠΑΡΙΖΑΚΙ€ ,45JNL

11 νομικό πλαίσιο Ι "Audiovisual commercial communication" means images with or without sound which are designed to promote, directly or indirectly, the goods, services or image of a natural or legal entity pursuing an economic activity. Such images accompany or are included in a programme in return for payment or for similar consideration or for self-promotional purposes. Forms of audiovisual commercial communication include, inter alia, television advertising, sponsorship, teleshopping and product placement. Article 1(1)(h)

12 οικονομικό πλαίσιο

13 πολιτικό πλαίσιο

14 Ένα σύνολο Κανόνων ή Σταθερών κοινό για τα μέλη μιας κοινωνίας, τα οποία, όταν αποτελούν τη βάση της δράσης των μελών της κοινωνίας αυτής, παράγουν Συμπεριφορά η οποία κυμαίνεται μέσα σε ένα σταθερό εύρος συμπεριφορών που τα μέλη θεωρούν Σωστές και αποδεκτές Πολιτισμικό πλαίσιο Ι Ορισμός της κουλτούρας

15 Πολιτισμικό πλαίσιο ΙΙ Μεταφορές

16 Υλικός πολιτισμός Artefacts – καλλιτεχνήματα και χρηστικά αντικείμενα Materialism - υλισμός Technology - τεχνολογία Economics - οικονομία McDonalds - Australia 2009Australia 2009 Γλώσσα και επικοινωνία λεκτική – μετάφραση & ερμηνεία μη λεκτική (‘silent’ languages) – χώρος & χρόνος – σώμα McDonalds – KoreaKorea Πολιτισμικό πλαίσιο ΙΙΙ – διαστάσεις της κουλτούρας Κοινωνικές δομές Διαστρωμάτωση Κινητικότητα Οργάνωση – Σχέσεις – Συγγένεια Θρησκεία Πίστεις Πρακτικές Ηθική McDonalds – Israel – religionreligion Aesthetics - Αισθητική Ωραίο Καλό γούστο Μορφή, σχήμα, χρώμα Τέχνη – υψηλή / λαϊκή Χιούμορ Ταμπού

17 πολιτισμικό πλαίσιο

18 Λειτουργία & Στόχοι διαφημίσεων

19 Cross-cultural Maccas - Europe McDonalds – ItalyItaly McDonalds – SwitzerlandSwitzerland McDonalds – FranceFrance McDonalds – GreeceGreece

20 BEST the BEST of IMC & guerilla marketing

21 Ηθική της διαφήμισης εξαπάτηση / παραπλανητική puffery and testimonials greenwashing κοινωνικά επιζήμιες σεξουαλικά υπονοούμενα / παρενόχληση βία βωμολοχία στερεότυπα καλό γούστο, αμφιλεγόμενα shock tactics επιβλαβή προϊόντα attack ads δημοκρατία και έλεγχος των ΜΜΕ


Κατέβασμα ppt "Ολοκληρωμένες Επικοινωνίες Μάρκετινγκ Συμπεριφορά Καταναλωτή και Λήψη Αποφάσεων Άννα Ζαρκάδα."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google