Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΙΕΣ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΙΕΣ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΙΕΣ
ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ

2 Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΟΥ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
Η πιο διαδεδομένη ερμηνεία του Μάνατζμεντ στην ελληνική είναι οργάνωση και διοίκηση Είναι η συνολική διαδικασία, με τη βοήθεια της οποίας συγκεκριμένες δραστηριότητες εκτελούνται αποτελεσματικά δια μέσου άλλων ανθρώπων

3 ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
Προγραμματισμός Οργάνωση Διεύθυνση Στελέχωση Έλεγχος

4 ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ
Δ.Σ. ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΝΟΜΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

5 ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙNΓΚ
Μάρκετινγκ είναι η λειτουργία των δραστηριοτήτων μιας επιχείρησης – αθλητικού σωματείου, που κατευθύνει τη ροή των προϊόντων και των υπηρεσιών από τον παραγωγό προς τον καταναλωτή (φίλαθλοs)

6 TA 5 “ P ” TOY ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Product = προϊόν Price = κοστολόγηση-τιμή
Place = τοποθεσία Promotion = προώθηση Public relations = δημόσιες σχέσεις

7 ΕΠΕΚΤΕΝΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ ΒΑΣΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Παίκτες Εγκατάσταση Κανόνες Τεχνικές ΕΠΕΚΤΕΝΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Πρόγραμμα Εισιτήρια Μουσική-videos Στατιστική Μασκότ

8 ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ
Ο αγώνας Οι παίκτες Το αθλητικό υλικό-ιματισμός Καινοτομία και δημιουργικότητα Εγκαταστάσεις Προσωπικό Εισιτήρια Έντυπα Οργάνωση

9 Η ΧΟΡΗΓΙΑ Είναι η απόκτηση του δικαιώματος της συσχέτισης με ένα προϊόν ή γεγονός ώστε να αξιοποιήσει τα κέρδη που προκύπτουν από αυτή τη συσχέτιση

10 ΧΟΡΗΓΙΑ Δικαίωμα χρήσης του λογότυπου, ονόματος, σήματος
Δικαίωμα της αποκλειστικής συσχέτισης με ένα γεγονός Δικαίωμα χρήσης τίτλων “Επίσημος χορηγός” Δικαίωμα χρήσης προωθητικών ενεργειών Δικαίωμα χρήσης δημοσιότητας, διαφήμισης

11 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
Αύξηση της δημοσιότητας Αλλαγή και παρακίνηση της δημόσιας γνώμης Δημιουργία σχέσης με την ομάδα στόχο Βελτίωση της κοινωνικής γνώμης Χτίσιμο καλού όνόματος Αύξηση των οφελών από τα ΜΜΕ Κέρδος από το μερίδιο αγοράς και τις πωλήσεις

12 ΠΡΟΒΟΛΗ/ΠΑΡΟΧΕΣ ΧΟΡΗΓΟΥ ΕΝΤΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ
Ο υποστηρικτής έχει την δυνατότητα να προβληθεί μέσω: 1. Περιμετρικής διαφήμισης 102 μ. με το σύστημα τεχνολογίας LED

13 ΠΡΟΒΟΛΗ/ΠΑΡΟΧΕΣ ΧΟΡΗΓΟΥ ΕΝΤΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ
2. Ηχητικών μηνυμάτων 2 μηνύματα πριν την έναρξη και ένα στο ημίχρονο

14 ΠΡΟΒΟΛΗ/ΠΑΡΟΧΕΣ ΧΟΡΗΓΟΥ ΕΝΤΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ
3. Μatrix Προβολή στο φωτεινό πίνακα 2 μηνυμάτων πριν την έναρξη του αγώνα και 1o στο ημίχρονο

15 ΠΡΟΒΟΛΗ/ΠΑΡΟΧΕΣ ΧΟΡΗΓΟΥ ΕΝΤΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ
4. Σημαίες Δυνατότητα τοποθέτησης σημαίας σε ειδικούς ιστούς στις κερκίδες των γηπέδων.

16 ΠΡΟΒΟΛΗ/ΠΑΡΟΧΕΣ ΧΟΡΗΓΟΥ ΕΝΤΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ
5. Σηματοδότηση θυρών α) Τοποθέτηση banners-τύπου «Λάβαρο» στην εξωτερική πλευρά του γηπέδου.

17 ΠΡΟΒΟΛΗ/ΠΑΡΟΧΕΣ ΧΟΡΗΓΟΥ ΕΝΤΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ
β) Στην εσωτερική πλευρά της εισόδου της κερκίδας

18 ΠΡΟΒΟΛΗ/ΠΑΡΟΧΕΣ ΧΟΡΗΓΟΥ ΕΝΤΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ
γ) Στην εξωτερική πλευρά της φυσούνας των αθλητών

19 ΠΡΟΒΟΛΗ/ΠΑΡΟΧΕΣ ΧΟΡΗΓΟΥ ΕΝΤΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ
6. Σταθερές πινακίδες Στην μη τηλεοπτική πλευρά του γηπέδου τύπου Champion’s League

20 ΑΛΛΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ ΧΟΡΗΓΟΥ Χορηγός αγώνα
Με μόνιμη εμφάνιση στo φωτεινό πίνακα, ειδικό ηχητικό μήνυμα πριν την εκφώνηση των συνθέσεων

21 ΑΛΛΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ ΧΟΡΗΓΟΥ Πάνελ λογοτύπου:στη boutique της ομάδας
Στην είσοδο των γραφείων της ΠΑΕ                               

22 ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ
INTERNET (banner και hyperlink στο site των υποστηρικτών)

23 ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ Εφημερίδες
ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ Εφημερίδες Διάσταση: 6στηλο Χ 5,4 Αριθμός καταχωρήσεων: 200 Θέση: Σελίδα ΠΑΟΚ Ημέρες: 1 ΚΤΧ ΚΥ ή ΔΕ &3 ΤΡ-ΣΑ Κόστος: €

24 ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ Ραδιόφωνο
ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ Ραδιόφωνο Διάρκεια μηνύματος έως 30’’ Αριθμός μηνυμάτων Κόστος ,00 €

25 ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ Επίσης ο υποστηρικτής μέσω ενός πάνελ θα προβάλλεται με: 1. Καταχωρήσεις Χορηγία του ρεπορτάζ του ΠΑΟΚ μετά από κάθε επίσημο αγώνα της ομάδας σε εφημερίδες της Θεσσαλονίκης

26 ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ
2. Πάνελ λογοτύπων Στα σημεία που δίνονται οι συνεντεύξεις από τους παίκτες και από τον προπονητή 3. Πάνελ λογοτύπων Σε όλες τις εκδηλώσεις της ομάδας/διοίκησης

27 ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ
στο χώρο του γηπέδου στο χώρο της μπουτίκ σε συνεργασία με το περιοδικό ΠΑΟΚ στο επίσημο site του ΠΑΟΚ


Κατέβασμα ppt "ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΙΕΣ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google