Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ  Η Special Heroes, συγκροτήθηκε τον Οκτώβριο του 2005 και πλαισιώθηκε από στελέχη με μεγάλη και πολυετή εμπειρία στους.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ  Η Special Heroes, συγκροτήθηκε τον Οκτώβριο του 2005 και πλαισιώθηκε από στελέχη με μεγάλη και πολυετή εμπειρία στους."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

2 Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ  Η Special Heroes, συγκροτήθηκε τον Οκτώβριο του 2005 και πλαισιώθηκε από στελέχη με μεγάλη και πολυετή εμπειρία στους χώρους της Επικοινωνίας και των Interior & Graphic Design.  Σήμερα, η εταιρεία καλύπτει αποτελεσματικά, εύκολα και γρήγορα τις ανάγκες των πελατών της, προσφέροντας τις πιο ολοκληρωμένες λύσεις, αναλαμβάνοντας τόσο της επικοινωνία όσο και το σχεδιασμό ή και την προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών τους.  “Στόχος της Special Heroes είναι η Δημιουργία και Εκτέλεση της αποδοτικότερης λύσης στον κατάλληλο χρόνο και με το σωστό κόστος.”

3 Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ Τα χρόνια επαγγελματικών εμπειριών όφειλαν να γίνουν πράξη με τη δημιουργία μιας επιχείρησης. ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ:  18 Χρόνια Προϋπηρεσίας σε μεγάλες εταιρείες στο χώρο της Διοίκησης και του Marketing.  ο 4 ος ΚΥΚΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ από τον ΕΟΜΜΕΧ.

4 ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ  Έρευνα Αγοράς (Ευκαιρίες, Ανταγωνισμός)  Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου (Business Plan) ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ:  Η κάλυψη των αναγκών των μικρομεσαίων εταιρειών που χρειάζονται υπηρεσίες marketing, που δεν έχουν εσωτερικό τμήμα και που λόγω μικρού διαθέσιμου budget δεν μπορούν να απευθυνθούν σε μεγάλες διαφημιστικές.  Στην πορεία, το ίδιο ίσχυσε και για το κομμάτι της επιχείρησης που αφορά την εσωτερική δόμηση.

5 ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ  Δημιουργήθηκε αναλυτικό Business Plan με τις ανάγκες της επιχείρησης:  Οργάνωση & Τρόπος Λειτουργίας  Μορφή εταιρείας  Τοποθεσία  Budget

6 ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ  Οργάνωση & Τρόπος Λειτουργίας:  Βάσει των εμπειριών των συστημάτων των πολυεθνικών εταιρειών.  Σύστημα το οποίο ακολουθείται μέχρι και σήμερα.  Μορφή Εταιρείας:  Ξεκίνησε με τη μορφή Ατομικής Επιχείρησης για τους παρακάτω λόγους: Η ίδια μορφή της εταιρείας απαιτεί πολλή προσωπική εργασία. Πολλές εργασίες ανατέθηκαν σε εξωτερικούς συνεργάτες (γραφιστική, λογιστικά κ.α.). Το κόστος υπαλλήλων είναι – για κάθε ξεκίνημα – δυσβάσταχτο.

7 ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ  Τοποθεσία:  Στο κέντρο της Αθήνας: Παραδοσιακός χώρος εξάσκησης επιχειρήσεων του κλάδου Κοντά σε πλήθος επιχειρήσεων δυνητικών πελατών  Budget:  Προϋπολογισμός Έναρξης: € Το Business Plan που δημιουργήθηκε κατατέθηκε και στον ΕΟΜΜΕΧ υπό τη μορφή ΤΕΧΝΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ & ΜΕΛΕΤΗΣ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑΣ

8 ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ  Ημ/νία Κατάθεσης Φακέλου: 23/05/2005  Ημ/νία Έγκρισης Φακέλου: 20/09/2005  Κατά τη διάρκεια χρειάστηκε μια τροποποίηση η οποία εγκρίθηκε σχετικά γρήγορα.  Από το αρχικό σχέδιο των €, εγκρίθηκε το τελικό ποσό των €, ενώ η συνολική επιδότηση ήταν € ποσό το οποίο δόθηκε σε δύο ισόποσες δόσεις έως το τέλος του 2006.

9 ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ  ΡΕΥΣΤΟΤΗΤΑ:  Α’ Φάση έναρξης της επιχείρησης: Χρηματοδότηση του 66% του προϋπολογισμού, με παραλαβή από το πρόγραμμα μόνο το 22%.  Φ.Π.Α.:  Επειδή μια νέα επιχείρηση δεν έχει έσοδα, το Φ.Π.Α. που καλείται να αποδώσει λόγω των εξόδων που απαιτούνται για το στήσιμο της, οφείλει να θεωρηθεί από τον επιχειρηματία ως επιπλέον δαπάνη και να προβλεφθεί.  ΔΑΝΕΙΟΔΟΤΗΣΗ:  Δεν χρειάστηκε.

10 Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΗΜΕΡΑ ΘΕΤΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ  Δημιουργία, αύξηση και διατήρηση πελατολογίου.  Αύξηση Ανθρώπινου Δυναμικού.  Αναγνωρισιμότητα Εταιρείας.

11 Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΗΜΕΡΑ  Η οικονομική κρίση δυσκολεύει την επιχείρηση να ανταπεξέλθει στις ολοένα και αυξανόμενες ανάγκες.  Οι ήδη υπάρχοντες πελάτες δυσκολεύονται να δαπανήσουν ποσά που δαπανούσαν μέχρι πέρσι.  Μεγάλη προσωπική επένδυση στην επιχείρηση που έχει ξεπεράσει τα  € έως σήμερα.  Απαίτηση για New Business (νέους πελάτες) γεγονός αρκετά κοστοβόρο σε χρόνο και χρήμα.  Ανάγκη για προγραμματισμό.  Συνεχής ανάγκη για επένδυση - ενίσχυση.

12 Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ Ποσοστό ανάπτυξης: 75 % / χρόνο

13 Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ  Η ανάπτυξη της επιχείρησης οφείλεται στη σταθερή σχέση εμπιστοσύνης που έχει αναπτύξει με τους πελάτες της.  Προσφέροντας υπηρεσίες ειδικά σχεδιασμένες για κάθε πελάτη, η Special Heroes πέτυχε:  Την ανάπτυξη των πελατών.  Την αύξηση του τζίρου των πελατών.  Τη διατήρηση της επαφής και της επικοινωνίας με τους πελάτες.

14 Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΒΑΣΙΚΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ:  COCA COLA  COSMOTE  ΚΟΝΔΩΡ Α.Ε.Ε.Ε.  ADD A.E.  DrK MEDICAL GROUP  MOD’S HAIR  GMAC LEASE  CURVES  KARAMELLA  SARANTIS  PERNOD RICARD  I GENIUS (Cyprus)  ARION TELESERVICES

15 Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ: ΚΟΝΔΩΡ:  Έτος έναρξης συνεργασίας: 2006  Επανασχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας με αποτέλεσμα την αναγνωρισιμότητα της εταιρείας ως σοβαρό ανταγωνιστή στον κλάδο των premium ποτών.  Αναγνωρισιμότητα εισαγόμενων προϊόντων.  Σταθερή Αύξηση Ετήσιου Τζίρου.  Ανοδική πορεία εταιρείας με αποτέλεσμα την πρόσφατη μετακόμιση της εταιρείας σε ιδιοκτήτη εμπορική αποθήκη 6500 m2.

16 Εταιρική Ταυτότητα Εταιρικό Έντυπο Above & Below the line Επικοινωνία

17 Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ: DRK Medical Group:  Έτος έναρξης συνεργασίας: 2008  Δημιουργία Ομπρέλας για τις εταιρείες του ομίλου.  Σχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότητας.  Σχεδιασμός και συνεργασία για τη δημιουργία νέου χώρου αισθητικής.  Σχεδιασμός Προϊόντων DrK.  Σταθερή Αύξηση Ετήσιου Τζίρου.

18 » Publi για τα προϊόντα New Life & Drk Skin Care System

19 Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ: mod’s hair:  Έτος έναρξης συνεργασίας: 2005  Σταθερή Αύξηση Ετήσιου Τζίρου.  Ενδυνάμωση Franchise.  Ενδυνάμωση Brand Name με αποτέλεσμα την αναγνωρισιμότητα κοινού ως premium αλυσίδα κομμωτηρίων.

20 Συνεργασία με τηλεοπτικές εταιρείες παραγωγής & Sponsoring σε επιδείξεις μόδας Διαγωνισμός Ομορφιάς 2006 Fame Story 2006 Super Deal Playmates 2007

21 Event planning: Strass tattoo, Tarot & Hair Styling tips στα πλαίσια του εταιρικού party 16/06/07

22 » Οικοδομικές και ηλεκτρολογικές εργασίες στο υπόγειο της οδού Μ. Αντύπα 90 καθώς και στο Porto Center Θεσσαλονίκης » Cosmote Corner στο ΚΙΑΤΟ » Cosmote Corner στο ΑΙΓΙΟ » Cosmote Corner στη ΛΑΜΙΑ Cosmote Corners

23 Σχεδιασμός και κατασκευή εσωτερικών χώρων Εγκαταστάσεις Κόνδωρ (γραφεία, αποθήκες)

24 ΕΠΟΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑ  Σχεδιασμός τριετές πλάνου  Ανάπτυξη πελατολογίου  Μείωση λειτουργικών εξόδων  Δημιουργία νέων υπηρεσιών

25 ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ


Κατέβασμα ppt "ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ  Η Special Heroes, συγκροτήθηκε τον Οκτώβριο του 2005 και πλαισιώθηκε από στελέχη με μεγάλη και πολυετή εμπειρία στους."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google