Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΔΙΑΧΥΣΗ ΚΑΛΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΜΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΔΙΑΧΥΣΗ ΚΑΛΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΜΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΔΙΑΧΥΣΗ ΚΑΛΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΜΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

2 Τρέφομαι σωστά – Μεγαλώνω σωστά

3 Δημοτικό Σχολείο Προφήτη - Εγνατίας

4 Σύνολο μαθητών: 14  Τμήμα Β1 Εκπαιδευτικός: Καραγιάννης Κων/νος  Τμήμα Β2 Εκπαιδευτικός: Τζιουμούρτος Γεώργιος

5  2 τρίμηνα Δεκέμβριος 2013 – Ιούνιος 2014 ( 1δίωρο κάθε εβδομάδα )

6  Να βελτιώσουν οι μαθητές την αυτοαντίληψή τους  Να μάθουν οι μαθητές να συνεργάζονται και να αποκτήσουν καλές σχέσεις μέσα στο σχολείο  Να γνωρίσουν τα οφέλη της Μεσογειακής διατροφής και να υιοθετήσουν υγιεινές διατροφικές συνήθειες  Να έρθουν σε επαφή με παραγωγούς και να γνωρίσουν καλύτερα την τοπική κοινωνία  Να γνωρίσουν ήθη έθιμα και παραδόσεις διατροφικές

7  Ατομικά και ομαδικά φυλλάδια με πληροφορίες και ευχάριστες δραστηριότητες  Διασύνδεση με τη διδακτέα ύλη των μαθημάτων της Γλώσσας, των Μαθηματικών και της Μελέτης  Βιωματικές δραστηριότητες στηριζόμενες στη ζωγραφική, τη μουσική και το τραγούδι καθώς και τη παντομίμα και τη θεατρική αγωγή και ασφαλώς το παιχνίδι  Επισκέψεις σε χώρους παραγωγής και διάθεσης προϊόντων διατροφής με βιωματική συμμετοχή σε δραστηριότητες όπου ήταν δυνατό  Χρήση υπολογιστή και υλικού από το διαδίκτυο και λογισμικών

8  Σε οινοποιείο  Σε εργαστήριο αρτοποιημάτων  Σε τυροκομείο  Σε μελισσουργό για να δούμε τον τρύγο του μελιού  Σε φυτώριο τοπικού παραγωγού  Στο λαογραφικό μουσείο του Προφήτη

9 ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ Πριν την έναρξη του προγράμματος έγινε συνάντηση με τους γονείς των μαθητών και ενημερώθηκαν για το περιεχόμενο του προγράμματος, τους στόχους του και τη διάρκεια του και κατά τη συζήτηση ζητήθηκε η συγκατάθεση και η στήριξή τους

10 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Οι μαθητές σημειώνουν στοιχεία της προσωπικής ταυτότητας και των προτιμήσεων που έχουν γράφουν ένα κείμενο για τον εαυτό τους και τα παρουσιάζουν στην τάξη  Συζητάμε για τις ομοιότητες και τις διαφορές των ανθρώπων και το σεβασμό στη διαφορετικότητα  Μιλάμε για τη συνεργασία στα ομαδικά παιχνίδια και στο σχολείο

11  Οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες εργασίας. Κάθε ομάδα παίρνει ένα όνομα σχετικό με τη διατροφή ( λαχανικά-φρούτα-γλυκά) και κάθε παιδί έχει ταμπέλα με τη δική του ονομασία (π.χ. ντομάτα-αγγούρι-κρεμμύδι)  Καταγράφουν κάποιες ιδέες για το πώς θα μπορούν να συνεργαστούν σωστά και αφού τις ανακοινώσουν γράφεται και υπογράφεται από όλους ένα συμβόλαιο συνεργασίας  Γίνεται μέτρηση του ύψους και του βάρους των μαθητών και καταγράφουν τα στοιχεία  Μιλάμε για το κιλό ως μονάδα μέτρησης του βάρους, για τα γραμμάρια και για τα είδη ζυγαριάς

12  Μιλάμε για το μέτρο ως μονάδα μέτρησης του ύψους και του μήκους και για τις υποδιαιρέσεις του  Τα παιδιά ζωγραφίζουν το μέτρο και το χωρίζουν σε δεκατόμετρα με χρώματα  Λύνουμε προβλήματα μαθηματικών πρόσθεσης και αφαίρεσης σχετικά με το ύψος και το βάρος

13

14

15

16

17

18

19

20 Δραστηριότητες: Οι μαθητές καταγράφουν την άποψή τους για το τι είναι η διατροφή, σημειώνουν κάποιες διατροφικές τους προτιμήσεις και τα ανακοινώνουν Συμπληρώνουν ένα ερωτηματολόγιο για τις διατροφικές τους συνήθειες και φτιάχνουν κι ένα δικό τους Κατασκευάζουμε ραβδογράμματα που βασίζονται στα δεδομένα του ερωτηματολόγιου Αναφέρουμε τι είναι η Στατιστική και πού χρησιμοποιούνται ερωτηματολόγια

21

22

23 Δραστηριότητες Επισκεπτόμαστε το κυλικείο και καταγράφουμε τι πουλάει και τις τιμές Τα παιδιά σημειώνουν τι αγοράζουν συνήθως από το κυλικείο, τι από αυτά πιστεύουν πως είναι υγιεινό και τι βλαβερό, τι θα μπορούσε ακόμη να πουλάει το κυλικείο μας Συζητάμε αν είναι προτιμότερο, πιο ωφέλιμο και οικονομικό να παίρνουμε φαγητό από το σπίτι Λύνουμε απλά προβλήματα μαθηματικών με Ευρώ Κάνουμε αναπαράσταση οικονομικών συναλλαγών και αγορών με Ευρώ

24 Μαθαίνουμε να στεκόμαστε στη σειρά στο κυλικείο και να σεβόμαστε την προτεραιότητα των άλλων. Γράφουμε κανόνες συμπεριφοράς και τι πρέπει να κάνουμε στο κυλικείο. Δίνεται διπλό έντυπο στους γονείς για τον κανονισμό λειτουργίας του κυλικείου και πώς μπορούν να ανταγωνιστούν το κυλικείο και να πείσουν τα παιδιά να παίρνουν φαγητό από το σπίτι ( πηγή το διαδίκτυο )

25

26

27


Κατέβασμα ppt "ΔΙΑΧΥΣΗ ΚΑΛΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΜΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google