Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Δανάη Λάμπρου Στ’3 Πρώτος Μηχανικός=Φερδινάνδος Λεσσέψ Απόφαση Διάνοιξης=1854 Έναρξη Κατασκευής=1854 Έναρξη Χρήσης=17 Νοεμβρίου 1869 Ολοκλήρωση=25 Απριλίου.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Δανάη Λάμπρου Στ’3 Πρώτος Μηχανικός=Φερδινάνδος Λεσσέψ Απόφαση Διάνοιξης=1854 Έναρξη Κατασκευής=1854 Έναρξη Χρήσης=17 Νοεμβρίου 1869 Ολοκλήρωση=25 Απριλίου."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Δανάη Λάμπρου Στ’3

3 Πρώτος Μηχανικός=Φερδινάνδος Λεσσέψ Απόφαση Διάνοιξης=1854 Έναρξη Κατασκευής=1854 Έναρξη Χρήσης=17 Νοεμβρίου 1869 Ολοκλήρωση=25 Απριλίου 1869 Τερματισμός Λειτουργίας= , Ανοικοδόμηση=Μάιος 1975 Σημείο Αρχής=Πορτ Σάιντ Σημείο Τέλους=Σουέζ Μήκος=168χλμ Πλάτος=160μ Αρχικό πλάτος=90μ Μέσο Βάθος=18 μ.

4 Η διώρυγα του Σουέζ είναι η μεγαλύτερη διώρυγα του κόσμου, συνολικού μήκους 168 χλμ., ενώ προσθέτοντας τα σημεία αγκυροβολίων και το μήκος της ενδιάμεσης λίμνης.διώρυγα το συνολικό της μήκος φθάνει τα 190 χλμ. Έχει μέγιστο πλάτος, σε ορισμένα σημεία, μ. και βάθος 11,60 μ. Διατρέχει κατά διεύθυνση Βορρά - Νότο τον ισθμό του Σουέζ, ενώνοντας τη Μεσόγειο θάλασσα με την Ερυθρά θάλασσα.Μεσόγειο θάλασσαΕρυθρά θάλασσα Αρχίζει από το Πορτ Σάιντ, λιμένα εισόδου στη Μεσόγειο και καταλήγει στον λιμένα Σουέζ που βρίσκεται στο μυχό του ομώνυμου κόλπου της Ερυθράς θάλασσας.Πορτ Σάιντ Η Μεσόγειος και η Ερυθρά θάλασσα δεν παρουσιάζουν μεταξύ τους υψομετρική διαφορά. Κατά το μεγαλύτερο μέρος της, η διώρυγα είναι πλεύσιμη κατά μία κατεύθυνση.

5 Όπως είναι φυσικό η ιστορία της διώρυγας ταυτίσθηκε με εκείνη της Αιγύπτου. Ύστερα από το πραξικόπημα που εκδηλώθηκε στις 23 Ιουλίου του 1952 και την αποχώρηση του Βασιλέως Φαρούκ από τη χώρα, το Επαναστατικό Συμβούλιο έστρεψε αμέσως τη προσοχή του στη βρετανική κατοχή της διώρυγας. Έτσι άρχισαν να εκδηλώνονται συνεχείς αντιστασιακές ενέργειες με την υποστήριξη της στρατιωτικής κυβέρνησης.23 Ιουλίου1952Φαρούκ Οι ελπίδες των Άγγλων ότι οι Αιγύπτιοι στρατιωτικοί θα έδειχναν περισσότερη κατανόηση της στρατηγικής παρουσίας τους και μάλιστα κατά τη διάρκεια του «ψυχρού πολέμου», τελικά διαψεύστηκαν. Η ίδια η κυβέρνηση του Τσώρτσιλ αναγκάσθηκε να παραδεχτεί ότι η παρουσία στρατιωτών σε μια βάση περικυκλωμένη από εχθρικό πληθυσμό δεν μπορεί να παρέχει καμιά στρατιωτική αξία.ψυχρού πολέμουΤσώρτσιλ Το 1956 ο Νάσερ κρατικοποίησε τη διώρυγα θέτοντας τέρμα στη βρετανική κυριαρχία με συνέπεια ένα αγγλογαλλικό εγχείρημα κατά της Αιγύπτου το οποίο απέτυχε μεν, αλλά κράτησε κλειστή τη διώρυγα μέχρι το Ένας μεγάλος αριθμός πλοηγών και κατωτέρων υπαλλήλων της εταιρείας ήταν Έλληνες με πολύ μεγάλες αποδοχές.1956Νάσερ1957

6 Η διώρυγα του Σουέζ κατασκευάστηκε για να διευκολύνει τα πλοία που θέλουν να πάνε από το Λονδίνο στις Ινδίες. Τώρα αντί τα πλοία να πλεύσουν την Αφρική και να διανύσουν απόσταση χιλιομέτρων, με την κατασκευή της διώρυγας η απόσταση που διανύουν είναι σχεδόν η μισή

7 Συνεπώς, η διώρυγα αποτελεί σημαντική πηγή πλούτου για την Αίγυπτο. Η χώρα εισπράττει διόδια από τα πλοία που τη διασχίζουν. Τα έσοδα του κράτους από αυτήν είναι τεράστια. Επιπρόσθετα, οι ιδιοκτήτες των πλοίων εξοικονομούν πολλά χρήματα για μισθούς και καύσιμα, αφού τα ταξίδια έγιναν πιο σύντομα. Σήμερα η διώρυγα αποτελεί σημαντική πηγή για την Αίγυπτο.

8


Κατέβασμα ppt "Δανάη Λάμπρου Στ’3 Πρώτος Μηχανικός=Φερδινάνδος Λεσσέψ Απόφαση Διάνοιξης=1854 Έναρξη Κατασκευής=1854 Έναρξη Χρήσης=17 Νοεμβρίου 1869 Ολοκλήρωση=25 Απριλίου."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google